VCDS diagnostika TDI motorov, logovanie v záťaži - návod
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Ak sa nepodarí spojiť sa z cvirom,čo sa asi nepodarí,by som asi v novej téme požiadal motoristov o radu či sa neozve majitel takej diagnostiky,čo to vie a čo nie.Prešiel som aj klonmi kadejakými,ale už dnes by som to nerobil,škoda peňazí,vždy to je nejakým spôsobom oklamané.Na vyslovené hobby nech je,ale inak nie
-
- Príspevky: 37
- Dátum registrácie: 25.12.2013 10:33 Zdieľať na Facebook
Pozri som na nich nastvany, lebo maju iba fejk diagnostiku Delphi za 100 euro, ktora dokaze precitat DTC chybove kody a zle ich interpretuje, pretoze na cinskych klonoch nejdu updaty. Ale auto islo ako vino 20000km, chyby sa objavili po odjazdeni 20000km,cize ja to skor pripisujem mozno opotrebeniu motora, uz len kvoli tomu, ze mam vyssi vykon. Este raz sa pytam expertov, ako a cim by sa dalo logovat na mojom Mercedese? Dokaze to komercna diagnostika ako ten Launch Pro, alebo treba na to special tool?Vidim,ze na VW group mate na to VAGCOM?
-
- Príspevky: 37
- Dátum registrácie: 25.12.2013 10:33 Zdieľať na Facebook
Este k tomu profituningu. Mam backup zalohu binarny subor, cize povodne fabricke mapy. A ich clovek mi ich vie cez JTAG nahrat naspat do riadiacky. Moja otazka je ci moje padanie do nudzoveho rezimu je dosledok chiptuningu, alebo je to proste opotrebenie. Ja som za druhu moznost, lebo na zaciatku po chipovani mi to nerobilo a prejavilo sa to az po 20000km. Pani ako to teda logovat? Vie to launch PRO, treba STAR diagnostku original mercedes,alebo nejaky special tuning tool - software specialne na mercedes?????????
-
- Príspevky: 13
- Dátum registrácie: 08.05.2015 21:23 Zdieľať na Facebook
Ahojte. Mozete mi prosim pozriet log GOLF 4 1,9 tdi-pd 74kw-ATD(2005)
https://ulozto.sk/!H62h65bU0Y6Y/log-01- ... -atdg4-csv
Auto padne do nudzaku iba za urcitych podmienok na dialnici-dlhsia jazda v plnej zatazi.
Podla logu by asi chcelo trochu skratit tycku na banke a vymenit vahu ??? Ale asi to neviriesi padanie do nudzaku...
https://ulozto.sk/!H62h65bU0Y6Y/log-01- ... -atdg4-csv
Auto padne do nudzaku iba za urcitych podmienok na dialnici-dlhsia jazda v plnej zatazi.
Podla logu by asi chcelo trochu skratit tycku na banke a vymenit vahu ??? Ale asi to neviriesi padanie do nudzaku...
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 13
- Dátum registrácie: 08.05.2015 21:23 Zdieľať na Facebook
Ahojte.Vahu som skusal precistit speci sprejom,efekt minimalny... Pridavam dva logy po vycisteni jeden na trojke(cv) druhy na stvorke(sv) https://ulozto.sk/tam/_0Mw5PazA0UjO
Zaujmave ze na trojke duchadlo dokazalo fuknut viac ako na stvorke...
Ak sa podari mozno buduci tyzden pridam log uz s novou vahou.
Zaujmave ze na trojke duchadlo dokazalo fuknut viac ako na stvorke...
Ak sa podari mozno buduci tyzden pridam log uz s novou vahou.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Ano,v logu na 3 st. nachvílku váha vydala hodnotu nad 1000 čo tak má byť a turbína v tom momente tlačila dobre. Na 4 sy. už bola váha durch celé logovanie hluchá,a tak aj potom ide motor,turbo tlačí biedu atd atd.S tou váhou sa netreba hrať ale praštiť do smetí a dať novú Bosch,nie nejakú čínsku sprostosť.
