Zoznam kodov vysoko nespolahlivych 2.0 tdi pd
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 1596
- Dátum registrácie: 12.05.2008 18:38 Zdieľať na Facebook
Zoznam kodov vysoko nespolahlivych 2.0 tdi pd
Caute. Mate niekto link alebo zoznam kodov motorov 2.0tdi pd, ktore boli vyslovene sroty, ktore urcite nekupovat?
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
_
Všetky a máš pokoj! Čo ti pomôže, že ten tvoj sa pokazí s pravdepodobnosťou len 35 % oproti 55 u tých horších?
-
- Príspevky: 184
- Dátum registrácie: 17.09.2009 08:08 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
_
Troška si to nepochopil...
-
- Príspevky: 184
- Dátum registrácie: 17.09.2009 08:08 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 411
- Dátum registrácie: 01.10.2008 18:31 Zdieľať na Facebook
Keby si si nastudoval historiu, tak vsetky 2.0 TDI PD su problemove. Je pravda, ze niektore menej, ine viac ( konkretne 8 ventilove su vraj o cosi menej problemove, bol to tusim kod BMP v Passate ).
2.0 TDI CR by mali byt na tom lepsie, ale ja ti neviem, ist do koncernu, ked posledne produkuje same "perly"? uz ani 1.9 TDI od nastupu v Octavii II nie je ta povestna spolahlivost.
2.0 TDI CR by mali byt na tom lepsie, ale ja ti neviem, ist do koncernu, ked posledne produkuje same "perly"? uz ani 1.9 TDI od nastupu v Octavii II nie je ta povestna spolahlivost.
-
- Príspevky: 240
- Dátum registrácie: 06.12.2011 20:13 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 391
- Dátum registrácie: 08.10.2009 23:17
- Bydlisko: Prievidza Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 411
- Dátum registrácie: 01.10.2008 18:31 Zdieľať na Facebook
BMP a DPF v jednom aute? bol som v tom, ze tie motory sa prestali davat v nejakych rokoch, kedy este len DPF nastupovalo.
BMP ma vyhodu, ze su tam vstreky BOSCH, celkom jednoducho repasovatelne. viem, ze sa uz daju repasovat aj SIEMENS vstreky, ale donedavna to tu nebolo.
inak, vazne, su to proste problemove motory a cim starsie, tym viac. mensie zlo je 1.9 TDI / 1.6 TDI
BMP ma vyhodu, ze su tam vstreky BOSCH, celkom jednoducho repasovatelne. viem, ze sa uz daju repasovat aj SIEMENS vstreky, ale donedavna to tu nebolo.
inak, vazne, su to proste problemove motory a cim starsie, tym viac. mensie zlo je 1.9 TDI / 1.6 TDI
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
_
Nie, nie je a prečo by malo?! Nepochopil si to preto, že som písal o pravdepodobnosti poruchy a nie o podiele menej a viac poruchových! Teda, že napr. 40 % môže mať pravdepodobnosť poruchy 35 % a 60 % môže mať pravdepodobnosť poruchy 55 %. Alebo 20 % má P=35 %, 30 % má P=55 % a zvyšných 50 % môže mať nejakú úplne inú pravdepodobnosť resp. aj tých 50 % ešte môže byť rozdelených! Kapišto?pavilion napísal:tak schválne 35 + 55 = žeby bolo 100....???
-
- Príspevky: 3064
- Dátum registrácie: 03.12.2005 20:23 Zdieľať na Facebook
Všetko čo má nálepku VW goup sú ŠERBLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nikdy názor nezmením.a najmä teraz keď sa v rámci VW group pohybujem a prevážam na tie šerblíky haraburdy akože diely. No a čo dokazujú piloti nízko lietajúcich novovyrobených áut, no comment, vo VW BA Tuareg krížom cez kruháč so zablokovanými kolesami po brzdení, /dôvod vysoká rýchlosť/ auto odstavil normálne medzi ostatné určené na export . no potom kúp funglovku po d.ebilovi
Nikdy názor nezmením.a najmä teraz keď sa v rámci VW group pohybujem a prevážam na tie šerblíky haraburdy akože diely. No a čo dokazujú piloti nízko lietajúcich novovyrobených áut, no comment, vo VW BA Tuareg krížom cez kruháč so zablokovanými kolesami po brzdení, /dôvod vysoká rýchlosť/ auto odstavil normálne medzi ostatné určené na export . no potom kúp funglovku po d.ebilovi
-
- Príspevky: 2867
- Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29 Zdieľať na Facebook
Asi takto:
BMM: 2.0 8V s filtrom pevnych castic
BKD: 2.0 16V bez filtra ale do 08, hlavy radi praskaju
BMP: to same ako BMM, akurat ma este vyvazovacie hriadele
BKP: vyvazovacie hriadele, vstrekovace Siemens (horsie oproti klasike Bosch)
BLS: 1.9 s DPF
BJB,BKC,BXE: 1.9 bez filtra, asi najspolahlivejsie (horsie manualne prevodovky)
CR motory, mechanicky celkom spolahlive, tam je to hlavne uz klasicky o vstrekovacoch a ako vseobecne u motorov so systemom CR.
Snad niekto este doplni, popripade poopravi...
Problemy ako je hriadelka olejoveho cerpadla, pribudanie oleja pri cisteni DPF tu nebudem rozpisovat.
