Lexus GS 460 2010
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 19
- Dátum registrácie: 08.03.2010 15:56 Zdieľať na Facebook
Lexus GS 460 2010
zdravim, chcel by som sa opytat, ci ma niekto realne skusenosti s tymto autom, ci sa vyskytuju nejake poruchy, realna spotreba auta od niekoho, kto ho aj jazdi...rozmyslam o kupe benzinu objem od 2,5 vyssie, jazdim 90 % dialnica a mimo mesto - mozno aj viac, do mesta ozaj vynimocne, dakujem
-
- Príspevky: 19
- Dátum registrácie: 08.03.2010 15:56 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 44
- Dátum registrácie: 21.08.2007 20:13 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 19
- Dátum registrácie: 08.03.2010 15:56 Zdieľať na Facebook
Co som čítal, tak na diaľnici hybrid veľmi nešetrí palivo a hlavne v gs podstatne zmenšuje objem kufra...o tu raketu mi až tak nejde aj keď poteší pri predbiehaní, ale hlavne pohodlne zvezenie pre všetkých s dostatkom výkonu keď je treba...a ešte co neviem, ako je to s priestorom vzadu, či sa aj na dlhšiu trasu odvezú 3 vzadu?
-
- Príspevky: 292
- Dátum registrácie: 23.05.2009 19:25 Zdieľať na Facebook
Re: Lexus GS 460 2010
Čau.robovk napísal:zdravim, chcel by som sa opytat, ci ma niekto realne skusenosti s tymto autom, ci sa vyskytuju nejake poruchy, realna spotreba auta od niekoho, kto ho aj jazdi...rozmyslam o kupe benzinu objem od 2,5 vyssie, jazdim 90 % dialnica a mimo mesto - mozno aj viac, do mesta ozaj vynimocne, dakujem
Troska to mas dopletene...2.5 objem kupis az od rocniku 2011
Do roku 2011 bola tretia generacia s motormi od 3.0 v6 do 4.6 v8... Motor 4.3 a 4.6 su este nepriamovstreky, cize lahko prerobis na lpg. 3.0 a 3.5 je uz priamovstrek.
Potom od roku 2011je uz stvrta generácia
S motormi od 2.0 po 5.0, vsetko su to priamovstreky....
A je to velmi dobre auto na dialnice, velmi tiché... Motor 4.3 v8 spotreba cca 11litrov, mame ho doma cca 3 roky, vyslovene sa kupovalo na rocny najazd cca 40 000...a ano odvezu sa aj traja vzadu ale vstrede je ta sedacka vyssie, cize horšie pohodle...treba si vyložiť nohy na prednu opierku a potom to je fajn ...
Za tie 3 roky menene dvoje loziska v predu a jedno v zadu, castejsie treba menit kotuce a platničky kedze mame verziu iba so zadnym nahonom a pri tom vykone esp musi casto zasahovať...
LEGEND 295konikov 4x4 aktivny zadny diferak + LPG BRC + privstrek benzinu, olej 5W-50/0W-40
340 000km
LEGEND 295k 4x4 aktivny zadny diferak + LPG BRC + privstrek benzinu, olej 0W-40
340 000km
LEGEND 295k 4x4 aktivny zadny diferak + LPG BRC + privstrek benzinu, olej 0W-40
-
- Príspevky: 19
- Dátum registrácie: 08.03.2010 15:56 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 292
- Dátum registrácie: 23.05.2009 19:25 Zdieľať na Facebook
Dostanes sa aj na 11 priemer ale nesmies moc vyuzivat potencial motora
Nase gsko ma cca priemer 12l podla palubného.... Ale to sa jazdí dosť sviznejsie a dialnica tak cca 160...je to ale na lpg cize okolo 14l lpg..
Tu mas aj video ktore som natocil na dialnici na rovine...
https://drive.google.com/folderview?id= ... bo2qUedy7y
Inac pri 180km toci rozumných cca 3000ot
Nase gsko ma cca priemer 12l podla palubného.... Ale to sa jazdí dosť sviznejsie a dialnica tak cca 160...je to ale na lpg cize okolo 14l lpg..
