Renault Clio II 1.5 dci - spotreba
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 3
- Dátum registrácie: 14.04.2020 18:45 Zdieľať na Facebook
Renault Clio II 1.5 dci - spotreba
Ahojte mám auto renault clio II 1.5dci 48kw 65PS 2003 kod motora k9k
Mám problém s ktorým sa trápim už asi 4mesiace ak nie viac
Spotreba na auta pri kúpe bola absolutne neuveritelná cca 3 litre osobne je to moje prvé auto a kedže som si chcel vyskúšať tankvanie musel som jazdiť a vytáčať motor ako blázon aj hodinu aby sa vobec palička pohla a mohol isť konečne natankovať no na aute som spravil bežný servir oeleje rozvody filtre všetko nove po kúpe a v priebehu par dni po tejt ovýmene som začínal pozorovať že auto extrémne žerie naftu najprv som to prikladal ku počasiu že je zima posledný mesiac to riešim už diagnostikami Delphi(iba tie u nás majú) bol zlý snimač vačky (vymenený) preseknuty kablik EGR opravený svietilo aj žhavenie no spotreba je strašne velká osobne dnes som mal na tachometri 50KM presne prejdenu vzdialenosť a v nádrži - 6-7 litrov čo je neičo neuveritelné to je vlastne 12litro + na 100km máte nejaké rady prosím čo by to mohlo byť ? Diagnostika je absolutne čistá jediný chybový kod je snimač polohy egr ale egr ako také funguje asi posledná možnosť mi ostáva či niesu zle nastavené rozvody ale zase mechanik ktorý mi to robil sa mi vyjadril že keby boli zle 1.5 ani nenaštartujem
Mám problém s ktorým sa trápim už asi 4mesiace ak nie viac
Spotreba na auta pri kúpe bola absolutne neuveritelná cca 3 litre osobne je to moje prvé auto a kedže som si chcel vyskúšať tankvanie musel som jazdiť a vytáčať motor ako blázon aj hodinu aby sa vobec palička pohla a mohol isť konečne natankovať no na aute som spravil bežný servir oeleje rozvody filtre všetko nove po kúpe a v priebehu par dni po tejt ovýmene som začínal pozorovať že auto extrémne žerie naftu najprv som to prikladal ku počasiu že je zima posledný mesiac to riešim už diagnostikami Delphi(iba tie u nás majú) bol zlý snimač vačky (vymenený) preseknuty kablik EGR opravený svietilo aj žhavenie no spotreba je strašne velká osobne dnes som mal na tachometri 50KM presne prejdenu vzdialenosť a v nádrži - 6-7 litrov čo je neičo neuveritelné to je vlastne 12litro + na 100km máte nejaké rady prosím čo by to mohlo byť ? Diagnostika je absolutne čistá jediný chybový kod je snimač polohy egr ale egr ako také funguje asi posledná možnosť mi ostáva či niesu zle nastavené rozvody ale zase mechanik ktorý mi to robil sa mi vyjadril že keby boli zle 1.5 ani nenaštartujem
-
- Príspevky: 319
- Dátum registrácie: 21.07.2009 13:05 Zdieľať na Facebook
Mal som to iste auto ako 19rocny.vtedy to bolo sest rocne auto a tiez som mal rovnaku skusenost.Najprv islo perfektne s paradnou spotrebou no potom sa to nabalivalo,padala neslo nastartovat.No raz ked som obehoval autobus motor zdochol.V ten vecer som ho dal na bazos za srotovu cenu.Tiez skusali v servisoch plno veci.Nepomozem ti s chybou no ber tto ako vystrahu co obnasa jazdenie s takym motorom.
-
- Príspevky: 3433
- Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 71
- Dátum registrácie: 10.05.2014 21:14 Zdieľať na Facebook
Pokial auto po vymene rozvovov nestratilo vykon a zaroven viac nedymi ako pred tym, tak skus skontrolovat aj naftovy filter, ci ho dobre osadili a netecie niekde nafta. A spotrebu zistuj vyjazdenim plnej nadrze a opatovnym natankovanim. Palubny pocitac neukazuje vzdy presne a netreba sa na neho spoliehat. Osobna skusenost s podobnym autom dacia 1,5 dci, tak pri natankovani plnej spociatku takmer ciarky z ukazovatela nadrze neklaseju a ku koncu to ide dole rychlo.
-
- Príspevky: 2867
- Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24980
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Je to presne tak,trojnásobok paliva by mal aj patričný efekt.Ale ak sa to datuje nejakým servisným úkonom,je silne pravdepodobnosť že práve ním došlo k zmene k horšiemu,čiže niečo je nesprávne a prvá vec by mala byť si to overiť.EGR má na spotrebu (zhoršenie) silný vplyv ak je nesprávne časované.Ak je všetko správne spotrebu dokonca jemne znižuje.
-
- Príspevky: 710
- Dátum registrácie: 15.07.2011 15:52 Zdieľať na Facebook
egr von, pozriet ci sa pohybuje klapka, ide to aj prstamy ak nie tak je to zadrete. koleno od egr po sanie pozriet ci nie je zaplne bordelom. tak ako vyssie pisali ci netecie nafta niekde. konektory okolo airboxu popozerat ci su spravne nasadene. je tam niekde aj hadicka na podtlak v sani. ci to nasadili naspat.
mam 1.5dci v cliu 2004, ale 74kw. dlhodoba priemerka 3 litre na 100 nehrozi bez podtacania motora. skor 4-4,2 s velkym sebaovladanim. 4,7 tak sviznejsie.
12 je vela, to mi neukaze ani ked bezhlavo dupem na plyn.
a ten palivomer je fakt taky ze nic nic nic potom zacne klesat a cim dalej tym rychlejsie.
mam 1.5dci v cliu 2004, ale 74kw. dlhodoba priemerka 3 litre na 100 nehrozi bez podtacania motora. skor 4-4,2 s velkym sebaovladanim. 4,7 tak sviznejsie.
12 je vela, to mi neukaze ani ked bezhlavo dupem na plyn.
a ten palivomer je fakt taky ze nic nic nic potom zacne klesat a cim dalej tym rychlejsie.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 65 neregistrovaných