Audi A6 2.7 TDI DPF - pribúdanie oleja

Diskusia ohľadne vozidiel značky Audi

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

Zdeno573
Príspevky: 44
Dátum registrácie: 09.05.2010 16:10
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Zdeno573 »

na tej 2.7tdi,by bolo pozriet aku hodnotu udava snimac dif.tlaku pri vypnutom a potom pri nastartovanom motore,mozno by problem bol zisteny.tam ako pise majtel je dost velke pribudanie nafty po tak malom pocte km.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24978
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

To sú tie prkotinky,po kľúči pozrieť tlaky (a teploty) či sú totožné atmosféra,preplňovanie a diferenčný snímač
Zdeno573
Príspevky: 44
Dátum registrácie: 09.05.2010 16:10
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Zdeno573 »

hej prkotinky ktore usetria dost penazi
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

tam je problemov viac...


>> ,len pointa je v tom ze nikto vam ten cas nezaplati a este vas ohovoria ze ste drahy...

samozrejme ze zaplati - akurat nepriamo. Ked sa nebudes vzdelavat a nepojdes dopredu, o 5 rokov mozes maximalne tak svetla lestit a brzdy vymienat (a to rozhodne nie na Mercedes SBC systeme), pripadne mozes majitelom vzduchovych podvozkov odtrhat tie sustavy od mechov ked ich zdvihnes na zdvihak bez prevedenia pozadovaneho servisneho ukonu predtym.

Ci sa ti to paci alebo nie, toto je NUTNA sucast tvojho povolania, rovnako ako mojho, rovnako ako uctovnika a kvant dalsich povolani.

Zaplati sa ti to tak, ze najprv takito nestastnici prebehnu cez troch-styroch ktori to nebudu vediet opravit a potom narazia na teba. Ty im to das do poriadku a tvoje meno sa postupne bude posuvat, tvoja siet zakaznikov (nestastnikov ktorym ini nepomohli, akurat ich obrali o kvanta penazi) sa bude rozsirovat...

az budes mat terminy na mesiac dopredu plne. Zavolaj MHlavatemu ze kedy ma volny cas ! Tak by som sa nejak stavil ze aj Cviro uz dnes vie co bude tento a dalsi tyzden robit...

Takze takto.


Vidis, z nejakeho dovodu som dokazal trafit viacere veci. Ani originalne DPF nemame na Audi nahodene - je tam totalne SRACKOVA NEFUNKCNA VEC ktora NIKDY NEMOZE DLHODOBO FUNGOVAT, ani sa nevymenila spravne (nedodrzane servisne postupy, ktore sa velmi lahko daju pozriet na internete), aj som sa trafil do neznalosti ci mame dobry software v aute alebo ci je tam barsjaka sracka (a stavis sa so mnou, ako to je ? Lebo ja viem, proste mam ten ciťák, ze je tam prerabany neoriginalny software) a aj sa uz minulo kvantum penazi a casu totalne zbytocne.


Toto je ta MEGAvec ktora SERVISAKA MAKAJUCEHO V NEDELU O DESIATEJ VECER - a za makanie sa povazuje aj studium na internete - odlisuje od toho ktory pracuje od osmej do piatej.

Vobec nejdem zabrdat do toho ako sa menili trysky. Vobec nejdem riesit ci boli nove nove uplne nove, alebo "nejako zohnane", lebo... vsetci asi tusime ako to bolo kedze jedna stoji tolko kolko stoji. V tom lepsom pripade by som si tipol ze boli po nejakom repase, na nejaky inzerat, zvonku boli viditelne ciste po slovensky teda vyprane v Pervolu a ultrazvuku. Napriek pritomnosti diagnostickeho nastroja nemame totiz absolutne ziadne hodnoty ktore by nam ukazovali cokolvek tykajuce sa prace vstrekovacov pred vymenou a po.

Mam silny citak ze uz niekto riesil soft v tom aute, pretoze regeneracie prebiehaju tak sialene casto ze... prakticky nonstop. To sa deje len za istych okolnosti. Ano, uhadol si, hlavne ked je osaleny software.

Za normalnych okolnosti NEMOZE prist k tomu ze do oleja sa dostane viditelne mnozstvo nafty po 50km alebo 200km alebo nech aj 500km.
Nemoze. Neexistuje. Pokial medzi valcom a piestom neprehodis dvojeurovu mincu, neexistuje.

