Skoda Fabia RS
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
ja by som si skromne dovolil navrhnut nieco Cuore Sportivo namiesto Fabie RS :
https://www.willhaben.at/iad/gebrauchtw ... 342229673/
https://www.willhaben.at/iad/gebrauchtw ... 342872869/
https://www.willhaben.at/iad/gebrauchtw ... 344932119/
https://www.willhaben.at/iad/gebrauchtw ... 339339566/
podla mna alfackych 150kW vytrie podlahu s celou RS fabiou co sa tyka rychlosti. O priestore, krase, vybave atd "asi" nemame pochyb.
Naschval som pichol rakuske inzeraty aby to nebola nejaka reklama proti pravidlam.
https://www.willhaben.at/iad/gebrauchtw ... 342229673/
https://www.willhaben.at/iad/gebrauchtw ... 342872869/
https://www.willhaben.at/iad/gebrauchtw ... 344932119/
https://www.willhaben.at/iad/gebrauchtw ... 339339566/
podla mna alfackych 150kW vytrie podlahu s celou RS fabiou co sa tyka rychlosti. O priestore, krase, vybave atd "asi" nemame pochyb.
Naschval som pichol rakuske inzeraty aby to nebola nejaka reklama proti pravidlam.
-
- Príspevky: 1445
- Dátum registrácie: 16.09.2010 13:17 Zdieľať na Facebook
motor nieje zly, ved slusne dokaze rozhybat b5 passata alebo 1koveho supa ale tam to konci, to auto je tazke na predok a nedotacave, tam sa to RS vytraca lebo do zakruty to moc nieje, na rovinke to sice vystreli ale pred zakrutou tvrde brzdy aby clovek neskoncil v protismere, dlhe rovinky, dialnice to ano ale zas travit dlhe cesty po dialnici v aute s konfortom fabie1....je to na zvazenie, je to take auto na behanie medzimesto hore - dole pre jedneho cloveka, k cene nechcem nic pisat len tolko ze sa ceni auto v povodnom stave do ktoreho vzhladu (exterier aj interier) nikto nebabral a take je problem najst, taketo auta mozu casom naberat na hodnote
1U5 AVU, 6U1 AMH, 6Y5 ASY, N15 GA14DE, 3B6 AVF, C4(B7) 9H06
-
- Príspevky: 454
- Dátum registrácie: 21.11.2010 20:35 Zdieľať na Facebook
Smejem sa, keď tu čítam aká je jednotková fabia super spoľahlivá a nemá sa tam čo pokaziť. Tá moja mrdka, na ktorej som jazdil pár rokov dozadu bola z rodiny, po prvom majiteľovi, rok 2002, origo 142 000km a na tom aute sa vysralo nekonečno vecí: elektro servo čerpadlo, snímač polohy volantu, škrtiaca klapka, lišta zapalovania, čidlo tlaku v sacom potrubí, zámky vo dverách bol nekonečný príbeh rovnako ako zatekanie do aute cez všetky 4 dvere + mikrospínače, tesnenie pod hlavou, vodná pumpa, 2x lambda sonda, obmedzovače dverí, motorček v svetlomete, stabilizár na prednej náprave tiež nekonečný príbeh, výfukové potrubie a predná a zadná náprava komplet menená + samozrejme všetky 4 ložiská na kolesách. A toto bol prosím vraj nesmrtelný 1.4 Mpi 50kw v social výbave classic voči ktorému je 1.9 tdi X- krát zložitejší motor. Niektoré veci zomierajú na opotrebenie prevádzkou a niektoré na opotrebvenie časom, aj na to treba myslieť. Cena za ten zázrak je prestrelená a byť zadávatelom poobzerám sa niekde inde, za tie prachy máš už solídne auto a nie ten malý český kostitras ktorého vypuká hore donovalmi aj fiesta s ecoboostom pod kapotou.
Naposledy upravil/-a dreeevo v 21.11.2019 19:13, upravené celkom 1 krát.
