A je to tu (konecne)
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 146
- Dátum registrácie: 11.10.2015 15:37 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 7880
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 149
- Dátum registrácie: 04.06.2014 20:08
- Bydlisko: Poprad Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1445
- Dátum registrácie: 16.09.2010 13:17 Zdieľať na Facebook
Si tak isto moze kupit aj feliciu alebo fabiu v benzine, nikto ho nenuti kupovat nieco co nevie uservisovat, ja mam filozofiu kupovat si auto take ktore si viem kupit ako nove a ktore viem uservisovat, no a potom si take auto kupim ojazdene za zlomok ceny noveho a aj keby som dazdy rok dal 1000€ do servisu vzdy budem v pluse oproti novemu, zaklad je kupovat to na co mam.....christiane napísal:To mas pravdu ze trepeme,pretoze vazne sa ani neda.Ale najprv sa zamysli kto a aka vrstva ludi kupuje tie ojazdene lacne vergle.Su radi ze maju na com chodit do roboty s priemernym platom 500 €.A takym ako hovoris treba brat technicaky a davat pokuty.Tu by sa ti mal rozum zastavit a pochopit tych ludi.Si myslis ze to trapi tych co maju na bavorakov a audiny?
A tuto ked vidim ludi ako rozmyslaju...chlapec si naskrabe na audinku 3.0tdi 6000€ a robi si srandu z ludi co jazdia napr. na fungl novom dusteri vo vybave arctica co stala dva a pol krat tolko ze nemaju na poriadne auto......
1U5 AVU, 6U1 AMH, 6Y5 ASY, N15 GA14DE, 3B6 AVF, C4(B7) 9H06
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
tak si nemal kupit vyprdeny dizel, kde filter stoji tolko, proste iba nemas na jeho prevadzku a preto jazdis na vraku, preco to my co mame auta v poriadku mame cuchat ? aby si ty jazdil lacno ? chlapci mate jedno stastie, ze som neni policajt, lebo by som vas znicilmegosvk napísal:Ja stále hovorím... keď chcú, aby DPF ľudia mali, tak nech robia tak, že bude stať dva kila a ne štyri litre. Ja kupil caly motor za šestku a teraz mam dať štyrku na dajaky glupy filter, bo si to dajaky idiot v bruseli zmyslel?
-
- Príspevky: 149
- Dátum registrácie: 04.06.2014 20:08
- Bydlisko: Poprad Zdieľať na Facebook
@bajo777 chlapče, aj keby som bol bill gates, na posraný DPF by som toľko nedal z princípu. Tu nejde o to, či na to mám, alebo nie. Je to proste zderstvo, absolútne odveci celý DPF. Je to najsprostejší výmysel 21. storočia. To, koľko smrdí moje auto je nič v porovnaní s tým, koľko sračiek do luftu vypúšťajú továrne napríklad. Alebo že v rusku horí ropná veža, to nikoho netrápi. Ale mojich 0,000001 gramu sadzi je škodlivých však?
Alebo takto... idem cestu 120kph a 5km pred cieľom mi vyskočí ikonka regenerácie DPF. Čo to spôsobí? No to, že si musím cestu predĺžiť o pol hodinu a o 40km, čím vlastne navyše spaľujem ďalšie sadze. Úspešnosť a význam DPF procedúry je podľa mňa zbytočný.
Alebo takto... idem cestu 120kph a 5km pred cieľom mi vyskočí ikonka regenerácie DPF. Čo to spôsobí? No to, že si musím cestu predĺžiť o pol hodinu a o 40km, čím vlastne navyše spaľujem ďalšie sadze. Úspešnosť a význam DPF procedúry je podľa mňa zbytočný.
-
- Príspevky: 149
- Dátum registrácie: 04.06.2014 20:08
- Bydlisko: Poprad Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
neviem co si, ale nerozumies principu veci, a o tom to cele je, aby jozko mrkvicka cukrar, murar, zubar.... neriesil ci to tam da, alebo neda, ked vyrobca URCIL, zo svojeho svateho "principu" ale aby si bol dojebany tak, ze ta ani nenapadne sahnut nato pokuty vy vyske 2x cena filtra, brat dole SPZ, strihat technicaky
-
- Príspevky: 239
- Dátum registrácie: 22.10.2016 13:07 Zdieľať na Facebook
Megosvk nevies co hovoris a ak nevies co hovoris tak aspon netaraj nezmysly...len pre zaujimavost k tej kontrolke, ktoru spominas. Neviem o tom, ze by dieselove auta upozornovali vodica na to, ze ma prebehnut regeneracia DPF. Tato kontrolka zasvieti vtedy, ak riadiaca jednotka skonstatuje, ze sa pokusala niekolko krat, podotykam niekolko krat vykonat regeneraciu DPF, ale z nejakeho dovodu sa neudiala alebo nedokoncila ( napr. velmi kratka trasa, nizka teplota chl.zmesi, porucha na systeme, z ktoreho zbiera riadiaca jednotka informacie pre spustenie a samotny chod regeneracie atd atd) alebo napriklad aj beznadejne upchaty DPF, ktory je potrebne vycistit alebo vymenit. Len tak pre zaujimavost...vies ako dlho trva regeneracia DPF na mojom 1,6 hdi? Cca 5 km. Nepotrebujem ist na ziadnu dialnicu a mat plynovy pedal na podlahe...stacia otacky okolo 2000 a normalna zataz....tuto informaciu mam odsledovanu cez diagnostiku a to niekolkokrat. Je ale pravda, ze ak neprebehne regeneracia z dovodu nesplnenia podmienok na to aby regeneracia mohla prebehnut spravne tak filter pevnych castic sa zanesie viacej ako zvycajne a aj ta regeneracia moze trvat dlhsie, resp. bude nutna tzv. nutena regeneracia cez diagnostiku, ktora sa ale da spustit len pri urcitom stupni zanesenia DPF. Takze ak niecomu nerozumies tak aspon netaraj nezmysly