A teraz kde najdes fesaka ktory toto cele postavi dohromady ? Autorizovany servis ? Tak to bude priblizne za 6.500 eur, bez srandy. Nove DPF, nove veci okolo toho, nahrat software je len taka sprostost pomimo toho vsetkeho za par desiatok eur.

Ako to dopadne ? Aj to ti poviem - inzeratom... cena tohoto riesenia veselo moze byt 2.000 eur mimo autorizovanej siete, pokial si riesitel nenecha SILNO zaplatit svoje vedomosti a skusenosti. Ano, presne tie, ktore nadobudol v sobotu a nedelu vecer.

Takze inzerat, o pribudajucej nafte sa zrejme zabudneme zmienit. Masina chodi. Krasna, nehavarovana.
oco13
Príspevky: 17842
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Lubo a nie je šanca , že takéto autá postupne skončia na šrotoviskách pre nerentabilnosť opravy??? Ludia čo takto prišli o prachy sa poučia(niektorí) a kúpia si benzínové Dacie, kde opravy budú úmerné cene auta a ich zárobkom?
Darmo bude niekto dobrý mechanik ak bude mať termín o pol roka , keď ja auto potrebujem za tri dni.
Ps: toto je len úvaha , nie je to o mne ja ostanem u AXka ešte je ich pár za dobrú cenu. lol
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

Absolutne nie je - pretoze ked mas 2007cku Ojdi dva-sedem multitronic, predsa by si bol padnuty na hlavu dat ho na srotovisko. Este sa to hybe, semtam aj dozadu.


Skusim rychlo pozriet prispevky zadavatela temy na inych forach, silno predpokladam ze tam budu. Mozno nieco poradili, zrejme nie, ale tu velmi aktivny nie je. Asi sa nepacili odpovede a moznosti nacrtnutych rieseni.

Inak... T-M nebude nahodou AudiA5, kukaj tuto temu :
kupa-reprezentativneho-exluzivneho-auta-t69062.html

zeby to takto dopadlo ?

Akekolvek auto mas, nikdy a nikde nemas zagarantovane ze bude po pripadnej poruche ALEBO HAVARII opravene do troch dni. Alebo kradezi. Ked totalne nutne potrebujes auto, musis mat viac. Jedno nikdy nestaci.
oco13
Príspevky: 17842
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Lenže ak to chúďa prejde ešte cez 5 mechanikov a každý na ňom vymení niečo za liter tak sa to neoplatí.
Ja viem že nikde nemám zagarantované, ale proste sú jednoduché blbuvzdorné približovadlá A prekomplikované grcky aké vyrábam aj ja.
Aj ja si myslím že to dopadne predajom a onedlho tu bude ďalší chudák (hlupák) plakať , že mu pri kúpe niečo zatajili.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
audia5
Príspevky: 7
Dátum registrácie: 02.07.2012 18:41
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa audia5 »

mp3turbo napísal:Skusim rychlo pozriet prispevky zadavatela temy na inych forach, silno predpokladam ze tam budu. Mozno nieco poradili, zrejme nie, ale tu velmi aktivny nie je. Asi sa nepacili odpovede a moznosti nacrtnutych rieseni.

Inak... T-M nebude nahodou AudiA5, kukaj tuto temu :
kupa-reprezentativneho-exluzivneho-auta-t69062.html
Samozrejme tému sledujem, neodpovedám z dôvodu, že sa tu začalo riešiť (ako vždy) všetko mimo tématu...
cviro123 napísal:Tam v prvom prispevku je zaujimavy ten velky skok v merani zanesenia filtra z 0.5 na 8.0 co uz by malo kricat o problem.
Auto pri druhom meraní nebolo naštartované (viem, nedá sa to tak merať takže ten obrázok je v podstate zbytočný). Po adaptácií sú všetky hodnoty v poriadku (tzn. na nule).

Píšem sem hlavne preto, pretože som už obletel nespočet mechanikov, poskúšalo sa / vymenilo sa mnoho vecí no nikto nevie, kde je problém, rieši sa to už 2 roky no teraz sa to dostalo do bodu, kedy sa s autom ani nedá jazdiť (kvôli tomuto problému).

Ďalej teda skúsiť flashnúť originál softvér do RJ?

