VCDS diagnostika TDI motorov, logovanie v záťaži - návod
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 836
- Dátum registrácie: 28.01.2010 17:24 Zdieľať na Facebook
Zdravím, fabia, 1,9 TDI, PD, 77kW, BLS.
Tu je link na log: https://ulozto.sk/!5IqpTjaK74tA/log-01- ... 0-4000-csv
Logovanie prebiehalo na valcovej brzde, nastavená bola rovina a jazdné odpory pre konkrétne vozidlo. Hmotnosť vozidla nastavená na 1350 kg. Merané na 4.
Ak by bolo treba, viem spraviť log pri konštantnej záťaži, prípadne doložiť graf výkonu a podobne.
Trošku bol problém udržať teplotu okolo 90 C, preto je viac logov... .
Ďakujem za zhodnotenie, prípadne pripomienky, ako spraviť lepší log... .
Tu je link na log: https://ulozto.sk/!5IqpTjaK74tA/log-01- ... 0-4000-csv
Logovanie prebiehalo na valcovej brzde, nastavená bola rovina a jazdné odpory pre konkrétne vozidlo. Hmotnosť vozidla nastavená na 1350 kg. Merané na 4.
Ak by bolo treba, viem spraviť log pri konštantnej záťaži, prípadne doložiť graf výkonu a podobne.
Trošku bol problém udržať teplotu okolo 90 C, preto je viac logov... .
Ďakujem za zhodnotenie, prípadne pripomienky, ako spraviť lepší log... .
-
- Príspevky: 836
- Dátum registrácie: 28.01.2010 17:24 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24980
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
V logovaní csv súsboru neoddeluje dáta čiarkou ale bodkočiarkou,potom to logview nevie spracovať a v pôvodnej tabulke to je guláš ktorý sa velmi problémove vyhodnocuje.Je tam 5 logovaní,pozeral som prvý,a jedno čo tam je zrejmé je mierny nesúlad tlakov turba.Na núdzáky to nevyzerá,skôr to je iba mierne pod potrebný tlak voči požadovanému.
Či je tam prituhnutá variabilita alebo iba nedoladené nastvenie banky to už treba fyzicky zistiť.
Tu dám jednu ukážku ako majú byť v csv súbore nastavené oddelovače dát aby sa s tým dalo ďalej pracovať
https://uloz.to/!DB2LeN13Qrgj/log-01-00 ... fturbo-csv
Či je tam prituhnutá variabilita alebo iba nedoladené nastvenie banky to už treba fyzicky zistiť.
Tu dám jednu ukážku ako majú byť v csv súbore nastavené oddelovače dát aby sa s tým dalo ďalej pracovať
https://uloz.to/!DB2LeN13Qrgj/log-01-00 ... fturbo-csv
-
- Príspevky: 836
- Dátum registrácie: 28.01.2010 17:24 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24980
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2
- Dátum registrácie: 10.04.2018 16:32 Zdieľať na Facebook
Zdar,
prosim o vyhodnotenie log-u, VW Golf 4, 1.9 TDI, r.v. 2000, 66 kW, ALH,
- dlhodoby problem bol padanie do nudzoveho rezimu (spravidla 5. st., ot. cez 3000) - chyba: charge pressure control - positive deviation,
- nasledny akutny problem bol staly pokles vykonu - prehrdzaveny aktuator turba,
- nasledna vymena aktuatora na turbe (tiahlo nastavene podla stareho aktuatora - nezohnal som podtlakovu pumpicku s manometrom) a vymena ventilu N75,
- vykon dobry, ale auto zacalo padat do nudzoveho rezimu este skor (v pamati chyb ta ista chyba), tak som tiahlo predlzil a zatial do nudzoveho nepada (neviem ci je to celkom koser), vykon sa mi zda normalny.
Log (4. st., rovina): https://uloz.to/!r8SmRtJ9C9py/log-100418-04-csv
Dakujem za pomoc.
prosim o vyhodnotenie log-u, VW Golf 4, 1.9 TDI, r.v. 2000, 66 kW, ALH,
- dlhodoby problem bol padanie do nudzoveho rezimu (spravidla 5. st., ot. cez 3000) - chyba: charge pressure control - positive deviation,
- nasledny akutny problem bol staly pokles vykonu - prehrdzaveny aktuator turba,
- nasledna vymena aktuatora na turbe (tiahlo nastavene podla stareho aktuatora - nezohnal som podtlakovu pumpicku s manometrom) a vymena ventilu N75,
- vykon dobry, ale auto zacalo padat do nudzoveho rezimu este skor (v pamati chyb ta ista chyba), tak som tiahlo predlzil a zatial do nudzoveho nepada (neviem ci je to celkom koser), vykon sa mi zda normalny.