BMM: 2.0 8V s filtrom pevnych castic
BKD: 2.0 16V bez filtra ale do 08, hlavy radi praskaju
BMP: to same ako BMM, akurat ma este vyvazovacie hriadele
BKP: vyvazovacie hriadele, vstrekovace Siemens (horsie oproti klasike Bosch)
BLS: 1.9 s DPF
BJB,BKC,BXE: 1.9 bez filtra, asi najspolahlivejsie (horsie manualne prevodovky)
CR motory, mechanicky celkom spolahlive, tam je to hlavne uz klasicky o vstrekovacoch a ako vseobecne u motorov so systemom CR.
Snad niekto este doplni, popripade poopravi...
Problemy ako je hriadelka olejoveho cerpadla, pribudanie oleja pri cisteni DPF tu nebudem rozpisovat.
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
so testet JEDES automobilfirma ! Ak sa nemylim tak hento je testovacia draha niekde v Anglicku kde chodili aj chlapci z TopGearu vyvadzat blbosti s autami. Inak hento co tam predvadzaju s tymi nadskakujucimi autami na posratej hline a kamienkoch dokaze kazdy mlady slovacisko pod 20 rokov s hociakym autom a hocikde.
Milan ma pravdu.
Samozrejme ze existuje aj zopar majitelov ktori NAHODOU nemali problemy s 2.0tdi respektive ich dostatocne skoro pred problemami predali a o tych problemoch proste nevedia... to ale nic nemeni na veci ze 2.0tdi je NAJHORSI FAIL V HISTORII CO TATO AUTOMOBILKA KEDY SPRAVILA. Nechyta sa na to ani 2.5tdi ktore zahucalo na vacky (long life oleje!), nevymenu filtra odvetrania klukovky (lenivi a sprosti servisaci), pripadne Bosch VP44 cerpadla (pouzivane aj na kvante inych aut), na 1.2htp s praskajucimi rozvodmi ako retiazka na bicykli a hromadou dalsich problemov, vsetky TSI/TFSI motory so skrtiacimi klapkami a vstrekovacmi a zase rozvodmi ako ma koncern v oblube... jaaaj aby som nezabudol na dosrate rozvody TSI/TFSI.
Prosim ta, dokazes mi vymenovat JEDNU JEDINU automobilku ktora dosrala tolko veci dohromady POCAS CELEJ SVOJEJ EXISTENCIE ako koncern za poslednych desat rokov ??
Odpoved : nedokazes.
Dovod : lebo ziadna taka automobilka neexistuje. Velmi jednoduche.
Kupujte si nadalej tie folcgagen chrapiny... 2.0tdi Uber Alles. A spekulujte nad verziami a podobne blbosti.
Ach jaj... ludia ludia...
Milan ma pravdu.
Samozrejme ze existuje aj zopar majitelov ktori NAHODOU nemali problemy s 2.0tdi respektive ich dostatocne skoro pred problemami predali a o tych problemoch proste nevedia... to ale nic nemeni na veci ze 2.0tdi je NAJHORSI FAIL V HISTORII CO TATO AUTOMOBILKA KEDY SPRAVILA. Nechyta sa na to ani 2.5tdi ktore zahucalo na vacky (long life oleje!), nevymenu filtra odvetrania klukovky (lenivi a sprosti servisaci), pripadne Bosch VP44 cerpadla (pouzivane aj na kvante inych aut), na 1.2htp s praskajucimi rozvodmi ako retiazka na bicykli a hromadou dalsich problemov, vsetky TSI/TFSI motory so skrtiacimi klapkami a vstrekovacmi a zase rozvodmi ako ma koncern v oblube... jaaaj aby som nezabudol na dosrate rozvody TSI/TFSI.
Prosim ta, dokazes mi vymenovat JEDNU JEDINU automobilku ktora dosrala tolko veci dohromady POCAS CELEJ SVOJEJ EXISTENCIE ako koncern za poslednych desat rokov ??
Odpoved : nedokazes.
Dovod : lebo ziadna taka automobilka neexistuje. Velmi jednoduche.
Kupujte si nadalej tie folcgagen chrapiny... 2.0tdi Uber Alles. A spekulujte nad verziami a podobne blbosti.
Ach jaj... ludia ludia...
-
- Príspevky: 2867
- Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29 Zdieľať na Facebook
Asi u kazdej automobilky sa v historii (dajma tomu cca 10 poslednych rokov) najde velky fail, myslim, ze bez vynimky (neviem preco, no zvacsa sa tykaju dieslovych motorov).
Problem je vsak ten, ze koncernove auta na nasich cestach maju jasnu veeelku prevahu, preto jejich problemy su podstatne viac vnimane, preberane v diskusiach.
Problem je vsak ten, ze koncernove auta na nasich cestach maju jasnu veeelku prevahu, preto jejich problemy su podstatne viac vnimane, preberane v diskusiach.
-
- Príspevky: 391
- Dátum registrácie: 08.10.2009 23:17
- Bydlisko: Prievidza Zdieľať na Facebook
čoraz častejšie čítam témy kde ľudia hľadajú spomedzi hentých verglov dvojlitrových nejaký jeden jediný motor(kod) ktorý sa nekazí resp.ktorý sa kazí najmenej.
Ale taký nie je...každý má nejakú muchu.A ani ostatok auta nepatrí k tomu najspoľahlivejšiemu...vid prevodovky,brzdiče,chladiče,kľúč a tak dále,že.
TDI od 2006-teho nikdy,ani keby boli diely a servis zadarmo.
Ale taký nie je...každý má nejakú muchu.A ani ostatok auta nepatrí k tomu najspoľahlivejšiemu...vid prevodovky,brzdiče,chladiče,kľúč a tak dále,že.
TDI od 2006-teho nikdy,ani keby boli diely a servis zadarmo.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 26 neregistrovaných