-
- Príspevky: 22
- Dátum registrácie: 22.12.2018 15:41 Zdieľať na Facebook
Tip top stav ma pisane kazde auto ktore sa predava na inzercii na nete a este ceresnicka nikdy burane. Kedze sa jedna o Rs tak mu urcite nakladali riadne bohvie aky mala servis atd. Zvonka moze vyzerat nalestena a vytepovana ze top ale ine veci v akom su stave a hlavne moto. Ked nemas kde davat prachy a nudis sa smelo do toho
-
- Príspevky: 163
- Dátum registrácie: 24.05.2012 19:12
- Bydlisko: KE Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3064
- Dátum registrácie: 03.12.2005 20:23 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 163
- Dátum registrácie: 24.05.2012 19:12
- Bydlisko: KE Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1445
- Dátum registrácie: 16.09.2010 13:17 Zdieľať na Facebook
no vidis, tatko ma 1.9sdi dovezenu, stocenu minimalne o 120000km, teraz je na nej tak 400tis realne a co menil boli predne a zadne brzdy, zadne tlmice, v predu silentblok na pravom ramene a 1 zamok na zadnych dverach, pred posledbou stk dal prelestit svetla... to je tak vsetko.... auto vlastni cca 12 rokov... a jasne ze este 2x rozvody ale brzdy a rozvody su spotrebak.....dreeevo napísal:Smejem sa, keď tu čítam aká je jednotková fabia super spoľahlivá a nemá sa tam čo pokaziť. Tá moja mrdka, na ktorej som jazdil pár rokov dozadu bola z rodiny, po prvom majiteľovi, rok 2002, origo 142 000km a na tom aute sa vysralo nekonečno vecí: elektro servo čerpadlo, snímač polohy volantu, škrtiaca klapka, lišta zapalovania, čidlo tlaku v sacom potrubí, zámky vo dverách bol nekonečný príbeh rovnako ako zatekanie do aute cez všetky 4 dvere + mikrospínače, tesnenie pod hlavou, vodná pumpa, 2x lambda sonda, obmedzovače dverí, motorček v svetlomete, stabilizár na prednej náprave tiež nekonečný príbeh, výfukové potrubie a predná a zadná náprava komplet menená. A toto bol prosím vraj nesmrtelný 1.4 Mpi 50kw v social výbave classic voči ktorému je 1.9 tdi X- krát zložitejší motor. Niektoré veci zomierajú na opotrebenie prevádzkou a niektoré na opotrebvenie časom, aj na to treba myslieť. Cena za ten zázrak je prestrelená a byť zadávatelom poobzerám sa niekde inde, za tie prachy máš už solídne auto a nie ten malý český kostitras ktorého vypuká hore donovalmi aj fiesta s ecoboostom pod kapotou.
1U5 AVU, 6U1 AMH, 6Y5 ASY, N15 GA14DE, 3B6 AVF, C4(B7) 9H06
-
- Príspevky: 2867
- Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29 Zdieľať na Facebook
Trocha sa mi nechce verit, ze by ta fabia pocas 400 000 km vyzadovala len taky servis. Na Fabii mam odbehane 300k od novej a ten servis bol teda podstatne sirsi a to vacsina kilometrov boli dialnice. Uz len hlupe loziska kolies, prve vydrzali 120k km, dalsie co som tam dal to iste, prevodovka je po 300k na odpis, akurat, ze je tam uz druha, na prvej za vysypal diferencial, spojka je tesne pred smrtou, uz aj presmykne atd… Akurat capy su este povodne (okrem oboch tyciek riadenia). Okolo motora… Pri nejakych 240k sa menili hydra, zrovna tak pregumickovat vstreky bolo treba, zevraj (ale sachty su OK),plus dalsie veci, co sa riesili ako klapka sania, asi aj palivove cerpadlo sa menilo atd… Teraz tandem treba vymenit, dvere vyriesit bo zateka atd, atd, atd. Svetla boli tiez kupovane nove, bo paraboly kaput (xenony na fabke su po smrti uz vsetky) a ja si uz ani nespominam co vsetko za tie roky.
Tvrdit, ze len oleje, filtre, brzdy je zavadzajuce a mimo realitu.
Ked tu Fabiu porovnam s druhym autom, co ma o dakych 50k km (zatial) menej, tak Fabia vyzadovala viac € na udrzbu, hoc je tam rozdiel dvoch tried vo velkosti.
Ja len, ze tu je rec o Fabii s zevraj 220k km, takze podla vsetkeho pred velkym servisom, kde to nebude len o filtroch a oleji.
Na druhej strane, ak do toho auta daku tisicku nasype, tak bude este dlho sluzit, akurat drobnosti budu otravovat.