Tu mas aj video ktore som natocil na dialnici na rovine...
https://drive.google.com/folderview?id= ... bo2qUedy7y
Inac pri 180km toci rozumných cca 3000ot
LEGEND 295konikov 4x4 aktivny zadny diferak + LPG BRC + privstrek benzinu, olej 5W-50/0W-40
340 000km
LEGEND 295k 4x4 aktivny zadny diferak + LPG BRC + privstrek benzinu, olej 0W-40
340 000km
LEGEND 295k 4x4 aktivny zadny diferak + LPG BRC + privstrek benzinu, olej 0W-40
-
- Príspevky: 19
- Dátum registrácie: 08.03.2010 15:56 Zdieľať na Facebook
To by mohlo byt celkom, si myslím...na plyn by som ho dávať nechcel, lebo v rezerve by mala byt technika na zadné tlmiče a kufor nechcem zmenšovať, spotrebu keby som vedel na diaľnici a okreskach udržať do 11, tak som spokojný, hlavne nech nemusím byt v kuse v servise alebo počúvať zvuky a pozerať sa na farebnú kontroliek kadejakých na palubovke
-
- Príspevky: 44
- Dátum registrácie: 21.08.2007 20:13 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 19
- Dátum registrácie: 08.03.2010 15:56 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 779
- Dátum registrácie: 30.09.2009 11:45 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 19
- Dátum registrácie: 08.03.2010 15:56 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 292
- Dátum registrácie: 23.05.2009 19:25 Zdieľať na Facebook
Ano mas pravdu 460 nepriamovstrekova bola uz len pre krajiny stredneho vychodu...yanchi napísal:460-tka je priamy vstrek. Posledny "nie priamovstrekovy" motor v GS bola 430-tka(do r. 07 sa tusim montoval).
LEGEND 295konikov 4x4 aktivny zadny diferak + LPG BRC + privstrek benzinu, olej 5W-50/0W-40
340 000km
LEGEND 295k 4x4 aktivny zadny diferak + LPG BRC + privstrek benzinu, olej 0W-40
340 000km
LEGEND 295k 4x4 aktivny zadny diferak + LPG BRC + privstrek benzinu, olej 0W-40
-
- Príspevky: 292
- Dátum registrácie: 23.05.2009 19:25 Zdieľať na Facebook
Asi som ta zle pochopil ale o akej technike na zadne tlmice píšeš?? Kufor nebolo treba zmenšovať...robovk napísal:To by mohlo byt celkom, si myslím...na plyn by som ho dávať nechcel, lebo v rezerve by mala byt technika na zadné tlmiče a kufor nechcem zmenšovať...
LEGEND 295konikov 4x4 aktivny zadny diferak + LPG BRC + privstrek benzinu, olej 5W-50/0W-40
340 000km
LEGEND 295k 4x4 aktivny zadny diferak + LPG BRC + privstrek benzinu, olej 0W-40
340 000km
LEGEND 295k 4x4 aktivny zadny diferak + LPG BRC + privstrek benzinu, olej 0W-40
-
- Príspevky: 292
- Dátum registrácie: 23.05.2009 19:25 Zdieľať na Facebook
Ano 1UR-FSE V8 kombinuje priame aj nepriame vstrekovanie paliva D4-Srobovk napísal:460 ka podľa toho, co som čítal, by mala byt priamy aj nepriamy vstrek...
LEGEND 295konikov 4x4 aktivny zadny diferak + LPG BRC + privstrek benzinu, olej 5W-50/0W-40
340 000km
LEGEND 295k 4x4 aktivny zadny diferak + LPG BRC + privstrek benzinu, olej 0W-40
340 000km
LEGEND 295k 4x4 aktivny zadny diferak + LPG BRC + privstrek benzinu, olej 0W-40
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 48 neregistrovaných