Skoda Fabia RS

Diskusia ohľadne vozidiel značky Škoda

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

ja by som si skromne dovolil navrhnut nieco Cuore Sportivo namiesto Fabie RS :

https://www.willhaben.at/iad/gebrauchtw ... 342229673/

https://www.willhaben.at/iad/gebrauchtw ... 342872869/

https://www.willhaben.at/iad/gebrauchtw ... 344932119/

https://www.willhaben.at/iad/gebrauchtw ... 339339566/


podla mna alfackych 150kW vytrie podlahu s celou RS fabiou co sa tyka rychlosti. O priestore, krase, vybave atd "asi" nemame pochyb.
Naschval som pichol rakuske inzeraty aby to nebola nejaka reklama proti pravidlam.
jaster-83
Príspevky: 1445
Dátum registrácie: 16.09.2010 13:17
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jaster-83 »

motor nieje zly, ved slusne dokaze rozhybat b5 passata alebo 1koveho supa ale tam to konci, to auto je tazke na predok a nedotacave, tam sa to RS vytraca lebo do zakruty to moc nieje, na rovinke to sice vystreli ale pred zakrutou tvrde brzdy aby clovek neskoncil v protismere, dlhe rovinky, dialnice to ano ale zas travit dlhe cesty po dialnici v aute s konfortom fabie1....je to na zvazenie, je to take auto na behanie medzimesto hore - dole pre jedneho cloveka, k cene nechcem nic pisat len tolko ze sa ceni auto v povodnom stave do ktoreho vzhladu (exterier aj interier) nikto nebabral a take je problem najst, taketo auta mozu casom naberat na hodnote
1U5 AVU, 6U1 AMH, 6Y5 ASY, N15 GA14DE, 3B6 AVF, C4(B7) 9H06
dreeevo
Príspevky: 454
Dátum registrácie: 21.11.2010 20:35
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa dreeevo »

Smejem sa, keď tu čítam aká je jednotková fabia super spoľahlivá a nemá sa tam čo pokaziť. Tá moja mrdka, na ktorej som jazdil pár rokov dozadu bola z rodiny, po prvom majiteľovi, rok 2002, origo 142 000km a na tom aute sa vysralo nekonečno vecí: elektro servo čerpadlo, snímač polohy volantu, škrtiaca klapka, lišta zapalovania, čidlo tlaku v sacom potrubí, zámky vo dverách bol nekonečný príbeh rovnako ako zatekanie do aute cez všetky 4 dvere + mikrospínače, tesnenie pod hlavou, vodná pumpa, 2x lambda sonda, obmedzovače dverí, motorček v svetlomete, stabilizár na prednej náprave tiež nekonečný príbeh, výfukové potrubie a predná a zadná náprava komplet menená + samozrejme všetky 4 ložiská na kolesách. A toto bol prosím vraj nesmrtelný 1.4 Mpi 50kw v social výbave classic voči ktorému je 1.9 tdi X- krát zložitejší motor. Niektoré veci zomierajú na opotrebenie prevádzkou a niektoré na opotrebvenie časom, aj na to treba myslieť. Cena za ten zázrak je prestrelená a byť zadávatelom poobzerám sa niekde inde, za tie prachy máš už solídne auto a nie ten malý český kostitras ktorého vypuká hore donovalmi aj fiesta s ecoboostom pod kapotou.
Naposledy upravil/-a dreeevo v 21.11.2019 19:13, upravené celkom 1 krát.
Ladislav8484
Príspevky: 22
Dátum registrácie: 22.12.2018 15:41
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Ladislav8484 »

Tip top stav ma pisane kazde auto ktore sa predava na inzercii na nete a este ceresnicka nikdy burane. Kedze sa jedna o Rs tak mu urcite nakladali riadne bohvie aky mala servis atd. Zvonka moze vyzerat nalestena a vytepovana ze top ale ine veci v akom su stave a hlavne moto. Ked nemas kde davat prachy a nudis sa smelo do toho :2f93:
didoop
Príspevky: 163
Dátum registrácie: 24.05.2012 19:12
Bydlisko: KE
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa didoop »

