Auto na dlhsie trasy
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 56
- Dátum registrácie: 20.06.2007 15:43 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 14966
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
No napríklad tie 77kW kapú stále na utrhnutú ojnicu... Stále sú kusy, kde to nikto neporiešil. Potom klasika vytrieskané sedlá pod vstrekmi...
Passat B6 - normálka že skape šachta pre klúč, normálka že ostane visieť ručná, normálka že je vadný slimák pod volantom, klasika ako zámky dverí
Ale to je dan za vyjazdené auto, mne to teda ako rozumná kúpa ani nepríde, zvlášť ked z 20 adeptov je 19 len naleštených hnojov
Ja by som určite netvrdil že benzín je náročnejší, samozrejme pokial sa nekúpi niečo pretechnizované.
Pri diesly bežné že padá do núdzaku, teplé neštartuje, svieti žhavanie...
Vieš čo sa Milan stane ked mne na 2.5i zasvieti check engine pre vadnú lambdu napríklad? Vôbec nič, idem dalej, akurát mi nejde tempomat. Ked zasvieti check engine na oturbenom kachlovom motore, tak si dojazdil, lebo to neťahá ani prd. Ja môžem smelo prejsť aj 1000km, na kachliach v núdzaku si rád že sa preplazíš z bodu A do bodu B 20km
Passat B6 - normálka že skape šachta pre klúč, normálka že ostane visieť ručná, normálka že je vadný slimák pod volantom, klasika ako zámky dverí
Ale to je dan za vyjazdené auto, mne to teda ako rozumná kúpa ani nepríde, zvlášť ked z 20 adeptov je 19 len naleštených hnojov
Ja by som určite netvrdil že benzín je náročnejší, samozrejme pokial sa nekúpi niečo pretechnizované.
Pri diesly bežné že padá do núdzaku, teplé neštartuje, svieti žhavanie...
Vieš čo sa Milan stane ked mne na 2.5i zasvieti check engine pre vadnú lambdu napríklad? Vôbec nič, idem dalej, akurát mi nejde tempomat. Ked zasvieti check engine na oturbenom kachlovom motore, tak si dojazdil, lebo to neťahá ani prd. Ja môžem smelo prejsť aj 1000km, na kachliach v núdzaku si rád že sa preplazíš z bodu A do bodu B 20km
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24980
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
pavolh...ak platí čo píšeš....Passatu B6 môže v prevádzkových nákladoch konkurovať napr. mondeo 1.8 tdci - viac komfortu, lepšie jazdne vlastnosti
Na mojom názor nezáleží,ale čo neplatí v D neplatí ani v SVK.Ako môžeme hádzať vtipy,a hoci z Mondea urobiť triedu Mondeo,alebo z Insignie a pod ale prečo sa stať terčom úškľabkov.Ako baviť sa môžme o spúste aut a nájdeme super veci ako komfort (C5) alebo aj jazdné vlastnosti,ale nehladáme jednu vlastnosť z mnohých ale auto v ktorom ich nájdeme maximum.
ivko...komu farár,komu jeho žena
Na mojom názor nezáleží,ale čo neplatí v D neplatí ani v SVK.Ako môžeme hádzať vtipy,a hoci z Mondea urobiť triedu Mondeo,alebo z Insignie a pod ale prečo sa stať terčom úškľabkov.Ako baviť sa môžme o spúste aut a nájdeme super veci ako komfort (C5) alebo aj jazdné vlastnosti,ale nehladáme jednu vlastnosť z mnohých ale auto v ktorom ich nájdeme maximum.
ivko...komu farár,komu jeho žena
-
- Príspevky: 1982
- Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2867
- Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 454
- Dátum registrácie: 21.11.2010 20:35 Zdieľať na Facebook
úprimne zabudni na celý passat B6, v mojom okolí sa za posledné 2 mesiace predali tri kusy, dva predávali kolegova a jeden sa predával v rodine a všetky to boli už tak vyjazdené plečky, že záujem prejavili len rapavý chlapci s čerstvým vodičákom a cigoši. Tie autá sú zodraté na kožu, nikto do toho nedá ani euro navyše a všetky pýtajú značný servis na uvedenie do spolahlivého stavu.