Akurat, tazko si neviem predstavit ucel toho auta. Ja by som radsej namiesto toho kupil napriklad 2.0 benzinove Mondeo… Tichucke, perfektne jazdne vlastnosti atd…
Tvrdit, ze len oleje, filtre, brzdy je zavadzajuce a mimo realitu.
Ked tu Fabiu porovnam s druhym autom, co ma o dakych 50k km (zatial) menej, tak Fabia vyzadovala viac € na udrzbu, hoc je tam rozdiel dvoch tried vo velkosti.
Ja len, ze tu je rec o Fabii s zevraj 220k km, takze podla vsetkeho pred velkym servisom, kde to nebude len o filtroch a oleji.
Na druhej strane, ak do toho auta daku tisicku nasype, tak bude este dlho sluzit, akurat drobnosti budu otravovat.
Akurat, tazko si neviem predstavit ucel toho auta. Ja by som radsej namiesto toho kupil napriklad 2.0 benzinove Mondeo… Tichucke, perfektne jazdne vlastnosti atd…
-
- Príspevky: 7880
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
ja by som za to dal tie prachy,ak to auto slape ako ma,je nerozhrkane,neburane a hlavne nezodraty interier---na fleku by som za to vysolil 4500---.netreba sa bat ze to odleti v prvej zakrute ma to tuhe pruziny tlmice a aj stabilizatory drzi to dobre.ale ak to ma tie km je cas to vsetko menit.ine ako original nema cenu davat.ak chces nieco silnejsie jazdil som pol roka seat ibiza 6L cupra ----bohuzial 3 dver--- tdi 118kw z tych rokov len to ze nemali xenony u ibizy 6L boli len u vybavy FR a tam ten 118kw tdi nebol.
to ze to nema taku hodnotu pre beznych ludi teraz netreba pozerat.
to ze to nema taku hodnotu pre beznych ludi teraz netreba pozerat.
-
- Príspevky: 1034
- Dátum registrácie: 16.04.2012 18:43 Zdieľať na Facebook
Však zadávateľ má záujem o 1,9 tdi.Tak nám ešte objasni čo má spoločné 1,9 sdi a 1,9 tdi-pd ?jaster-83 napísal:no vidis, tatko ma 1.9sdi dovezenu, stocenu minimalne o 120000km, teraz je na nej tak 400tis realne a co menil boli predne a zadne brzdy, zadne tlmice, v predu silentblok na pravom ramene a 1 zamok na zadnych dverach, pred posledbou stk dal prelestit svetla... to je tak vsetko.... auto vlastni cca 12 rokov... a jasne ze este 2x rozvody ale brzdy a rozvody su spotrebak.....dreeevo napísal:Smejem sa, keď tu čítam aká je jednotková fabia super spoľahlivá a nemá sa tam čo pokaziť. Tá moja mrdka, na ktorej som jazdil pár rokov dozadu bola z rodiny, po prvom majiteľovi, rok 2002, origo 142 000km a na tom aute sa vysralo nekonečno vecí: elektro servo čerpadlo, snímač polohy volantu, škrtiaca klapka, lišta zapalovania, čidlo tlaku v sacom potrubí, zámky vo dverách bol nekonečný príbeh rovnako ako zatekanie do aute cez všetky 4 dvere + mikrospínače, tesnenie pod hlavou, vodná pumpa, 2x lambda sonda, obmedzovače dverí, motorček v svetlomete, stabilizár na prednej náprave tiež nekonečný príbeh, výfukové potrubie a predná a zadná náprava komplet menená. A toto bol prosím vraj nesmrtelný 1.4 Mpi 50kw v social výbave classic voči ktorému je 1.9 tdi X- krát zložitejší motor. Niektoré veci zomierajú na opotrebenie prevádzkou a niektoré na opotrebvenie časom, aj na to treba myslieť. Cena za ten zázrak je prestrelená a byť zadávatelom poobzerám sa niekde inde, za tie prachy máš už solídne auto a nie ten malý český kostitras ktorého vypuká hore donovalmi aj fiesta s ecoboostom pod kapotou.
