Auto na dlhsie trasy
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 2867
- Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 7
- Dátum registrácie: 13.04.2020 21:06 Zdieľať na Facebook
Rozumiem, to je pravda za toho stareho otca, lebo nemam ten pocit, ze by to auto mal vzdy vytiahnute z garaza a km tam tiez neboli tolko aby to auto nieco nutne potrebovalo. To som len tak spomenul. Otec bohuzial tiez patri do skupiny ludi, ze az ked to odide tak vtedy to da do servisu, ziadna diagnostika vozidla ho nezaujima. Ja to tak neberiem. On vlastni spominany passat b5.5 a moje osobne skusenosti su uspokojive. Myslel som si, ze B6 budu predsa len uz o nieco lepsie i ked mozno opak je pravdou co tu tak citam.
Skor islo o to, pozistovat informacie o danom modele plus keby uz nieco kvalitnejsie na ukor drahsieho servisu ale nenabeham na tych dialniciach 1000 km denne.
Rocne by mi to vychadzalo na 30tis. km preto som sa skor tak pozeral na tu B6 popripade ten superb.
Skor islo o to, pozistovat informacie o danom modele plus keby uz nieco kvalitnejsie na ukor drahsieho servisu ale nenabeham na tych dialniciach 1000 km denne.
Rocne by mi to vychadzalo na 30tis. km preto som sa skor tak pozeral na tu B6 popripade ten superb.
-
- Príspevky: 7
- Dátum registrácie: 13.04.2020 21:06 Zdieľať na Facebook
Vseobecne mal som pocit z tych starsich vozidiel, ze su spolahlive, poznam chalana co mal golf 4, 1.9 tdi a na to, co tomu autu daval (za studena, ziadne cakanie po dlhsie trase a servis vseobecne neriesil), tak mu ten golf strasne dlho vyzdrzal. Som si myslel, ze ked sa o auto postaram, tak sa to auto postara o mna a nenecha ma na pospas srnkam niekde za tmy.
-
- Príspevky: 48
- Dátum registrácie: 04.12.2016 15:07 Zdieľať na Facebook
Auto na dlhe trasy
Pani, odpoved pre auto na dlhe rasy neexistuje...Preco ?
Clovek v prvom momente preferuje spotrebu. Budem frajer, jazdim za 4,5 l nafty a je to drziak...Toto su konstatne slova majitelov vozidiel od VW koncernu.
Skutocnost - ano opravi to kazdy garaznik ( neverte tomu, trapia sa s tym, no nepriznaju to - zivy ich to )
- ma to uz konstrukcne chyby od vyroby - ved vymeni sa, ale mna prekvapuje, co uz ludia beru ako samozrejme opotrebovanie
- spotreba nikdy nie je tych zazracnych 4,5 l nafty, mozno miestami, treba vsak brat priemer za cely rok a ups sakra rozdiel...
- ceny nahradnych dielov nie je az taky rozdiel, ak bojujete s konstrukcnou vadou
- mam v okoli ludi, ktori sa pohybuju v automobilovom priemysle cely zivot - a radcsej haprujucu packu pod volantom ako padajuce auto do nudzaku a trhajuce retaze od rozvodov...
- komfort jazdy medzi benzinom a naftou je vecou vkusu a pohladu
- je az zarazajuce kolko stranok, ci clankov je na VW koncern problemy, netvrdte mi, ze to je len popularitou...HA-HA-HA
- chodim mechanikovy uz asi 15 rokov, tomu istemu, vzdy sme sa doholi, vzdy sme sa porozpavali o autach, zivia ho VW koncern nafta, odporuca mi atmosferu benzin...???preco ???
- uz roky jazdim po EU na Ford Mondeo mk3 benzin 1.8 92kw, nechybal mi vykon, neplacem nad spotrebou ani v meste, ani na okreskach, ani na dialnici ( netvrdim, ze to je idealne auto pre Vas, z mojho pohladu je ok, neviem aku nahradu zan hladat...)
Co z toho vyplyva - pre mna je prekvapenim, co sa tu vzdy preferuje, no a v nejakych inych clankoch sa potom odporuca co robit, aby ten tdi zil. Ja to na tom Forde nepoznam. Len spotrebak - tlmice, ulozenie, olej, filtre, capy...ale nikdy som sa nebal o rozvody, ci vahu vzduchu, vstreky, cerpadlo, vymenu veci pod hlavou ( bolo to tu na strankach doporucovane pre VW tdi ).
