VW Jetta 2,0 tdi - rastĂşca hladina oleja
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 93
- Dátum registrácie: 21.09.2014 11:40
- Bydlisko: NR kraj Zdieľať na Facebook
Kde konkrétne tu spomínate niečo o pribúdaní oleja?oco13 napísal: Milan nemysli si že v našej dedine (NZ) je to iné - 5ročný plynový kotol oprava nacenená na 1200 evri, a ešte boli obidvaja múdri jak televízne noviny. To máte už morálne zastarané treba to vymeniť. Vyhodil som ich a s kamarátom sme našli studený spoj, kotol šlape už druhú sezonu. Radšej ale kúrim v kotli celkom starej koncepcie štiepkou. Ešte že páni od Dakonu nestratili zdravý rozum a robia aj normálne kotle bez elektroniky. A čo som ocenil najviac že pripájacie príruby na novom kotli boli rovnaké ako na tom z 1984tého roku.
Hlavne že si myslíte že sa máte na čom baviť
EX: VW GOLF II 1.6TD
EX: AR 159 2.4 JTDM @250HP
EX: VW Bora 1.9 TDI ASV @140HP
Teraz: VW Jetta mk6 (2013) 2.0TDI CR CFFB DSG @189HP
EX: AR 159 2.4 JTDM @250HP
EX: VW Bora 1.9 TDI ASV @140HP
Teraz: VW Jetta mk6 (2013) 2.0TDI CR CFFB DSG @189HP
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 93
- Dátum registrácie: 21.09.2014 11:40
- Bydlisko: NR kraj Zdieľať na Facebook
Ako ste prišli na to že nie som ochotný akceptovať servis?
To by som to tu asi neriešil.
R.I.P logika...
Prve čo bolo a to som to auto ešte ani nemal doma bolo že som si v else naštudoval všetky servisné intervaly, napríklad.
Ak by ste čo i len trochu čítali s porozumením tak by Vám bolo jasné že nie som typ človeka čo jazdí bez údržby do kedy to nepostojí...
To by som to tu asi neriešil.
R.I.P logika...
Prve čo bolo a to som to auto ešte ani nemal doma bolo že som si v else naštudoval všetky servisné intervaly, napríklad.
Ak by ste čo i len trochu čítali s porozumením tak by Vám bolo jasné že nie som typ človeka čo jazdí bez údržby do kedy to nepostojí...
EX: VW GOLF II 1.6TD
EX: AR 159 2.4 JTDM @250HP
EX: VW Bora 1.9 TDI ASV @140HP
Teraz: VW Jetta mk6 (2013) 2.0TDI CR CFFB DSG @189HP
EX: AR 159 2.4 JTDM @250HP
EX: VW Bora 1.9 TDI ASV @140HP
Teraz: VW Jetta mk6 (2013) 2.0TDI CR CFFB DSG @189HP
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24980
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 93
- Dátum registrácie: 21.09.2014 11:40
- Bydlisko: NR kraj Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
>> Prve čo bolo a to som to auto ešte ani nemal doma bolo že som si v else naštudoval všetky servisné intervaly, napríklad.
a tu ti patri obrovska poklona - ides do toho systemu, zaujimas sa o veci, videli sme od teba kvantum udajov ktore sa nedaju ocakavat od 99.9% vlastnikov vozov pretoze su to proste bezni uzivatelia.
Ty ides iny level, to je bez debaty.
Bohuzial mas v tom aute nakodovane nejake bomby s ktorymi je tazko bicyklovat. Rozhodne by vsetko bolo jednoduchsie keby tam tieto veci neboli. K tomu DSGcku strucne : nepises kto ti to robil, ale predpokladam ze si nemal na zakazku robeny software. Ak ti tam niekto nieco naprogramoval, kludne ti mohol pichnut sedem verzii stary program ktory okrem inych otacok na preradovanie - co je velmi jednoduche uzivatelsky odpozorovat - ma v sebe aj nejake ine zmeny.
Cele to dohromady v kombinacii s tym ze auto nie je na dvore ale sa snazime poriesit nieco na dialku vytvara potom toto vsetko.
a tu ti patri obrovska poklona - ides do toho systemu, zaujimas sa o veci, videli sme od teba kvantum udajov ktore sa nedaju ocakavat od 99.9% vlastnikov vozov pretoze su to proste bezni uzivatelia.