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1445
- Dátum registrácie: 16.09.2010 13:17 Zdieľať na Facebook
a co ma spolocne 1.4mpi s tdi a rozpisovanie sa o problemoch benzinoveho motora v prispevku na ktory som reagoval... ak si to nepochopil tak som reagoval na to ze nie na kazdej fabii sa hned vysypu vsetky zamky, spadnu okna, bude do nej zatekat, rozpadne sa podvozok a zomrie servo.... asi len tolko, ono zalezi aj na tom ake trasy sa jazdia, kto na nom jazdi a ako sa k autu sprava, tak isto ci stoji v zime v -15 vonku a startuje kazdy den alebo vychadza z ciastocne vykurovanej garaze raz do tyzdnapepo64 napísal:Však zadávateľ má záujem o 1,9 tdi.Tak nám ešte objasni čo má spoločné 1,9 sdi a 1,9 tdi-pd ?jaster-83 napísal:no vidis, tatko ma 1.9sdi dovezenu, stocenu minimalne o 120000km, teraz je na nej tak 400tis realne a co menil boli predne a zadne brzdy, zadne tlmice, v predu silentblok na pravom ramene a 1 zamok na zadnych dverach, pred posledbou stk dal prelestit svetla... to je tak vsetko.... auto vlastni cca 12 rokov... a jasne ze este 2x rozvody ale brzdy a rozvody su spotrebak.....dreeevo napísal:Smejem sa, keď tu čítam aká je jednotková fabia super spoľahlivá a nemá sa tam čo pokaziť. Tá moja mrdka, na ktorej som jazdil pár rokov dozadu bola z rodiny, po prvom majiteľovi, rok 2002, origo 142 000km a na tom aute sa vysralo nekonečno vecí: elektro servo čerpadlo, snímač polohy volantu, škrtiaca klapka, lišta zapalovania, čidlo tlaku v sacom potrubí, zámky vo dverách bol nekonečný príbeh rovnako ako zatekanie do aute cez všetky 4 dvere + mikrospínače, tesnenie pod hlavou, vodná pumpa, 2x lambda sonda, obmedzovače dverí, motorček v svetlomete, stabilizár na prednej náprave tiež nekonečný príbeh, výfukové potrubie a predná a zadná náprava komplet menená. A toto bol prosím vraj nesmrtelný 1.4 Mpi 50kw v social výbave classic voči ktorému je 1.9 tdi X- krát zložitejší motor. Niektoré veci zomierajú na opotrebenie prevádzkou a niektoré na opotrebvenie časom, aj na to treba myslieť. Cena za ten zázrak je prestrelená a byť zadávatelom poobzerám sa niekde inde, za tie prachy máš už solídne auto a nie ten malý český kostitras ktorého vypuká hore donovalmi aj fiesta s ecoboostom pod kapotou.
1U5 AVU, 6U1 AMH, 6Y5 ASY, N15 GA14DE, 3B6 AVF, C4(B7) 9H06
-
- Príspevky: 454
- Dátum registrácie: 21.11.2010 20:35 Zdieľať na Facebook
1.4 mpi bolo použiité na výrazné porovnanie, nakolko je to velmi jednoduchý historický motor a 1.9 TDI-PD je oproti nemu tak 3 krát zložitejší systém - treba čitať s porozumením a pochopením čo asi autor chcel povedat.
Ostatné vypísané problémy postihujú všetky fabie - typické problémy so servom, ložiská kolies, zámky, zatekanie, žiarovky, zhnitá kabeláž v motorovom priestore do faceliftu atď
A k tomu správaniu - auto bolo garážované, tankované na slovnafte klasika 95 + vif do benzinu, olej valvoline 10w-40, žiaden fritol jazdilo len dlhé trasy (50 az 100km) a za studena pomaly zahrievané takže to že tam tolko vecí umrelo nebude vina vodiča
Ostatné vypísané problémy postihujú všetky fabie - typické problémy so servom, ložiská kolies, zámky, zatekanie, žiarovky, zhnitá kabeláž v motorovom priestore do faceliftu atď
A k tomu správaniu - auto bolo garážované, tankované na slovnafte klasika 95 + vif do benzinu, olej valvoline 10w-40, žiaden fritol jazdilo len dlhé trasy (50 az 100km) a za studena pomaly zahrievané takže to že tam tolko vecí umrelo nebude vina vodiča
-
- Príspevky: 282
- Dátum registrácie: 29.01.2013 21:38 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 80 neregistrovaných