Ford-C max porucha motora 1.6 EcoBoost
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 350
- Dátum registrácie: 30.11.2010 15:15 Zdieľať na Facebook
Tento motor je z prvej serie motorov 1.6 EcoBoost.Výrobca zle navrhol systém vstrekovania,a zistil to až vtedy,ked začalo prepalovať piesty.Potom zmenil vstrekovače ktoré funguju dodnes.A preto jazdený ale dobrý motor s týmto kodovým označením sa už zohnať nedá.Bud su už všetky zhavarované,alebo ich to v krátkej dobe čaká.
-
- Príspevky: 2711
- Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39 Zdieľať na Facebook
Tak moja logika je nejaká biedna lebo ak máš problémový motor tak pri oprave musíš súčasne urobiť "upgrade" tých vstrekovačov lebo inak sa porucha zopakuje. Na druhej strane môžeš kúpiť celý "upgradovaný" motor čím určite ušetríš čas a peniaze.
Ja som bral od Poliaka motor do toyoty a urobil som dobre. Určite to je minimálne alternatíva k oprave.
Ja som bral od Poliaka motor do toyoty a urobil som dobre. Určite to je minimálne alternatíva k oprave.
-
- Príspevky: 974
- Dátum registrácie: 19.03.2017 18:24 Zdieľať na Facebook
Otvor allegro a hľadaj koľko nájdeš. Bazoš - dvaja rozpredávajú 1.0, jeden zháňa. Zabudnite, modernú techniku lacno a jednoducho opravovať. Pred pár rokmi konšpirácia, dnes realita. Hlavne, že ten šrot dostal niekoľko ocenení motor roka.
A to ešte jeden nevidel koľko kódov motor mal:
JQDA/JQDB
JTDA/JTDB
JTWA/JTWB
JQMA/JQMB
JTMA
JTBA/JTBB
JQGA
Riadny ojeb, len tak hociktorý nezaložíš.
@Renova Daj potom vedieť ako to skončilo. Vďaka
A to ešte jeden nevidel koľko kódov motor mal:
JQDA/JQDB
JTDA/JTDB
JTWA/JTWB
JQMA/JQMB
JTMA
JTBA/JTBB
JQGA
Riadny ojeb, len tak hociktorý nezaložíš.
@Renova Daj potom vedieť ako to skončilo. Vďaka
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
ocenenie motor roka neznamena ani houno - rozdava ho odborna motoristicka verejnost. Co si myslis, kolko ti papeci vedia o konstrukcii ?
Ved tam vyhravaju uplne presne take rachotiny ktore NEMOZU MAT absolutne ziadnu zivotnost. Co novinarikov zaujima ? Aby to malo co najmensiu spotrebu, aby to bol co najmensi objem s najvacsim vykonom lebo to je vynikajuce, a marketingove drysty vyrobcu. Ked Ford zahlasil "urobili sme motor ktory postavite na papier A4" - podorys litroveho ekobuustu, novinari jasali. A ja som vedel ze treba utekat, pretoze to nemoze mat zvladnuty tepelny management. No skus si predstavit nieco, z coho vyberes 96kW realneho vykonu po tepelnych a mechanickych stratach, a je to velke ako tento motorcek. To nemoze prezit. Nemoze. Potom Ford zahlasil ze elektricke olejove cerpadlo znizuje mazanie ked ho nie je treba, novinari jasali, ja som sa skrucal od bolesti.
Preco ? Pretoze som videl ze toto je spravene v zaujme usetrenia siestich kvapiek paliva na volnobehu pri laboratornych testoch. Ford zahlasil ze zmensili sme priestor medzi valcami, motor ma tensie steny. Ja uz som nepocuval co dalej, pretoze viem svoje. Nemuselo prist na reci o predlzenych vymennych intervaloch na oleje, pretoze som vedel ze ten motor klakne pod zatazou, musi karbonovat lebo ma len priamy vstrek (bez nepriameho pristreku ako ma Toyota - nepriamy pracovny cyklus udrzi ventily ciste, a zabranuje aj karbonovaniu na piestnych kruzkoch).
atd, atd. proste jedna katastrofa za druhou z coho novinarkovia jasaju a mna boli brusko viac a viac. Jedine na zaruku ako nove, a aj to musis byt masochista... jazdi to za 6 litrov v meste tak ako vsetko, takze ja veselo budem jazdit za 14 litrov LPG na barsjakom nepriamovstrekovom sestvalci lebo to je za rovnake prachy. A novinarkovia si mozu tlieskat nadsenim a upadat do mdlob z pokrokovych rieseni.
Kody motora : ukazuju kolko velkych revizii ten sráč mal. Lebo urcite neboli nutne akurat nemaju co robit v automobilke.