Vďaka.
oco13
Príspevky: 17842
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Pozrite si masírovanie mozgov mediami
https://www.aktuality.sk/clanok/522126/ ... gn=HP-new2

Budete to mať s tými ropákmi ťažké lol
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
sanches166
Príspevky: 73
Dátum registrácie: 09.03.2012 15:00
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa sanches166 »

neda mi sa nespytat ak sa tu uz tak nactrlo fungovanie fitrov penvych castic.otazku do plena
preco je teda pri motoroch s dpf nutny vybradne olej ktory tvori mensie mnozstvo casticiek ktore zanasaju fitler, ako sa tam dostane?
to palivo ako bolo spomenute neni dolezitejsie?
uwa0907950831
Príspevky: 6
Dátum registrácie: 17.02.2016 19:54
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa uwa0907950831 »

zdravim , tiez mam podobny problem, audi a6,3,0 tdi 176kw 2009rv kod motora DCYA. tlaci mi naftu do oleja, boli vycistene vstreky,aj nastavene na stolici,bolo menene cidlo diferencneho talu DPF,lebo stale ho davalo do nudzoveho rezimu, zakladne nastavenia, a motor pri zohrievani, cca medzi 60-70 C zacne dymit na bielo, potom prestane apri 90 C. potom uz nedymi, ale neviem ci tak casto regeneruje, ze strasne rychlo pribuda hladina oleja,
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24978
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Asi najpravdepodobnejšia je vada regenerácie,tj z krátkych časoch sa opakujúce pokusy regenerovať.Je to dôsledok opozdeného streku ktorý RJ v zúfalstve použije za účelom zvýšenia potrebnej teploty.Ten prebytok paliva končí v oleji.Čidlo diferencie tlaku DPF je zbytočné meniť ak vykazuje klasické hodnoty a na čistom zapalovaní nulu.
Treba si zobrať diagnostiku a vodiča,a sledovať si veci,sú tam tri teploty ktoré musia presahovať 600 °C,ale ani to netreba,je tam status či diagnostiku RJ započala alebo čo práve robí,je tam sekundáž,kedy naposledy bola regenerácia,tam je tisíc vecí čo pozerať.Ten systém sleduje snáď aj farbu trávy pri ceste
Diagnostika beží na UDS protokole a je mimoriadne rozsiahla obsahuje cca 800 riadkov hodnôt,tam domáca oprava bude najskôr o spúste vyhodených peňazí.
uwa0907950831
Príspevky: 6
Dátum registrácie: 17.02.2016 19:54
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa uwa0907950831 »

dakujem za radu, tak cidlo diferencneho tlaku som menil, lebo motor bol stale v nudzovom rezime, nechcelo uz turbo spustit,novy uz spustil turbo, a motor isiel normalne, ale ak mi zasvietila kontrolka filter dpf. isiel som stale autom na manualnu rychlost, 2-3 a otacky drzal 2500=3000 ale nikdy kontrolka nezhasla, az po vypnuti motora a znovu nastartovani uz nesvietila,
uwa0907950831
Príspevky: 6
Dátum registrácie: 17.02.2016 19:54
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa uwa0907950831 »

idem dat na diagnostiku, , ze ako je upchaty DPF aj kedy bola naposledy regeneracia, apotom asi sa objednam do Audi na diagnostiku, mal som ho u mechanika, co robil vo VW a povedal ze ,,nove,, cidlo dif,tlaku Dpf ma neake zakladne nastavenia a netreba ho naprogramovat nanovo, ale nieco tam nastavoval, len neviem co, ale stale tlaci naftu do oleja, dik za radu.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24978
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Presne tak,maličkosť a nespustí regeneráciu,ak dá do núdze tak RJ fatálne obmedzí dodávku paliva,a nie že vypne turbo,je málo paliva kým je v núdzovom stave.Ludia majú hokej z toho,a to sa tu pomaly denne píše že turbo nevypína,nie je dosť paliva
V diagnostike máš všetko,ešte aj odpočet času od regenerácie,koľko bolo pokusov,je tam tlak toho čidla,ale on má ofset,tj posun hodnoty,záleží na okolnostiach,nesmie sa znulovať bezdôvodne ak sa nezmenili pomery alebo filter nemenil,nečistil.Treba urobiť kontrolu katu (pred filtrom) či dvíha teplotu.Nie že niečo tam nastavoval...je to hov..o robota ak ty nevieš čo.Alebo sa nebavíte ?

Návrat na "Audi fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 17 neregistrovaných