Chiptuning 2.0TDI/320NM/110kw/CRLB
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 84
- Dátum registrácie: 23.11.2021 13:42 Zdieľať na Facebook
Re: Chiptuning 2.0TDI/320NM/110kw/CRLB
Nevidím v Tom nejaký problém auto bolo nie raz prezreté a prejdené diagnostikou a na nič sa neprišlo, denne robím 200km a žiadny problém, takže ak má niečo odísť tak to odíde
Nieje to ani hrkot ani pri každom štarte len keď dlhšie stojí tak sekundu dve zatrepoce keď chytá niekde zdola možno od prevodovky alebo dvojhmoty neviem, som pedant na tieto veci ale už to neriešim keďže došli nápady a všetko vypadá byť ok. Auto má 153 xxx tkm.
Nieje to ani hrkot ani pri každom štarte len keď dlhšie stojí tak sekundu dve zatrepoce keď chytá niekde zdola možno od prevodovky alebo dvojhmoty neviem, som pedant na tieto veci ale už to neriešim keďže došli nápady a všetko vypadá byť ok. Auto má 153 xxx tkm.
-
- Príspevky: 360
- Dátum registrácie: 11.07.2022 21:55 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Re: Chiptuning 2.0TDI/320NM/110kw/CRLB
Pedant, je človek ktorému na veciach velmi záleží ,aby boli tak ako majú byť - Chiptuner je ..... Takže tí dvaja stoja na opačných koncoch vesmíru, to sa už nevojde ani do diagnozy schizofrenia.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Príspevky: 61
- Dátum registrácie: 28.09.2011 18:19 Zdieľať na Facebook
Re: Chiptuning 2.0TDI/320NM/110kw/CRLB
Tak ver tomu, že to má spoločného dosť. Protitlak na výfukovej časti ti niečo hovorí ?? Teploty na DPFku tiež ? Chcem vidieť aké to menšie turbo má teploty výfukových plynov pri tom výkone a aj teplotu na DPFku. Pri tom výkone to musí atakovať pri záťaži na 6ke aj 800°C (záleží ako je soft spravený).truck123 napísal: ↑20.07.2022 18:51 marfan, ze si ty nevidel, to neznamena, ze to tak nemoze byt, nieje jedno ci je v spojeni s motorom taka alebo onaka prevodovka, a v okte, superbe, 500 nikdy nebola, to bol jeden z dovodov preco kodiaq.
Vykon a DPF, nema spolocne vobec nic, bud mas motor ok, a regeneracie prebiehaju v intervaloch 500....800km ( tak to mam v zaznamoch ja), tiez zalezi na vyuziti ci poskakovacky, alebo dialky, cim viac studenych startov,tym castejsie regeneracie, vykon mozes mat pokojne pri merani nizsi kvoli palivu, ano pokojne vznikne rozdiel 5..10kw, ( samozrejme nie na aute co ma 50kw
Všeobecne je známe, že veľa tunerov napr. z 3.0BiTDI tvrdí, že dostali cez 420koní ale reálne to DPFko a veľké turbo neprežije, pretože teplota výfukových plynov bude atakovať 1000°C a to turbo dlhodobo neprežije. Preto sa to upravuje s DPF na 380koní max. Tak isto napr. aj 2.0TDI 135/140kw sa upravuje max na 225-228koní pretože teploty na DPFku pri 240koní (turbo to zvládne) bude mať aj cez 900°C a to už neprežije dlhodobo. Ja mám 2.0TDI 135kw upravený na 163kw a 446Nm a teploty boli okolo 750°C čo je úplne bezpečné. Preto ma prekvapilo, že na menšom turbe sa tebe podarilo taký výkon spraviť.
Palivo tak jedine pri benzíne 95 vs 100 oktán alebo verzus metanol. Pri nafte to taký rozdiel nebude.
-
- Príspevky: 61
- Dátum registrácie: 28.09.2011 18:19 Zdieľať na Facebook
Re: Chiptuning 2.0TDI/320NM/110kw/CRLB
Osobne by som šiel asi do Popradu do Profituningu. O dieselpowerchip som ne počúl.
Najlepšie je keď by si niekoho poznal, kto u konkrétneho úpravcu bol.
V profituningu jednému známemu robili BMW 330xd no a ak tomu nakladal tak mu to hádzalo do núdzaku ale druhé auto Audi RS5 mu spravili veľmi dobre.
-
- Príspevky: 84
- Dátum registrácie: 23.11.2021 13:42 Zdieľať na Facebook
Re: Chiptuning 2.0TDI/320NM/110kw/CRLB
Ďakujem, tiež by ma zaujímalo aký je vlastne konštrukčný rozdiel v motoroch 110kw a 140kw čo je inak a ktoré diely sú "odolnejšie" voči vyššiemu výkonu. Nejde len o marketing a 95% rovnaký produkt s iným SW ?
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 44 neregistrovaných