Nie, nesmerujem do konfliktu, len Vas prosim, povedzte aj to za B, nielen to za A...je tu vela clankov o jazdenych naftakoch. Je tu vela problemov o VW koncerne. Nerobte z toho modlu. Moj synovec robi taxikara - zacal Passatom, potom Golf a teraz Toyota hybrid...preco ??? Jednoducha opoved - servis ani spotreba nie je taka, aku ju prezentuju guru ludia okolo VW koncernu.
Mam dost ludi na VW a riesa stale nieco...to nieco nie je podstatne. Ale nieco.
Vzdy vsak zalezi, ako sa starate o auto. Niekto ide do krajnosti a potom servis, niekto reaguje na km a pocit z auta a sup do servisu. Ale jazdenka je vzdy macka vo vreci...
Ja som mal len jazdene...a popalil som sa len raz, Ford Focus tdci. Benzin - Skoda Forman, Renault Thalia + Scenic, Toyota Yaris + Ford Mondeo.
Tie benziny len jazdili....ano, jednoduche atmosfery, co dalej ani ja neviem...
PS - neporadil som, no debata bezi o pruzeni...???
Clovek v prvom momente preferuje spotrebu. Budem frajer, jazdim za 4,5 l nafty a je to drziak...Toto su konstatne slova majitelov vozidiel od VW koncernu.
Skutocnost - ano opravi to kazdy garaznik ( neverte tomu, trapia sa s tym, no nepriznaju to - zivy ich to )
- ma to uz konstrukcne chyby od vyroby - ved vymeni sa, ale mna prekvapuje, co uz ludia beru ako samozrejme opotrebovanie
- spotreba nikdy nie je tych zazracnych 4,5 l nafty, mozno miestami, treba vsak brat priemer za cely rok a ups sakra rozdiel...
- ceny nahradnych dielov nie je az taky rozdiel, ak bojujete s konstrukcnou vadou
- mam v okoli ludi, ktori sa pohybuju v automobilovom priemysle cely zivot - a radcsej haprujucu packu pod volantom ako padajuce auto do nudzaku a trhajuce retaze od rozvodov...
- komfort jazdy medzi benzinom a naftou je vecou vkusu a pohladu
- je az zarazajuce kolko stranok, ci clankov je na VW koncern problemy, netvrdte mi, ze to je len popularitou...HA-HA-HA
- chodim mechanikovy uz asi 15 rokov, tomu istemu, vzdy sme sa doholi, vzdy sme sa porozpavali o autach, zivia ho VW koncern nafta, odporuca mi atmosferu benzin...???preco ???
- uz roky jazdim po EU na Ford Mondeo mk3 benzin 1.8 92kw, nechybal mi vykon, neplacem nad spotrebou ani v meste, ani na okreskach, ani na dialnici ( netvrdim, ze to je idealne auto pre Vas, z mojho pohladu je ok, neviem aku nahradu zan hladat...)
Co z toho vyplyva - pre mna je prekvapenim, co sa tu vzdy preferuje, no a v nejakych inych clankoch sa potom odporuca co robit, aby ten tdi zil. Ja to na tom Forde nepoznam. Len spotrebak - tlmice, ulozenie, olej, filtre, capy...ale nikdy som sa nebal o rozvody, ci vahu vzduchu, vstreky, cerpadlo, vymenu veci pod hlavou ( bolo to tu na strankach doporucovane pre VW tdi ).
Nie, nesmerujem do konfliktu, len Vas prosim, povedzte aj to za B, nielen to za A...je tu vela clankov o jazdenych naftakoch. Je tu vela problemov o VW koncerne. Nerobte z toho modlu. Moj synovec robi taxikara - zacal Passatom, potom Golf a teraz Toyota hybrid...preco ??? Jednoducha opoved - servis ani spotreba nie je taka, aku ju prezentuju guru ludia okolo VW koncernu.
Mam dost ludi na VW a riesa stale nieco...to nieco nie je podstatne. Ale nieco.
Vzdy vsak zalezi, ako sa starate o auto. Niekto ide do krajnosti a potom servis, niekto reaguje na km a pocit z auta a sup do servisu. Ale jazdenka je vzdy macka vo vreci...
