VW Jetta 1.9. TDI 77 kw - olej
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
nepovedal by som - dnesne auta boli designovane pred 6-7 rokmi, mnohe z toho co dnes kupis sa vyraba uz 4 roky.
Skor by som povedal ze sa snazia tie auta zmensovat, zlahcovat aby to malo mensiu spotrebu - to je jedina vec co zaujima sudruha majitela a fleetovych manazerikov s kalkulackami (jo a samozrejme emisie, pretoze zivotne prostredie je pre kazdeho z nas prvorade pred vlastnymi zaujmami, to bol akoze silny vtip).
Takze do co najmensieho priestoru nasypu koncernovu techniku - nech uz je koncern akykolvek. Nebudu vyvijat tri motory pre C4, dva pre C3, ine tri motory pre C8... proste tu mame taky motor, je emisne pozehnany, konstrukteri dostavaju za ulohu zabudovat ho do kasne a mate na to mesiac. Koniec diskusie.
>> človek začína rozumieť prečo niektorým autám tak nezvyčajne prudko klesá cena.
Milan o tomto to nie je - NIKTO nikdy nepostavil cenu noveho ani ojazdeneho auta podla jeho konstrukcie, podla toho kolko DPFiek treba odmontovat za poloosami aby si sa dostal k baterke. 99.9% sudruhov obcanov si ajtak bateriu nemeni doma, plus 99% sudruhom bateria nepadne v zaruke ked kupia nove auto - a ti ktorym skape, ajtak idu do autoTEROrizaku a nechaju trapit sa ich, kedze to maju v zaruke - a hadat sa s nimi ze bateriu nemaju v zaruke lebo len dva roky.
Cena ojazdeneho auta sa odvija vyhradne podla oblubenosti modelu, cvengu znacky z minulosti (vsetci slovenski sedliaci vedia ze Pasatt je najlepsie auto pre kazdeho a hlavne menežérov, potom Ocktavia je rodinne auto pre kazdeho lebo ma najvacsi kufor, najmensiu spotrebu a nikdy ju netreba opravovat, keby nahodou uz, tak ju vie opravit kazdy Jozko v kazdej garazi). Tak preto kupis kombikovu Insigniu z konca roku 2015 za 7.600 eur bez dph, v kozi ktora je vyhrievana ako vsade a pre istotu aj chladena aby si nemal vlka v lete, 2.0d ... a preto Ocktavie s chudobnym podvyzivenym 1.6tdi motorom 5kvaltom s tvrdymi sedackami bez akejkolvek vybavy len zacina na tej sume v tom rocniku.
Nie konstrukcia rozhoduje o cene ojazdeneho auta ; pri novom aute je to podobne i ked samozrejme konstrukcia do toho hovori (ked niekde nalozim 4.0tdi V8 motor, tak to nemoze mat cenovku 1.6tdi s 5kvalt manualom o tri triedy mensim autom).
Skor by som povedal ze sa snazia tie auta zmensovat, zlahcovat aby to malo mensiu spotrebu - to je jedina vec co zaujima sudruha majitela a fleetovych manazerikov s kalkulackami (jo a samozrejme emisie, pretoze zivotne prostredie je pre kazdeho z nas prvorade pred vlastnymi zaujmami, to bol akoze silny vtip).
Takze do co najmensieho priestoru nasypu koncernovu techniku - nech uz je koncern akykolvek. Nebudu vyvijat tri motory pre C4, dva pre C3, ine tri motory pre C8... proste tu mame taky motor, je emisne pozehnany, konstrukteri dostavaju za ulohu zabudovat ho do kasne a mate na to mesiac. Koniec diskusie.
>> človek začína rozumieť prečo niektorým autám tak nezvyčajne prudko klesá cena.
Milan o tomto to nie je - NIKTO nikdy nepostavil cenu noveho ani ojazdeneho auta podla jeho konstrukcie, podla toho kolko DPFiek treba odmontovat za poloosami aby si sa dostal k baterke. 99.9% sudruhov obcanov si ajtak bateriu nemeni doma, plus 99% sudruhom bateria nepadne v zaruke ked kupia nove auto - a ti ktorym skape, ajtak idu do autoTEROrizaku a nechaju trapit sa ich, kedze to maju v zaruke - a hadat sa s nimi ze bateriu nemaju v zaruke lebo len dva roky.