-
- Príspevky: 1445
- Dátum registrácie: 16.09.2010 13:17 Zdieľať na Facebook
ake dlhe trasy? medzimesto? dialnice? kolko km roce? ake obsadenie? pre jedneho, dvoch, kto nic nevezie tomu staci aj kompakt typu ceed, golf, 308, c4....., ak benzin tak jedine toyotu, uz dlhsie pokukavam po avensine 1.6 97kw (ano, hlupa 1.6 bez vykonu.... pre niekoho, pre mna akurat, poznam sa co som zac a zabit sa da aj na tom ), ja som si na "dlhe trasy" cca 100km denne kupil c4 1.6 hdi brutalnych 68kw....preco? lebo sa chcem vozit, obehnem co chcem a nenuti ma to stale slapat na plyn a pretekat, pri tej hustote premavky kadial jazdim som dnes prisiel o 2 kamiony neskor ako vsetci pretekari co na to dupali jak blazni celych 50km....lebo kolony, dialnicu tiez to zvlada v pohode a pri 145 tempomat nemam pocit ze ide motor vyskocit v karoserie a pocujem aj vlastne slovo, ak dizel a vacsie a silnejsie tak C5 na vzduchu
1U5 AVU, 6U1 AMH, 6Y5 ASY, N15 GA14DE, 3B6 AVF, C4(B7) 9H06
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 474
- Dátum registrácie: 24.12.2008 14:36 Zdieľať na Facebook
Čo sa tu nedozvieme c5 na vzduchu...to ako nie v garazi ale na vzduchu???
2 príspevok obsiahol všetko potrebné a ostatné je len obhajovanie vašich značiek.
Ešte dodam, že aj superb 2 sa robil 1,9 77kw a servisu sa nemusíš natoľko obávať keďže na dielov je tu až až navozene z GB.
Inak zadávateľ mohol zadat svoj rozpočet.
2 príspevok obsiahol všetko potrebné a ostatné je len obhajovanie vašich značiek.
Ešte dodam, že aj superb 2 sa robil 1,9 77kw a servisu sa nemusíš natoľko obávať keďže na dielov je tu až až navozene z GB.
Inak zadávateľ mohol zadat svoj rozpočet.
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 7
- Dátum registrácie: 13.04.2020 21:06 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2711
- Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2867
- Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24980
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Každý má svoj kus pravdy,ibaže orie na inom poli,rada vedľa je rada zbytočná.
SuperB sa robil zo 77 kW do 2007 potom už najmenej bolo 85 kW.Ale to je v pohode,z tej 77-ky sa dá ísť výkonom hore bez straty čohokoľvek dobrého.Čaro toho motora je v cenách dielov ktorých je mrte za doslova smiešne peniaze.A ešte jedno čaro je...nemec tam dal neskutočné materiáli.Kúpite blok motora od poliaka z Allegra,deklaruje 220-250 tis km čo logicky môže nemusí byť pravda.Ale príde,do valca strčíte indikátor a za ten svet tam nenameráte opotrebenie,proste nič,nula,plné hodnoty.Ak sa niekomu chce o tom prieť,mám tu hneď tri,pohráme sa a odmeráme spolu.To nie je blato z číny.Cena...na smiech.Kadekto vyčíta ojnice,ale to sa týka pochybenia nejakého blba pri kompletizácii motora a týkalo sa jednej várky od - do kým sa na to prišlo.Paniku majú vždy ľudia z vecí ktorým nerozumejú,to je tak odjakživa.Už tak veľa ľudí nevie že to isté a dialo z Renault motormi v Lagune,no a tu sme,nikto nespochybńuje Dci a ani nemá prečo.Takže ak by sa roztrieskal motor zo dňa na deň,velký plač sa konať nebude,ale to už sa bavíme o niečom čo hraničné.Zato kovové špónky v Tdci to sa z toľkou lahkosťou nerozchodí,že podaktoré motory dodnes nik vstrekovač neurobí,je spústa vecí z ktorými sa nechváli nik ale vyhlásiť že to len preto brak asi nie je právne presne ako vytknúť ojnicu Tdi-ku.Z tých milionov kusov je aj 0.002% obrovské číslo,takéto debaty sú cesta krčmovej problematiky.