-
- Príspevky: 149
- Dátum registrácie: 04.06.2014 20:08
- Bydlisko: Poprad Zdieľať na Facebook
O... tak ja neviem o čom hovorím :D
Teda takto... mal som DPF... svojho času. Počas 2000km mi trikrát zasvietila kontrolka na regeneráciu DPF a to som lietal po dialnici LM-KE dvakrát týždenne. Z princípu mi zasvietila 5km pred príchodom domov, takže ešte som sa previezol do tatier, kým nezhasla. No a keď zhasla, tak som bol v tom, že je všetko v poriadku, že regenerácia sa skončila. To trvalo 40km a pol hodiny času, čo som letel hore do smokovca 110 na štvorke jak idiot. Až na štvrtý krát vyskočila aj s výkričníkom, vyplo turbo, vyplo tempomat (proste núdzový režim). Takže fuck off. Keďže bolo po ceste z KE, tak určite nebola nízka teplota chladiacej zmesi. Mal som za sebou vyše stovku km a navyše bolo vtedy 35°C. Keď už je tá riadiaca jednotka tak veľmi nadinteligentná, prečo mi proste nenapíše, čo mám urobiť, aby sa filter regeneroval? Prečo ti neoznámi,ž e pridaj otáčky, otvor zadné okienko do polovice, alebo prehoď späťák na nočný režim? Ono vyskočí ikonka a ty sa pokakaj.
Samozrejme, že s výkričníkom som šiel do servisu, diagnostika objasnila how-know - ani jedna chyba, dal cez diagnostiku nútenú regeneráciu, ktorá prešla až na štvrtý krát úspešne, vybral DPF, vystrekal wapkou a ponoril do dajakých sračiek, potom mi ho dal naspäť. Výsledok? 130€ a 5000km mi filter šiel, potom opäť to, čo sa stalo vyššie... tak som sa už nasral, reku kúpim nový. No keď som videl tú sumu 4000€ (nepomýlil som sa o nulu), tak som si povedal, že serem na to a za tri kila ho dám vybrať. No a tak sa aj stalo. V júni idem na emisnu, tak uvidíme, čo to spraví.
Teda takto... mal som DPF... svojho času. Počas 2000km mi trikrát zasvietila kontrolka na regeneráciu DPF a to som lietal po dialnici LM-KE dvakrát týždenne. Z princípu mi zasvietila 5km pred príchodom domov, takže ešte som sa previezol do tatier, kým nezhasla. No a keď zhasla, tak som bol v tom, že je všetko v poriadku, že regenerácia sa skončila. To trvalo 40km a pol hodiny času, čo som letel hore do smokovca 110 na štvorke jak idiot. Až na štvrtý krát vyskočila aj s výkričníkom, vyplo turbo, vyplo tempomat (proste núdzový režim). Takže fuck off. Keďže bolo po ceste z KE, tak určite nebola nízka teplota chladiacej zmesi. Mal som za sebou vyše stovku km a navyše bolo vtedy 35°C. Keď už je tá riadiaca jednotka tak veľmi nadinteligentná, prečo mi proste nenapíše, čo mám urobiť, aby sa filter regeneroval? Prečo ti neoznámi,ž e pridaj otáčky, otvor zadné okienko do polovice, alebo prehoď späťák na nočný režim? Ono vyskočí ikonka a ty sa pokakaj.
Samozrejme, že s výkričníkom som šiel do servisu, diagnostika objasnila how-know - ani jedna chyba, dal cez diagnostiku nútenú regeneráciu, ktorá prešla až na štvrtý krát úspešne, vybral DPF, vystrekal wapkou a ponoril do dajakých sračiek, potom mi ho dal naspäť. Výsledok? 130€ a 5000km mi filter šiel, potom opäť to, čo sa stalo vyššie... tak som sa už nasral, reku kúpim nový. No keď som videl tú sumu 4000€ (nepomýlil som sa o nulu), tak som si povedal, že serem na to a za tri kila ho dám vybrať. No a tak sa aj stalo. V júni idem na emisnu, tak uvidíme, čo to spraví.
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
tu je zaroven vidiet aj jedna dalsia pricina vytlkania, uroven servisov je zufala , to ze sa ti zabija filter, neni chybou filtra ale niecoho, co sere sracky viac ako ma donho, alebo niecoho predradeneho filtru, co nefunguje dobre, aby teplota dosiahla vysku potrebnu k regeneracii, ja si myslim, ze tvoje auto bol hlavne dobry predaj pre predosleho uzivatela...
cize som sa nemylil, mas vrak
cize som sa nemylil, mas vrak
-
- Príspevky: 149
- Dátum registrácie: 04.06.2014 20:08
- Bydlisko: Poprad Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 126
- Dátum registrácie: 05.12.2008 10:21 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 149
- Dátum registrácie: 04.06.2014 20:08
- Bydlisko: Poprad Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 7880
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 48 neregistrovaných