-
- Príspevky: 37
- Dátum registrácie: 13.08.2007 20:49
- Bydlisko: Levice Zdieľať na Facebook
toledo ASZ 96 kw + chip ,2 osoby do kopca 4 prevod
auto neskoro plní tlak turbiny akoby bolo hluche aj po preradeni ked predbieham tak citit 1-2 sekund. kym tlačí naplno
skusal som spravit podtlak ustami vyzera ze variabilita chodi a podtlak banka drži tak ja neviem že čo
https://www.ulozto.sk/tam/_Mb2tXMRZSPov
https://www.ulozto.sk/tam/edit/ae82164b ... 563341edee
na prvom logu zacala turbina tlaciť viacej pri 3300 cca
auto neskoro plní tlak turbiny akoby bolo hluche aj po preradeni ked predbieham tak citit 1-2 sekund. kym tlačí naplno
skusal som spravit podtlak ustami vyzera ze variabilita chodi a podtlak banka drži tak ja neviem že čo
https://www.ulozto.sk/tam/_Mb2tXMRZSPov
https://www.ulozto.sk/tam/edit/ae82164b ... 563341edee
na prvom logu zacala turbina tlaciť viacej pri 3300 cca
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 37
- Dátum registrácie: 13.08.2007 20:49
- Bydlisko: Levice Zdieľať na Facebook
v podstate aj ked tam bol seriovy soft priznaky rovnake.
napada ma či tam nemoze byť vadna banka na turbe, mal som totiž pocit aj pri skusani ustami akoby sa zasekavala pri zaciatocnej polohe.
ano nafty tam ide trosku viacej to sa este doladí. len či ozaj bude chyba ohlad turba variability atd ? N75 atd nemozu mat na to vpliv ?
ešte ma napada nemoze mat vpliv auto ked postoji par hodin ostane vzdy brzdovy pedal tvrdy , hned po nastartovany zmäkne
napada ma či tam nemoze byť vadna banka na turbe, mal som totiž pocit aj pri skusani ustami akoby sa zasekavala pri zaciatocnej polohe.
ano nafty tam ide trosku viacej to sa este doladí. len či ozaj bude chyba ohlad turba variability atd ? N75 atd nemozu mat na to vpliv ?
ešte ma napada nemoze mat vpliv auto ked postoji par hodin ostane vzdy brzdovy pedal tvrdy , hned po nastartovany zmäkne
-
- Príspevky: 289
- Dátum registrácie: 02.10.2016 14:26 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 13
- Dátum registrácie: 08.05.2015 21:23 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Do okruhu variability patrí aj ten N75 celá sústava podtlakov,vakuové čerpadlo a tým do práce variability vedia zasiahnuť aj iné veci napojené na podtlak,brzda,EGR atd
Na bankách ktorá majú ťažnú tyčku dohora môže zakorodovať a prvé vtiahnutie dnu má odpor,ten keď už sila podtlaku konečne prekoná tak prudšie skočí variabilita.
Preto prv než sa na logovanie ide sa kontrolujú tieto systémy,zadrhávanie robí práve takéto veci.Na logovanie sa nejde bez prípravy,vtedy už sú základné poznatky až po tlak pneumatík.Veci sa nezačínajú od konca
Ale čip je to čudný
Na bankách ktorá majú ťažnú tyčku dohora môže zakorodovať a prvé vtiahnutie dnu má odpor,ten keď už sila podtlaku konečne prekoná tak prudšie skočí variabilita.
