mrazy vs. vybehany diesel (felicia 1.9D)
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 276
- Dátum registrácie: 12.08.2007 13:04 Zdieľať na Facebook
-
- maskot fóra
- Príspevky: 3536
- Dátum registrácie: 29.05.2009 18:50
- Bydlisko: plechovy hotel Zdieľať na Facebook
mozno ak by bol 100- rocny remen ale rozvody maju necely rok tak cize ak budem pustat opatrne spojku tak by nemali skocitmatiisek napísal:To uz by som dnes nerobil ani v lete, nieze v zime ked je vsetok material stuhnuty a remen ti bud preskoci alebo sa roztrhne ako nic.
mazda 323f 1.5
fiat uno logo 1.1
Scania R450
fiat uno logo 1.1
Scania R450
-
- Príspevky: 3145
- Dátum registrácie: 27.08.2010 12:51 Zdieľať na Facebook
Alebo si zabudol napísať trtiu možnosť, felda naštartuje a biki si ide svoju cestu.matiisek napísal:To uz by som dnes nerobil ani v lete, nieze v zime ked je vsetok material stuhnuty a remen ti bud preskoci alebo sa roztrhne ako nic.
Nieje to najlepší spôsob štartovania no osobne by uvažoval možno o inej voľbe čo sa týka auta, samozrejme nevidím ti do peňaženky, neviem v akom stave je tvoja felda no keby sa mal naplniť aj ten najhorší scenár, že ti preskočí remeň či sa roztrhne tak je to pri cene feldy myslím, že nie až taký šok. Či biki?
Samozrejme kto vie aka zima bude, ake podmienky no v tom by som najväčší problém nevidel.
-
- Príspevky: 910
- Dátum registrácie: 03.04.2010 19:04 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 14966
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
Ako aj tak sa dá, ale ja by som sa radšej priklonil aj tak k benzínu, predstava, že každý den štatujem tak že zapalujem noviny v sáni mi velmi nevonia...
Z čias ked som mal tak 12 rokov nezabudenem na suseda čo každé ráno štartoval v zime Moskvič 426 pomocou kluky, kapota otvorená, ked to draplo tak pridával chvílku tiahlom karburátora a potom behom cez nachystané otvorené dvere aby stihol stupiť na plyn ale väčšinou sa stávalo že to nestihol, tak že znova zatočiť klukou. chvílu pridržať tiahlo a znovu behom do auta. Káždé rano sme sa na nom vždy dobre bavili cez okno ako štartuje 15min auto aby s nim mohol ísť do roboty
[img]http://www.osttimer.de/P9020315.jpg[/img]
Z čias ked som mal tak 12 rokov nezabudenem na suseda čo každé ráno štartoval v zime Moskvič 426 pomocou kluky, kapota otvorená, ked to draplo tak pridával chvílku tiahlom karburátora a potom behom cez nachystané otvorené dvere aby stihol stupiť na plyn ale väčšinou sa stávalo že to nestihol, tak že znova zatočiť klukou. chvílu pridržať tiahlo a znovu behom do auta. Káždé rano sme sa na nom vždy dobre bavili cez okno ako štartuje 15min auto aby s nim mohol ísť do roboty
[img]http://www.osttimer.de/P9020315.jpg[/img]
-
- Príspevky: 1761
- Dátum registrácie: 10.12.2008 07:10 Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
videl som v Ice Road Truckers ze na Aljaske v zime je bezne ze nechaju trucky nakopnute od Decembra do Marca, lebo pri tych -45 stupnoch co tam v noci maju by to proste jeden vecer vypli a druhe rano ani nepretocili. Styri baterie, cez 1000A do zataze kazda, nemaju sancu.
Takze naozaj tam sa trucky nevypinaju. Castokrat tam maju -55 stupnov a k tomu vietor s rychlostou okolo 90km/h ktory "pocitovo" robi akokeby bolo -100 stupnov. A to uz clovek potrebuje hodne vela triciek s kratkym rukavom
Biki, ty vies take somariny vymyslat. Nove rozvody na vybehany motor, olej z kamionu, spustanie sa dole kopcom a nakopavanie pri 45km/h... preco ti nestaci 10km/h ??
A vobec, ake mas kompresie na tych valcoch ? Ked vravis ze su merane, tak asi aj vies ako to dopadlo.
Takze naozaj tam sa trucky nevypinaju. Castokrat tam maju -55 stupnov a k tomu vietor s rychlostou okolo 90km/h ktory "pocitovo" robi akokeby bolo -100 stupnov. A to uz clovek potrebuje hodne vela triciek s kratkym rukavom
Biki, ty vies take somariny vymyslat. Nove rozvody na vybehany motor, olej z kamionu, spustanie sa dole kopcom a nakopavanie pri 45km/h... preco ti nestaci 10km/h ??
A vobec, ake mas kompresie na tych valcoch ? Ked vravis ze su merane, tak asi aj vies ako to dopadlo.
