Audi A3 8P - spoľahlivý motor diesel

Diskusia ohľadne vozidiel značky Audi

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

karool
Príspevky: 326
Dátum registrácie: 13.04.2009 19:52
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa karool »

mp3turbo napísal:ty si uplne jasny chlape... uplne jasny.

tie jednasestky zeru aspon 19 na 100km kazda jedna z nich a vsetky diesliky zeru maximalne trojku - ale to len vtedy ked za sebou tahas dvojtonovy prives hore kopcom.

Prajem ti aby si mal obrovske stastie a kupil nejaky kus kde ta predavajuci neosmekne na celej ciare, lebo vidim ze autam prd rozumies a specialne motorom podla ktoreho si vyberas karu.

Hlavne ze to ma nekompletne olympijske kruhy na sebe a tédéí. To je zaklad. Je to audi, musi to byt najlepsie na svete a este zaklincovat tedeickom pretoze vsetci vedia ze to najmenej zerie (desatina ta asi zabije) a najviac stoji v servise.

Auto nie je len spotreba.

Mimochodom, 1.6 prerobena na plyn jazdi O POLOVICU LACNEJSIE NEZ DIESEL. O polovicu. Za sedem litrov som s tym behal v Bratislave na Ocktavii ci Okctavii ci ako sa tie auta volaju - takze trosku tazsom vacsom aute nez A3 - a kamarade za tri a pol litra nafty tu Bratislavu neotocis ani ked ta budu dvaja tlacit hore kopcom.

O POLOVICU jazdi lacnejsie krasny uberspolahlivy benzinovy neturbovany motorcek pretoceny na LPG nez tvoj vysnivany dieslik.

A prakticky sa na nom nema co pokazit. A aj bez LPG to vobec nie je tragedia ked ta chyti dieslovy stvorboj turba-vstreky-dvojhmoty-estevolacoine, napriklad 2.0tdi kamarat vysolil 2.200eur za vymenu EGR ventilu i ked musim priznat ze to bol novy motor a nie generacia na ktoru sa pytas - len ti ilustrujem ake su cenovky spolu s chlapom na konci predchadzajucej strany.

A v neposlednom rade - ked si vyberas masinku za malo penazi, mal by si pozerat inde nez na Audi. Dostanes daleko viac.

Ja viem, to uz by nebol ten velmi hrdy pocit v hlave slovenskeho sudruha... ja mam premiove audi.
suhlasim.kazdy len kachle lebo to malo zerie.a potom pri servise im treba plienky
oco13
Príspevky: 17842
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Milan , musím zareagovať aj ja. Každý mechanik môže robiť až keď k nemu zákazník príde. V práci s otvorenou hubou počúvam kolegov ktorí jazdia v núdzovom režime lebo oprava by bola drahá. Tie motory možno sú dobré, ale to čo popisuješ robí tak málo mechanikov ,že je to ako keby to nerobil nikto.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
karool
Príspevky: 326
Dátum registrácie: 13.04.2009 19:52
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa karool »

uwa0915153602 napísal:Jasne su to uzanse motory! Mam A3 1.9TDI. Uz mam za sebou vymenu turba 400€, všetkých trysiek 1200€, kompresoru klímy 260€, a teraz ma caka vodna pumpa, a to naj na konec: HLAVA MOTORA.. takze odporucam!! Radšej benzina a nech zere aj 25l/100...
Ty si moj clovek mam rovnaky nazor.benzinova 1,6 spotreba 6,5-7/100km.vysmiaty
Matulkoo
Príspevky: 201
Dátum registrácie: 27.02.2012 12:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Matulkoo »

Chlapci uz som to tu na fore pisal, ja jazdim 8P s 1,6MPi momentalne 422 000 km na odometry... okrem beznych spotrebakov a oleja do motora nebolo sahane... 1x menena prevodovka... spotreba je 8-9 ale zase ja sa ani nesnazim jazdit na spotrebu... tah je komotny, spotreba oleja je minimalna...ale zase olej je meneny pravidelne kazdych 10 tis. km.... mne to auto zatial vyhovuje na moje pouzitie a spolahlivostou si ma ziskalo aj napriek jeho neduhom /tah, spotreba, menej miesta.../ :41c2:
karool
Príspevky: 326
Dátum registrácie: 13.04.2009 19:52
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa karool »

oco13 napísal:Milan , musím zareagovať aj ja. Každý mechanik môže robiť až keď k nemu zákazník príde. V práci s otvorenou hubou počúvam kolegov ktorí jazdia v núdzovom režime lebo oprava by bola drahá. Tie motory možno sú dobré, ale to čo popisuješ robí tak málo mechanikov ,že je to ako keby to nerobil nikto.
to musi byt uzasna jazda v nudzovom rezime....majstri sveta na banany nemaju :300f:
ivko1
Príspevky: 14966
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

To je tak keď každý chce úsporný diesel čo sa nekazí...

