VW Jetta 1.9. TDI 77 kw - olej

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volkswagen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

wilz
Príspevky: 3692
Dátum registrácie: 04.01.2008 18:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa wilz »

Človek ktorý jazdí, nemôže nikdy vedieť, že či nebude niekde niekedy odkázaný na odvoz – odťah, resp. či nebude postavený pred požiadavku niekoho odťiahnuť.
Pred nejakými 25 rokmi som zažil pri odťahu jedného známeho, že sa mu sem tam v ostrejšej zákrute namotalo lano na vnútorné koleso a postupne sme takto roztrhli všetky 4 laná čo sme mali, tak som prešiel na ťažnú tyč, nosím takú jednu skladaciu stále v aute a oproti lanu je to vesmírny rozdiel, skoro by sa dalo povedať že v tom ťahanom aute môže sedieť aj absolútny šoférsky antitalent.
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

ze displejcok asi tak osempalcovy v tej C4ke ? Cim vacsi tym lepsi !!

https://www.topspeed.sk/userfiles/artic ... .space.jpg


Ked bude mat masinka tri turba, tri samostatne riadiace jednotky, vahy vzduchov, styri hriadele v 10stupnovej prevodovke ( https://en.wikipedia.org/wiki/Ford-GM_1 ... ansmission ), tri EGRka chladene vyhrievane, k tomu hybridny pohon s vlastnym rozumom - len potom sa porozpravame co je to komplikovana konstrukcia :)
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24979
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Nemôže to byť nekomplikované ak sú nastavené parametre tak prísne,že síce im nakoniec nejaká konštrukcia vyhovie,ale za cenu práve ten nenormálne zložitej konštrukcie.Ani to nie je problém,zložitosť nie,problémom je že veci komunikujú,zbierajú stovky údajov aby iné členy zase len elektronicky upravovali a riadili chod.S tým sa neporozprávaš ako lekár,čo ťa bolí.A do zlého parametra ktorý napr spôsobí že ťa vyhodia od EK rozpráva aj technický stav,aj stav elektronických vecí,a aby to bolo veselšie RJ velmi čulo komunikujú pretože jedna jednotka urobí niečo a preto aj ďalšie na to reagujú.Samozrejme že report o jednotlivých tokoch a "konverzáciách" je dostupný vo forme diagnostického rozhrania...ale to zase potrebuje poznať jeho reč.Aj to je k ničomu ak nepoznáte detailnú funkcionalitu jednotlivých častí.
Máme obrovské štastie že máme velmi vyspelé školstvo a tak sme už dnes tam kde sme boli predvčerom
gnagy
Príspevky: 943
Dátum registrácie: 19.03.2016 17:39
Bydlisko: DK
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa gnagy »

Mal som dve autá s motorom 1.9 TDI - prvé Fabia 74kW a druhé Octavia II. so 77kW. Na motor sa nedá zlého slova povedať, nikdy nebol s ním problém a spotreba bola naozaj dobrá aj pri dynamickej jazde. Ale problémom bolo, že sa sralo všetko ostatné a neprešli 2 mesiace bez toho, kedy nebolo treba niečo riešiť okrem výmeny oleja. 8x po sebe som si hovoril, že ešte toto a bude kľud a vždy sa niečo iné objavilo. Hrôza, katastrofa. Preto som si kúpil Toyotu a pevne dúfam, že s ňou problémy nebudú. Na spotrebu kašlem, lebo keď som si zrátal čo som investoval do tých dvoch Škodoviek, tak som mohol za ten čas jazdiť na benzínovom šesťvalci.
„Všetci vieme, že svetlo putuje rýchlejšie ako zvuk. Preto niektorí ľudia vyzerajú chytro, kým pred vami neprehovoria.“ — Albert Einstein
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