Ked silo-mocou TDi aspon octaviu II, tiez co sa tyka povodu velka loteria ale nadelili jej dozadu viacprvok a celkovo podvozkovo je na tom lepsie.
2022 dacia jogger LPG
2021 kamiq 1.5dsg
2021 TM3LR
2020 e-up
trucker694
Príspevky: 3064
Dátum registrácie: 03.12.2005 20:23
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa trucker694 »

OII nie každá má viacprvkovú zadnú nápravu.
didoop
Príspevky: 163
Dátum registrácie: 24.05.2012 19:12
Bydlisko: KE
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa didoop »

kazda 1.9 alebo 2.0 tdi nema ? Pokial viem PQ35 to vzdy mala, az od MQB to neplatilo
2022 dacia jogger LPG
2021 kamiq 1.5dsg
2021 TM3LR
2020 e-up
jaster-83
Príspevky: 1445
Dátum registrácie: 16.09.2010 13:17
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jaster-83 »

dreeevo napísal:Smejem sa, keď tu čítam aká je jednotková fabia super spoľahlivá a nemá sa tam čo pokaziť. Tá moja mrdka, na ktorej som jazdil pár rokov dozadu bola z rodiny, po prvom majiteľovi, rok 2002, origo 142 000km a na tom aute sa vysralo nekonečno vecí: elektro servo čerpadlo, snímač polohy volantu, škrtiaca klapka, lišta zapalovania, čidlo tlaku v sacom potrubí, zámky vo dverách bol nekonečný príbeh rovnako ako zatekanie do aute cez všetky 4 dvere + mikrospínače, tesnenie pod hlavou, vodná pumpa, 2x lambda sonda, obmedzovače dverí, motorček v svetlomete, stabilizár na prednej náprave tiež nekonečný príbeh, výfukové potrubie a predná a zadná náprava komplet menená. A toto bol prosím vraj nesmrtelný 1.4 Mpi 50kw v social výbave classic voči ktorému je 1.9 tdi X- krát zložitejší motor. Niektoré veci zomierajú na opotrebenie prevádzkou a niektoré na opotrebvenie časom, aj na to treba myslieť. Cena za ten zázrak je prestrelená a byť zadávatelom poobzerám sa niekde inde, za tie prachy máš už solídne auto a nie ten malý český kostitras ktorého vypuká hore donovalmi aj fiesta s ecoboostom pod kapotou.
no vidis, tatko ma 1.9sdi dovezenu, stocenu minimalne o 120000km, teraz je na nej tak 400tis realne a co menil boli predne a zadne brzdy, zadne tlmice, v predu silentblok na pravom ramene a 1 zamok na zadnych dverach, pred posledbou stk dal prelestit svetla... to je tak vsetko.... auto vlastni cca 12 rokov... a jasne ze este 2x rozvody ale brzdy a rozvody su spotrebak.....
1U5 AVU, 6U1 AMH, 6Y5 ASY, N15 GA14DE, 3B6 AVF, C4(B7) 9H06
mastik29
Príspevky: 2867
Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mastik29 »

Trocha sa mi nechce verit, ze by ta fabia pocas 400 000 km vyzadovala len taky servis. Na Fabii mam odbehane 300k od novej a ten servis bol teda podstatne sirsi a to vacsina kilometrov boli dialnice. Uz len hlupe loziska kolies, prve vydrzali 120k km, dalsie co som tam dal to iste, prevodovka je po 300k na odpis, akurat, ze je tam uz druha, na prvej za vysypal diferencial, spojka je tesne pred smrtou, uz aj presmykne atd… Akurat capy su este povodne (okrem oboch tyciek riadenia). Okolo motora… Pri nejakych 240k sa menili hydra, zrovna tak pregumickovat vstreky bolo treba, zevraj (ale sachty su OK),plus dalsie veci, co sa riesili ako klapka sania, asi aj palivove cerpadlo sa menilo atd… Teraz tandem treba vymenit, dvere vyriesit bo zateka atd, atd, atd. Svetla boli tiez kupovane nove, bo paraboly kaput (xenony na fabke su po smrti uz vsetky) a ja si uz ani nespominam co vsetko za tie roky.
Tvrdit, ze len oleje, filtre, brzdy je zavadzajuce a mimo realitu.
Ked tu Fabiu porovnam s druhym autom, co ma o dakych 50k km (zatial) menej, tak Fabia vyzadovala viac € na udrzbu, hoc je tam rozdiel dvoch tried vo velkosti.
Ja len, ze tu je rec o Fabii s zevraj 220k km, takze podla vsetkeho pred velkym servisom, kde to nebude len o filtroch a oleji.
Na druhej strane, ak do toho auta daku tisicku nasype, tak bude este dlho sluzit, akurat drobnosti budu otravovat.
Akurat, tazko si neviem predstavit ucel toho auta. Ja by som radsej namiesto toho kupil napriklad 2.0 benzinove Mondeo… Tichucke, perfektne jazdne vlastnosti atd…
seven549
Príspevky: 7880
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

