VCDS diagnostika TDI motorov, logovanie v záťaži - návod
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 93
- Dátum registrácie: 21.09.2014 11:40
- Bydlisko: NR kraj Zdieľať na Facebook
Myslel som ten jav pri 3276ot/min a 3591 ot/min.
Že N75 zredukuje priepustnosť podtlaku ku aktuátoru na 40% oproti 50% kedy plniaci tlak dosahoval požadovanú hodndotu a následne plniaci tlak poklesne piveľmi?
Očakával som presnejšiu reguláciu, pravda je ale že som tých grafov veľa nevidel.
Myslel som že to spôsobuje ten pocitový prepad výkonu.
Mohol by som poprosiť ešte o nejaký vzorný log ASV ak ho máte k dispozícií?
Nástup turba je tiež ideálny?
Alebo teda vcelku mám byť s tým logom spokojný?
V rámci vašich doterajších skúseností s meraniami?
Že N75 zredukuje priepustnosť podtlaku ku aktuátoru na 40% oproti 50% kedy plniaci tlak dosahoval požadovanú hodndotu a následne plniaci tlak poklesne piveľmi?
Očakával som presnejšiu reguláciu, pravda je ale že som tých grafov veľa nevidel.
Myslel som že to spôsobuje ten pocitový prepad výkonu.
Mohol by som poprosiť ešte o nejaký vzorný log ASV ak ho máte k dispozícií?
Nástup turba je tiež ideálny?
Alebo teda vcelku mám byť s tým logom spokojný?
V rámci vašich doterajších skúseností s meraniami?
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24982
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
K tomu som sa vyjadril,je obvyklý,tj ako desiatky obdobných.Klientske logy nikdy nezverejňujem lebo sú už v inom formáte,majú uvedené majiteľa,ŠPZ atd,a logicky poznámky a vyhodnotenie k údajom.Preto nie.
Kolísanie hodnôt N75 je takto...číslo vyjadruje pomer,otvorený/zavretý čiže vlastne elektrický parameter,česky "střída" slovensky ma výstižné slovo nenapadá
Nech pracuje N75 akokoľvek,on iba otvorí cestu podtlaku a ten je samostatná kapitola ktorá nesmie mať chybu.Od vacu čerpadla po banku.Otázka je či to tak je.Od momentu keď RJ určí pomer ("strídu") začne proces prenosu vykonávacieho podtlaku na banku,z banky na páčku.Preto otázka znie...je všetko v podlakoch OK ? Iná otázka,je správne vyregulovaná reakčná sila na banke ? Tj hodnota podtlaku kedy začína pohyb a kedy končí v plnej výchylke. Je to správne ?
Či už je alebo nie,končí potreba zmeny (to čo vidíme na N75) vykonaním pohybu páčky na turbíne.To zmení geometriu,turbína začne pracovať výkonnejšie alobo naopak.To sa udeje za určitý čas,kedy RJ na meraných parametroch zmenu zaznamená a podla "spokojnosti" požiadavku upraví.To je pracovná slučka.Ak z akéhokoľvek dôvodu neprebiehajú tieto spätnoväzobné reakcie plynulo,treba hladať čo je príčina skákania hodnôt.Na skok hodnoty stačí bublinka vzduchu v palive.Je minimum týchto motorov kde nelietajú bublinky v prívodovej hadičke.Takže asi tak.
Objektivite by prospela skúška zrýchlenia.Rozhodne čas potrebný na dosiahnutie určitej rýchlosti sa oblafnúť velmi nedá.
Logovanie je super vec,ale tiež má svoje chyby ak sa prenášajú tak ako to robíme teraz my tu.Rozhodne inakšiu objektivitu má porovnávanie logov ktoré sa dejú stále v rovnakých podmienkach,stále na tej istej ceste za porovnateľných podmienok.To v týchto prenesených logoch nemusí odzkadlovať pravdu úplne objektívne.Ale je to pomôcka ako sa na dialku dostať k použitelnejšej informácii než sú dohady.
Doplním...nakoľko slučka je určitý stratový "reakčný" čas,zavádzajú sa banky z elektrickým odmeriavaním pohybu,čo umožnuje robiť cielené a presné pohyby kedže RJ dostane informáciu z prvej ruky a nemusí čakať. Na druhej strane nesúlad medzi "informáciou" a skutočnosťou je ďalší zdroj možného problému,no a samozrejme tieto banky sú v iných cenách
Kolísanie hodnôt N75 je takto...číslo vyjadruje pomer,otvorený/zavretý čiže vlastne elektrický parameter,česky "střída" slovensky ma výstižné slovo nenapadá
Nech pracuje N75 akokoľvek,on iba otvorí cestu podtlaku a ten je samostatná kapitola ktorá nesmie mať chybu.Od vacu čerpadla po banku.Otázka je či to tak je.Od momentu keď RJ určí pomer ("strídu") začne proces prenosu vykonávacieho podtlaku na banku,z banky na páčku.Preto otázka znie...je všetko v podlakoch OK ? Iná otázka,je správne vyregulovaná reakčná sila na banke ? Tj hodnota podtlaku kedy začína pohyb a kedy končí v plnej výchylke. Je to správne ?
