Zamrznutie nafty

diskusia o aditívach, aký olej pre moje vozidlo ...

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

71jany71
Príspevky: 38
Dátum registrácie: 31.01.2016 18:19
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa 71jany71 »

Tuna som našiel nejaké testy nafty.
https://www.youtube.com/channel/UCDehyC ... 0Sw/videos
Acon
Príspevky: 6995
Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Acon »

Ten pokus s VIFom má len utvrdil v tom, že jeho nepoužívaním nevyhadzujem peniaze z okna. Parafín sa skrátka oddelí či tam VIF je, alebo nie.
martinkf
Príspevky: 56
Dátum registrácie: 21.05.2014 20:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa martinkf »

tak dnes rano po tej vymene filtra palivoveho som sadol do auta vonku -10st okolo 10 rano, auto nastartovalo v momente a mal som zlu predtuchu tak som sa radsej s nim ani nehybal iba tak pridaval na mieste 10minut a po 10minutach auto zhaslo z ničoho nič, ze brzo nutno navstivit servis, myslite ze je to tou vodou v nadrzi, ze by tam bola?
Acon
Príspevky: 6995
Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Acon »

To je vysoká pravdepodobnosť
pn437ab
Príspevky: 1138
Dátum registrácie: 14.12.2006 20:30
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pn437ab »

VIF je velice vhodne na osetrenie nafty z neznameho povodu. Mam to odskusane a funguje to. Do cistej nafty netreba nic , auto bude jazdit aj tak. Do bordelu z neznameho povodu treba VIF . Ja som jazdil roky na takuto naftu a bez VIF auto odislo ale uz sa nevratilo z VIF to bolo bez problemov - odskusane na vlastnych autach takze nejde o ziadne bludy z druhej ruky.


POZOR
VIF nezvisuje vykon a hlavne nevie opravit nieco co je uz prirodzenim pouzivanim opotrebene.

Vodu v nafte -jej vätsi obsah- urcite z nadrze neodstrani.
Acon
Príspevky: 6995
Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Acon »

Roky jazdím bez VIF alebo čohokoľvek podobného, niekoľko áut od 0 po 340 - 400 000km a žiadne neodišlo a všetky bez akejkoľvek opravy pal. systému. Tak sa pýtam, o koľko km viac vydržia s VIF? Pri tých km je to cca 400 plných nadrží cca 55l koľko je to peňazí za VIF?
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

asi 400e si usetril na 400 000km, jak sa hovori, kto si male nevazi velke si nezasluzi :2f93:
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
oco13
Príspevky: 17842
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Bajo a ako vylepšíš elektriku aby ti žiarovky dlhšie vydržali??? :40bd: :40bd:
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

ledky uz stoja 1,5e, takze kludne zapnem :d :D , som len reagoval na cenu aditivacie, inac sa nevyjadrujem k pozitivam/negativam, kedze na kachloch nejazdim, ani neplanujem :)
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
oco13
Príspevky: 17842
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Ale jazdíš na plyne rovnako ako ja , aditivuješ benzín na štartovanie? Ja sa priznám ,keď som zistil ,že mám benzín v nádrži viac ako rok , dal som tam ten "lepší" od slovnaftu . lol
A k cene aditivácie - ak rozmýšlam či kúpim brzdové doštičky za 7 alebo za 8.3 eura - tak je jasný aj môj postoj k cene aditivácie. :40bd:
Naposledy upravil/-a oco13 v 22.01.2017 23:08, upravené celkom 1 krát.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

tatko minul som jednu pixlu vif :41c2: , moju prvu v zivote...druhu mam v kufri...sice par nadrzi som ho nedal, ale zase tam lejem nad 100oktanov, mam dojem ze vydzi dlhsie startovat bez problemov ako 95ka...a ten rocny neverim ze nastartuje motor lol , tu sviecku cvirovu by si mu skorej s nim zahasil lol
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
Acon
Príspevky: 6995
Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Acon »

bajo777 napísal:asi 400e si usetril na 400 000km, jak sa hovori, kto si male nevazi velke si nezasluzi :2f93:
ja si malé práve vážim. No nevážim si zbytočné. A toto, ako ukázalo aj video, zbytočné je. Parafín sa skrátka separuje bez ohľadu na prítomnosť aditiva. Ešte sa dá uvažovať nad čistiacim efektom no vzhľadom na pozitívne skúsenosti bez aditiv v tom zmysel nevidím. To už skôr dám peniaze za dekarbonizaciu, čo je myslím efektívnejšie. No vo vzťahu k zimným štartom je aditivum skrátka nezmysel.
Acon
Príspevky: 6995
Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Acon »

bajo777 napísal:... ale zase tam lejem nad 100oktanov, mam dojem ze vydzi dlhsie startovat bez problemov ako 95ka... lol
Ľudia sú vďačné objekty pre marketingové vytahovače peňazí. Na štartovanie to nemá žiadny vplyv ani nemá prečo mať. Voľakedy sme museli na dané oktany nastaviť predzápal, dnes to robí RJ. Vodič ani nemá šancu poznať vyšší výkon lebo je to len o cca 1,5%, takže vysokooktanove palivo v sériovom motora je čistá charita v prospech predajcu.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24979
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Motor sa danému octanovému číslu prispôsobuje na základe toho že monitoruje chod cez snímače klepania a na základe nich upravuje predstih a dĺžku otvorenia vstrekovača,tento zásah ale jednoznačne motor obmedzuje na výkone.Vyspelosť systému rozhodne o tom čo všetko sa zúčastní na riadení,vodič zmenu u jedného systému nemusí postrehnúť,u druhého už môže mať motor problémy.Navyšovať octanové číslo žiadny valný zmysel nemá,naopak ale platí že nižšie číslo môže byť problémové,a môže sa prejaviť aj na chode ale aj na zvýšení spotreby.
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

u mna je to cista empiria hosi, marketing na mna nefunguje :), ja ten benal miniem za 20e mesacne, ale proste vidim ze na 95ku mi to startuje 5 tyzdnov na supu a na 100+ trebars o dva tyzdne dlhsie, oktanove cislo mne vysvetlovat netreba, mal som celkom dobre znamky zo spalovakov aj bez klobasok :d :D

apropo to ze niekomu chyta bazjake auto, na barzco na brnk ma nezajima, mam sporak s EURO5 kou, az to niekomu volaco hovori :41c2:

cize abych to zhrnul, ja tu 100+ nekupujem kvoli oktanom, ale kvoli pozitivnej skusenosti so startovanim :), kontrolna otazka to Acon, od coho zavisi podla Teba "startovatelnost" studeneho benzinoveho motora ;-) ? v tomto pripade uvazujeme motor v 100% kondicii, takze kompresiu, iskru, otacky startera nechajme bokom, sustredme sa na palivo...
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok

Návrat na "Oleje, mazivá, palivá, aditíva"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 53 neregistrovaných