Ved tam vyhravaju uplne presne take rachotiny ktore NEMOZU MAT absolutne ziadnu zivotnost. Co novinarikov zaujima ? Aby to malo co najmensiu spotrebu, aby to bol co najmensi objem s najvacsim vykonom lebo to je vynikajuce, a marketingove drysty vyrobcu. Ked Ford zahlasil "urobili sme motor ktory postavite na papier A4" - podorys litroveho ekobuustu, novinari jasali. A ja som vedel ze treba utekat, pretoze to nemoze mat zvladnuty tepelny management. No skus si predstavit nieco, z coho vyberes 96kW realneho vykonu po tepelnych a mechanickych stratach, a je to velke ako tento motorcek. To nemoze prezit. Nemoze. Potom Ford zahlasil ze elektricke olejove cerpadlo znizuje mazanie ked ho nie je treba, novinari jasali, ja som sa skrucal od bolesti.
Preco ? Pretoze som videl ze toto je spravene v zaujme usetrenia siestich kvapiek paliva na volnobehu pri laboratornych testoch. Ford zahlasil ze zmensili sme priestor medzi valcami, motor ma tensie steny. Ja uz som nepocuval co dalej, pretoze viem svoje. Nemuselo prist na reci o predlzenych vymennych intervaloch na oleje, pretoze som vedel ze ten motor klakne pod zatazou, musi karbonovat lebo ma len priamy vstrek (bez nepriameho pristreku ako ma Toyota - nepriamy pracovny cyklus udrzi ventily ciste, a zabranuje aj karbonovaniu na piestnych kruzkoch).
atd, atd. proste jedna katastrofa za druhou z coho novinarkovia jasaju a mna boli brusko viac a viac. Jedine na zaruku ako nove, a aj to musis byt masochista... jazdi to za 6 litrov v meste tak ako vsetko, takze ja veselo budem jazdit za 14 litrov LPG na barsjakom nepriamovstrekovom sestvalci lebo to je za rovnake prachy. A novinarkovia si mozu tlieskat nadsenim a upadat do mdlob z pokrokovych rieseni.
Kody motora : ukazuju kolko velkych revizii ten sráč mal. Lebo urcite neboli nutne akurat nemaju co robit v automobilke.
-
- Príspevky: 282
- Dátum registrácie: 29.01.2013 21:38 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1446
- Dátum registrácie: 16.09.2010 13:17 Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1120
- Dátum registrácie: 22.03.2009 13:23 Zdieľať na Facebook
Sice nezobralo, ale bolo by spravne urobit o tom nejaku reportaz na EU urovni a aj menovite uviest aka "odbornost" hlasovala a odporucila ten "motor roka".
Mnohym by to otvorilo oci, a pre "odbornikov" hanba na 3 zimi.
Najhorsie na tom je ,ze pre obycajneho cloveka to nebude mat ziaden osoh,lebo pri vybere novych vozidiel sa skace z blata do kaluze.
Mnohym by to otvorilo oci, a pre "odbornikov" hanba na 3 zimi.
Najhorsie na tom je ,ze pre obycajneho cloveka to nebude mat ziaden osoh,lebo pri vybere novych vozidiel sa skace z blata do kaluze.
-
- Príspevky: 1446
- Dátum registrácie: 16.09.2010 13:17 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1120
- Dátum registrácie: 22.03.2009 13:23 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2711
- Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39 Zdieľať na Facebook
Ja by som sa do tej ankety neobúval ale netreba ju preceňovať. Proste sa porovnajú parametre tak ako sú. Kto kupuje novú vec dlhodobej spotreby tiež kupuje podľa nejakých parametrov a málokedy sa vie niečo o spoľahlivosti kedže ani motorka ani práčka ani telefon nekupujete po 10. rokoch výroby. Cyklus obmeny je výrazne kratší ako predpokladaná životnosť. Nehovoriac o fakte že pri nájazde 10 000km ročne trvá 10 rokov aby bežný vodič dosiahol 100 000km a niečo mohol napísať o spoľahlivosti. To auto sa už ale dávno nepredáva takže táto informácia je pre kupcov nových áut bezpredmetná.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24982
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
dudikopf napísal:Ale ved technici a Konstrukteur z fordu Sa isto poucili a vychytali muchy ved Inak by nepredstavili nove ecoboost 3 valce z vypinanie 1 valca... To bude asi zivotnost 50tis km... To je grc
Jedna vec je sa poučiť opustiť hlúpu a nikam nevedúcu cestu.Iná vec je pokračovať a cestu plátať.Rozumieť sa tomu dá,pretože priznať chybu hneď by znamenalo zastaviť už rozbehnutú a medzitým kadekým "ocenenú" architektúru konštrukcie zastaviť a značka sa dostane pod silný tlak kde ju zlynčuje aj ten ujo čo ju včera oslavoval.Heslo dnešného sveta je klam,zatlkaj,nepriznaj chybu lebo ťa ukameňujú.Detské choroby sú niečo úplne odlišné ako vadná koncepcia.Zatočené gulové sa možno dá vyrovnať,ale podstata zostáva.
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
poculi sme slovo majstrovo !
