Zaslepenie EGR 2.0 tdi BKD - vysoká spotreba

sekcia na poukázanie problémov s dízlovými autami. čerpadlá, vstreky, dvojhmoty atd..návody a vysvetlenia

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24981
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

A pre toto sa má zavádzať kontrola readiness kódu na STK,kedže v tomto kóde sú všetky systémy dlhodobo "testované" a po xy správnych a bezchybných cykloch vytvoria readiness kód každého systému (EGR je jeden systém z viacerých).Je tam počítanie cyklov,výmazom pamäte závad sa nastavuje na stav "chyba" a na znulovanie musí prebehnúť zase xy bezvadných cyklov.Čiže...neokefuješ.
Naopak...pohladom na tento kód zo samými nulami je jasné že sú všetky systémy dlhodobo v poriadku a a ani výmaz nebol dlhšiu dobu realizovaný.Aj výmaz ak nie je žiadna chyba otočí počítadlo a treba čakať kým sa kód vytvorí.Tlačia sa čistejšie energie a tak bude extra tlak podkúriť nafte a teda hladať zámienky ako ich z ciest stiahnuť úplne z prehladom.Prvý budú vychcanci.Záchrana je iba v uplácaní,ale na to by bol tiež liek
vwdiesel
Príspevky: 14
Dátum registrácie: 19.03.2017 21:49
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa vwdiesel »

Takže skúsim ho naspäť zapojiť a uvidím či sa spotreba vráti tak ako bola. Ak nie tak ho znovu zaslepím...
mastik29
Príspevky: 2867
Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mastik29 »

U susedov (CR) je teraz docela frmol ma EK a STK, ludia zhanaju DPFka, obnovuju cinnost EGR atd, vesele citania po forach ako kto nepresiel a teraz hlada pomoc ako z toho von...
Zaplatili za rozne OFF a teraz zas budu platit za ON a k tomu si dat auto do poriadku...
Neviem ci dakym sposobom ide ukecat readiness kod, no myslim, ze nijak, tie 0 a 1 nepustia...
A pevne verim, ze to bude aj u nas, coskoro, kedze Slovensko byva skor inovatorom, a teraz nas bratia cesi predbehli... To len tak nezostane...
Takze urcite odporucam najst dakeho specialistu, co vie ten EGR vyradit s funkcie, no hlavne nie nejakeho lacneho garazoveho....
Inak, BKD je EDC 16, a neverim, ze by ti nesvietila kontrolka motora po tom zaslepeni... Totiz to, RJ to zisti vahou vzduchu...
A ak si isty tym, ze kontrolka ti nesvieti, a mas vysoku spotrebu, tak tam mas nieco posahane viac a to bude zabava davat do poriadku. Nebola to nahodou velmi vyhodna kupa auta???
Niekto zo zufalosti stratil nervy a radsej sa toho zbavil... No a kupec sa nasiel, sak spojku opravi jednohmotou a egr zaslepi plechom...
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24981
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Niečo zlikvidovať a niečo uviesť opäť do funkčného stavu sú dve nesmierne rozdielne veci.A hlavne treba na to úplne iný balík peňazí

mastik29...readiness ide ukecať,dá sa vytvoriť ,je na to rutina,ale je to tak obludne dlhý proces úkonov že ...robil by to fras.Ale aj tak sa dá vytvoriť len ak je systém ozaj funkčný bez chýb,takže márna snaha ho vytvoriť v blbom systéme.
misoV50
Príspevky: 742
Dátum registrácie: 11.07.2011 21:38
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa misoV50 »

Nechapem, co ches riesit tym zaslepenim EGR. Za zivot som odjazdil uz dost dizlov, a prvy, ktory uz mal EGR bol Citroen BX. Vsetky auta som predaval s najazdom cca 350.000 s motorom v stave noveho vozidla, zatial co karoseria bola na nektorych autach riadne zkorodovana. Niektore zastarali "moralne", (povedme nemali klimu) preto isli prec, niektore boli obuchane do parkovania, vyzerali ako smetne nadoby, celne skla doskribane od stieracov ze som v noci nevidel, sedacky vysedene, ale motory vsetky ako nove napriek tomu, ze tam cely cas "isli tie sracky". Kvalitny olej kazdych 15 - 20 tis. a prisada do nafty, to je vsetko. Cim viac do motora budes vrtat, tym menej ti vydrzi.
smakoun
Príspevky: 21
Dátum registrácie: 21.03.2017 12:53
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa smakoun »