Či už je alebo nie,končí potreba zmeny (to čo vidíme na N75) vykonaním pohybu páčky na turbíne.To zmení geometriu,turbína začne pracovať výkonnejšie alobo naopak.To sa udeje za určitý čas,kedy RJ na meraných parametroch zmenu zaznamená a podla "spokojnosti" požiadavku upraví.To je pracovná slučka.Ak z akéhokoľvek dôvodu neprebiehajú tieto spätnoväzobné reakcie plynulo,treba hladať čo je príčina skákania hodnôt.Na skok hodnoty stačí bublinka vzduchu v palive.Je minimum týchto motorov kde nelietajú bublinky v prívodovej hadičke.Takže asi tak.
Objektivite by prospela skúška zrýchlenia.Rozhodne čas potrebný na dosiahnutie určitej rýchlosti sa oblafnúť velmi nedá.
Logovanie je super vec,ale tiež má svoje chyby ak sa prenášajú tak ako to robíme teraz my tu.Rozhodne inakšiu objektivitu má porovnávanie logov ktoré sa dejú stále v rovnakých podmienkach,stále na tej istej ceste za porovnateľných podmienok.To v týchto prenesených logoch nemusí odzkadlovať pravdu úplne objektívne.Ale je to pomôcka ako sa na dialku dostať k použitelnejšej informácii než sú dohady.
Doplním...nakoľko slučka je určitý stratový "reakčný" čas,zavádzajú sa banky z elektrickým odmeriavaním pohybu,čo umožnuje robiť cielené a presné pohyby kedže RJ dostane informáciu z prvej ruky a nemusí čakať. Na druhej strane nesúlad medzi "informáciou" a skutočnosťou je ďalší zdroj možného problému,no a samozrejme tieto banky sú v iných cenách
-
- Príspevky: 93
- Dátum registrácie: 21.09.2014 11:40
- Bydlisko: NR kraj Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24982
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 93
- Dátum registrácie: 21.09.2014 11:40
- Bydlisko: NR kraj Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24982
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 11
- Dátum registrácie: 22.07.2009 19:02 Zdieľať na Facebook
Zdravim chcel by som vas poprosit zistenie chyby s mojho logu motora 1,9TDI 81kw kod motora:ASV r.v.2002 neviem ci ma auto chip ale asi ano ale aky netusim http://ulozto.sk/xh5m99Za/log-01-001-010-011-csv
Mal som motor na 4.pr.stupni a od1500-4000 ot. som mal plny plyn asi pri prekroceni 3400 ot. ho preplo do nudzoveho rezimu.Zda sami velky tlak turba ale neviem preco?Naskocila chyba motora 17958 - plnici tlak - regulacni odchylka
P1550 - 35-10 - - - Sporadická
vymenil som vsetky hadicky na podlakoch dal som nove egr lebo bolo dierave vycistil som komplet sanie dal nove tesnenia.Ake by vedel niekto pomoct tak dakujem
Mal som motor na 4.pr.stupni a od1500-4000 ot. som mal plny plyn asi pri prekroceni 3400 ot. ho preplo do nudzoveho rezimu.Zda sami velky tlak turba ale neviem preco?Naskocila chyba motora 17958 - plnici tlak - regulacni odchylka
P1550 - 35-10 - - - Sporadická
vymenil som vsetky hadicky na podlakoch dal som nove egr lebo bolo dierave vycistil som komplet sanie dal nove tesnenia.Ake by vedel niekto pomoct tak dakujem
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24982
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 11
- Dátum registrácie: 22.07.2009 19:02 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24982
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Banka nezatuhne iba jej praskne membrána,a tu nebude zrejme zlá pretože to zastane v polohe keď to banka doplna má potiahnuté.N 75 to byť môže.Treba ísť od hadičiek,potom či je tesná banka,či vie potiahnuť variabilitu keď je na banke podtlak a naposledy a k je úplne všetko OK tak je N75brafo napísal:Tak že bude zatuhnuta banka na variabilitu ale zatuhnuta variabilita,alebo to môže robiť aj ventil N75?
-
- Príspevky: 11
- Dátum registrácie: 22.07.2009 19:02 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24982
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 11
- Dátum registrácie: 22.07.2009 19:02 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24982
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
A už všetko vieš že ideš odzadu ? Načo by si to preboha robil.Ak máš všetko čo je o 500% pravdepodobnejšie už overené a dobré,tak si na volnobehu popridávaj plyn a budeš vidieť na variabilite aj to či ne N75 dobrý aleboi nie.Už začínam ľutovať že som čokoľvek napísal ako si nechápavý alebo nevieš pochopiť napísané
-
- Príspevky: 11
- Dátum registrácie: 22.07.2009 19:02 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 62 neregistrovaných