ja by som za to dal tie prachy,ak to auto slape ako ma,je nerozhrkane,neburane a hlavne nezodraty interier---na fleku by som za to vysolil 4500---.netreba sa bat ze to odleti v prvej zakrute ma to tuhe pruziny tlmice a aj stabilizatory drzi to dobre.ale ak to ma tie km je cas to vsetko menit.ine ako original nema cenu davat.ak chces nieco silnejsie jazdil som pol roka seat ibiza 6L cupra ----bohuzial 3 dver--- tdi 118kw z tych rokov len to ze nemali xenony u ibizy 6L boli len u vybavy FR a tam ten 118kw tdi nebol.

to ze to nema taku hodnotu pre beznych ludi teraz netreba pozerat.
pepo64
Príspevky: 1034
Dátum registrácie: 16.04.2012 18:43
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pepo64 »

jaster-83 napísal:
dreeevo napísal:Smejem sa, keď tu čítam aká je jednotková fabia super spoľahlivá a nemá sa tam čo pokaziť. Tá moja mrdka, na ktorej som jazdil pár rokov dozadu bola z rodiny, po prvom majiteľovi, rok 2002, origo 142 000km a na tom aute sa vysralo nekonečno vecí: elektro servo čerpadlo, snímač polohy volantu, škrtiaca klapka, lišta zapalovania, čidlo tlaku v sacom potrubí, zámky vo dverách bol nekonečný príbeh rovnako ako zatekanie do aute cez všetky 4 dvere + mikrospínače, tesnenie pod hlavou, vodná pumpa, 2x lambda sonda, obmedzovače dverí, motorček v svetlomete, stabilizár na prednej náprave tiež nekonečný príbeh, výfukové potrubie a predná a zadná náprava komplet menená. A toto bol prosím vraj nesmrtelný 1.4 Mpi 50kw v social výbave classic voči ktorému je 1.9 tdi X- krát zložitejší motor. Niektoré veci zomierajú na opotrebenie prevádzkou a niektoré na opotrebvenie časom, aj na to treba myslieť. Cena za ten zázrak je prestrelená a byť zadávatelom poobzerám sa niekde inde, za tie prachy máš už solídne auto a nie ten malý český kostitras ktorého vypuká hore donovalmi aj fiesta s ecoboostom pod kapotou.
no vidis, tatko ma 1.9sdi dovezenu, stocenu minimalne o 120000km, teraz je na nej tak 400tis realne a co menil boli predne a zadne brzdy, zadne tlmice, v predu silentblok na pravom ramene a 1 zamok na zadnych dverach, pred posledbou stk dal prelestit svetla... to je tak vsetko.... auto vlastni cca 12 rokov... a jasne ze este 2x rozvody ale brzdy a rozvody su spotrebak.....
Však zadávateľ má záujem o 1,9 tdi.Tak nám ešte objasni čo má spoločné 1,9 sdi a 1,9 tdi-pd :4432: ?
oco13
Príspevky: 17842
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