lol skoda premek podlaha edicia, dodelej si sam
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
oco13
Príspevky: 17842
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Majitelia iných značiek zase nebuďte na vysoko. Forda robia nemeckí turci v Nemecku , Renaulta tureckí turci tam volakde u nich.Suzuki a Mitsubishi dávno nie je japonské ale maďarské. A toť včera som sa dočítal ,že Jawy stále robí Mahindra v Indii. Bajo tvoj Fiat kludne môže byť rodený Poliak. :40bd: :40bd: :40bd:
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

nejde o to kde sa vyraba a kto vyraba, ale v akej kvalitativnej triede. Moje buduce auto mozu vyrobit aj azerbajdzanci, srbochorvatomuslim armenskeho povodu alebo na Venusi... ze v automobilkach v Nemecku, Francuzsku, Anglicku alebo belgickom Gente (zisti co sa tam vyrabalo) alebo rakuskom Grazi makali cierni, bulhari, rumuni, srbi, ukrajinci, tadzikistanci ?

A co u nas v Devinskej Novej Vsi mas sameho nemeckeho sudruha, aspon styri generacie pravych predkov s modrymi ocami a blondavymi vlaskami ?
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

tatko tento model sa robil v cassine a potom v brazili :-), co ale neznamena ze som nemal v prevodovke turecke lozisko... :3c90:
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
oco13
Príspevky: 17842
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

kto vyraba, ale v akej kvalitativnej triede
Lubo - týmto si trafil klinec po hlavičke, a tak bol aj myslený moj predchádzajúci príspevok. Kto výrába určuje aj kvalitatívnu hladinu výroby. Práve ten prvý monočlánok na začiatku celého reťazca. Nie nastavovač, kvalitár , údržbár, a ani celá ta horda darmožráčov, čo sa im pletie pod nohy. Operátor určuje či ten kus ktorý sa mu celkom nepozdáva hodí do palety alebo ho dá bokom. Na ňom záleží či si na náradí skontroluje parametre a či si to overí aj v polke smeny. :300f:
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
Rybicka
Príspevky: 1
Dátum registrácie: 26.10.2019 17:52
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Rybicka »

mhlavaty napísal:Aj niečo veselé...Picasso je dotiahnuté na lane,už ho mám tu,práve ma dotiahol kamarát...starý dobrý zlatý rotačkový G4,nech pánboh gazdovi a ja G4 dáme dlhý život.Ale Picasso na lane 100km po tme je iný zážitok.Celý čas bežal motor aby boli brzdy a riadenie,ale na ten display v strede nehrozí,na sekundu sa nedá tam ani pozrieť,na lano z auto nevidieť ani keď si dvihnem riť,ručná elektronická,začal ma ťahať som si ešte nezapol pás.pištalo ako jeb..té,tak som vyhmatával.V aute v pol ceste začalo byť zima...no skús sa s tým drb...m displayom hrať..nehrozí.Poliať benzínom a zapáliť
Tahat akekolvek auto 100 km na lane dokonca po svetle je vysoko rizikove a nerozumne. Pipanie je prave preto aby si sa zapal, ak by si zapnuty bol nepipalo by nic. Velky displej bol myslim vidiet uz pred kupou v autosalone. V tme je tam tlacidlo na vypnuyie, zostane svietit len rychlost. Spojku do prvovyroby dodava ZF, rovnako ako pre VW. Cize kde sa stala chyba? Spojku vacsinou odrovna majitel. Je otazne kde je vlastne chyba? Ak mas v tom picasse 1,6 hdi mas tam dokonca aj uplne rovnake turbo ako 1,6 tdi vo VW. Ale je pravda ze s vw by si podobny problem nemal, mal by honuz iny majitel na ukrajine.
oco13
Príspevky: 17842
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Rybicka - ::: ::: :angr: :angr:
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
pedro727
Príspevky: 1120
Dátum registrácie: 22.03.2009 13:23
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pedro727 »

