zhasinanie motora aj na volnobech 2.0hdi 66kw kod motota rhy
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 2
- Dátum registrácie: 05.09.2013 15:30 Zdieľať na Facebook
zhasinanie motora aj na volnobech 2.0hdi 66kw kod motota rhy
problem s volnobehom aj za jazdy zhasina motor vymene podavacie pal. cerpadlo,vymeneny drv ventil,palivovy filter vymeneny nadrz sitko vicistene ,snimac klukoveho hriadela, snimac vackovky poradte prosim
poradte my som bezradny
poradte my som bezradny
-
- Príspevky: 6
- Dátum registrácie: 09.02.2010 19:18 Zdieľať na Facebook
Zhasinananie motora common rail
Co je drv ventil ? Regulacny ventil paliva bol meneny? DGZ nieco ukazala ? ( napr pokles tlaku ) Viete prosim niekto povedat ci RJ cez snimac tlaku paliva zaznamena pokles tlaku z dovodu ze vstrek ide prilis do prepadu ??
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 6
- Dátum registrácie: 09.02.2010 19:18 Zdieľať na Facebook
Zhasinananie motora common rail
Ja chapem ze cez snimac tlaku. Len ma hlavne zaujima ci to RJ zapise do chyb ked vstrek ide do prepadu. Predpokladam ze chybajuci tlak sa snazi vysokotlakove cerpadlo dotlacit a ked uz nestiha udrzat pozadovany tlak, tak vypne motor a to by mal spravit na zaklade poklesu tlaku . (z dat snimaca tlaku ) Predpokladam ze keby blbol regulator ventilu tak zasa by to vyhodnotil iba snimac tlaku paliva. Ci ?
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Udržiavanie tlaku sa deje podla mapy ktorá určuje požiadavku v závislosti na teplote otáčkách požiadavky atd. Na základe toho rj tlak upravuje prostredníctvom regulátora ale aj regulátorom množstva ak ho systém má.Je presne stanovené v akom režime sa reguluje podla čoho,a to môže mať rôzne formy,čiže aj regulátorom množstva spolu z regulátorom tlaku,aj osve,to je dané tiež mapou menežmentu.Obvykle s spodnom režime záťaže sa deje spoločná regulácia oboch,vo vyžšom režime otáčok už iba regulátor tlaku samostatne.
RJ je šumafuk či ide vo vstreku palivo do prepadu,jednoducho o tom nemá poňatia.Ale vie presne že dáva podnet na úpravu tlaku a to sa nedeje,resp dochádza k odchylke nad tolerovanú hranicu.
Všetky systémy sa vlastne vyznačujú do chybových hlášok ak prichádza k rozporu medzi požiadavkou a skutočnosťou.Čo by bolo nesmierne jednoduché ak by celé nekomplikovala otázka,čo je skutočnosť ?.Pretože odchýlka v snímaní ju "upraví" a RJ považuje takúto skutočnosť za východiskový stav.A to vlastne nemusí byť pravda.Ale to už musí domýšlať diagnostik,či RJ vychádza z pravdivých meraní čo ak nie,ako sa to prejaví.Zdanlivo triviálne,v skutočnosti vie pekne pomiešať kartami pretože je cenove nesmierny rozdiel v nákupných cenách jednotlivých zúčastnených.Pomýlenie sú peniaze do vzduchu,a niekedy teda celkom značné.
Neznalosť menežmentu sú osudové chyby,a tak sa stane že prejde situácia keď medzi požiadavkou a skutočným plnením vlastne nie je rozpor ale motor má škaredý chod,nerovnomerný atd.Pritom všetkom človek vie na 1000% že má chybu v regulácii a po dlhom premýšlaní urobí rozhodnutie či kúpy regulátor alebo snímač tlaku (150 versus 670 e.-) a kúpy tú lacnejšiu vec...regulátor.A motor ide krásne,problémy skončili,a z hrózou zistuješ,je základný tlak je úplne iný než bol predtým.Zase sedí požiadavka aj plnenie,ale iná je tá požiadavka.Vtedy sa všetko ujasní,prečo motor mal tak tvrdý chod a prečo RJ skracovala dĺžky impulzov a aj tak z toho bol občas núdzák.Poučenie...nerob menežment ktorý nepoznáš detailne.v tomto prípade to vyšlo,ale nemuselo a vyše 600 e.- mohlo ísť komínom
RJ je šumafuk či ide vo vstreku palivo do prepadu,jednoducho o tom nemá poňatia.Ale vie presne že dáva podnet na úpravu tlaku a to sa nedeje,resp dochádza k odchylke nad tolerovanú hranicu.