Preto prv než sa na logovanie ide sa kontrolujú tieto systémy,zadrhávanie robí práve takéto veci.Na logovanie sa nejde bez prípravy,vtedy už sú základné poznatky až po tlak pneumatík.Veci sa nezačínajú od konca
Ale čip je to čudný
-
- Príspevky: 1
- Dátum registrácie: 23.05.2018 09:45 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
UDS už nemá tam jasne označené skupiny po štvoriciach ale treba vyberať z jednotlivých hôdnôt ktorú chceš sledovať napr
DE00021 otáčky motora...IDE 00192 teplotu vody...IDE 03949 váha vzduchu atd.
Len problém je že hodnôt je u 3,0 Tdi takmer tisíc ale aj u menších sú to impozantné množstvá,a teda obsluha musí poznať čo z toho kvanta vyberie aby dostal pokope tie,ktoré ho zaujímajú.Kedže logicky nikto neudrží v hlave osemsto údajov podla IDE tak musí prelistovať ponuku v rolovacom menu,čo je zabiják času a dať dokopy cca 10-12 hodnôt (príliš vela spomaluje načítavanie) je na ozaj dlhý čas,to isté vymeniť hodnoty za inú,tam bežia také časy že sa panenky točia.A presne o to išlo,zákazník má platiť,a platí za čas a tu ho treba nesmierne veľa.Plus 99% obsluhy tomu ho...o rozumie,čo sú ďalšie peniaze pre chybne stanovené diagnózy,resp vôbec nestavené lebo tých 850 hodnôt sa v učňovke nepreberalo,za tristo e.- to tam nikto nebude nikdy nikoho učiť.To si treba zaplatiť tisícmi hodín a učiť sa pekne doma a zatial ho...o zarábať.
Možno takto sa kedekomu vyjasní,prečo sú niektoré veci tak,ako sú.A bude horšie.Aj to je jeden z dôvodov prečo nie sú informácie o práci z UDS diagnostikou,prečo by niekto zadarmo rozdával rozum,za ktorý si zaplatil tisíckami hodín vlastného vzdelávania.
Preto aj táto sekcia nemá,a myslím nikdy nebde mať návod ...ako na logovanie s UDS alebo diagnostika UDS,proste to nie je v poriadku,aby múdry boli chudobný a sprostý profitovali ešte aj na vlastnej blbosti
DE00021 otáčky motora...IDE 00192 teplotu vody...IDE 03949 váha vzduchu atd.
Len problém je že hodnôt je u 3,0 Tdi takmer tisíc ale aj u menších sú to impozantné množstvá,a teda obsluha musí poznať čo z toho kvanta vyberie aby dostal pokope tie,ktoré ho zaujímajú.Kedže logicky nikto neudrží v hlave osemsto údajov podla IDE tak musí prelistovať ponuku v rolovacom menu,čo je zabiják času a dať dokopy cca 10-12 hodnôt (príliš vela spomaluje načítavanie) je na ozaj dlhý čas,to isté vymeniť hodnoty za inú,tam bežia také časy že sa panenky točia.A presne o to išlo,zákazník má platiť,a platí za čas a tu ho treba nesmierne veľa.Plus 99% obsluhy tomu ho...o rozumie,čo sú ďalšie peniaze pre chybne stanovené diagnózy,resp vôbec nestavené lebo tých 850 hodnôt sa v učňovke nepreberalo,za tristo e.- to tam nikto nebude nikdy nikoho učiť.To si treba zaplatiť tisícmi hodín a učiť sa pekne doma a zatial ho...o zarábať.
Možno takto sa kedekomu vyjasní,prečo sú niektoré veci tak,ako sú.A bude horšie.Aj to je jeden z dôvodov prečo nie sú informácie o práci z UDS diagnostikou,prečo by niekto zadarmo rozdával rozum,za ktorý si zaplatil tisíckami hodín vlastného vzdelávania.
Preto aj táto sekcia nemá,a myslím nikdy nebde mať návod ...ako na logovanie s UDS alebo diagnostika UDS,proste to nie je v poriadku,aby múdry boli chudobný a sprostý profitovali ešte aj na vlastnej blbosti
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 7 neregistrovaných