-
- Príspevky: 3603
- Dátum registrácie: 06.03.2008 18:40 Zdieľať na Facebook
Ja by som tiež nemal problém poslať nejaké peniažky, ale nie pre bikera, lebo viem, že by za ne urobil zase nejakú hlúposť, tak ako takmer vždy. Nedá mi zopakovať to, ako sa tu dlho radil o kúpe Felície 1.9 D. Jeden chlapík mu ponúkne svoju na prvý pohľad veľmi slušnú za 1.000,-€, ale biker nie. On má vlastný rozum, musí si kúpiť najväčšiu búdu pod slnkom. Biker koľko si za toho črepa dal?
-
- Príspevky: 256
- Dátum registrácie: 05.07.2011 13:48
- Bydlisko: Bazmek City Nad Hornadom Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 76
- Dátum registrácie: 03.10.2012 10:53 Zdieľať na Facebook
Ale dufam, ze maju aj dako nepriamo vyhrievane nadrze, ved ta nafta by nemohla pomaly vydrzat tieto teploty.mp3turbo napísal:videl som v Ice Road Truckers ze na Aljaske v zime je bezne ze nechaju trucky nakopnute od Decembra do Marca, lebo pri tych -45 stupnoch co tam v noci maju by to proste jeden vecer vypli a druhe rano ani nepretocili. Styri baterie, cez 1000A do zataze kazda, nemaju sancu.
Takze naozaj tam sa trucky nevypinaju. Castokrat tam maju -55 stupnov a k tomu vietor s rychlostou okolo 90km/h ktory "pocitovo" robi akokeby bolo -100 stupnov. A to uz clovek potrebuje hodne vela triciek s kratkym rukavom
-
- maskot fóra
- Príspevky: 3536
- Dátum registrácie: 29.05.2009 18:50
- Bydlisko: plechovy hotel Zdieľať na Facebook
za 1. je mala pravdepodobnost ze pri tak malej rychlosti by to nastartovalomp3turbo napísal: Biki, ty vies take somariny vymyslat. Nove rozvody na vybehany motor, olej z kamionu, spustanie sa dole kopcom a nakopavanie pri 45km/h... preco ti nestaci 10km/h ??
A vobec, ake mas kompresie na tych valcoch ? Ked vravis ze su merane, tak asi aj vies ako to dopadlo.
za .2 tie tlaky si uz nepamatam ake presne boli, boli merane pred cca rokom
PS: ohladom tej zbierky,material na prekruzkovanie nie az taky drahy ten by som nemal problem zaplatit, najdrahsia je robota ktora by prevysovala hodnotu mojho vehykla
mazda 323f 1.5
fiat uno logo 1.1
Scania R450
fiat uno logo 1.1
Scania R450
-
- Príspevky: 325
- Dátum registrácie: 23.10.2011 17:40
- Bydlisko: Enem na Záhorí Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
>> je mala pravdepodobnost ze pri tak malej rychlosti by to nastartovalo
biky ty si asi nikdy neroztlacal auto, ze nie ?! A co si myslis ze ked "utekas" respektive "rychlou chodzou tlacis" auto, kolko ides ? 70km/h? 90 ? 160 ?
Tomu ver ze auto nastartuje pri tlaceni/pusteni sa dole kopcom pri rychlosti 10km/h ba dokonca aj podstatne mensej. Podstatne preboha je to, aby sa ti cez tociace sa kolesa trochu roztocil motor. Kolko trochu ? Presne 250 otacok za minutu, uz pri takejto cifre zacina riadiaca jednotka vstrekovat naftu na diesli, pri benzine to nakopnes prakticky od nuly - iskra, palivo, frčíme.
Jaaaaaaj boze clovek ty budes musiet este hodne postudovat okolo aut. Ja som bol tiez mlady, ale...
biky ty si asi nikdy neroztlacal auto, ze nie ?! A co si myslis ze ked "utekas" respektive "rychlou chodzou tlacis" auto, kolko ides ? 70km/h? 90 ? 160 ?
Tomu ver ze auto nastartuje pri tlaceni/pusteni sa dole kopcom pri rychlosti 10km/h ba dokonca aj podstatne mensej. Podstatne preboha je to, aby sa ti cez tociace sa kolesa trochu roztocil motor. Kolko trochu ? Presne 250 otacok za minutu, uz pri takejto cifre zacina riadiaca jednotka vstrekovat naftu na diesli, pri benzine to nakopnes prakticky od nuly - iskra, palivo, frčíme.
Jaaaaaaj boze clovek ty budes musiet este hodne postudovat okolo aut. Ja som bol tiez mlady, ale...
-
- maskot fóra
- Príspevky: 3536
- Dátum registrácie: 29.05.2009 18:50
- Bydlisko: plechovy hotel Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 14966
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Hana48 a 116 neregistrovaných