Ja som tu minule písal o kamošovi čo sa mu nechcelo investovať do Tourana (dvojhmota, vyskakuje 6 kvalt, padá nafta, objavuje sa korózia...), tak to poriešil kúpou Tourana po facelifte za "dobrú cenu" s haprujúcim DSG...
Dostal už prvé nástrely za opravu DSG a už zistil že neurobil možno najrozumnejšie, no a ešte niečo vypýta samotné auto

Kachlový koncern za "dobrú cenu" je v 80% prúser
karool
Príspevky: 326
Dátum registrácie: 13.04.2009 19:52
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa karool »

Kachlovy koncern za good money je vacsinou pruser ale bez toho nie si "in" "cool".aspon ta maju radi servisaci :3035:
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24980
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Téma ktorá môže rovno do koša,pretože si radšej prečítajte na čo sa pán pýta.Koho zaujíma jeho 1,6 benzín aj z plynom ?! Ak o nej chcete diskutovať tak prosím otvorte tému a píšte,aj ja vám pár dobrými príkladmi aj z fotodokumentáciou prispejem a verte že sa budete čudovať aj ušami čo ten motor dokáže vyrobiť za problém.Že sa nestal vám je dobre,stal sa inému.Každý motor je katastrofálny,uplne každý,len k nemu pustite monterkového blázna a predvedia vám to.Ale každý sa dá užívať aj z radostou,servisovať únosne a primerane k nájazdu km,má to iba ten mini háčik,...musí dostať to čo musí.Ak neviete čo sa musí zistujte.Ak sa nechce zistovať nepindajte a jazdite taxíkom.Ale ak už vám aj na striebornom podnose niekto dá všetky informácie ako,prečo,kedy...a ešte nie ste schopný ani len čítať,nuž tešte sa,čakajú vás dobré časy.a nepomôže vám ani ten kopec peńazí čo tu podaktorý majú.Nepomôže,pretože len peniaze neopravujú,aj rozum treba.Založte tému na 1,6 benzín,nech máte tému do ktorej rozumiete viac,a nepíšte tu kraviny
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

nechajte veduceho, nech si kupi co chce, az bude dobre, bude spokojny, az bude zle pouci sa :-)

tiez poznam tdickarov co su spokojny a oblieva ich pot az im dosluzi, jedna pravda je ze take sa uz nevyrabaju jak 1,9 rotacky :41c2:
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
karool
Príspevky: 326
Dátum registrácie: 13.04.2009 19:52
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa karool »

ivko1 napísal:To je tak keď každý chce úsporný diesel čo sa nekazí...

Ja som tu minule písal o kamošovi čo sa mu nechcelo investovať do Tourana (dvojhmota, vyskakuje 6 kvalt, padá nafta, objavuje sa korózia...), tak to poriešil kúpou Tourana po facelifte za "dobrú cenu" s haprujúcim DSG...
Dostal už prvé nástrely za opravu DSG a už zistil že neurobil možno najrozumnejšie, no a ešte niečo vypýta samotné auto

Kachlový koncern za "dobrú cenu" je v 80% prúser
Ten si pomohol.z blata do kaluže.chvalit sa ako malo mi.moje tédéí zere sa vie kazdy ale investovat sa nechce nikomu :2f93:
gnagy
Príspevky: 943
Dátum registrácie: 19.03.2016 17:39
Bydlisko: DK
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa gnagy »

Ja mám 1.9 TDi PD. Pomer spotreba/výkon/servis najlepší. Tento motor má len jediný mínus - traktorový zvuk, na ktorý si treba zvyknúť. Priemer za 28000km 5,09l/100km. Neviem ako jazdia tí, čo jazdia za 4, či dokonca za menej, ale netrápi ma to. Ja motor nepodtáčam, pri 50km/h vždy na treťom pr.stupni, pri 80km/h na štvorke, päťku zaraďujem nad 90km/h.
„Všetci vieme, že svetlo putuje rýchlejšie ako zvuk. Preto niektorí ľudia vyzerajú chytro, kým pred vami neprehovoria.“ — Albert Einstein
julko242424
Príspevky: 81
Dátum registrácie: 12.01.2017 19:51
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa julko242424 »

dobry den prajem.Pan Hlavaty mylite sa.nebolo to 40,- ale 36,- :-D.a odvtedy som urobil 70 tisic km a stale to ide. :40bd: :40bd: .
Vidim to nejako na leto ze bude treba menit rozvody tak ked zdravie bude podebatujeme.Ja vam poviem tolko.na karoserii je momentalne 1 500 000 km.motor co je v nom tak na nom je 870 000km.auto ide stale.spotrebne veci brzdy atd neratam.turbo ma cez 400 tisic(z bazosu za 150€) alternator repas 130€.(tiez vyse 300 tisic).servo cerpadlo 200 000(bazos40€).co to auto odjazdi v pomere spotreba cena dielov a cena servisu tak ja som rozhodne spokojny.apropo.mne nevadi ze to je rok '99.mne sa oplati dat cca 500-800 euro do servisu rocne lebo viem v com sedim.
ivko1
Príspevky: 14966
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

