Leon 2,0 Tdi 2014 nekuri pre vadu od vyroby

Diskusia ohľadne vozidiel značky Seat

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

creative.bb
Príspevky: 23
Dátum registrácie: 02.01.2011 12:18
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa creative.bb »

To kur.itko v expanzke mam aj ja, Passat B8 2015 2.0 110kW. Na expanzke oznacenie "silikat". Farbu to ma zatial normalnu, rozmyslam ale ci to preventivne z tade nevydriapem aby som mal pokoj v dusi. :2f93:
YxoYpsilono
Príspevky: 3391
Dátum registrácie: 14.08.2008 16:55
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa YxoYpsilono »

VW nepredpisuje vymenu chladiacej kvapaliny.

vobec.

Nikdy.


Nie je to vrecusko nahodou nahradou pre aditiva v chladiacej kvapaline?

Mozno to postupne nieco vylucuje - na ochranu rozvodov kvapaliny a chladica.
yopka
Príspevky: 18
Dátum registrácie: 18.02.2012 23:15
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa yopka »

Zdravim, pozrel som zopar novsich skodoviek a kazda to ma.. nezavisle na objeme a rv.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24979
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

V podstate máte zarobené na problém a je iba otázkou času kedy a ako.Vďaka tomu že som činný aj na FCD.eu som od vzácneho kolegu práve obdržal celý materiál určený pre autorizovaných k danému problému aj z manuálom riešenia,informáciami akými chem. prípravkami sa odstranuje a manuál čo ako.Práve som doštudoval 21 strán A4 a nemám ďaleko k porážke.Sú štyri vodné okruhy a každý sa rieši (čistí) samostatne podla manuálu.Ošetriť ,prepláchnuť treba viackrát za použitia ich prípravku a nástrojov a merania a iba na daný úkon je určených 400 ČJ čo teda neviem kto má zaplatiť,lebo by som nerád aby zákazníka bral odtiaľto vrtulník.Najkrajší je záver,-ak to nestačí urobiť raz,čistenie sa opakuje.Indikácia problému je v dvoch smeroch,buď nedostatočne kúri alebo sa prehrieva. Idem zistiť cenu čistiacej sady G052 525 A3
cicmanec...áno,v podstate áno,nič iného my z toho tiež nevychádza.
tonoaaa
Príspevky: 674
Dátum registrácie: 19.01.2009 19:22
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa tonoaaa »

cicmanec napísal:A keď neženie vodu tak kladie menší odpor = nižšia spotreba...
Zakladny umysel je co najrychlejsie zohriat vodu cirkulujucu v hlave valcov. Ked sa zohreje, alebo pride poziadavka na vyssi vykon motora, alebo intenzivnejsie kurenie, tak sa povoli piestik, lopatky pumpy sa odkryju a voda zacne cirkulovat dalej na termostat a ten uz funguje po starom. Cize vytvorili akysi nulty okruh.
Problem je, ze kruzok sa zvykne zasekavat a lopatky pumpy nechat prekryte na trvalo. V lete sa tym padom motor prehrieva. Uz je Xta variacia pumpy, pretoze sa as problem stale opakoval. Kdesi mam fotku mojej, kde vidno ako ostali lopatky prekryte vplyvom zaseknuteho kruzku.

Ale ano, dosledkom vsetkeho by mala byt mensia spotreba.
cervinka
Príspevky: 97
Dátum registrácie: 17.01.2009 21:00
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cervinka »

Ako napísal creative.bb - pozrel som na náš SEAT 1,6TDI / 2018 a samozrejme je to tam aj s nápisom na nádržke - G13 + silikat. Bohužiaľ, keďže je vozidlo v záruke, tak to radšej vyťahovať nebudem. Ak toto bol zdroj problémov s kúrením, tak sa máme všetci na čo tešiť.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24979
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Zdrojom problému to je,už mám v ruke ich technickú produktovú informáciu k tomu problému aj ich manuál ako riešiť učtovať atd.
Problémom je že ten jemný hnedý prášok je v podstate všade,povlečené sú prakticky všetky povrchy ktoré prídu do styku z G13.Preto je vytvorený abnormálne obšírny postup ako meniť prietok pri čistení v jednotlivých okruhoch ako urobiť okruh,ako preplachovať atd raz zmesou čistiacej chemikálie,potom neutralizátora,spústa litrov všetkého plus destilky plus preplachuje sa aj nemrznúcou,použitú už nejde znova použiť.Gól na záver...ak sa nedosiahne žiadaný výsledok,postup sa opakuje.To určite poteší.
Smola ak sa problém ukáže po spadnutí záruky.
creative.bb
Príspevky: 23
Dátum registrácie: 02.01.2011 12:18
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa creative.bb »

ked vytiahnem vodu z expanzky, vyhodim expanzku von, vytrhnem to von, vycistim expanzku, zalozim spat, nalejem vodu....som sa zbavil pripadneho problemu? Nezarobil som si na iny, tym ze to tam nebude?
easyridersvk
Príspevky: 710
Dátum registrácie: 15.07.2011 15:52
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa easyridersvk »