No lebo je to skodovica - všetky do jednej pochádzajú od tých istých inžinierov , robili ich tí istí rumuni, poliaci česi v Mladej Boleslavi, alebo v Kvasinách.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
jaster-83
Príspevky: 1445
Dátum registrácie: 16.09.2010 13:17
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jaster-83 »

pepo64 napísal:
jaster-83 napísal:
dreeevo napísal:Smejem sa, keď tu čítam aká je jednotková fabia super spoľahlivá a nemá sa tam čo pokaziť. Tá moja mrdka, na ktorej som jazdil pár rokov dozadu bola z rodiny, po prvom majiteľovi, rok 2002, origo 142 000km a na tom aute sa vysralo nekonečno vecí: elektro servo čerpadlo, snímač polohy volantu, škrtiaca klapka, lišta zapalovania, čidlo tlaku v sacom potrubí, zámky vo dverách bol nekonečný príbeh rovnako ako zatekanie do aute cez všetky 4 dvere + mikrospínače, tesnenie pod hlavou, vodná pumpa, 2x lambda sonda, obmedzovače dverí, motorček v svetlomete, stabilizár na prednej náprave tiež nekonečný príbeh, výfukové potrubie a predná a zadná náprava komplet menená. A toto bol prosím vraj nesmrtelný 1.4 Mpi 50kw v social výbave classic voči ktorému je 1.9 tdi X- krát zložitejší motor. Niektoré veci zomierajú na opotrebenie prevádzkou a niektoré na opotrebvenie časom, aj na to treba myslieť. Cena za ten zázrak je prestrelená a byť zadávatelom poobzerám sa niekde inde, za tie prachy máš už solídne auto a nie ten malý český kostitras ktorého vypuká hore donovalmi aj fiesta s ecoboostom pod kapotou.
no vidis, tatko ma 1.9sdi dovezenu, stocenu minimalne o 120000km, teraz je na nej tak 400tis realne a co menil boli predne a zadne brzdy, zadne tlmice, v predu silentblok na pravom ramene a 1 zamok na zadnych dverach, pred posledbou stk dal prelestit svetla... to je tak vsetko.... auto vlastni cca 12 rokov... a jasne ze este 2x rozvody ale brzdy a rozvody su spotrebak.....
Však zadávateľ má záujem o 1,9 tdi.Tak nám ešte objasni čo má spoločné 1,9 sdi a 1,9 tdi-pd :4432: ?
a co ma spolocne 1.4mpi s tdi a rozpisovanie sa o problemoch benzinoveho motora v prispevku na ktory som reagoval... ak si to nepochopil tak som reagoval na to ze nie na kazdej fabii sa hned vysypu vsetky zamky, spadnu okna, bude do nej zatekat, rozpadne sa podvozok a zomrie servo.... asi len tolko, ono zalezi aj na tom ake trasy sa jazdia, kto na nom jazdi a ako sa k autu sprava, tak isto ci stoji v zime v -15 vonku a startuje kazdy den alebo vychadza z ciastocne vykurovanej garaze raz do tyzdna
1U5 AVU, 6U1 AMH, 6Y5 ASY, N15 GA14DE, 3B6 AVF, C4(B7) 9H06
dreeevo
Príspevky: 454
Dátum registrácie: 21.11.2010 20:35
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa dreeevo »

1.4 mpi bolo použiité na výrazné porovnanie, nakolko je to velmi jednoduchý historický motor a 1.9 TDI-PD je oproti nemu tak 3 krát zložitejší systém - treba čitať s porozumením a pochopením čo asi autor chcel povedat.
Ostatné vypísané problémy postihujú všetky fabie - typické problémy so servom, ložiská kolies, zámky, zatekanie, žiarovky, zhnitá kabeláž v motorovom priestore do faceliftu atď
A k tomu správaniu - auto bolo garážované, tankované na slovnafte klasika 95 + vif do benzinu, olej valvoline 10w-40, žiaden fritol jazdilo len dlhé trasy (50 az 100km) a za studena pomaly zahrievané takže to že tam tolko vecí umrelo nebude vina vodiča
dudikopf
Príspevky: 282
Dátum registrácie: 29.01.2013 21:38
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa dudikopf »

Za tie prachy Sa da zohnat ci doviest neaka corolla, honda civic Co budu auta urcite pohodlnejsie, bezpecnejsie, sportovejsie, spolahlive sie... :zg282:

Návrat na "Škoda fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 80 neregistrovaných