Cena ojazdeneho auta sa odvija vyhradne podla oblubenosti modelu, cvengu znacky z minulosti (vsetci slovenski sedliaci vedia ze Pasatt je najlepsie auto pre kazdeho a hlavne menežérov, potom Ocktavia je rodinne auto pre kazdeho lebo ma najvacsi kufor, najmensiu spotrebu a nikdy ju netreba opravovat, keby nahodou uz, tak ju vie opravit kazdy Jozko v kazdej garazi). Tak preto kupis kombikovu Insigniu z konca roku 2015 za 7.600 eur bez dph, v kozi ktora je vyhrievana ako vsade a pre istotu aj chladena aby si nemal vlka v lete, 2.0d ... a preto Ocktavie s chudobnym podvyzivenym 1.6tdi motorom 5kvaltom s tvrdymi sedackami bez akejkolvek vybavy len zacina na tej sume v tom rocniku.
Nie konstrukcia rozhoduje o cene ojazdeneho auta ; pri novom aute je to podobne i ked samozrejme konstrukcia do toho hovori (ked niekde nalozim 4.0tdi V8 motor, tak to nemoze mat cenovku 1.6tdi s 5kvalt manualom o tri triedy mensim autom).
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24979
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Lubo poznáš rýchlosť zlých správ.História je poučná a dá sa z nej poučiť (ak je záujem).Skutočne ľahko rozoznateľne sa dajú vidieť cenové osudy a reálne vidieť na jednej cenovej úrovni jazdeniek auto drahé až velmi drahé,a auto rádove lacnejšie ale...technicky nezbabrané a príliš nezkomplikované. Ponuka dnes stavá ľudí pred problémový výber a galeje hladania hodnoverných informácií. Samozrejme sa týka iba ľudí čo pracovali za každučké euro v peňaženke.Neviem zmeniť názor že cena jazdenky sa príkro odvíja od technických riešení,pretože tie rozhodujú aj o potrebe peňazí na prevádzku,od množstva dní keď bez auta kolabuje rodina,a dostupnosti udržovania dobrého stavu.Ak dám môj konkrétny prípad vlastníctva (kúpy) Rovera 75 za 1200 e.- tak si každý predstaví šunt čo sa rozpadá.Ale spojitosť to má z iným...ak by bol problém,ani divoká sviňa sa toho nechytí a to úplne stačí aby dostal cenovku na urovni Favorita.Ten šunt vyzerá takto
[img]https://i.postimg.cc/V0yL1TpG/MX5-039.jpg [/img]
[img]https://i.postimg.cc/V0yL1TpG/MX5-039.jpg [/img]
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
co sa cudujeme - sedacky z chrysleru, volant z chrysleru, pristrojova doska z chrysleru, to v ziadnom pripade nemoze byt dobre auto
takto, cenovka Roveru, Lancie, Buicku, Dodge, a janeviem co ma este rychlo napadne sa neodvija od technickej konstrukcie ; na tom trvam. Ked sa opytas vsetkych ludi co vedia o motoroch, prevodovkach, konstrukcii Dodge, necekne ani desat z nich pretoze nic. To iste Rover. DRTIVA VACSINA LUDI ROVER V ZIVOTE NEVIDELA, NESEDELA V NOM A UZ ANI NAHODOU NESOFEROVALA, takze aky vyberovy proces by si od nich asi tak ocakaval ? Jooo Rover, to su fajn auticka, nekazia sa, nekradnu sa, nic nestoja, kazdy to vie opravit, diely su dostupne vsetky a za par penazi, to si musim kupit.
Je take uvazovanie TYPICKE pre slovenskeho sudruha co kupuje ojazdeny voz ? Alebo otvori inzeratiky a szuka Ocktaviu do 120.000km ??
Ako hore pisem, cenovka ojazdeneho auta zavisi VYHRADNE OD JEHO OBLUBENOSTI A POVEDOMIA ; ostatne okrajove znacky/ponuky su specialny pripad ktory sa prisposobuje. Kazdy vie ze Pasatt je najlepsie auto, ze Ocktavka malo zere a ze ma najvacsi kufor v ktorom maximalne na trikrat prestahujes cely dom. Skus niekomu povedat ze predavas fajnovy Rover75... 99% ludi ani nevie ako to auto vyzera. Skus niekomu povedat ze ake fasa auto je Voyager, ze sa nekazi. 99% ludi uz s tebou neprehodi ani vetu a odide bez pozdravu.
Ked 2013ka Pasatt je v inzeratoch povedzme od 7000 do 10000 eur, mozes mat daleko lepsiu Insigniu v lepsej vybave ale za 7000 ju proste nepredas. Jo marha a Insignia je VELMI ZNAME MENO, skus predavat nejaky Buick v triede Passatu. Skus predat Cadillac CRX, SRX. Nemas sancu, cely rok telefon nezazvoni.
