A je to tu (konecne)

sekcia na poukázanie problémov s dízlovými autami. čerpadlá, vstreky, dvojhmoty atd..návody a vysvetlenia

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

golfo
Príspevky: 146
Dátum registrácie: 11.10.2015 15:37
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa golfo »

...u nas fakt plati ze "zajtra znamena včera".Skoda tu nieco riesit......
Fiat Marea weekend 2,4 jtd,VW Passat Variant B7 2.0tdi
seven549
Príspevky: 7880
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

to akoze pojdem po tom rakusku na aute co ma vykuchane dpf stopnu ma fizli a bude zle?ved mi nic nemozu ak auto ma slovensku spz.ani auto zhabat.mali by sa rakusaci uvedomit,nepredavat nam ich vydupane vraky a prestat smrdiet s tou omw v nocnych hodinach.
megosvk
Príspevky: 149
Dátum registrácie: 04.06.2014 20:08
Bydlisko: Poprad
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa megosvk »

Ja stále hovorím... keď chcú, aby DPF ľudia mali, tak nech robia tak, že bude stať dva kila a ne štyri litre. Ja kupil caly motor za šestku a teraz mam dať štyrku na dajaky glupy filter, bo si to dajaky idiot v bruseli zmyslel?
jaster-83
Príspevky: 1445
Dátum registrácie: 16.09.2010 13:17
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jaster-83 »

christiane napísal:To mas pravdu ze trepeme,pretoze vazne sa ani neda.Ale najprv sa zamysli kto a aka vrstva ludi kupuje tie ojazdene lacne vergle.Su radi ze maju na com chodit do roboty s priemernym platom 500 €.A takym ako hovoris treba brat technicaky a davat pokuty.Tu by sa ti mal rozum zastavit a pochopit tych ludi.Si myslis ze to trapi tych co maju na bavorakov a audiny?
Si tak isto moze kupit aj feliciu alebo fabiu v benzine, nikto ho nenuti kupovat nieco co nevie uservisovat, ja mam filozofiu kupovat si auto take ktore si viem kupit ako nove a ktore viem uservisovat, no a potom si take auto kupim ojazdene za zlomok ceny noveho a aj keby som dazdy rok dal 1000€ do servisu vzdy budem v pluse oproti novemu, zaklad je kupovat to na co mam.....
A tuto ked vidim ludi ako rozmyslaju...chlapec si naskrabe na audinku 3.0tdi 6000€ a robi si srandu z ludi co jazdia napr. na fungl novom dusteri vo vybave arctica co stala dva a pol krat tolko ze nemaju na poriadne auto......
1U5 AVU, 6U1 AMH, 6Y5 ASY, N15 GA14DE, 3B6 AVF, C4(B7) 9H06
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

megosvk napísal:Ja stále hovorím... keď chcú, aby DPF ľudia mali, tak nech robia tak, že bude stať dva kila a ne štyri litre. Ja kupil caly motor za šestku a teraz mam dať štyrku na dajaky glupy filter, bo si to dajaky idiot v bruseli zmyslel?
tak si nemal kupit vyprdeny dizel, kde filter stoji tolko, proste iba nemas na jeho prevadzku a preto jazdis na vraku, preco to my co mame auta v poriadku mame cuchat ? aby si ty jazdil lacno ? ::: chlapci mate jedno stastie, ze som neni policajt, lebo by som vas znicil lol
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
megosvk
Príspevky: 149
Dátum registrácie: 04.06.2014 20:08
Bydlisko: Poprad
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa megosvk »

@bajo777 chlapče, aj keby som bol bill gates, na posraný DPF by som toľko nedal z princípu. Tu nejde o to, či na to mám, alebo nie. Je to proste zderstvo, absolútne odveci celý DPF. Je to najsprostejší výmysel 21. storočia. To, koľko smrdí moje auto je nič v porovnaní s tým, koľko sračiek do luftu vypúšťajú továrne napríklad. Alebo že v rusku horí ropná veža, to nikoho netrápi. Ale mojich 0,000001 gramu sadzi je škodlivých však?

Alebo takto... idem cestu 120kph a 5km pred cieľom mi vyskočí ikonka regenerácie DPF. Čo to spôsobí? No to, že si musím cestu predĺžiť o pol hodinu a o 40km, čím vlastne navyše spaľujem ďalšie sadze. Úspešnosť a význam DPF procedúry je podľa mňa zbytočný.
megosvk
Príspevky: 149
Dátum registrácie: 04.06.2014 20:08
Bydlisko: Poprad
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa megosvk »

A ja nejazdím na vraku, ani na vyprdenom audi... Do audi by som nikdy nesadol ani náhodou...
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

neviem co si, ale nerozumies principu veci, a o tom to cele je, aby jozko mrkvicka cukrar, murar, zubar.... neriesil ci to tam da, alebo neda, ked vyrobca URCIL, zo svojeho svateho "principu" ale aby si bol dojebany tak, ze ta ani nenapadne sahnut nato :4012: pokuty vy vyske 2x cena filtra, brat dole SPZ, strihat technicaky :3035:
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
Sprtos
Príspevky: 239
Dátum registrácie: 22.10.2016 13:07
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Sprtos »