presne na to som sa chcel spytat ze na co si ho vlastne zaslepoval mozno by stacilo len ak by si ho poriadne vycisti vsetko v tom aute na nieco je vidis tym zaslepenim si si len pridal na spotrebe
vwdiesel
Príspevky: 14
Dátum registrácie: 19.03.2017 21:49
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa vwdiesel »

mastik29 napísal:U susedov (CR) je teraz docela frmol ma EK a STK, ludia zhanaju DPFka, obnovuju cinnost EGR atd, vesele citania po forach ako kto nepresiel a teraz hlada pomoc ako z toho von...
Zaplatili za rozne OFF a teraz zas budu platit za ON a k tomu si dat auto do poriadku...
Neviem ci dakym sposobom ide ukecat readiness kod, no myslim, ze nijak, tie 0 a 1 nepustia...
A pevne verim, ze to bude aj u nas, coskoro, kedze Slovensko byva skor inovatorom, a teraz nas bratia cesi predbehli... To len tak nezostane...
Takze urcite odporucam najst dakeho specialistu, co vie ten EGR vyradit s funkcie, no hlavne nie nejakeho lacneho garazoveho....
Inak, BKD je EDC 16, a neverim, ze by ti nesvietila kontrolka motora po tom zaslepeni... Totiz to, RJ to zisti vahou vzduchu...
A ak si isty tym, ze kontrolka ti nesvieti, a mas vysoku spotrebu, tak tam mas nieco posahane viac a to bude zabava davat do poriadku. Nebola to nahodou velmi vyhodna kupa auta???
Niekto zo zufalosti stratil nervy a radsej sa toho zbavil... No a kupec sa nasiel, sak spojku opravi jednohmotou a egr zaslepi plechom...

Kup to nebol žiadny. Kontrolka mi svieti už 5 rokov keď ho raz poriadne vytočili na emisnej vtedy sa rozsvietila. Chcel som to dať sem http://www.dieselpowerchip.eu/soft-upravy/
A je možné že tá spotreba je vysoká preto lebo tam ide menej vzduchu keď tam nejdú tie plyny?
vsevetko
Príspevky: 974
Dátum registrácie: 19.03.2017 18:24
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa vsevetko »

Treba čítať s porozumením.


mhlavaty napísal : "EGR má aj priamy dopad na spotrebu hlavne v režime čiastočného zaťaženia v ktorom EGR výlučne pracuje.Ním prepúštané množstvo môže dosahovať až 60% plynu,takže žiadne fazulky.
Presvedčiť sa o tom môžeš hravo sám v diagnostike,pokiaľ sleduješ prietok pri otv/zatv EGR"
mastik29
Príspevky: 2867
Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mastik29 »

A myslis, ze za tou svietacou kontrolkou je spominany EGR?
Preco nenapises, ze co tomu autu je skutocne?
Nieco ako rozvody bolo riesene? Svieti ti kontrolka a ty riesis zaslepenie EGR... Ako… Tazko pochopit taketo uvazovanie. Zeby ta zvysena spotreba mohla byt odvodena od chyby motora, prave koli ktorej svieti ta kontrolka, tak to ta nenapadlo, namiesto toho si pridavas dalsie starosti so zaslepenim EGR a este chces do toho aj investovat peniaze, tak to uz je mimo zdraveho rozumu.
Ale ked si sam, osobne presvedceny o tom, ze to EGR je treba zaslepit, tak si tak urob, zaplat za to.
Ze budes smrdiet ako stara Avia, ze sa ti auto bude dlhsie zohrievat, ze ti neskor bude kurit, ze koli tomu bude vyssia spotreba, ze motor koli tomu bude trpiet, ze si koledujes o dalsie problemy na EK a STK, ze budes zas musiet dakoho uplacat… Tvoj problem, ked si sa tak rozhodol a trvas na tom, ze je to tak spravne.
Mozes argumentovat, ze motor bude dychat iba cerstvy vzduch, iste, avsak pre neho je to len drobnost, na inych veciach podstatne viac zalezi.
Ked clovek sleduje, kam smeruje europa a dieslove motory, ake doslova obstrukcie majitelom dieslivych aut sa chystaju a napriek tomu sa najdu ludia, ktori riesia odstranenie DPF, odstavenie EGR atd, tak to nechapavo pozeram s otvorenou hubou, ze co to za ………
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

kara je srot, lebo ma takeho pana/panov a ne preto, ze vyrobca tam zamontoval egr :4012:
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
VLADY
Príspevky: 5285
Dátum registrácie: 11.09.2007 20:00
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa VLADY »

