zmazat

Diskusia ohľadne vozidiel značky Mercedes Benz

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

frenky23
Príspevky: 5
Dátum registrácie: 15.01.2012 14:01
Zdieľať na Facebook

zmazat

Príspevok od používateľa frenky23 »

zmazat
Naposledy upravil/-a frenky23 v 20.05.2013 21:28, upravené celkom 1 krát.
camry
Príspevky: 604
Dátum registrácie: 27.04.2007 20:16
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa camry »

Autíčko je to vcelku príjemné, ale tie motory 270 a 400 by som vylúčil. Ak nie je problém so servisovaním toho auta a bežnými cenami opráv v stovkách až tisícoch eur, tak by som šiel do tej 400-ky. Tá je skvelá, len motor má dosť toho čo je na ňom zraniteľné. On ten motor pri jemnom zaobchádzaní vydrží hodne, ale zas veľa ľudí nevie čo od dobroty keď tento motor má. 270-ka tiež nie je vydarený motor, ale prakticky sa tam nemá čo pokaziť. je tam len 5 lacných vstrekov, turbo lacné, obyčajné EGR, prevodovka netrpí prebytkom krútiaceho momentu. Výkon nič moc, ale postačuje, ale nič oslňujúce. Inak ako tu tvrdia, že nejde u auta o kilometre, tak zvlášť pri 400-ke o kilometre ide...ak má okolo 100 tisíc tak je ešte v pohode, ale treba pozrieť prevodovku (hydromenič).
Rolfos
Príspevky: 550
Dátum registrácie: 27.11.2006 11:45
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Rolfos »

Jazdil som na vsetkych troch v 5-dverovej verzii, ale ani jedno som si nenechal.

270CDI moc slabe, 400CDI mi prislo hrozne zlozity motor a navyse moc tazky na jazdu do terenu, 320CDI bolo drahe na to, ako jazdilo a nepacilo sa mi, ako radi ta 7-G prevodovka (auto bolo predvadzacka z MB s asi 7000 km).

Kebyze uz kupujes 270 aj 400, zober iba posledny model 2006, resp. auto, co bolo upgradeovane na model 2006 (bacha, take je asi 1 z 20), tam uz bola vacsina chyb vychytanych.

Ked uz naozaj chces dieslove G, tak pozeraj skor po G300DT, je pravda, ze tie auta najnovsie uz maju 12 rokov, ale za cenu podpriemernej az priemernej 270/400 kupujes auto z hornej hranice cenovej ponuky, takze musi byt tip-top, navyse pojde znatelne lepsie, ako 270 a motor je jednoduchsi, ako 270 a VYRAZNE jednododuchsi, ako 400.
ALFI5
Príspevky: 1
Dátum registrácie: 23.01.2011 14:53
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ALFI5 »

Môj názor jednoznačne 400 CDI , 270 CDI je dosť slabý motor na to auto . Mal som tu česť sedlať obydvoch takýchto tátošou . 400 CDI je už delo a ked máš peniaze na takéto auto tak jednoznačne bi som šiel do štyristovky .
martincichy
Príspevky: 5442
Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa martincichy »

z hľadiska servisu by som šiel do staršej tristovky, dynamika nie je všetko
camry
Príspevky: 604
Dátum registrácie: 27.04.2007 20:16
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa camry »

náhodou nie je to s tou 400 vkou až také zlé...napríklad : škrtiaca klapka, snímač vačky a kľuky, tlaku v sacom potrubí, snímače teploty , CR čerpadlo, railová rampa a rozvodová reťaz sú len jeden krát :)
Inak pri nákupe okamžite pozor na rozvody. Oni sú spoľahlivé, len ak hrkotajú na studeno, tak nie je zlé premýšľať o výmene reťaze a napinákov..
A ešte pozor pri veku 10 rokov, aby z toho netiekla nafta...tesnenia na CR čerpadle z prepadov vstrekov.


:zg282: :4012:
camry
Príspevky: 604
Dátum registrácie: 27.04.2007 20:16
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa camry »

Tu je pre ilustráciu jedno z dvojice tých Garettov, ktoré vyzerá byť ozaj generálne repasované:

http://www.ebay.de/itm/Turbolader-72449 ... 6824442273

Ona sa dá zohnať aj samostatná riadiaca elektronika toho turba, ktorá je príčinou výpadkov. Mechanicky sú tie turbá zvyčajne v poriadku.

V mercedese to ale nekupovať, lebo tam samozrejme len komplet a za ich tradičnú cenu 3000 eur/kus :b:
camry
Príspevky: 604
Dátum registrácie: 27.04.2007 20:16
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa camry »

Mne ti to cviro, ale stále nelezie do palice. Mám turbo s vadnou riadiacou jednotkou. Tú vymením za novú a turbo stále nejde? Nebude tam vadný potom ešte nejaký člen čo má za úlohu ovládať variabilitu turba? Niečo ako pri EGR kach ..tam je taký elektromagnet, ktorý sa otáča a cez prevod dvíha uzatvárací ventil. Sme už možno trošku off topic, ale možno aj táto rozprava o 400 CDI pomôže budúcemu majiteľovi. ?
Acon
Príspevky: 6995
Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Acon »