LEBO LUDIA TO NEPOZNAJU. Ze su to lepsie vozy, kvalitnejsie, konstrukcne dokonalejsie nez uchrochtane Citroeny C4, Hyundaie i30 1.6dieslik, alebo ja neviem co ? Nepodstatne. Ludia nepoznaju, ludia nemaju zaujem. A tych par dobrodruhov ako my dvaja, co si kupia Voyagery, jednoducho "trh" ako taky nezachrani a nepohne.
Takze tak. Lancia Thesis. Rover 75. Voyager. Nepredatelne za rozumnu cenu. Audi a4 z toho isteho rocnika za tie iste prachy a črep ? Predane.
Nie technicka konstrukcia, nie casova narocnost na vymenu spojky rozhoduje o tom aku cenu ma ojazdene auto. Nerozhoduje pocet zhaviacich sviecok v dpfku, ci sa dpf regeneruje zmenou casovania prace motora (a pribudanim nafty do oleja, ktory nutne musi vydrzat 30.000km a ani o dva metre menej) alebo pridavnym vstrekom paliva priamo do DPFka co je mimoriadne lepsie riesenie... nie, nie, nie.
takto, cenovka Roveru, Lancie, Buicku, Dodge, a janeviem co ma este rychlo napadne sa neodvija od technickej konstrukcie ; na tom trvam. Ked sa opytas vsetkych ludi co vedia o motoroch, prevodovkach, konstrukcii Dodge, necekne ani desat z nich pretoze nic. To iste Rover. DRTIVA VACSINA LUDI ROVER V ZIVOTE NEVIDELA, NESEDELA V NOM A UZ ANI NAHODOU NESOFEROVALA, takze aky vyberovy proces by si od nich asi tak ocakaval ? Jooo Rover, to su fajn auticka, nekazia sa, nekradnu sa, nic nestoja, kazdy to vie opravit, diely su dostupne vsetky a za par penazi, to si musim kupit.
Je take uvazovanie TYPICKE pre slovenskeho sudruha co kupuje ojazdeny voz ? Alebo otvori inzeratiky a szuka Ocktaviu do 120.000km ??
Ako hore pisem, cenovka ojazdeneho auta zavisi VYHRADNE OD JEHO OBLUBENOSTI A POVEDOMIA ; ostatne okrajove znacky/ponuky su specialny pripad ktory sa prisposobuje. Kazdy vie ze Pasatt je najlepsie auto, ze Ocktavka malo zere a ze ma najvacsi kufor v ktorom maximalne na trikrat prestahujes cely dom. Skus niekomu povedat ze predavas fajnovy Rover75... 99% ludi ani nevie ako to auto vyzera. Skus niekomu povedat ze ake fasa auto je Voyager, ze sa nekazi. 99% ludi uz s tebou neprehodi ani vetu a odide bez pozdravu.
Ked 2013ka Pasatt je v inzeratoch povedzme od 7000 do 10000 eur, mozes mat daleko lepsiu Insigniu v lepsej vybave ale za 7000 ju proste nepredas. Jo marha a Insignia je VELMI ZNAME MENO, skus predavat nejaky Buick v triede Passatu. Skus predat Cadillac CRX, SRX. Nemas sancu, cely rok telefon nezazvoni.
LEBO LUDIA TO NEPOZNAJU. Ze su to lepsie vozy, kvalitnejsie, konstrukcne dokonalejsie nez uchrochtane Citroeny C4, Hyundaie i30 1.6dieslik, alebo ja neviem co ? Nepodstatne. Ludia nepoznaju, ludia nemaju zaujem. A tych par dobrodruhov ako my dvaja, co si kupia Voyagery, jednoducho "trh" ako taky nezachrani a nepohne.
Takze tak. Lancia Thesis. Rover 75. Voyager. Nepredatelne za rozumnu cenu. Audi a4 z toho isteho rocnika za tie iste prachy a črep ? Predane.
Nie technicka konstrukcia, nie casova narocnost na vymenu spojky rozhoduje o tom aku cenu ma ojazdene auto. Nerozhoduje pocet zhaviacich sviecok v dpfku, ci sa dpf regeneruje zmenou casovania prace motora (a pribudanim nafty do oleja, ktory nutne musi vydrzat 30.000km a ani o dva metre menej) alebo pridavnym vstrekom paliva priamo do DPFka co je mimoriadne lepsie riesenie... nie, nie, nie.