Ja som mal len jazdene...a popalil som sa len raz, Ford Focus tdci. Benzin - Skoda Forman, Renault Thalia + Scenic, Toyota Yaris + Ford Mondeo.
Tie benziny len jazdili....ano, jednoduche atmosfery, co dalej ani ja neviem...
PS - neporadil som, no debata bezi o pruzeni...???
Naposledy upravil/-a Petojeso@gmail.com v 14.04.2020 21:17, upravené celkom 4 krát.
-
- Príspevky: 779
- Dátum registrácie: 30.09.2009 11:45 Zdieľať na Facebook
mastik, bez urazky. Nechces, chapat, albo ako?
Kazde pruzenie auta ma dve zlozky- pruznu, takzvau proporcnu, ktorej sila proporcne odpoveda stlaceniu karoserie a tlmiacu, cize derivacnu zlozku, ktora zodpoveda prvej derivacii, tohto pohybu, cize rychloosti pohybu karoserie v kolmom smere.
U beznych aut je prva cast riesena vinutou pruzinou, druha kvapalinovym tlmicom.
U aut, ktore tu spominame je prva zlozka zabezpecena stlacenim plynu, druha, kvapalinovym tlmicom.
Z horeuvedeneho je vzdelanym ludom zjavne, ze hlavny rozdiel je vo fyzikalnom rieseni proporcnej/pruznej zlozky.
To so sebou nesieurcite specifika, ktore moze citit nas zadok.
Dalej, kazde z tychto dvoch systemov maju este rozne dalsie vylepsenia, atd., ale kedze nam tu ode o ciste fyzikalne zaklady, nebudeme si tu situaciu komplikovat...
Asi tak. Este nieco treba vysvetlit?
Kazde pruzenie auta ma dve zlozky- pruznu, takzvau proporcnu, ktorej sila proporcne odpoveda stlaceniu karoserie a tlmiacu, cize derivacnu zlozku, ktora zodpoveda prvej derivacii, tohto pohybu, cize rychloosti pohybu karoserie v kolmom smere.
U beznych aut je prva cast riesena vinutou pruzinou, druha kvapalinovym tlmicom.
U aut, ktore tu spominame je prva zlozka zabezpecena stlacenim plynu, druha, kvapalinovym tlmicom.
Z horeuvedeneho je vzdelanym ludom zjavne, ze hlavny rozdiel je vo fyzikalnom rieseni proporcnej/pruznej zlozky.
To so sebou nesieurcite specifika, ktore moze citit nas zadok.
Dalej, kazde z tychto dvoch systemov maju este rozne dalsie vylepsenia, atd., ale kedze nam tu ode o ciste fyzikalne zaklady, nebudeme si tu situaciu komplikovat...
Asi tak. Este nieco treba vysvetlit?
Naposledy upravil/-a aristoteles v 14.04.2020 21:18, upravené celkom 7 krát.
-
- Príspevky: 14966
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
No práve že tie novšie sú len viac problémovejšie a to platí všeobecne.lub999 napísal:Vseobecne mal som pocit z tych starsich vozidiel, ze su spolahlive, poznam chalana co mal golf 4, 1.9 tdi a na to, co tomu autu daval (za studena, ziadne cakanie po dlhsie trase a servis vseobecne neriesil), tak mu ten golf strasne dlho vyzdrzal. Som si myslel, ze ked sa o auto postaram, tak sa to auto postara o mna a nenecha ma na pospas srnkam niekde za tmy.
Stará B5.5 mala síce komplikovanejšiu prednú nápravu, na druhú stranu nemala napríklad DPF, nemala elektronickú ručnú, nemala tú poy***nú šachtu (spínačku) na klúč, nemala poruchové zadné svetlá
Naposledy upravil/-a ivko1 v 14.04.2020 21:18, upravené celkom 1 krát.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24980
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
66QUTTRO...vystihnuté.Napísal si to Ty,ale teší ma že niekto.Bola rez o B6 tak som nechcel spomínať 5,5 variantu.Ale pokiaľ by som s rozhodoval pre seba,automaticky by som ju uprednostnil a má to také kvantum aspektov až až.Rozdiel nemá cenu rozoberať,u tak je grupa červené súkno na býka.Ale či sa páči a či nie,bič praská na konci,kto ozaj lieta na brutál km,aj tak skončí tam,a ak nie,nás oboch z toho ozaj nemusia vajká bolieť či za x rokov to bude a o koľko viac peňazí.Pýtali sa,dostali odpoveď,slušnú a trpezlivú.Teraz je čas to opustil,dôležité odznelo a riešiť vzduch či dusík nech si rieši komu za to stojí.Nech si každý žije s tým čo si vybral,môžeme mu iba pogratulovať a nech sa drží svojho
ivko...kadečo nemala...našťastie
ivko...kadečo nemala...našťastie
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24980
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Petojeso@....ale akože nám máš asi za úplne hlúpych.Popálil si sa...potom už spokojnosť...takže počítajme....