....jezkove oci!! na to cele... lol
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

>> Bohužiaľ, keďže je vozidlo v záruke, tak to radšej vyťahovať nebudem.

bohuzial aj ked je masina dva dni stara, mal by si to vytiahnut ak nechces PO ZARUKE dopadnut ako tu bolo popisane. Kurwitko vytiahni, odloz do kredencu vedla sackov z cajom (pozor, nevychlastat) a ked dojde na fatalne zlyhanie motora, tak sacok nacapis naspak.

Mimochodom chcem vidiet toho genia v autorizaku ktory by dosiel na to ze sacok neni a kvoli tomu zamietol reklamaciu padnuteho motora. Ja neviem co ten sprosty motor spravil, moznoze vas cely yebnuty sacok zozral, to si maturujte bezomna - ja mam zaruku.






>> Uz je Xta variacia pumpy,

tak ti mam dojem ze tato grupa potrebuje X variacii na vsetko, vratane motoru samotneho.

Mali styri ci pat generacii ROZVODOV nez sa to akotak ustabilizovalo. O priekakoch 2.0tdi skoda pisat, ano iste "vychytali ich" ale od roku 2003 do 2010. Strielajuce TSI/FSI/TFSI skoda reci, komu nahodou nezdochol pred dovrsenim 100.000km ruku hore.

Zostanem ja pri tej hnusnej amerike tusim...



Akoze este mi chce niekto tvrdit ze tymto postupom riesit reklamacie klientov v zaruke je LACNEJSIE nez nespravit kekecinu vobec ?

Dofrasa ajtak by ma zaujimalo co tym sackom chceli dosiahnut :) odstranenie vlhkosti z expanznej nadoby ? :)
oco13
Príspevky: 17842
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Chlapci už ste počuli , že rozklad folie sa dá načasovať? dobrý technolog ti presne nastaví surovinu aby sa sáčik rozpadol po roku alebo aj po piatich.
Chceli tým dosiahnuť čo najviac motorov KO po záruke :40bd: :40bd: :40bd: :40bd:
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
dodik13
Príspevky: 534
Dátum registrácie: 27.01.2013 23:40
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa dodik13 »

V niektorej teme som cital od Pan Hlavaty,ze drahe a silnejsie a
hlavne Komplikovanejsie elektrarne k tebe do dielne maju ZAKAZANY pristup . A vidime,ze uz aj ten 2tdi od grupy je zbytocne prekomplikovany lol :40bd: :40bd: :40bd: Ale kedze v novych sunkach uz same 2tdi tak mas tak ci tak tu ,,srandu,, z grupy v dielni :d :D
YxoYpsilono
Príspevky: 3391
Dátum registrácie: 14.08.2008 16:55
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa YxoYpsilono »

mhlavaty napísal:Zdrojom problému to je,už mám v ruke ich technickú produktovú informáciu k tomu problému aj ich manuál ako riešiť učtovať atd.
Problémom je že ten jemný hnedý prášok je v podstate všade,

ok, takze problem vznikne, ked sa vrecko roztrhne?
A aky je dovod pritomnosti toho vrecka?
gnagy
Príspevky: 943
Dátum registrácie: 19.03.2016 17:39
Bydlisko: DK
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa gnagy »

To sú mi veci. Takže vďaka VW sme sa dozvedeli, že už neexistujú len autá obsahujúce ku.vítka, ale aj autá samotné sú ku.vítka.

Prečo to tam je? Vychádza mi z toho len jedno - aby mala automobilka dostatok práce a nádherne zarábala na POzáručnom servise.
„Všetci vieme, že svetlo putuje rýchlejšie ako zvuk. Preto niektorí ľudia vyzerajú chytro, kým pred vami neprehovoria.“ — Albert Einstein
zeroA6M
Príspevky: 40
Dátum registrácie: 26.03.2009 11:55
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa zeroA6M »

Takze,jednoznacne to z nadrzky co najskor vyhodit Pan Hlavaty???

Návrat na "Seat fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 44 neregistrovaných