mhlavaty napísal:Téma ktorá môže rovno do koša,pretože si radšej prečítajte na čo sa pán pýta.Koho zaujíma jeho 1,6 benzín aj z plynom ?! Ak o nej chcete diskutovať tak prosím otvorte tému a píšte,aj ja vám pár dobrými príkladmi aj z fotodokumentáciou prispejem a verte že sa budete čudovať aj ušami čo ten motor dokáže vyrobiť za problém.Že sa nestal vám je dobre,stal sa inému.Každý motor je katastrofálny,uplne každý,len k nemu pustite monterkového blázna a predvedia vám to.Ale každý sa dá užívať aj z radostou,servisovať únosne a primerane k nájazdu km,má to iba ten mini háčik,...musí dostať to čo musí.Ak neviete čo sa musí zistujte.Ak sa nechce zistovať nepindajte a jazdite taxíkom.Ale ak už vám aj na striebornom podnose niekto dá všetky informácie ako,prečo,kedy...a ešte nie ste schopný ani len čítať,nuž tešte sa,čakajú vás dobré časy.a nepomôže vám ani ten kopec peńazí čo tu podaktorý majú.Nepomôže,pretože len peniaze neopravujú,aj rozum treba.Založte tému na 1,6 benzín,nech máte tému do ktorej rozumiete viac,a nepíšte tu kraviny
Milan toto nenavidím, že do koša....
Vieš ludí treba usmerniť a nie že si pánko napíše do zadania doslova:
lacikalaslo napísal:Zdravim chcem si zakúpiť Audi A3 r.v.2005-2007 viete mi poradiť spoľahlivý motor TDi aj spotreba nafty vaše skúsenosti od majiteľa tohto typu vozidla.dakujem za normálne a pozitívne odpoveďe.
Ak má niečo skončiť v koši tak je to takáto novo založená téma s takýmto úvodným textom, lebo z toho je jesné že autor nechce počuť nič iné len to čo podporí jeho rozhodnutie z neznalosti.

On sem neprišiel preto aby sa dozvedel ako treba vymeniť dvojhmotu, ako sa sem tam utrhnú skrutky na ojnici (lebo ich nikto nevymenil) a vyletí blokom...

No a tak isto sem neprišiel preto aby sa dozvedel to čo si napísal ty sám:
mhlavaty napísal:tak ešte pred dotykom motora ti dá parametre....že - budeme meniť hydroštely,budeme meniť (bez diskutovania) aj panvičky vačky.Budeme meniť všetky tesnenia tj tandem,sanie atd,gufero,skrutky vstrekovačov.A budeme merať vačkovicu či nemá niektorý hrb podmierečný.
Budeme vidieť do hrdla turbíny,budeme mať dole sanie EGR atd. to sa vyčistí. Kedže takýto čas sa robí úplná diagnostika motora,podľa nej budeme vedieť stav vstrekov (či nie je nutné riešiť oringy). Ak by diagnostika na vstupe ukázala na orig streku, príde okamžite telefonát že pozor !!! ak vstrek vyberieme riskujeme že je vytlačená šachta vstreku,tj s tým sa budeme hrať a existuje cca 10% možností že neúspešne a bude nutné vyvložkovať tie šachty (4 x 20.-) ale plus tesnenie hlavy.

On sem prišiel iba po odpovede typu, ano je to najspolahlivejší diesel, minimálne sa kazí, málo žerie, skrátka len samé pozítíva

On chce auto kde bude treba ideálne len tankovať. Urobiť rozvody, vymeniť olej + filter a sem tam nejaké platničky, či kotúče. SKrátka nebude treba žiaden zásah do motora, ale tak to jednoducho nefunguje
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24980
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Julko porobíme,podarilo sa nájsť aj dodavateľa v lepších cenách,ale už odchytávam príležitostne aj prevodovky lebo už začínajú mať tie autá ozaj desivé kilometre a to bude čochvíla téma dńa.Rád by som mal z každého typu na sklade aspoň kus,nech auto neostane dlho na zdviháku.Zbytočné tu ľudom vysvetlovať že dobré je dobré,a jednoduché je aj lacné.Chcú mať moderné,plné elektroniky tak prosím,ak sa im chce pracovať na tieto veci,nech to majú.Im je to dobré,mne ešte lepšie,nie ja nosím peniaze k nim,ale oni ku mne.Ak potrebujú problémy,prosím nech majú.Väčšine ľudí sú tie km Tdi -čkové čo nalietajú nepredstaviteľné,pri 200 rýchlo predávajú ...načo tu niekoho presvedčovať.Veď ktože im bráni kúpiť si "múdrejšie" alebo nebodaj si to chváliť.Ale ja to nevidím aby tu niekto chytil takú tému za svoju a ukázal,vydokumentoval a presvedčivo ukázal ako ten ktorý benzin našlapal 20 x kolo zemegule.Ale ja takého mám,julko sa tam iba blíži.prosím,presvedčujte,ukážte.Ale nie v tejto téme.Lebo stále ste si neprečítali zadanie témy,a to sme už pekne pokročili
vsevetko
Príspevky: 974
Dátum registrácie: 19.03.2017 18:24
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa vsevetko »

Nech sa páči...benzín s vyše pol miliónom km https://www.tipcars.com/magazin/recenze ... 00-km.html

Návrat na "Audi fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 61 neregistrovaných