Všetky systémy sa vlastne vyznačujú do chybových hlášok ak prichádza k rozporu medzi požiadavkou a skutočnosťou.Čo by bolo nesmierne jednoduché ak by celé nekomplikovala otázka,čo je skutočnosť ?.Pretože odchýlka v snímaní ju "upraví" a RJ považuje takúto skutočnosť za východiskový stav.A to vlastne nemusí byť pravda.Ale to už musí domýšlať diagnostik,či RJ vychádza z pravdivých meraní čo ak nie,ako sa to prejaví.Zdanlivo triviálne,v skutočnosti vie pekne pomiešať kartami pretože je cenove nesmierny rozdiel v nákupných cenách jednotlivých zúčastnených.Pomýlenie sú peniaze do vzduchu,a niekedy teda celkom značné.
Neznalosť menežmentu sú osudové chyby,a tak sa stane že prejde situácia keď medzi požiadavkou a skutočným plnením vlastne nie je rozpor ale motor má škaredý chod,nerovnomerný atd.Pritom všetkom človek vie na 1000% že má chybu v regulácii a po dlhom premýšlaní urobí rozhodnutie či kúpy regulátor alebo snímač tlaku (150 versus 670 e.-) a kúpy tú lacnejšiu vec...regulátor.A motor ide krásne,problémy skončili,a z hrózou zistuješ,je základný tlak je úplne iný než bol predtým.Zase sedí požiadavka aj plnenie,ale iná je tá požiadavka.Vtedy sa všetko ujasní,prečo motor mal tak tvrdý chod a prečo RJ skracovala dĺžky impulzov a aj tak z toho bol občas núdzák.Poučenie...nerob menežment ktorý nepoznáš detailne.v tomto prípade to vyšlo,ale nemuselo a vyše 600 e.- mohlo ísť komínom
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Znova som si to prešiel celé a nie som presvedčený že sa nemelie v zlom mlyne.Z opisu sa toho veľa odvodiť nedá čo a ako sa zistovalo,z čoho sa vlastne vychádza.podla menených vecí je to skôr asi systém pokus omyl.Preto dávam do pozornosti malú vlastnosť Hdi,že aj nízky tlak (okruh) je regulovaný,a jeho nedostatok sa ťažko odlišuje od problémov vo vysokom tlaku.navonok je správanie identické.Preto sa u Hdi začína vždy tam meraním tlakov.na vstupe aj výstupe.
-
- Príspevky: 6
- Dátum registrácie: 09.02.2010 19:18 Zdieľať na Facebook
Zhasinananie motora common rail
Tak to bola pekna rozsirna odpoved Ja som sa pripojil k tomuto vlaknu, bo mi tiez zhasina motor za jazdy a vie zhasnut aj na volnobehu, len mi nezapise ziadnu chybu. Preto som zacal riesit prve mechanicke casti : rele riadecej jednotky motora, podavacie cerpadlo a teraz este rozmyslam tiez nad vymenou klukoveho a vackoveho senzoru . Stale som v tom , ze keby bolo nieco vo vysokotlakovom okruhu tak chyba bude zapisana. Myslim ze cim je motor teplejsi, tak to robi castejsie, cidlo vody ukazuje normalne. Moje auto BMW 320d motor m47 .
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
V diagnostike to v podstate je vždy,ale nie formou chybového zápisu,to naznačuje aj cviro,a ono to tak aj je až na minimum závad ktoré majú pôvod v mechanickej závade,a nevie ich odchytiť ani diagnostika,resp dá zmätkovú správu vybočenia hodnoty.Ibaže diagnostika cez merané hodnoty je trocha vyžšia škola diagnostiky,ktorá navyše vyžaduje znalosť,čo je ako,ak je všetko v poriadku.Pretože kto nevie ako to byť má ak je všetko ok,nikdy nenájde chybu ak to nie je ok.Ja denne vidím,ako ľudia nečítajú z porozumením a riešenie majú pod nosom.Ak niekto chce nech si diely mení,raz sa to poddá (možno),ale tak sa to nerobí,a dnes keď skoro všetko treba po výmene aj nakódiť,tak ani výmena nemá prečo priniesť úspech.Toto už nie je doba karburátorov,11/2 otáčky na šróbiku volnobehu
-
- Príspevky: 6
- Dátum registrácie: 09.02.2010 19:18 Zdieľať na Facebook
Je to bmw e90 120 kw rok 2005. Neviem ake oznacenie ma riadaca jednotka motora, bolo to modre relatko v motorovej casti a hned za nim je RJ motora. Nebol som origos v BMW , ale bol som u takych co sa na bmw zameriavaju. Co si pamatam , tak bolo to na inpe , asi slabej texe a dalsie si nepamatam. Ono kopec mechanikov ma stiahnute rozne Dgz a skusaju , ale realita je vela krat taka ze tiez nevedia velmi citat medzi riadkami . Skusat mozem a ja a mam to stale lacnejsie ako platit este aj za pracu.Idealne by bolo keby sa za dzg platilo az po zisteni chyby.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 6
- Dátum registrácie: 09.02.2010 19:18 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 6
- Dátum registrácie: 09.02.2010 19:18 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 11 neregistrovaných