Ak do terénu, tak 270 ak na cesty, tak je to tak 50:50. Na tú 400ku si treba pripraviť extra účet. 270 je relatívne bezproblémové auto. No ak by som riešil náklady na servis, tak by som volil inú značku alebo staršie verzie. Zvlášť ak to má jazdiť terén. Ak len cesty, tak potom sa to dá akceptovať len ak je to srdcová záležitosť.
lowrider
Príspevky: 117
Dátum registrácie: 23.06.2008 08:54
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lowrider »

Nazdárek.
Mňa zaujíma len jedna vec. prečo sú 10 ročné MB G také drahé? Rozprával som sa s jedným majiteľom G 400cdi, r.v. 2004 a on s tým nebol až tak veľmi spokojný. Auto je náchylné na hrdzu, 2x mu odišla prevodovka a 1x menili motor. Všetko sa našťastie stihlo vymeniť v záruke, ale aj tak... Také drahé auto by malo byť určite spplahlivejšie. Ja osobne terénne autá zbožňujem a MB G bol u mna vždy na vysokých priečkach, ale teraz by som ho určite nekupoval. Teda ako jazdenku nie. Viem,je to dobrý image a človek sa pri jeho riadení cíti nad vecou a má zo seba dobrý pocit, ale stojí to za tie prachy? Ja osobne by som teraz uprednostnil Toyotu FJ Cruiser, alebo Patrol. Aj Wrangler pripadá do úvahy. A dal si auto upraviť podľa seba. Síce nebudú mať nemecký šarm, no istotne budú mať šmrnc,veľa vydržia a hlavne budú oveľa novšie a za takú istú sumu ako spomínaný MB G. Nechcem ťa odhovárať od kúpy, ale dobre si ju najprv premysli. Ono nie všetko čo sa bliští je naozaj zlato :zg282: Každopádne veľa šťastia pri kúpe.
Acon
Príspevky: 6995
Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Acon »

Géčko je kultové auto, preto tá cena. Podobne ako Defender od LnadRoveru. Je to plechová hrkálka, ktorá nikdy okolo komfortu ani nešla a jazdeniek sú 2oj násobné oproti iným modelom značky, ktoré ako nové stáli 2oj násobok ceny Defa.
Niektoré autá si skrátka podmania masy a automobilky z toho ťažia. Akurát do toho v závere napracú kopec elektriky a z oblúbeného, spolahlivého auta sa stáva bezodná studňa na investície.
Pokial ide o spoľahlivosť MB tak nie je výnimka. Tak ako iné automobilky vyrábajú autá n aobmedzenú dobu, tak to robí aj MB. Dávno sú preč doby, kedy si majetný majiteľia tovární v západnej EU nechávali svoju limuzínu 10-20r. Aj keď takí stále sú, je ich hŕstka a moderná generácia to mení ako spodné prádlo. Načo potom vyrábať autá, čo prežijú desaťročia? Zvlášť tie drahé, luxusné?
kaskaderTN
Príspevky: 1761
Dátum registrácie: 10.12.2008 07:10
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa kaskaderTN »

ja mam 270 v mlku, ten motor je naozaj slaby a v g si to ani neviem predstavit. ale je relativne jednoduchy. teraz pisem z mobilu, vecer sem postnem ceny katov, turieb, egr a podobnych "spotrebakov" na 400 cdi, uz som to sem pisal. rychlo ma presla chut
camry
Príspevky: 604
Dátum registrácie: 27.04.2007 20:16
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa camry »

Tešíme sa všetci na tie cenovky..pre porovnanie s tým za čo si to vieme zohnať :zg282: a možno to zaujme aj autora témy, aj keď ten nejako po zadaní témy zmizol a už sa radšej do diskusie nezapája akosi :)
Zdvihak
Príspevky: 437
Dátum registrácie: 19.11.2010 20:36
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Zdvihak »

kaskaderTN
No ja som mal ML270 CDi od nova automat (2002) a nezdalo sa mi vôbec slabé ani lenivé, jedine čo mi vadilo opozdená reakcia na plynový pedál. Motor bez problémový, keď bol nový praskla hadička na prepade nafty inak nič. Neviem čo to máte za skúsenosti dlho som mal to auto a keď čítam, že slabé tak neviem či sa bavíme o tom istom aute. Asi mám iné predstavy o silnom aute.....
Acon
Príspevky: 6995
Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Acon »

kaskaderTN napísal:ja mam 270 v mlku, ten motor je naozaj slaby a v g si to ani neviem predstavit. ale je relativne jednoduchy.
A o to ide. G nie je auto určené na dynamickú jazdu. Ono to ani s aerodinamikou krabice od topánok ani nejde. Jazda nad 120 po dialnici je akustický zážitok... No pokial by sme mali porovnávať dynamiku jazdy 270ky s inými offroadmi z obdobia do r. napr 2004, tak pohorí čokoľvek do objemu 3l. Ten motor je skrátka do toho auta OK. Relatívne úsporný = rozumný dojazd, ľahký, nenáročný na údržbu... Kone nie sú všetko.

Návrat na "Mercedes-Benz fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 6 neregistrovaných