VCDS diagnostika TDI motorov, logovanie v záťaži - návod
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 3
- Dátum registrácie: 19.08.2014 16:32 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 9
- Dátum registrácie: 13.05.2017 19:27 Zdieľať na Facebook
Log Octavia 1.9TDi
Dobrý skúsil som spraviť nový log dúfam,že to bude správne.
https://uloz.to/!16e4ePsbuYk8/log-01-001-010-012-csv
https://uloz.to/!16e4ePsbuYk8/log-01-001-010-012-csv
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24982
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Aby si mal predstavu čo a kde....v kanáli 010 posledná hodnota je to čo robíš z plynovým pedálom,je tam 74,1% stlačenia a má byť 100% takže treba hladať prečo to tak je,ideš na 3/4 plynu
Preto sa loguje kanál 010 a nie 003 (EGR) pretože by som inak nikdy nevedel čo vlastne ten človek práve v aute robil.Ale aj tak stále znova niekto loguje to neštastné EGR.Evidentne to pochádza z dieselpower-u kde tvrdohlavo tlačia to EGR do logovania,a vôbec im nevadí že RJ aj tak po stlačení plynu EGR automaticky vyradí z prevádzky,takže im je to úplne k ničomu.
Preto sa loguje kanál 010 a nie 003 (EGR) pretože by som inak nikdy nevedel čo vlastne ten človek práve v aute robil.Ale aj tak stále znova niekto loguje to neštastné EGR.Evidentne to pochádza z dieselpower-u kde tvrdohlavo tlačia to EGR do logovania,a vôbec im nevadí že RJ aj tak po stlačení plynu EGR automaticky vyradí z prevádzky,takže im je to úplne k ničomu.
-
- Príspevky: 9
- Dátum registrácie: 13.05.2017 19:27 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24982
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 9
- Dátum registrácie: 13.05.2017 19:27 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24982
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 6
- Dátum registrácie: 06.01.2018 22:33 Zdieľať na Facebook
Octavia 2FL 4x4 2.0 tdi BMM 320tkm
Dobrý den, chtěl bych Vás poprosit, zda-li by jste se podíval na můj log. Auto za studena nemá absolutně výkon. Děje se tak pouze po dlouhém stání (např. přes noc) po vypnutí, zapnutí zapalování auto jede normálně. Před týdnem byl vyčištěný zahnojený egr a od té doby to padá i do nouzáku, předtím auto pouze nejelo, ale to připisuji právě vyčištění protože se zvětšil průchod v potrubí. Log je na kanálu 1,10,11 ale ne při provozní teplotě a 4st a od 1500 do 4000 ot/min ale rozjezd na 1,2,3 a nouzák. Zařáží mě hodnota na kanálu 11 Boost pressure (specified) 193 mbar. Na tuto hodnotu to klesá při brždění motorem. Zatím jsem to v logu ještě neviděl tak snad mi objasníte co za tím může být. Turbo je původní. Octavia 2FL 4x4 2.0 tdi BMM 320tkm rv 2009
Log: https://uloz.to/!PVYtUDzvfoAP/log-kanalu-1-10-11-csv
Log: https://uloz.to/!PVYtUDzvfoAP/log-kanalu-1-10-11-csv
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24982
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
fialkys.... ak pozrieš na vyznačený riadok a ten pred ním,ziatíš že došlo k prudkému zníženiu otáčok z 1900 na volnobeh počas enormne krátkeho času,preto tá prudká decelerácia vyvolá podobný efekt.
Z hladiska vyhodnotenia je to v tomto režime nevyhodnotiteľné.Ak je stav motora taký že rýchlo padá do núdzákov,treba aj vtedy tlačiť plný plyn a logovať to po ten núdzák.V tomto prípade nebol nikdy pedál plynu naplno potlačený.
Jedno čo je nutné pred ďalším logovaním urobiť,je požičať si druhú váhu vzduchu,táto bude po smrti.
Z hladiska vyhodnotenia je to v tomto režime nevyhodnotiteľné.Ak je stav motora taký že rýchlo padá do núdzákov,treba aj vtedy tlačiť plný plyn a logovať to po ten núdzák.V tomto prípade nebol nikdy pedál plynu naplno potlačený.
Jedno čo je nutné pred ďalším logovaním urobiť,je požičať si druhú váhu vzduchu,táto bude po smrti.
-
- Príspevky: 6
- Dátum registrácie: 06.01.2018 22:33 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 6
- Dátum registrácie: 06.01.2018 22:33 Zdieľať na Facebook
Dobrý den, zkusil sem ještě test se zahřátým motorem tak, jak je to zde požadováno. V odkazu je log se 4.st a 3 st. V minulém příspěvku jste říkal, že je to nevyhodnotitelné. Tak co teď ? Při zahřátém motoru to do nouzáku nepřechází. Váha původní.
P.S. Doufám, že mě neukamenujete, že to zkouším stále s původní váhou.
https://uloz.to/tam/_YTBnBbQ0yfCx
P.S. Doufám, že mě neukamenujete, že to zkouším stále s původní váhou.
https://uloz.to/tam/_YTBnBbQ0yfCx
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24982
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Vyhodnocoval som iba štvrtý stupeň,tretí st. nezaťaží motor,preto nemá cenu sa s ním zaoberať.Ale na ten prvý log sa ani nepodobá.Celkove je to v parametroch v poriadku,inak povedané v hraniciach normy.Jediné čo tam ostalo nejasné je rozpätie od 1500 ot a teda najkritickejšia oblasť kedy už je nutný plyn na 100% pretože to vytvorí pre motor brutálnu záťaž a teda tam sa dá zistiť ako sa to správa v najproblematickejšom úseku 1500-2000 ot,za nimi sa to skludńuje,turbína má dostatok plynov z paliva a variabilitu odstavuje pretože ju nepotrebuje,tlak vie dosiahnuť kedže má dostatok hnacích spalín
škoda že si pri 1500 hral s plynom,tam treba potlačiť "plný kotol" čiže - od 1500 už plný
Ak pre niečo pindám,je to preto,lebo úvodná téma je o tom,ako to robiť,ibaže,ktože by už dnes niečo čítal
škoda že si pri 1500 hral s plynom,tam treba potlačiť "plný kotol" čiže - od 1500 už plný
Ak pre niečo pindám,je to preto,lebo úvodná téma je o tom,ako to robiť,ibaže,ktože by už dnes niečo čítal
-
- Príspevky: 6
- Dátum registrácie: 06.01.2018 22:33 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 54 neregistrovaných