Ty ides iny level, to je bez debaty.
Bohuzial mas v tom aute nakodovane nejake bomby s ktorymi je tazko bicyklovat. Rozhodne by vsetko bolo jednoduchsie keby tam tieto veci neboli. K tomu DSGcku strucne : nepises kto ti to robil, ale predpokladam ze si nemal na zakazku robeny software. Ak ti tam niekto nieco naprogramoval, kludne ti mohol pichnut sedem verzii stary program ktory okrem inych otacok na preradovanie - co je velmi jednoduche uzivatelsky odpozorovat - ma v sebe aj nejake ine zmeny.
Cele to dohromady v kombinacii s tym ze auto nie je na dvore ale sa snazime poriesit nieco na dialku vytvara potom toto vsetko.
-
- Príspevky: 93
- Dátum registrácie: 21.09.2014 11:40
- Bydlisko: NR kraj Zdieľať na Facebook
Ďakujem...snažím sa baví ma to.
Rozumiem ti, nečakám že tu to vyriešime úplne a viem že ak bude treba pôjdem s tým "pod nôž"
Obe mapy mi robili v RB digital.
Mal som a zatial aj stále mám dojem že to chalan vie, niekto ma možno inú skúsenosť.
Ja si nedovolím povedať na nikoho nič zlé kým sa exaktne nedokáže opak...a musím povedať že tá prevodovka je ozaj dobre odladená.
Uvidíme.
Ale matne si pamätám že si sa už k nim vyjadroval len už nevien v akom kontexte.
Rozumiem ti, nečakám že tu to vyriešime úplne a viem že ak bude treba pôjdem s tým "pod nôž"
Obe mapy mi robili v RB digital.
Mal som a zatial aj stále mám dojem že to chalan vie, niekto ma možno inú skúsenosť.
Ja si nedovolím povedať na nikoho nič zlé kým sa exaktne nedokáže opak...a musím povedať že tá prevodovka je ozaj dobre odladená.
Uvidíme.
Ale matne si pamätám že si sa už k nim vyjadroval len už nevien v akom kontexte.
EX: VW GOLF II 1.6TD
EX: AR 159 2.4 JTDM @250HP
EX: VW Bora 1.9 TDI ASV @140HP
Teraz: VW Jetta mk6 (2013) 2.0TDI CR CFFB DSG @189HP
EX: AR 159 2.4 JTDM @250HP
EX: VW Bora 1.9 TDI ASV @140HP
Teraz: VW Jetta mk6 (2013) 2.0TDI CR CFFB DSG @189HP
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
k tomu kontextu : ci som sa vyjadroval o konkretnej firme ? Urcite nie, nikdy som toto nepocul, ano vidim ze maju chlapci blizko k Branovi Hankovi ale to nic negarantuje.
k DSG : ak som sa nejako vyjadroval k tomu, tak urcite ze standartne podtaca ako sibnuta
Skus zbehnut za RB, pripadne BH, co chlapci povedia na problem s naftou v oleji. Ze jej je sialene vela...
k DSG : ak som sa nejako vyjadroval k tomu, tak urcite ze standartne podtaca ako sibnuta
Skus zbehnut za RB, pripadne BH, co chlapci povedia na problem s naftou v oleji. Ze jej je sialene vela...
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24980
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Chyba ľudí...nečítajú pozorne,možno po skúsenostiach že ľudia trepú hore dole.
Sú veci ktoré nejde napísať,aspoň nie ako hotové riešenie,to potom môžeme pokojne pozatvárať ten svoj bufet.Ale spústa vecí je naznačených. Ísť môže kto chce a kam chce,tieto systémy sú jedny z tých ktoré sú trochu pekelnejšie než klasická porucha a je ťažko predstaviteľné že ktokoľvek vysype manuál ktorý si sám získal za cenu množstva úsilia.
Lubo tú Ba ti dopíšem do ss,nechcem verejne čo by som nevedel dokázať
Sú veci ktoré nejde napísať,aspoň nie ako hotové riešenie,to potom môžeme pokojne pozatvárať ten svoj bufet.Ale spústa vecí je naznačených. Ísť môže kto chce a kam chce,tieto systémy sú jedny z tých ktoré sú trochu pekelnejšie než klasická porucha a je ťažko predstaviteľné že ktokoľvek vysype manuál ktorý si sám získal za cenu množstva úsilia.