https://www.youtube.com/watch?v=V_r0BrM8tkw
žeby BXE?
komu sa nechce pozerať celé 9:00 je ukázaná závada.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24979
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Nevytešuj sa,ráno príde večer jazdí. To čo pozeráš je super olejový servis ...viac sa dá iba tušiť.Ak prešiel obdobím že vo vani bolo viac nefty ako oleja a pán takto veselo jazdil,vydrie tú tenučkú vrstvu kompozície v panvičkách a zadrapne do mäsa a otočí panvičky.Zastaví sa dodávka oleja a finito,vyklepe panvičky na hrúbku žiletky.Jedno si treba vryť do hlavy,normálnemu človeku to nehrozí,k tomu škoda viac slov.
Dnes som celý deň odstrojoval C4 Picasso (spojka von),a to bol kompletný deň vybratých slov...bengál tigriš číkoš fasával bola najjemnejšia.Na tom aute nie je mm normálneho,nič,nula len hlúpe sprosté debilné riešenia,nech siahneš na čokoľvek.Urobím...lebo syn,ale nikdy viac a nikdy inému,nech si ho ten žabožrút sprostý natiahne na salám.Zlatá grupa
djpiecka1
Príspevky: 41
Dátum registrácie: 04.09.2009 17:14
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa djpiecka1 »

Cize ak mam tomu spravne chapat, tak predist problemu s ojnicou sa neda. Bud ma majitel BXE dufat, ze nebude tym stastlivcom a nestane sa mu to, alebo to da preventivne spravit, kym to stoji par eur a problem este nenastal. Je teda este neaky problem ktorym tieto motory trpia? Nakolko tento problem s ojnicou je teda dost velky problem. Ved predsa nic horsie, nez prist fatalne o motor v aute nie je. No potom si kladiem otazku, ma potom vobec este v dnesnej dobe zmysel kupovat TDI? EU norma je cim dalej viac prisnejsia, postupom casu motory TDI budu mat do EK stanic zakaz vjazdu, dymi to (dost casty jav), kupit TDI v dobrom stave sa stava utopia, cena nafty na urovni benzinu, pokial clovek nejazdi viac km do roka tak pre neho nema diesel zmysel lebo drbne prachy na udrzbu. No teda o com to je?
xentry
Príspevky: 1958
Dátum registrácie: 29.06.2018 17:35
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa xentry »

Treba to brat z hladiska, ze ktory motor dymil ked vysiel novy z fabriky? Ktory sa triasol a smrdel a vynechaval a nespaloval dobre? ktory bol hlucny? ani jeden ked bol v poriadku. Ani jeden ani novy ani motor stareho/starsieho data vyroby ani jeden. To, ze dymi a nema v poriadku emisie je jeden znak, nieco nie je v poriadku. Dalo sa video ako bola vola na TDI na kluke, mam fotku v telefone ako je nasekane ojnicne lozisko na Bmw motore v olejovej vani a vola na kluke taka ista ako vo videu tdi. Poznam TDI v octavii 3jke rs diesel ktore ma 200tisic km a ani chyru o nejakom probleme a ani ho ziaden necaka, auto ma castejsie vymeny oleja ako je predpis a jazdi dlhe trasy, takisto poznam Bmw s 250tis. na budiku pomerne moderne /dieselove/, ktore od nova jeden majitel nemalo ani jednu poruchu /myslim to vazne/ auto jazdi jedine dlhe trasy, dlhe trasy niesu 50 km ale 1500km rovnako ako u tej Octavie. Problem u Bmw je 30tisicovi interval, netreba sa ho drzat a menit olej na max 15tisic. Ja mam stare Bmw diesel ale s tym mozem chodit kludne kratucke trasy tam sa nema co pokazit, nemoze smrdiet a nesmie dymit, to je prva diagnostika motora ak smrdi a dymi je tam na 100% problem.

Návrat na "Volkswagen fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 66 neregistrovaných