mastik...C5 je hydro/vzduch...pruženie samotné je vzduch,prostredník prenosu olej
SuperB sa robil zo 77 kW do 2007 potom už najmenej bolo 85 kW.Ale to je v pohode,z tej 77-ky sa dá ísť výkonom hore bez straty čohokoľvek dobrého.Čaro toho motora je v cenách dielov ktorých je mrte za doslova smiešne peniaze.A ešte jedno čaro je...nemec tam dal neskutočné materiáli.Kúpite blok motora od poliaka z Allegra,deklaruje 220-250 tis km čo logicky môže nemusí byť pravda.Ale príde,do valca strčíte indikátor a za ten svet tam nenameráte opotrebenie,proste nič,nula,plné hodnoty.Ak sa niekomu chce o tom prieť,mám tu hneď tri,pohráme sa a odmeráme spolu.To nie je blato z číny.Cena...na smiech.Kadekto vyčíta ojnice,ale to sa týka pochybenia nejakého blba pri kompletizácii motora a týkalo sa jednej várky od - do kým sa na to prišlo.Paniku majú vždy ľudia z vecí ktorým nerozumejú,to je tak odjakživa.Už tak veľa ľudí nevie že to isté a dialo z Renault motormi v Lagune,no a tu sme,nikto nespochybńuje Dci a ani nemá prečo.Takže ak by sa roztrieskal motor zo dňa na deň,velký plač sa konať nebude,ale to už sa bavíme o niečom čo hraničné.Zato kovové špónky v Tdci to sa z toľkou lahkosťou nerozchodí,že podaktoré motory dodnes nik vstrekovač neurobí,je spústa vecí z ktorými sa nechváli nik ale vyhlásiť že to len preto brak asi nie je právne presne ako vytknúť ojnicu Tdi-ku.Z tých milionov kusov je aj 0.002% obrovské číslo,takéto debaty sú cesta krčmovej problematiky.
mastik...C5 je hydro/vzduch...pruženie samotné je vzduch,prostredník prenosu olej
-
- Príspevky: 7880
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
Re: Auto na dlhsie trasy
nehnevaj sa,moj nazor je ze tie auta podla typu pocitam rocniky 2006-2010 su uz stare vytahane postacane vraky ktore uz svoje odzili.ci audi ci vw.u kazdeho budes len utapat peniaze.a na vymenu bude snad vsetko mechanicke od naprav po motor.po roku 2008 nasledovali prve typy dizlov s dpf ktore tiez nemali dobrych gazdov,servisaci tiez nevedeli co s tym velmi robit pretoze to bola novinka tak sa vsetko len kuchalo experimentovalo upravovali ja softy v rj a skoro kazdy jeden je po cipe.jedine ak by si take auto kupil od prveho fakt prveho majitela v tedy sa este da.ti maju vztah k tomu pretoze pamataju nakupnu cenu noveho.ja by som siel od rocnika 2013 a vyzsie a kludne aj firemne ktore malo max 2 soferov.moj nazor na spolahlivy dizel.lub999 napísal:radu.
Potreboval by som auto, najlepsie diesel na dlhsie vzdialenosti.
Co som si tak pozeral, tak ma zaujali auta ako
Passat b6 s klasikou 1.9 tdi 77kw
Passat b6 2.0 tdi 103 kw.
Potom som sa pozeral z radou Audi. Celkom ma zaujala stara audi a4 3.0 tdi alebo uz rovno a6 3.0 tdi.
Viac ma skor zaujima spolahlivost a zivotnost tychto motorov pri normalnej starostlivosti
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 63 neregistrovaných