Daj si zaslepiť aj niečo iné....
Možno prídeš na to, že isté veci sú skrátka vymyslené a majú fungovať tak ako ich konštruktér navrhol. A ich zrušenie je viac problém, ako ak ich dáme do funkčného stavu. Ale to je len môj názor . Niekto rieši veci rozumom a zvážením všetkých pro a proti, a niekto len tak jednostranným pohľadom na vec. Ja to tam nechcem a basta koniec debaty!
EASY206
Príspevky: 476
Dátum registrácie: 03.04.2011 12:33
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa EASY206 »

vwdiesel napísal:
mastik29 napísal:U susedov (CR) je teraz docela frmol ma EK a STK, ludia zhanaju DPFka, obnovuju cinnost EGR atd, vesele citania po forach ako kto nepresiel a teraz hlada pomoc ako z toho von...
Zaplatili za rozne OFF a teraz zas budu platit za ON a k tomu si dat auto do poriadku...
Neviem ci dakym sposobom ide ukecat readiness kod, no myslim, ze nijak, tie 0 a 1 nepustia...
A pevne verim, ze to bude aj u nas, coskoro, kedze Slovensko byva skor inovatorom, a teraz nas bratia cesi predbehli... To len tak nezostane...
Takze urcite odporucam najst dakeho specialistu, co vie ten EGR vyradit s funkcie, no hlavne nie nejakeho lacneho garazoveho....
Inak, BKD je EDC 16, a neverim, ze by ti nesvietila kontrolka motora po tom zaslepeni... Totiz to, RJ to zisti vahou vzduchu...
A ak si isty tym, ze kontrolka ti nesvieti, a mas vysoku spotrebu, tak tam mas nieco posahane viac a to bude zabava davat do poriadku. Nebola to nahodou velmi vyhodna kupa auta???
Niekto zo zufalosti stratil nervy a radsej sa toho zbavil... No a kupec sa nasiel, sak spojku opravi jednohmotou a egr zaslepi plechom...

Kup to nebol žiadny. Kontrolka mi svieti už 5 rokov keď ho raz poriadne vytočili na emisnej vtedy sa rozsvietila. Chcel som to dať sem http://www.dieselpowerchip.eu/soft-upravy/
A je možné že tá spotreba je vysoká preto lebo tam ide menej vzduchu keď tam nejdú tie plyny?
5 rokov ti svieti kontrolka?mna by z neho asi je..o!,ak by umna svietila nonstop kontrolka.Ak sa rozsvieti Check engine to znamena ze asi nebude vsetko ok s kostolnym poriadkom.Mnoho soferov tu kontrolku ignoruje ale urcite to nie je spravne riesenie.Cize moc si sa onho ale nestaral vsakze? :zg282:
vwdiesel
Príspevky: 14
Dátum registrácie: 19.03.2017 21:49
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa vwdiesel »

Pred 5 r. mi na EK vytáčali motor a zaniesol sa katalyzátor preto to svietilo EMISE DO DILNY
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24981
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Čo sa urobilo s ním urobilo,ako sa riešil ?
mastik29
Príspevky: 2867
Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mastik29 »

Na STK zaniesli katalizator zvysenim otacok??? Pekna blbost...
Nie ze by som nevidel zaneseny kat na dieslovom motore, avsak vtedy sa riesilo turbo, ktore netlacilo, velka spotreba a chaby vykon, lenze to auto malo viac nez 15x okolo zemegule nabehane.
Katalizator sa nedokaze za tych 10 sekund zaniest.
Tu sa vsak jedna o 2.0 tdi, BKD, co snad bola asi taj naj motorizacia v octavii, no v tomto pripade je znacne zanedbana udrzba, tazko radit niekomu, kto takto odignoruje. Byt mechanikom toho auta, tak ho poslem do ....
Lebo pride s niecim, akoze banalnym, okolo toho kopu zatajovania a klamstva, pritom motor na ser-ma-er, a s deravymi vreckami.

Návrat na "Bežné poruchy dieselových áut"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 35 neregistrovaných