Ford S-max 2,5 LPG

Ako je to vlastne s plynom? Aký máte na to názor ? skúsenosti ?

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

ivko1
Príspevky: 14966
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

Ja som napísal to čo mi povedal ten technik, rozdiel možno je nový vs starý systém. V tom Renaulte je to z roku 2001 a sám technik vtedy povedal že sa to voči novému horšie diagnostikuje - nedalo sa zapínať/vypínať vstreky po jednom a vadný vstrek musel odhaliť sondou na zistovanie úniku plynu.
wilz
Príspevky: 3692
Dátum registrácie: 04.01.2008 18:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa wilz »

Vidíš ivko, bol si zlý napr. na stagbu, ktorý asi vie lepšie čo hovorí a nakoniec si donútený uznať, že ono to predsa len nemusí byť celkom tak ako si písal, pretože systém namontovaný v tvojom aute je 17 rokov starý a dnes to môže byť o dosť inak.
Lepšie je krotiť vášne, ničomu to nerobí dobre.
ivko1
Príspevky: 14966
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

Pozri Vialle je určené pre náročných zákazníkov, preto aj stojí kolko stojí a niekto tu napíše takú kravinu akože kvapalná fáza má nejaké nedostatky.

Asi pre tie nedostatky je kvapalná fáza drahšia a určená náročnejším zákazníkom.

Stag je jednoducho lowcost zariadenie pre tých čo pozerajú v prvom rade na cenu a nie na kvalitu
stagba
Príspevky: 231
Dátum registrácie: 16.01.2014 09:50
Bydlisko: Bratislava
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa stagba »

furt neviem ake vyhody ma system vstrekovania kvapalnej fazy, ze ten system nema splynovač, regulator mapojeny na okruh vody? To ze ho mam v aute mi nevadi a ocividne ani konstrukterom v Opli, Renaulte, Dacii, VW, Skode a co ja viem este kde lebo ich fabricke verzie s plynom su s systemami na plynnu fazu. Ten system JTG vzdy po nastartovani isiel 55 sekund na benzin a to nielen kvoli ohrevu motora on sa musel odvzdusnit aj ked to slovo to nevystihuje, vzduch tan nieje. od horuceho motora sa moze vytvorit bublina v systeme tak to cerpadlo po nastartovani za ten cas precirkuluje ten plyn v systeme aby bol zaplneny kvapalnou fazou. Takze plyn sustavne cirkuluje v systeme a co je zaujimave ze po case je od neho az dost tepla plynova nadrz. ten cas bolo treba preckat aj ked motor bol len par sekund vypnuty, ti co maju auto so start-stop systemom maju smolu lebo na kazdej krozovatke im chcipne motor, funkciu musia vypnut ak chcu jazdit na plyn.
Nadal by som si to ani do motora s priamym vstrekovanim, za to uz pytaju poriadnu palku, treba vymenit aj vysokotlake cerpadlo co su dalsie prachy. system startuje na plyn a tie starty byvaju horsie a to nevravim ked clovek ide na hory a je tam -15 to mysi byt uplna katastrofa. tiez vam tak kulantne povedia ze system bude mat asi 20% nadspotrebu voci benzinu a to je optimisticke percento. nebudem menovat, jeden predajca Prins systemov spomenul aj 25%, takze nevycucal som si to z prsta. A ryziko poskadenia vstrekovacov by som povedal ze je este vyssie ako pri systeme s privstrekom benzinu. Takze dakujem pekne, ostanem ja pri systeme na plynnu fazu a konkretne pri STAG nech si teda prihrejem tu polievocku.
Naposledy upravil/-a stagba v 03.12.2017 20:02, upravené celkom 1 krát.
ivko1
Príspevky: 14966
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

Zasa si spievaš pesničku po svojom...

Netuším či má 2.5T priamy vstrek, ale píšeš o problémoch pri priamom vstreku a kvapalnej fáze, ale tie isté problémy by boli pri plynnej fáze, lebo vstreky by sa rovnako pototo kedže by boli strčené priamo v spalovacom priestore.

A ked už niekto má priamy vstrek tak LPG zariadenie je tak či tak drahé, čiže človek môže zabudnúť na sumu do 1200€ ako je to bežné
-viktor-
Príspevky: 11
Dátum registrácie: 15.09.2014 23:03
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa -viktor- »

oco13 napísal: Čím to je že ja v dnešnej dobe moderných výdobytkov sa pýtam aj v overenej dielni - a dáte mi do toho podtlak? lol lol
Tak ja vám odpoviem - lebo podtlak nemá žiadne vstrekovače ktoré by sa zasrali sajrajtom od Tomegasu, lebo podtlak naladí aj učeň, lebo podtlak má menej komponentov čo sa môžu pokaziť. :40bd: :40bd: Načo pokračovať , viem, že som spiatočník a veteranista.
Prechod od podtlaku k vstrekovacom vidim skor ako dosledok prisposobenia vyvoju motorov.
Pri Felde 1.3 MPI mam ja podtlak. Nesmrtelny system. :2f93: Vzhladom na to, ze ten motor ma kovove sanie a zaroven sanie je dost kratke (benzinove vstrekovace su vzadu blizko spatnej klapky) tak pouzitie podtlaku je bezproblemove a montaz jednoduchsia, lebo netreba vrtat do kovu.
Novsie motory maju plastove sanie, casto krat dlhe ponad cely motor (spatna klapka vzadu, benzinove vstreky vpredu),
takze asi je rozumnejsie dat vstrkovace, ktore budu blizko tych benzinovych, pricom sa vrta len do plastu sania.


Zaujma ma, ak sa dava LPG do priamovstrekovych turbo motorov tak sa LPG robi ako nepriamovstrek, alebo sa vrta do hlavy/motora?
Hondar
Príspevky: 504
Dátum registrácie: 24.02.2015 18:27
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Hondar »

Na dalsi vstrekovac v hlave neni miesto....
A priamovstrekove benzinove vstrekovace sa tam non-stop opekaju ako špekačky. Vzhladom na ich zavratnu cenu sa toho ludia boja. A ak uz do toho idu, tak jedine s privstrekom benzinu aby "ochladzovali" B-vstreky.
berzerkertt
Príspevky: 87
Dátum registrácie: 16.07.2008 15:35
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa berzerkertt »

Co dlhodobo sledujem Volvo forum, tak turbo 5 valec Volvo az tak velmi plyn rad nema. Otazkou je uz potom, ci su problemy kvoli zlej montazi alebo kvoli nevhodnosti motora spalovat lpg.

Návrat na "LPG, CNG - Hybrid"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Google [Bot] a 1 neregistrovaný