DPF v benzĂ­ne od jesene 2018

Sekcia slúžiaca na odbornú analýzu problémov

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

>> Je to pokojne možné že ten hybrid je výnimočný po každej stránke,ale výnimočnosť musí niečo potvrdiť

isteze - napriklad francuzske Tojota taxiky v Parizi : 700.000km kazdy druhy, bez serioznejsieho problemu. To sa tyka aj tych benzinovych motorov, Milan, ktorym ty principialne neveris ze vydrzia viac nez 120.000km :)



>> No to všetko cakomprask momentálne obrazne je vlak v stanici,je teda čas uvažovať či sa pôjde obvyklou cestou nezáujmu,
>> alebo cestou aspoň mať predstavu,alebo cestou- raz to budem musieť riešiť a teda to musím poznať detailne (týka sa len servismanov)


bude to cestou nezaujmu a to z tychto dovodov :

a) auta su v zaruke, k servismanom MIMO AUTORIZAKOV sa dostanu o 4-5 rokov
b) s tymito benzinovymi "DPF" fakt nebudu problemy. Proste nebudu z titulu ich prace.


Tak ako ma garantovany problem KAZDY diesel, skor alebo neskor, tak benziny maju garantovanu sialene dlhu zivotnost. Tam kde diesel je zazrak aby natocil na jednom DPFku 300.000km a vobec nie je vynimocne aby umrel pred dovrsenim 80.000km, tam benzin bude sialene prekvapenie ked nenagula 300.000km co prakticky znamena ze 99.99% majitelov benzinovych motorov sa s tymto problemom jednoducho nikdy nestretne. A spolu s nimi ani servismani.

Takze preto nezaujem o tuto vec. Tak ako sa dnes nikto nezaujima o prepana co ma napadne ako prve... benzinove vstrekovace lebo tie proste drzia a drzia (ano, viem o vymenach pri 70.000km na Renoltoch), tak sa v buducnosti jednoducho nikto nebude musiet zaujimat o benzinove DPF ehm GPF.

Proste to bude velmi velmi velmi okrajovy problem.
cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cicmanec »

Neviem o tom, že by si ty mňa odniekiaľ dostal, prestal som prispievať sám kvôli tebe a tvojim uctievačom a ako vidím, urobil som dobre - nič sa nezmenilo a ani nezmení, lebo už aj uctievači odišli a ostal si len ty...
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

>> podla toho ako pisu o tom ecoboost motore mechanicke odpajanie piestu a chladenie bohatou zmesou to bude dobry motor

hahahahaha, to pisali o Ekobuustoch aj predtym nez sa doslo na to ze sa sialene zanasaju. Preto niektore sikovne automobilky, ehm napriklad Tojota, kombinuju priamy a nepriamy vstrek paliva - aby cistili sanie ventily atd benzinom tak ako doteraz. Ziadne zanesene ventily, ziadne samozrejme problemy z toho vyplyvajuce... tak ako doteraz.
keyness
Príspevky: 686
Dátum registrácie: 23.05.2011 15:39
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa keyness »

Mimo temy ale , chalani, páni, čo to tu riesite?

Ja teda sledujem forum dlho ale nezaznamenal som medzi vami konflikt. Mhlavaty sa podla mna vyjadruje odborne k veci
Cicmanec ty si tiez vzdy prispieval rozumne a vecne k veci az to ze nemas rad laca a sevena a este mp3 ten ked sa rozpise ale sa o tom je toto forum nevideli sme sa da sa tu poradit prispiet oddychnut od zeny, a oco 13 klasika... a premenovany xentry dame niekedy pivo? :4012:

Návrat na "Diagnostika"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: lubos zimovcak, minac a 8 neregistrovaných