Strana 3 z 5

Napísané: 21.08.2018 13:27
od používateľa Potki88
Štartuje na pol otáčky ,nedymi,neklepe, akurát ten ťah to má až od 2000.
Dal som dolu kryt rozvodov málinko som vačku nastavil po smere otáčania hodinovych ručičiek a teraz diag ukazuje 0.0 . Nechce sa mi veriť že by som na prvý pokus trafil . Tvoj nazor?

Napísané: 21.08.2018 14:04
od používateľa mhlavaty
Určite je to správnejšie než bolo predtým.Či je nula úplne ok sa dozvieš ak urobíš (alebo skontroluješ) rozvody ozaj velmi precízne.Toto by som nateraz nechal,pri ďalších rozvodoch sa ukáže či nula sedí alebo bude nejaký odklon,každopádne + 4,4 som ešte nevidel nikdy

Napísané: 21.08.2018 14:16
od používateľa Potki88
Počkám kým uschnne Katalizator, nahodím ho na auto a pôjdem sa previesť či je tam zmena. Vieš mi poradiť pod ktorým kanálom nájdem množstvo nasavaneho vzduchu požadované a reálne ?

Napísané: 21.08.2018 15:18
od používateľa mhlavaty
010 ...na prvej pozícii,skutočný prietok
Požiadavka váhy sa nezobrazuje.Prietok je aj na 003 tretia pozícia

Napísané: 21.08.2018 20:10
od používateľa Potki88
Bol som to prebehnúť,není to nejaký extrémny rozdiel ale pocitovo turbo začne zaberať pri tých 1800 čo je trošku úspech. Kanál 004 teraz po jazde ukazuje 0.0 -0.6
Ako sa dá nejako spraviť cez ten vag log? Som s toho celý somár

Napísané: 21.08.2018 20:12
od používateľa mhlavaty

Napísané: 21.08.2018 22:27
od používateľa mp3turbo
no dobry vecer, ani tyzden nam to netrvalo s tymi rozvodmi... a keby si sa nechytal toho cervika na turbe, uz by si mal hotove.
Idem ja, dobru noc vsetkym zucastnenym.

Ked dojdem o dva tyzdne domov a bude sa mi chciet, spravim vam log a video z mojho milionara, aby ste si porovnali ako to jazdi.


>> Spotreba 0,2 lt je ešte krajšia,a nie je problém to dosiahnuť,ibaže...nikdy v živote,také číslo tam nemá čo robiť.

nedosiahnes.



Takze co sme sa dnes naucili, boli nahovno spravene rozvody. A kedze si povedal ze sa niekto chytal vstrekovacov - lebo auto neslo dobre kvoli rozvodom - tak tam velmi pravdepodobne nahodil nejake ine vstrekovace nez tam maju ist. Uvidime. Mas naladu ich vybrat, nedajboze budu vsetky rovnake co by som sa teda tiez nestavil... lebo nejaky genius vymenil len jeden-dva, tak zo srandy. Vestenie od stolika mi nikdy neslo.

Teaz mas problem - vrtel si s regulaciou turba :)

Napísané: 23.08.2018 11:48
od používateľa Potki88
POZOR! z cervikom som nerobil nič.Viem že je nim nadstavena krajna poloha zakladneho naklopenia lopatiek.Nastavoval som len tiahlo na banke actuatora.Skusil som dve nastavenia ale pre istotu som to vratil tak ako to bolo ked nahodili turbo.

Napísané: 23.08.2018 11:49
od používateľa Potki88
https://uloz.to/!FQL2hAVWfM8H/log-01-00 ... otki88-csv
Bol som spravit log,hadam sa s toho dá vycitat nieco.

Napísané: 23.08.2018 12:27
od používateľa midnightman
si si na 100% istý, že nikde nie je diera áno? je tam dosť váhy na to, že ešte nie je turbo ....

ale to môže byť, že je váha lepšia.

paliva máš dosť....dám 5€ na čínsky repas KODE/mellet. prípadne febi vačku

Napísané: 23.08.2018 13:09
od používateľa Potki88
Takže to môžme uzavret tym že za všetko môže šmejdacke turbo? Majiteľ uz pomaly pýta auto.

Napísané: 23.08.2018 13:10
od používateľa midnightman
NIE! su to teorie.....spoza PC ti to nikto neopraví!

Napísané: 23.08.2018 13:20
od používateľa mhlavaty
Potki88 napísal:https://uloz.to/!FQL2hAVWfM8H/log-01-00 ... otki88-csv
Bol som spravit log,hadam sa s toho dá vycitat nieco.
Celkom pekne...turbína má problém z variabilitou,motoru chýba v oblasti po 2000 ot tlak preplňovania,ten slabo nabieha a plný tlak požiadavky nabehne až vtedy,keď už má turbína výfukových plynov dostatok a variabilitu už vôbec nepotrebuje

V samotnom turbe nemusí byť vonkoncom problém,stačí malý podtlak v systéme,prasklina hadičky,blbý N75,netesná banka turba

Napísané: 23.08.2018 13:24
od používateľa midnightman
prva vec ktoru treba vzdy mechanicky pozriet je, či a ako rychlo zájde banka na doraz po štarte.

Napísané: 23.08.2018 13:32
od používateľa mhlavaty
Chybu maš za sekundu odhalenú,pozri sa na tiahlo variability a kamarát nech naštartuje a po 3 sekundách vypne motor.okamžite po štarte musí tiahnlo potiahnuť (cca 11-12 mm) a ako vypne kľúč sa tiahlo musí hneď vrátiť.Takže,bez trhania,viaznutia plynule a celá dráha.Ak to chodí pekne,problém je v samotnej turbíne.