Nova Mazda 6
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 1273
- Dátum registrácie: 26.06.2008 08:33 Zdieľať na Facebook
ivko navodím príklad, idem pre niekoho koho musím počkať dole pred bránou, sedím v aute, motor vypnutý a po chvílke sa mi zažiada si mierne otvoriť okno, tak si stlačím tlačítko a okno si otvorím ako potrebujem, na japoncovi by som musel otočiť klúčikom, do druhej polohy,aby som si otvoril okno a potom to opäť vypnúť...tak mi povedz čo je komfortnejšie..nebavme sa tu len o passate..ivko1 napísal:herin koncern to musí mať preto, lebo jeho majitelia nie sú schopný si zatvoriť okná pri spustenom motore , respektíve sa zbadajú až ked vystúpili, dokonca majitelia určitých premioviek si nie sú schopný zatvoriť ani dvere a preto tam musia mať elektrické "dojazdy"...
Tak ti poviem okná zásadne neotváram a pri braní či platení parkovacieho lístka, či policajnej kontrole to otvorenie okna prežijem
-
- Príspevky: 1273
- Dátum registrácie: 26.06.2008 08:33 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1273
- Dátum registrácie: 26.06.2008 08:33 Zdieľať na Facebook
cicmanec tvoj príspevok bol akože o čom?ty žiješ v dobe žiguli a škody 1000MB?neviem v ktorom aute od roku aspon 1995 sa po vybratí klúča so spínačky nevypne aj rádio, tu ide o to že ked si v aute a nudíš sa tak si mohol aspon rádio počúvať a nie sedieť v tichu ako v hrobe, ved nikto nejde v aute bývať aby tam vysedával 3 hodiny.mazda XEDOS6 aj Mazda 626, ktoré som vlastnil, boli spravené tak že po vypnutí motora ked bol klúčik v spínačke na polohe ACC, v pohhode rádio hralo,a ako náhle som dal klúč do polohy nula a vytiahol tak sa rádio vyplo a elektrická anténa išla dole...cicmanec napísal:Kopec nielen japonských áut má rádio urobené tak, že sa vypne po vypnutí motora, kvôli tomu, aby zábudlivcom nevytĺklo baterku. A na mojom japonskom sa okná dajú ovládať ešte nejakých tých 30 sekúnd po vypnutí motora! Ale ak toto má byť dôvod pre kúpu Passata...
Lenže v tejto novej 6tke po vypnutí motora rádio prestane hrať, ale asi nechápeš nevadí..bolo to kritizované aj v teste topspeed v mínusoch auta..
-
- Príspevky: 14966
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
herin zásadna chyba pri výbere auta je že riešiš tak trochu detaily, to aby to radio hralo sa urobiť dá, ked už by si chcel.
Auto sa vyberá na základe toho ako sa v nom cítim , ako sa mi s ním jazdí, k čomu mi je trebárs hrajúce rádio po vypnutí klúča, ked je auto nepohodlné (to bol iba ako príklad)
Auto sa vyberá na základe toho ako sa v nom cítim , ako sa mi s ním jazdí, k čomu mi je trebárs hrajúce rádio po vypnutí klúča, ked je auto nepohodlné (to bol iba ako príklad)
-
- Príspevky: 338
- Dátum registrácie: 04.05.2006 21:56 Zdieľať na Facebook
Blaster, tiež som o tom čo-to prečítal, že to nie je vhodné a čo ja viem čo. Momentálne na budíku svieti okolo 140tkm (je to talian, tak neviem...) a plyn je tam od nova, montovaný v IT. Je to Landi Renzo a ani neviem že tam je, iba keď pípne, že je ho málo. Je tam aj Flash lube, ale to je podľa mňa kravina. Motor je 108kw 2.0benzín.
-
- Príspevky: 1273
- Dátum registrácie: 26.06.2008 08:33 Zdieľať na Facebook
ano ivko máš pravdu, treba prihliadať aj na také veci..inak tá mazda6 je prekrásna/krajšia ako passat- a to som jeho majiteľom/ naozaj sa im vydarila a momentálne je to asi najkrajšie auto strednej triedy..len prečo robia také hovadiny? to s tým rádiom a podobne..ivko1 napísal:herin zásadna chyba pri výbere auta je že riešiš tak trochu detaily, to aby to radio hralo sa urobiť dá, ked už by si chcel.
