Zla vaha vzduchu
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 13
- Dátum registrácie: 17.05.2016 17:06 Zdieľať na Facebook
Zla vaha vzduchu
Ahojte....v skratke...do 3000ot mi dymi jak blazon a nema vykon...turbo zapina od 3000 a vykon je uz v pohode...podla diadnostiky je to vaha vzduchu....
Ot.motoru 1811, teoreticke monozstvo vuduchu 372.7 mg/vstrek, real.mnozstvo 273 mg/vstrik
Ot.motoru 2377, teoeeticle mnozstvo vzduchu 432,8 mg/vstrek, real.mnozstvo 293.8 mg/na vstrek
Co sa da s tym teoreticky robit? Okrem novej vahy som sa stretol aj s nazorom ze by sa dala odpojit alebo da sa sa zmenit teoreticka hodnota hodnota vzduchu na nizsiu aby zapinalo turbo skor?
alfa romeo gt 1.9 jtd 110kw, turbo repasovane v juli
Ot.motoru 1811, teoreticke monozstvo vuduchu 372.7 mg/vstrek, real.mnozstvo 273 mg/vstrik
Ot.motoru 2377, teoeeticle mnozstvo vzduchu 432,8 mg/vstrek, real.mnozstvo 293.8 mg/na vstrek
Co sa da s tym teoreticky robit? Okrem novej vahy som sa stretol aj s nazorom ze by sa dala odpojit alebo da sa sa zmenit teoreticka hodnota hodnota vzduchu na nizsiu aby zapinalo turbo skor?
alfa romeo gt 1.9 jtd 110kw, turbo repasovane v juli
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 13
- Dátum registrácie: 17.05.2016 17:06 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24976
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Nakoľko je to tá istá kubatúra motora ako Tdi pokojne môžeme porovnávať množstvá nasávaného vzduchu ako identické.
Pri 900 or tj volnobeh je prietok na váhe cca 400 mg pri uzavretom EGR a zhruba polovica pri otvorenom.Takže hodnoty ktoré píšeš sú úplne mimo reálných hodnôt.
Z nápadom v štýle odpojenia váhy sa ani nezaoberaj,taký nápad môže vzniknúť iba v hlave úplného imbecila v menežmente motora.Navyše je možné že ori odpojenej váhe motor nepôjde ani naštartovať.Tak si to pamätám z JTD .čka z Alfy 159
Softvérová úprava síce možná je a hodnoty váhy pôjdu z vávislosti na otáčkách,ale nepovažujem to za rozumné kedže to nezohľadňuje prudké požiadavky výkonu.Aby bolo jasné o čom hovorím,uvediem príklad.Pokiaľ je prietok pri ustálenej rýchlosti napr 750 mg,tak šlapnutím plného plynu vyletí na 1100 čo vyžaduje daná požiadavka bleskového zregulovania.Ak by hodnota ostala 850,auto bude nezáživné
Pri 900 or tj volnobeh je prietok na váhe cca 400 mg pri uzavretom EGR a zhruba polovica pri otvorenom.Takže hodnoty ktoré píšeš sú úplne mimo reálných hodnôt.
Z nápadom v štýle odpojenia váhy sa ani nezaoberaj,taký nápad môže vzniknúť iba v hlave úplného imbecila v menežmente motora.Navyše je možné že ori odpojenej váhe motor nepôjde ani naštartovať.Tak si to pamätám z JTD .čka z Alfy 159
Softvérová úprava síce možná je a hodnoty váhy pôjdu z vávislosti na otáčkách,ale nepovažujem to za rozumné kedže to nezohľadňuje prudké požiadavky výkonu.Aby bolo jasné o čom hovorím,uvediem príklad.Pokiaľ je prietok pri ustálenej rýchlosti napr 750 mg,tak šlapnutím plného plynu vyletí na 1100 čo vyžaduje daná požiadavka bleskového zregulovania.Ak by hodnota ostala 850,auto bude nezáživné
-
- Príspevky: 1617
- Dátum registrácie: 21.03.2015 10:52 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 13
- Dátum registrácie: 17.05.2016 17:06 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 21
- Dátum registrácie: 17.01.2017 14:58 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 24
- Dátum registrácie: 16.02.2017 14:19 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 7 neregistrovaných