Ford Focus tdci. Benzin - Skoda Forman, Renault Thalia + Scenic, Toyota Yaris + Ford Mondeo.
Otázka koľko km na každom ? 20 tis ? 40 ? 50 tis ? Spokojnosť
Spokojnosť vyzerá inak,a to ak na tom Passate budeš mať 600-800 tis a nebudeš chcieť počuť o tom čo raz bude musieť prísť...to je spokojnosť.Ak si ty z tým menovaným spokojný gratulujem
Ford Focus tdci. Benzin - Skoda Forman, Renault Thalia + Scenic, Toyota Yaris + Ford Mondeo.
Otázka koľko km na každom ? 20 tis ? 40 ? 50 tis ? Spokojnosť
Spokojnosť vyzerá inak,a to ak na tom Passate budeš mať 600-800 tis a nebudeš chcieť počuť o tom čo raz bude musieť prísť...to je spokojnosť.Ak si ty z tým menovaným spokojný gratulujem
-
- Príspevky: 2867
- Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29 Zdieľať na Facebook
Ja nechcem chapat?aristoteles napísal:mastik, bez urazky. Nechces, chapat, albo ako?
…
Ide o spravne pomenovanie veci.
Vy tu rozsirujete, ze C5 ma pneumaticke pruzenie.
Co vsak neni spravne.
C5 ma pruzenie Hydroactive.
Nie pneumaticke.
Potom ste sa tu zacali ohanat nazorom, ze je tam plynova zlozka, teda, ze z toho prameni vase pomenovanie - pneumaticke pruzenie.
Tak som oponoval, ze vzhladom na to, v podstate drviva vacsina aut ma podla vasho vysvetlovania pneumaticke pruzenie, kedze vyuzivaju plynokvapalinove tlmice.
Este raz to zopakujem. C5 nema a nikdy nemala pneumaticke pruzenie.
C5 ma pruzenie Hydroactive. Tak je to technicky spravne.
A este raz opakujem, ide o spravne pomenovanie veci.
-
- Príspevky: 528
- Dátum registrácie: 12.06.2018 15:59 Zdieľať na Facebook
Mám tiež utvrdenie okolia v tom, že ludia, ktorí auto berú skôr ako dopravný prostriedok, proste ako je aj tu u grupy popísané - Dookola závady ako zámky centrálu, dsgčka, zatekania cez dvere/prístrojovky, olejničky, hrkajúce rozvody a kopu iného... Majitelia to berú ako normálny servis. Hlavne, že to naštartuje, však každý to má vo dvore.
Som registrovaný, ale už nechodím na fóra- škoda, honda, mazda, suzuki. Tak, že som ich mal prečítané.
Viete, kde sa riešili len kolesá, gumy, aké oleje naliať, akú vložku do airboxu, hifi audio? No okrem škody na tých zvyšných.
A to je pre mňa relevantný zdroj, ktorá automobilka je nenáročná na údržbu, to je pre mňa alfa a omega. Srať na to, že je to slabšie odhlučnené, že prevodovky točia o 2000 viac ako dízle. Na to sa zvyknúť dá. Ale neprekusnem, keby ma to vyvalí na krajnicu, núdzak alebo repas nejakeho turba alebo čistenie vstrekov. A ten čas v servise. Aby som bol bez auta 2 týždne? No iste
Som registrovaný, ale už nechodím na fóra- škoda, honda, mazda, suzuki. Tak, že som ich mal prečítané.
Viete, kde sa riešili len kolesá, gumy, aké oleje naliať, akú vložku do airboxu, hifi audio? No okrem škody na tých zvyšných.