Auto sa vyberá na základe toho ako sa v nom cítim , ako sa mi s ním jazdí, k čomu mi je trebárs hrajúce rádio po vypnutí klúča, ked je auto nepohodlné (to bol iba ako príklad)
a ivko neviem či by to išlo oficiálne spraviť a dať to spraviť niekomu inému tak ti asi padne záruka..
-
- Príspevky: 1376
- Dátum registrácie: 29.03.2013 14:07 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 292
- Dátum registrácie: 11.06.2007 20:22
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 14966
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
Presne o tomto sú japonci, nesnažia sa do auta narvať 200 vecí , ale snažia sa urobiť všetko "jednoduché" aj ked neviem či to platí aj pre najnovšie modely
Trebárs zapnutie automatickej klimatizácie u Oplov ako Astra H, či Vectra C, kde je automatická klíma je pre toho kto v tom aute nejazdil nemožná vec, lebo na jej zapnutie treba ísť otočným voličom do MENU a tam ju zapnúť...
A ked vidím mnohé dnešné autá, kde sa snažia urobiť stredovú konzolu s milionom tlačitok tak mi je zle, krása je v jednoduchosti
Trebárs zapnutie automatickej klimatizácie u Oplov ako Astra H, či Vectra C, kde je automatická klíma je pre toho kto v tom aute nejazdil nemožná vec, lebo na jej zapnutie treba ísť otočným voličom do MENU a tam ju zapnúť...
A ked vidím mnohé dnešné autá, kde sa snažia urobiť stredovú konzolu s milionom tlačitok tak mi je zle, krása je v jednoduchosti
-
- Sir
- Príspevky: 7394
- Dátum registrácie: 18.05.2004 11:29
- Bydlisko: Slovak Banana Republic Zdieľať na Facebook
Dovolím si sem skopírovať jeden príspevok ohľadne spotreby Mazdy 6 s 2.0 benzínovým motorom:
Je neuveriteľné, že takúto spotrebu vie dosiahnuť benzínový motor v strednej triede.
Článok: http://www.autoweb.cz/dlouhodoby-test-m ... ly-na-sto/Autor: MinO
28. 5. 2014 (5) (1)
Spotreba Mazda 6, reálne podmienky
Kúpili sme "služobák" novú Mazdu 6, 2.0 (145k), kombík, manuál. Po polroku jazdenia a cca 30 000 km, kolega má reálnu dlhodobú spotrebu mesto-dialnice-okresky odhadom 20/50/30 cca 7-7,2 l/100km a nechodí nejako úsporne. Dnes som akurát spravil okruh 400 km, aby som zistil, kam sa dá klesnúť so spotrebou na tejto Mazde. Cesta bola kombináciou okresky (100-110 km/h na tachometri), obce (tesne pod 60km/h na tach.), sem-tam kolóna, predbiehanie (hlavne kamiónov) na okreskách aj v kopcoch a diaľnice (celkovo 200km z trasy 400km, rýchlosťami na diaľnici od 115-125km/h na tachometri.). Jazdný štýl- brzdenie motorom, predvídanie situácií, čo-najskôr-6.kvalt, využívanie klesania na dialniciach na zrýchlenie, pri prudkých stúpaniach som moc netlačil na plyn (trochu som síce spomalil, ale dole kopcom zase rozbehol), aby neletela spotreba hore, atď.. V cieli som bol o cca 10 min. neskôr, než chodím zvyčajne pri diaľničných 130km/h (pri 130km/h by spotreba bola asi 6l/100km). Súviselo to ale aj hodne s hustou premávkou a kamiónmi. Na začiatku vynulovaný palubák so spotrebou. Na konci trasy ukazoval 5.3 l/100km !!! Týmto štýlom jazdy som teda ušetril na tejto trase cca 10€, než bežným štýlom. Slušné... Pri kúpe som práve hľadal atmo-benzín, žiadné oturbené trojvalce a iné prdítka. Zdá sa, že tento Skyactiv skutočne funguje a nie je to úplný koniec atmosférických benzínov pre petrolheadov. Spotreba je na jednej strane hodne o jazdnom štýle, ale tu tiež vidno, že aj konštrukcia motora, nízka hmotnosť (cca 1350kg), nízky koeficient odporu (cx 0,28) majú do toho čo povedať. S Mazdou 6 teda zatiaľ veľká spokojnosť. P.S. i keď je to subjektívne, je aj nádherná- naša je v perleťovej bielej ;)
Je neuveriteľné, že takúto spotrebu vie dosiahnuť benzínový motor v strednej triede.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 49 neregistrovaných