Audi A5 2.0 TFSI 185kw
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Pedro sice to nepatrí do linku AWDI, ale odpoviem ti - moja Filcka práve dovršila 30t km na "HYDRAULICKOM" oleji, bez eura servisu dala za dva roky 60t km.Nechám ju umrieť lebo do nej nenapracem 3,5m dlhú joklovinu a idem hladať niečo dlhšie širšie a vyššie. Ale ak sa si raz na ňu spomeniem tak poviem to bola kvalita. A takto môžem hodnotiť každé moje auto , len ich rok narodenia je vždy minulé storočie.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
>> ale no, embéčky ,každá druhá do 100 tis. potrebovala go, žiguláky po 150 tis. koľko benzínu toľko oleja.
ked bol rozumny majitel, nic z tohoto sa nedialo. S105 kazdy somar vytiahol v zime sytic naplno, nastartoval skrehnuty motor a ten chudacisko ziapal na 3000 rpm dokial sa neoskrabali skla a hajde prec. To urcite studenemu motoru silno prospieva a zrejme preto to nerobi ZIADNY motor za poslednych 30 rokov.
Zato gazda co bol trosku rozumny vytiahol ten sytic len kusok, nastartoval, motor vrcal na 1100-1200rpm. Pridaj si k tomu vtedajsie oleje a ich kvalitu, Madit Turbo Maximus... ti sikovnejsi mali Castrol - a tam si Castrol vybudoval meno, vydrzal daleko viac nez Madit. Prekvapive. Ze ludia len oleje dolievali, olejove filtre neexistovali atd, atd. Dalsou kapitolou je chladenie, motor vzadu, chladic vpredu, chladiaca kvapalina nikdy nevymienana ved co ze ma 20 rokov, co sa stane vode ze... trubky nepriechodne od znecistenia, nefungujuce vetraky lebo spinace/hocico atd. Jazdilo sa tak 10.000km rocne - najazdy okolo 30.000km co su dnes relativne bezne vtedy jednoducho prakticky neexistovali, takze motor vydrzal taketo zaobchadzanie circa 8-12 rokov a az potom generalka.
Komu skodovecka nevyvrela zoparkrat rocne, ten akoby ani neexistoval ze? A co by si asi tak od techniky chcel za tych okolnosti ?!?!?! Si pozri co vyvadzali VW motory v zaruke (starsie 2.0tdi, novsie TSi/TFSI) a porovnaj to s touto starou technikou...
Kto bol rozumny, tomu S105/S120 prezila 300.000km bez jedineho zasahu 20 rokov. Mam zopar takych pribehov okolo seba.
ked bol rozumny majitel, nic z tohoto sa nedialo. S105 kazdy somar vytiahol v zime sytic naplno, nastartoval skrehnuty motor a ten chudacisko ziapal na 3000 rpm dokial sa neoskrabali skla a hajde prec. To urcite studenemu motoru silno prospieva a zrejme preto to nerobi ZIADNY motor za poslednych 30 rokov.
Zato gazda co bol trosku rozumny vytiahol ten sytic len kusok, nastartoval, motor vrcal na 1100-1200rpm. Pridaj si k tomu vtedajsie oleje a ich kvalitu, Madit Turbo Maximus... ti sikovnejsi mali Castrol - a tam si Castrol vybudoval meno, vydrzal daleko viac nez Madit. Prekvapive. Ze ludia len oleje dolievali, olejove filtre neexistovali atd, atd. Dalsou kapitolou je chladenie, motor vzadu, chladic vpredu, chladiaca kvapalina nikdy nevymienana ved co ze ma 20 rokov, co sa stane vode ze... trubky nepriechodne od znecistenia, nefungujuce vetraky lebo spinace/hocico atd. Jazdilo sa tak 10.000km rocne - najazdy okolo 30.000km co su dnes relativne bezne vtedy jednoducho prakticky neexistovali, takze motor vydrzal taketo zaobchadzanie circa 8-12 rokov a az potom generalka.
Komu skodovecka nevyvrela zoparkrat rocne, ten akoby ani neexistoval ze? A co by si asi tak od techniky chcel za tych okolnosti ?!?!?! Si pozri co vyvadzali VW motory v zaruke (starsie 2.0tdi, novsie TSi/TFSI) a porovnaj to s touto starou technikou...
Kto bol rozumny, tomu S105/S120 prezila 300.000km bez jedineho zasahu 20 rokov. Mam zopar takych pribehov okolo seba.
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1120
- Dátum registrácie: 22.03.2009 13:23 Zdieľať na Facebook
https://m.mojevideo.sk/49mump3turbo napísal:Si pozri co vyvadzali VW motory v zaruke (starsie 2.0tdi, novsie TSi/TFSI) a porovnaj to s touto starou technikou...
Kto bol rozumny, tomu S105/S120 prezila 300.000km bez jedineho zasahu 20 rokov. Mam zopar takych pribehov okolo seba.
Dufam ze ten link na to kvalitne auto co da 300 tis. pojde,lebo to davam cez telefon.
O novsich tsi okrem zvolavacky kvoli cukaniu resp. Straty vykonu za studena neviem nic co by bolo v porovnani s inymi znackami abnormalne, dôsledky priamovstreku a spotreba oleja sa tyka vsetkych znaciek. Pokial mam spravnu info 1.5 a 2.0 tsi maju dual vstrek,cize co sa tyka karbonu maju navrch oproti iba priamovstreku.
Kamarat ma 2.0 tsi 162kw tusim 130 tis.km a ziaden problem, jasne olej obcas dolieva, ale pri jeho style jazdy by dolieval aj do tatrovky.
Nehovorim ze je to ideal spolahlivosti, ale to co sa tu prezentuje jake su to katastroficke crepy je na smiech.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 15 neregistrovaných