Lubo tú Ba ti dopíšem do ss,nechcem verejne čo by som nevedel dokázať
-
- Príspevky: 217
- Dátum registrácie: 27.09.2006 16:39 Zdieľať na Facebook
turbo nemá ložiskooo...dimi3zmv napísal:Chcel by som to vyriešiť ten priesak do najnižšej ROZUMNE dosiahnuteľnej intenzity.
Možností je veľa, o ktorých viem by mohli byť samozrejme steny valcov, okolo driekov ventilov, možno aj cez ložiská turba...určite ešte nejaké budú, snáď na niečo prídeme.
Zatiaľ ďakujem.
-
- Príspevky: 93
- Dátum registrácie: 21.09.2014 11:40
- Bydlisko: NR kraj Zdieľať na Facebook
Ložiská turba
Nie?
Ako veľmi si si tým istý?
Podľa mňa má minimálne dve.
Jedno axiálne a jedno, prípadne aj dve radiálne.
A to sú konštrukčné variácie o ktorých viem, to znamená že ich bude určite viac - tých typov turb s rôznym počtom ložísk.
A sú to ložiská poväčšinou klzné, neviem či niektoré majú aj valivé, ak tak asi skôr turbá väčšie s nižšími otáčkami.
Každý sa učíme, cleý život:
https://goo.gl/images/6jAjGB
Ako veľmi si si tým istý?
Podľa mňa má minimálne dve.
Jedno axiálne a jedno, prípadne aj dve radiálne.
A to sú konštrukčné variácie o ktorých viem, to znamená že ich bude určite viac - tých typov turb s rôznym počtom ložísk.
A sú to ložiská poväčšinou klzné, neviem či niektoré majú aj valivé, ak tak asi skôr turbá väčšie s nižšími otáčkami.
Každý sa učíme, cleý život:
https://goo.gl/images/6jAjGB
EX: VW GOLF II 1.6TD
EX: AR 159 2.4 JTDM @250HP
EX: VW Bora 1.9 TDI ASV @140HP
Teraz: VW Jetta mk6 (2013) 2.0TDI CR CFFB DSG @189HP
EX: AR 159 2.4 JTDM @250HP
EX: VW Bora 1.9 TDI ASV @140HP
Teraz: VW Jetta mk6 (2013) 2.0TDI CR CFFB DSG @189HP
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24980
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 93
- Dátum registrácie: 21.09.2014 11:40
- Bydlisko: NR kraj Zdieľať na Facebook
Takže, aby ste si nemysleli že to už neriešim...
V pondelok poobede som objednaný k chlapíkovi s originál VAGom tak snáď sa to podarí.
Čiže nemáte skúsenosť že by tam bolo za potreby pri mapovaní kanálov RJ 01 nejaký login, pin alebo kód importéra ako mi to vyskočilo vo videu?
https://www.youtube.com/watch?v=UeglHc_fiNE
V pondelok poobede som objednaný k chlapíkovi s originál VAGom tak snáď sa to podarí.
Čiže nemáte skúsenosť že by tam bolo za potreby pri mapovaní kanálov RJ 01 nejaký login, pin alebo kód importéra ako mi to vyskočilo vo videu?
https://www.youtube.com/watch?v=UeglHc_fiNE
EX: VW GOLF II 1.6TD
EX: AR 159 2.4 JTDM @250HP
EX: VW Bora 1.9 TDI ASV @140HP
Teraz: VW Jetta mk6 (2013) 2.0TDI CR CFFB DSG @189HP
EX: AR 159 2.4 JTDM @250HP
EX: VW Bora 1.9 TDI ASV @140HP
Teraz: VW Jetta mk6 (2013) 2.0TDI CR CFFB DSG @189HP
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24980
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Určite nie,tisíce blockmapov som porobil z VCDS čínami a rôznymi generáciami a nikdy nebol podobný problém,ani z orig RossTech nie je
Nikdy ma ani nenapadlo nejaký login zadávať,roky rokúce má VCDS na nete celý manuál dokonca tréningovú verziu offline kde sa môže ktokoľvek hrať až do úrovne kde už treba pripojenie auta
Nikdy ma ani nenapadlo nejaký login zadávať,roky rokúce má VCDS na nete celý manuál dokonca tréningovú verziu offline kde sa môže ktokoľvek hrať až do úrovne kde už treba pripojenie auta
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Bing [Bot] a 92 neregistrovaných