Log (4. st., rovina): https://uloz.to/!r8SmRtJ9C9py/log-100418-04-csv
Dakujem za pomoc.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24980
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Je to celkom dobre trafené,môže to tak kľudne ostať.Jedno čo by stálo zato pomaly už uvažovať je váha vzduchu.Je to síce 66 kw ale i tak by malá dávať vyžšie hodnoty,teraz je ona jemne limitujúca,mohlo by to získať viac agility.Zle to určite nejde,to vidím podľa dosiahnutých časov,zisk by bol viac menej na úrovni turbo záťahu v okolí 2000 ot.
-
- Príspevky: 2
- Dátum registrácie: 10.04.2018 16:32 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 23
- Dátum registrácie: 27.03.2009 09:00 Zdieľať na Facebook
padá do núdzového režimu
Dobrý deň poprosím Vás o vyhodnotenie logu. Motor je to 2.0tdi 16v
103kw kod motora BRE rok 2005. Ďakujem. Padá to do nudzového režimu
okolo 3200 otáčok chyba p0234 overboost vysoký plniaci tlak.
http://leteckaposta.cz/236555351
http://leteckaposta.cz/668944408
http://leteckaposta.cz/439988339
103kw kod motora BRE rok 2005. Ďakujem. Padá to do nudzového režimu
okolo 3200 otáčok chyba p0234 overboost vysoký plniaci tlak.
http://leteckaposta.cz/236555351
http://leteckaposta.cz/668944408
http://leteckaposta.cz/439988339
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24980
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 23
- Dátum registrácie: 27.03.2009 09:00 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 11
- Dátum registrácie: 05.12.2014 12:17 Zdieľať na Facebook
Škoda Ocatvia 1,9 TDI 66kw Log View
Zdravim, vedel by mi niekto zhodnotiť log na grafe jedna sa o Škodu Octavia 1,9 TDI 66kw
merane hodnoty kanál 3 a 11 na 4ke. Dakujem
http://leteckaposta.cz/310875125[/img]
merane hodnoty kanál 3 a 11 na 4ke. Dakujem
http://leteckaposta.cz/310875125[/img]
-
- Príspevky: 37
- Dátum registrácie: 25.12.2013 10:33 Zdieľať na Facebook
Zravim Pani, viem ze toto je VW group forum a ja mam mercdeses. Mam ho po ciptuningu Profituning a pri extremnej zatazi pada motor do nudzoveho rezimu a straca vykon. Bolo tam vela chyb ako vysoky tlak paliva common rail rampe, potom som vymenil dva Delphi injektory, skalibroval na 600bar, chyba ESP inoperative zmizla,ale teraz mam problem, ze pri extremnej zatazi padnem do nudzoveho rezimu a podla mojej diagnostiky su to chyby s regulaciou tlaku Turba.Ked odstavim auto na pumpe a znovu nastartujem, nudzovy rezim zmizne.Nic Cviro nam odisiel odtialto do vacsnym lovist, vie tu niekto poradit experta na motorovu elektroniku, common rail mercdesu? Inak dodam,ze moj motor OM646.811 CDI 200 bol cipnuty u profituningu na 190 koni a 400Nm. Problemy prisli ale neskor po cca odjazdeni 20000km. Auto ma stale tah, len hladam teraz experta na diesel mercedes. Vdaka. Este otazka ako logujete svoje VW?Pod logovanim myslite hodnoty senzorov pri dynamickej zatazi motora, freeze frames atd? Aka diagnostika na Mercedes to vie? Vie to Launch napriklad?
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24980
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Logovanie...je možnosť ukladania vybratých meraných parametrov do súboru,tj nahrá sa meranie v hustých intervaloch ktoré dostanú svoje časové značky a tak vznikne log,kde sa dá práve na základe časových postupností odsledovať zmena parametru.Je to funkcia diagnostiky čiže buď ju daná diagnostika ovláda abo nie.Súbor sa logicky dá ďalej spravovať,proste je to súbor hodnôt.Využíva sa na zistenie správania v špecifickom režime,najčastejšie práve počas jazdy v záťaži na zistenie príčiny pádu do núdzového stavu.Logicky vyžaduje vedomosto o hodnotách,kto nevie ako niečo má byť keď je správne,nemá šancu zistiť čo je vadné.
-
- Príspevky: 37
- Dátum registrácie: 25.12.2013 10:33 Zdieľať na Facebook
Pan Hlvaty, vidite toto ja prave potrebujem. Musim logovat pri exktremnej zatazi a zapisat to do suboru. Jednoducha otazka, ktora diagnostika taketo logovanie na moj Mercedes vie? Bude to vediet Launch 480 PRO napriklad?Na tie cinske fejky Mercdedes diagnostiky, co ste mi minule ukazali na allegro ma Cviro upozornoval,ze su to vsetko cinske klony a je to loteria, moze, ale aj nemusi byt dobre.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 40 neregistrovaných