Megosvk nevies co hovoris a ak nevies co hovoris tak aspon netaraj nezmysly...len pre zaujimavost k tej kontrolke, ktoru spominas. Neviem o tom, ze by dieselove auta upozornovali vodica na to, ze ma prebehnut regeneracia DPF. Tato kontrolka zasvieti vtedy, ak riadiaca jednotka skonstatuje, ze sa pokusala niekolko krat, podotykam niekolko krat vykonat regeneraciu DPF, ale z nejakeho dovodu sa neudiala alebo nedokoncila ( napr. velmi kratka trasa, nizka teplota chl.zmesi, porucha na systeme, z ktoreho zbiera riadiaca jednotka informacie pre spustenie a samotny chod regeneracie atd atd) alebo napriklad aj beznadejne upchaty DPF, ktory je potrebne vycistit alebo vymenit. Len tak pre zaujimavost...vies ako dlho trva regeneracia DPF na mojom 1,6 hdi? Cca 5 km. Nepotrebujem ist na ziadnu dialnicu a mat plynovy pedal na podlahe...stacia otacky okolo 2000 a normalna zataz....tuto informaciu mam odsledovanu cez diagnostiku a to niekolkokrat. Je ale pravda, ze ak neprebehne regeneracia z dovodu nesplnenia podmienok na to aby regeneracia mohla prebehnut spravne tak filter pevnych castic sa zanesie viacej ako zvycajne a aj ta regeneracia moze trvat dlhsie, resp. bude nutna tzv. nutena regeneracia cez diagnostiku, ktora sa ale da spustit len pri urcitom stupni zanesenia DPF. Takze ak niecomu nerozumies tak aspon netaraj nezmysly
megosvk
Príspevky: 149
Dátum registrácie: 04.06.2014 20:08
Bydlisko: Poprad
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa megosvk »

O... tak ja neviem o čom hovorím :D

Teda takto... mal som DPF... svojho času. Počas 2000km mi trikrát zasvietila kontrolka na regeneráciu DPF a to som lietal po dialnici LM-KE dvakrát týždenne. Z princípu mi zasvietila 5km pred príchodom domov, takže ešte som sa previezol do tatier, kým nezhasla. No a keď zhasla, tak som bol v tom, že je všetko v poriadku, že regenerácia sa skončila. To trvalo 40km a pol hodiny času, čo som letel hore do smokovca 110 na štvorke jak idiot. Až na štvrtý krát vyskočila aj s výkričníkom, vyplo turbo, vyplo tempomat (proste núdzový režim). Takže fuck off. Keďže bolo po ceste z KE, tak určite nebola nízka teplota chladiacej zmesi. Mal som za sebou vyše stovku km a navyše bolo vtedy 35°C. Keď už je tá riadiaca jednotka tak veľmi nadinteligentná, prečo mi proste nenapíše, čo mám urobiť, aby sa filter regeneroval? Prečo ti neoznámi,ž e pridaj otáčky, otvor zadné okienko do polovice, alebo prehoď späťák na nočný režim? Ono vyskočí ikonka a ty sa pokakaj.
Samozrejme, že s výkričníkom som šiel do servisu, diagnostika objasnila how-know - ani jedna chyba, dal cez diagnostiku nútenú regeneráciu, ktorá prešla až na štvrtý krát úspešne, vybral DPF, vystrekal wapkou a ponoril do dajakých sračiek, potom mi ho dal naspäť. Výsledok? 130€ a 5000km mi filter šiel, potom opäť to, čo sa stalo vyššie... tak som sa už nasral, reku kúpim nový. No keď som videl tú sumu 4000€ (nepomýlil som sa o nulu), tak som si povedal, že serem na to a za tri kila ho dám vybrať. No a tak sa aj stalo. V júni idem na emisnu, tak uvidíme, čo to spraví.
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

tu je zaroven vidiet aj jedna dalsia pricina vytlkania, uroven servisov je zufala :-(, to ze sa ti zabija filter, neni chybou filtra :41c2: ale niecoho, co sere sracky viac ako ma donho, alebo niecoho predradeneho filtru, co nefunguje dobre, aby teplota dosiahla vysku potrebnu k regeneracii, ja si myslim, ze tvoje auto bol hlavne dobry predaj pre predosleho uzivatela...

cize som sa nemylil, mas vrak
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
megosvk
Príspevky: 149
Dátum registrácie: 04.06.2014 20:08
Bydlisko: Poprad
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa megosvk »

Oooo, pán jest jasnovidec :D
mravecm1
Príspevky: 126
Dátum registrácie: 05.12.2008 10:21
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mravecm1 »

bajo777 napísal:cize som sa nemylil, mas vrak
V tomto pripade sa da len suhlasit
megosvk
Príspevky: 149
Dátum registrácie: 04.06.2014 20:08
Bydlisko: Poprad
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa megosvk »

Najviac ma dojíma, že týpek čo má sračkové fiat bravo rozpráva na moje hondisko, že je to vrak. Haha :4090: :40bd: lol
seven549
Príspevky: 7880
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

A ešte robí reklamu aby ľudia kupovali fi-at :40bd:

Návrat na "Bežné poruchy dieselových áut"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 48 neregistrovaných