Ford Mondeo MK3 TDCI - diagnostika
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 219
- Dátum registrácie: 03.07.2007 09:24
- Bydlisko: Kosice Zdieľať na Facebook
Ford Mondeo MK3 TDCI - diagnostika
Ahojte,
vlastnim Mondeo MK3 TDCI 85 KW, 2003, najazdene 409 000KM. Ked na nom idem, dost casto 'zdochne' a rozsvieti sa spiralka. Nastartujem a ide sa dalej.
Na diagnostike su nasledujuce chybove kody. Chyby niesu permanetne.
P1665,P1211,P0180,P0251,P0180
Ked nad tym uvazujem, najskor bude chyba v kabelazi. Zatial som to prezrel len zbezne a kablove zvezky som nerozoberal. Auto startuje na supu, avsak tipol by som si ze niektory zo vztrekov bude chyteny, na STK malo dymyvost na hranici. Prepadovy test som robil a dopadol na vybornu, vsetky vztreky prepustali rovnako do prepadu. Kam sa uberat pri oprave? Co by to mohlo byt?
Za kazdu radu Vdaka.
vlastnim Mondeo MK3 TDCI 85 KW, 2003, najazdene 409 000KM. Ked na nom idem, dost casto 'zdochne' a rozsvieti sa spiralka. Nastartujem a ide sa dalej.
Na diagnostike su nasledujuce chybove kody. Chyby niesu permanetne.
P1665,P1211,P0180,P0251,P0180
Ked nad tym uvazujem, najskor bude chyba v kabelazi. Zatial som to prezrel len zbezne a kablove zvezky som nerozoberal. Auto startuje na supu, avsak tipol by som si ze niektory zo vztrekov bude chyteny, na STK malo dymyvost na hranici. Prepadovy test som robil a dopadol na vybornu, vsetky vztreky prepustali rovnako do prepadu. Kam sa uberat pri oprave? Co by to mohlo byt?
Za kazdu radu Vdaka.
-
- Príspevky: 7880
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24980
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Treba to zobrať tak že čo je možné skontrolovať,to treba urobiť.aj základné veci,spoje v elektrike paliva,čistotu v palivovom filtri,urobiť diagnostiku palivovej sústavy,pozrieť korekcie,tlaky a stabilitu tlaku,rozsah korigovania tlaku,prepady sa robili.To že sú prepady pekné je cenná vec pretože nahráva myšlienke že čo sa deje je chyba buď spojov alebo el.vedenia,alebo zahaprovanie snímača tlaku,resp nedá sa vylúčiť aj chvilkové zlyhanie regulácie tlaku.Osobne som najviac ochotný veriť práve na chybu regulácie tlaku,pretože tam sa to prejavuje kolapsom,zastavením motora,ostatné chyby by som predpokladal iné typy chybových hlásení.Ale Ford nie je moja parketa a len prenášam diagnostické skúsenosti z CR typov,tam je to v princípe vsjo rovno na jedno kopyto.Kilometrický prebeh je pekný ale u Forda už asi sa predsa len blíži deň D kedy nejaký ten problém nabehne.Riešili sa podobné veci,vždy to boli chyby regulácie paliva,iba km bolo značne menej,myslím že toľké km nemalo ani jedno pri podobných problémoch,čo neznamená na SVK nič,km sú neisté asi ako otec.
-
- Príspevky: 7
- Dátum registrácie: 22.07.2014 18:07 Zdieľať na Facebook
kabeláž
otvoriť kapotu, dať dole plastový kryt motora, naštartovať a hýbať s kabelážou na rôznych miestach a pri snímačoch. Mne sa takto na 1.8 tdci ukázala chyba kabeláže senzoru tlaku paliva
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 46 neregistrovaných