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Lubo a ešte mi vysvetli
https://auto.bazos.sk/inzerat/104233985 ... at-lpg.php je tento mercedes lacný
alebo
https://auto.bazos.sk/inzerat/104437646 ... rv2000.php
táto oktavia drahá.
https://auto.bazos.sk/inzerat/104233985 ... at-lpg.php je tento mercedes lacný
alebo
https://auto.bazos.sk/inzerat/104437646 ... rv2000.php
táto oktavia drahá.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
ja neviem vysvetlit vsetko, hlavne inzerat na Mercedes ktory uz zmizol a neviem ho zobrazit. V kazdom pripade si dal S triedu Mercedesu co sa povazuje za luxusny tovar a tam su nákupné kortešačky zlozitejsie ako boli v pripade Vladenka a jeho dochodcov. Nejaka skupina sudruhov obyvatelov ma takyto voz z roku 2001, 2002 zapisany ako staru vrazdu (pretoze naozaj drtiva drtiva vacsina z tych aut vie v pohode uzivit servis za 7.000 eur co dvojnasobne prevysuje ich hodnotu) a boja sa servisnych nakladov / spolahlivosti / prevadzky, druha skupina sudruhov obcanov ma takuto masinku zapisanu ako luxusny voz ktory ma jazdne vlastnosti zaujimavejsie nez nejaky rebrinak FAbia / Ocktavia.
Takze to je trh. V kazdom pripade Mercedes S zdaleka-predaleka NESPLNA ani jedno kriterium ktore som vymenoval. Je to auto ZNAME, velmi velmi zname kazdemu sudruhovi co kedy soferoval auto, je to znacka znama a zapisana ako LUXUSNA znacka - a teraz to skus porovnat s Roverom 75. Luxusna znacka ? Houbelec, polovicka ludi snad Rover ani v zivote nepocula. Model75 porovnatelny s S-Klassou Mercedesu ?
Robis ine veci ako ja pisem. Preto sa Mercedes S da predat, aj z roku 1998, aj v "stave silná vražda" a preto sa Rover75 neda predat.
Z rovnakeho dovodu ako Rover75 sa neda predat Chrysler 300M a desat dalsich vozov ktore ma napadnu. Nepletme hrusky a jablka.
Takze to je trh. V kazdom pripade Mercedes S zdaleka-predaleka NESPLNA ani jedno kriterium ktore som vymenoval. Je to auto ZNAME, velmi velmi zname kazdemu sudruhovi co kedy soferoval auto, je to znacka znama a zapisana ako LUXUSNA znacka - a teraz to skus porovnat s Roverom 75. Luxusna znacka ? Houbelec, polovicka ludi snad Rover ani v zivote nepocula. Model75 porovnatelny s S-Klassou Mercedesu ?
Robis ine veci ako ja pisem. Preto sa Mercedes S da predat, aj z roku 1998, aj v "stave silná vražda" a preto sa Rover75 neda predat.
Z rovnakeho dovodu ako Rover75 sa neda predat Chrysler 300M a desat dalsich vozov ktore ma napadnu. Nepletme hrusky a jablka.
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
https://auto.bazos.sk/inzerat/104450998 ... at-lpg.php On ho len dal znova, lebo tam trčí už hodne dlho.
A myslel som , že by mal byť rozdiel v cene podla triedy auta.
A myslel som , že by mal byť rozdiel v cene podla triedy auta.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Príspevky: 779
- Dátum registrácie: 30.09.2009 11:45 Zdieľať na Facebook
Dristy. Volili ste, co vam strcili pod nos. Nieze by nebola alternativa. Je- monarchia- kralovstvo nebesketrucker694 napísal:Dnes súdruh käpitan dal do médii info, že 5.11.2019 zverejní termín volieb. Dúfam,že konečne po dvoch volbach budem na Slovensku. Hanba vláde, parlamentu a hlavne voličom v SR.
Anéb čo ste volili to máme
-
- Príspevky: 1445
- Dátum registrácie: 16.09.2010 13:17 Zdieľať na Facebook
mozno nebude chyba v aute ale v cloveku co ho predava, uz ten popis v inzerate, zatajene meno aby sa nedali pozriet dalsie inzeraty a co vsetko predava, staci ujo googel hodit do neho tel cislo ze ten clovek je jeden z tych uzasnych bazos predajcov, plus to auto... tam je hned kazdemu jasne ze je tam pes niekde zakopany a ze riadne hlboko aby nebol citit smrad zo zdochliny a vozit sa na tom da tak do dalsej EK/TK a aj to celkom silne pochybujemoco13 napísal:https://auto.bazos.sk/inzerat/104450998 ... at-lpg.php On ho len dal znova, lebo tam trčí už hodne dlho.
A myslel som , že by mal byť rozdiel v cene podla triedy auta.
1U5 AVU, 6U1 AMH, 6Y5 ASY, N15 GA14DE, 3B6 AVF, C4(B7) 9H06
-
- Príspevky: 710
- Dátum registrácie: 15.07.2011 15:52 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 73 neregistrovaných