Dakedy sa ale malilinke priznanie medzi riadkami podari. Cojaviem Wolksvagen : najprv sme tu mali 1.2 kraviny, potom 1.0 kraviny, to este zije... ale zistilo sa ze cestou downsizingu a stale mensich motorcekov so stale viac a viac turbiatkami to proste nejde do buducnosti dalej. Takze namiesto hentych sprostosti mame co ? 1.5tsi.
Je to priznanie ? Nie je. Ale ciastocne aj je, pre tych co vedia citat medzi riadkami. Lenze tych je strasne malo, to poprve, a podruhe takito ludia nemusia citat medzi riadkami.
Namiesto toho aby fabriky zacali vyrabat klasicke motory nepriamovstrekove (kludne s turbami, ked uz to musi byt) na LPG, namiesto toho sa nezmyselne snazia znizit spotrebu priamym vstrekom a podobnymi blbostami. DAvaju ludom poradcov radenia, šípočky, ktore na benzinovom motore pri jazde hore kopcom na 2100rpm radia preradit dalsi (vyssi, tazsi) prevod - otacky padnu na 1300, mame tu LSPI fenomen, neziaduce detonacie a nicenie motora... teda vlastne neziaduce.
Pre koho neziaduce prichadza otazka... Pre vyrobcu ? Znicte si svoje motorceky vazeni zakaznici, tych 70.000km vydrzia aj taketo zaobchadzanie, potom su po zaruke lebo pocet rokov a mozte si hojdat gulky, vazeni zakaznici. Mame pre vas nove auticka, nech sa paci sadnite si, kavicka zadarmo.
Hlavne ze maju vsetci plne huby ekologii. Farizejstvo, pokrytectvo, sracky vsade okolo nas nieze v miliardach, ale v tisicoch miliard.
Toyota robi dobre veci s ich hybridmi. Fakt ze premakane. 1.8i 72kW motorcek plus elektrika k tomu. Zbytocne ? Mozno. Mozno by podobny 2.0i 95kW motorcek bez turba s LPG jazdil za takmer polovicu, mozno by vyprodukoval menej emisii alebo cistejsich emisii (mazda 626 v roku 1992 mala 2.0i 85kW). 2.0i s low-pressure turbom nie je problem 125kW a to je na bezne jazdenie beznemu sudruhovi vodicovi v pohode.
Uz sa to nikdy nedozvieme. Co by bolo keby LPG, keby toto, keby hento, keby tamto.
Dakedy sa ale malilinke priznanie medzi riadkami podari. Cojaviem Wolksvagen : najprv sme tu mali 1.2 kraviny, potom 1.0 kraviny, to este zije... ale zistilo sa ze cestou downsizingu a stale mensich motorcekov so stale viac a viac turbiatkami to proste nejde do buducnosti dalej. Takze namiesto hentych sprostosti mame co ? 1.5tsi.
Je to priznanie ? Nie je. Ale ciastocne aj je, pre tych co vedia citat medzi riadkami. Lenze tych je strasne malo, to poprve, a podruhe takito ludia nemusia citat medzi riadkami.
Namiesto toho aby fabriky zacali vyrabat klasicke motory nepriamovstrekove (kludne s turbami, ked uz to musi byt) na LPG, namiesto toho sa nezmyselne snazia znizit spotrebu priamym vstrekom a podobnymi blbostami. DAvaju ludom poradcov radenia, šípočky, ktore na benzinovom motore pri jazde hore kopcom na 2100rpm radia preradit dalsi (vyssi, tazsi) prevod - otacky padnu na 1300, mame tu LSPI fenomen, neziaduce detonacie a nicenie motora... teda vlastne neziaduce.
Pre koho neziaduce prichadza otazka... Pre vyrobcu ? Znicte si svoje motorceky vazeni zakaznici, tych 70.000km vydrzia aj taketo zaobchadzanie, potom su po zaruke lebo pocet rokov a mozte si hojdat gulky, vazeni zakaznici. Mame pre vas nove auticka, nech sa paci sadnite si, kavicka zadarmo.
Hlavne ze maju vsetci plne huby ekologii. Farizejstvo, pokrytectvo, sracky vsade okolo nas nieze v miliardach, ale v tisicoch miliard.
Toyota robi dobre veci s ich hybridmi. Fakt ze premakane. 1.8i 72kW motorcek plus elektrika k tomu. Zbytocne ? Mozno. Mozno by podobny 2.0i 95kW motorcek bez turba s LPG jazdil za takmer polovicu, mozno by vyprodukoval menej emisii alebo cistejsich emisii (mazda 626 v roku 1992 mala 2.0i 85kW). 2.0i s low-pressure turbom nie je problem 125kW a to je na bezne jazdenie beznemu sudruhovi vodicovi v pohode.
Uz sa to nikdy nedozvieme. Co by bolo keby LPG, keby toto, keby hento, keby tamto.
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1446
- Dátum registrácie: 16.09.2010 13:17 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 63 neregistrovaných