A to je pre mňa relevantný zdroj, ktorá automobilka je nenáročná na údržbu, to je pre mňa alfa a omega. Srať na to, že je to slabšie odhlučnené, že prevodovky točia o 2000 viac ako dízle. Na to sa zvyknúť dá. Ale neprekusnem, keby ma to vyvalí na krajnicu, núdzak alebo repas nejakeho turba alebo čistenie vstrekov. A ten čas v servise. Aby som bol bez auta 2 týždne? No iste
-
- Príspevky: 779
- Dátum registrácie: 30.09.2009 11:45 Zdieľať na Facebook
Mastik, hydroactive, je obchodne oznacenie systemu. Este sa tam dava aj cislovka 1, 2, 3, atd... Tym citroen oznacuje rozne derivaty systemu
Technicky sa systemu hovori hydro-pneu.
Ide o princip. To mas ako s Rambo 1, 2, 3, su to podobne filmy (blbosti) a patria do kategorie akcnych filmov. Tieto akce filmy maju rozne podobne vlastnosti.
A ty sa hadas, ze Rambo je akcny film a Terminator nieje...
A mas trosku pravdu, ale o to tu neslo, islo o velmi hrube delenie systemov, podla fyzikalneho principu...
Technicky sa systemu hovori hydro-pneu.
Ide o princip. To mas ako s Rambo 1, 2, 3, su to podobne filmy (blbosti) a patria do kategorie akcnych filmov. Tieto akce filmy maju rozne podobne vlastnosti.
A ty sa hadas, ze Rambo je akcny film a Terminator nieje...
A mas trosku pravdu, ale o to tu neslo, islo o velmi hrube delenie systemov, podla fyzikalneho principu...
-
- Príspevky: 779
- Dátum registrácie: 30.09.2009 11:45 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 714
- Dátum registrácie: 16.09.2018 21:15 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
Mateusz a aristoteles, vy už konečne pochopte kvôli čomu sa strhla táto nezmyselná debata!
Ktovie prečo nie je obchodný názov Pneuactive, asi si hodili mincou...
Tisíckrát opakované výlevy majiteľov univerzálnej pravdy o nebotyčnej kvalite a nekonečnej životnosti TDI (a pružení Citroenu, ktorého manuály čítajú v originále), ktorí sú ochotní za ňu aj položiť život (alebo aspoň udeliť kartu tým, čo majú vlastný rozum a nie sú ochotní ju prijať), ani nemá cenu znova komentovať takže ja v tejto téme len toľko:
Ktovie prečo nie je obchodný názov Pneuactive, asi si hodili mincou...
Tisíckrát opakované výlevy majiteľov univerzálnej pravdy o nebotyčnej kvalite a nekonečnej životnosti TDI (a pružení Citroenu, ktorého manuály čítajú v originále), ktorí sú ochotní za ňu aj položiť život (alebo aspoň udeliť kartu tým, čo majú vlastný rozum a nie sú ochotní ju prijať), ani nemá cenu znova komentovať takže ja v tejto téme len toľko:
-
- Príspevky: 2867
- Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29 Zdieľať na Facebook
Mateusz737
Blbosti tu trepes akurat ty.
Najdi jediny oficialny dokument od Citroenu, kde to pruzenie pomenovava ako pneumaticke pruzenie.
Usetrim ti namahu.
Nic take nenajdes.
Zdrz sa komentarov a blbych komentov ty, ked zjavne nemas paru o tom systeme.
IDE TU O SPRAVNE POMENOVANIE VECI.
Vy tu bluznite, ze Hydroactive, je pneumaticke pruzenie.
Nie ja som s tym zacal.
Ja som akurat oponoval, ze Citroen, nema pneumaticke pruzenie.
Ma Hydroactive a na tom si trvam, kedze taka je realita.
Blbosti tu trepes akurat ty.
Najdi jediny oficialny dokument od Citroenu, kde to pruzenie pomenovava ako pneumaticke pruzenie.
Usetrim ti namahu.
Nic take nenajdes.
Zdrz sa komentarov a blbych komentov ty, ked zjavne nemas paru o tom systeme.
IDE TU O SPRAVNE POMENOVANIE VECI.
Vy tu bluznite, ze Hydroactive, je pneumaticke pruzenie.
Nie ja som s tym zacal.
Ja som akurat oponoval, ze Citroen, nema pneumaticke pruzenie.
Ma Hydroactive a na tom si trvam, kedze taka je realita.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 74 neregistrovaných