Audi A6 c7 140kw - chipovanie

Diskusia ohľadne vozidiel značky Audi

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

brano450
Príspevky: 3
Dátum registrácie: 17.08.2011 12:35
Zdieľať na Facebook

Audi A6 c7 140kw - chipovanie

Príspevok od používateľa brano450 »

Nazdar
Chcel by som poprosiť o skúsenosť s chipom. Mám Audi A6 c7 r.v 2014 2.0L 140kw a chcel by som dať chip. Má niekto nejaké skúsenosti s nejakou firmou ? Ďakujem :300f:
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24980
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Veľmi sa ti žiada prieser ?
ivko1
Príspevky: 14966
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

Kludne si daj, ak ti dotyčný podpíše papier že ti ručí aspon 50tkm za to že sa nič neposerie...

Chceš výkon, kúp si 3.0TDI, alebo aj 3.0TFSI, ale zásadne nešpáraj do niečoho čo funguje
brano450
Príspevky: 3
Dátum registrácie: 17.08.2011 12:35
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa brano450 »

Takže neodporúčaš ?

Hlavný dôvod prečo chcem riešiť chip je aj úprava automatickej prevodovky tzv. (podtáčanie). Príklad: idem 90km/h a hádže mi to už do 7st. samozrejme v comforte ak to prepnem do S tak je to OK. No viem, že sa to dá upraviť to podtáčanie.
Mateusz737
Príspevky: 714
Dátum registrácie: 16.09.2018 21:15
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Mateusz737 »

Nie Nerob to a jazdi v S-ku
oco13
Príspevky: 17842
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Prepnutie do S ka je lacnejšie, rozumnejšie a kedykolvek sa dá prepnúť nazad do comfortu.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
lubos zimovcak
Príspevky: 3433
Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lubos zimovcak »

Nepočúvaj strachopudov.
Kľudne, z toho sa dá vyžmýkať 180-200 kw.
Pri rovnakej spotrebe, dokonca ešte nižšej.

Ani teplota turba a tým pádom ani oleja nepôjde hore, ani viacej nafty a vzduchu nepôjde do motora.

Ale, až si sa chcel pochváliť pekným autom, tak to Ti vyšlo. :300f: lol
jergusko
Príspevky: 2272
Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22
Bydlisko: Bratislava
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jergusko »

Kľudne si to daj urobiť, len si daj pozor, u koho. Samozrejme, myslím premapovanie riadiacej jednotky, nie tie krabičky, ktoré niekam pripneš.
Mám to na dvoch autách, na diesli a na benzíne. Oboje s turbom, samozrejme.,.. Na diesli asi 10 rokov, na benzíne 5 rokov. Nikdy nijaký problém, a to som bol s obomi aj na okruhu.
Za neveľký peniaz máš z toho celkom iné auto.
braga
Príspevky: 1982
Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa braga »

jergusko mna by mozno zaujimalo aj mozno viacerych, aby sme vedeli z akym autom upravenym si bol na okruhu? to je zaujimava vec
bady555
Príspevky: 215
Dátum registrácie: 12.03.2010 07:17
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bady555 »

najprv pories prevodovku nech tak nepodtaca a potom cip ale rataj max 167kw je v pohode, viac uz nie
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24980
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Prečo nemať problém ak je to tak ľahké si ho urobiť.Ludia sú nenapraviteľný,neveria že benzín horí kým si nezapália riť
lubos zimovcak
Príspevky: 3433
Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lubos zimovcak »

Chlapi, nerobte si z neho prdel, ja som to myslel ironicky :40bd: .
Teraz vážne, NEMÁ zmysel navyšovať vykon.
Určite nie u automatu

A výkon sa dá zvýšiť jedine: viac nafty, viac vzduchu, trpí turbo, olej degraduje oveľa rýchlejšie, o prevodovke ani nehovoriac.

Samozrejme, dá sa skutočne profesionálne zvýšiť výkon, ale tam už cena úprav dosahuje možno aj polovicu ceny auta..

A keď niekomu nestačí skoro 190 koní , tak už neviem :40bd:
ivko1
Príspevky: 14966
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

Ja ako rozmýšlam, tak neviem aký vplyv by malo zvýšenie výkonu na chovanie sa automatickej prevodovky v zmysle aby nepodtáčala
Tak ako má motor svoju ECU (engine control unit), tak isto má automat svoju TCU (transmission control unit)
A ked sa mi nepáči chovanie automatu, tak asi treba poriešiť TCU, ale tomu neviem či sa niekto venuje
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24980
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Akože chápem že sledovať pri rýchlosti v meste na otáčkomere cca 1000 ot je des.Pozeral som to naposledy na A4 2,7 Tdi (tiež 140kW) a teda mi to dobre nerobilo.Potom sa nedá čudovať že je zabetonovaná turbína,že klaknú vírivé klapky a ich riadené motorčeky,všetko ultra lacné.A nábeh ak majiteľ potiahne chvílu problém že si zarobí aj na DPF-ko.Pre tieto skur...é vlastnosti automat nemôžem cítiť.No a čipovanie urobené blbom je zase na spadnutie že krútivý moment nesprávne zalimitovaný klakne ešte aj ten automat,hoci jeho výdrž je obdivuhodná.
lubos zimovcak
Príspevky: 3433
Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lubos zimovcak »

Presne.
Manuálna prevodovka znesie oveľa vyšší krútiaci moment, než automatická.

Návrat na "Audi fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 57 neregistrovaných