Zamrznutie nafty
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 38
- Dátum registrácie: 31.01.2016 18:19 Zdieľať na Facebook
Tuna som našiel nejaké testy nafty.
https://www.youtube.com/channel/UCDehyC ... 0Sw/videos
https://www.youtube.com/channel/UCDehyC ... 0Sw/videos
-
- Príspevky: 6995
- Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 56
- Dátum registrácie: 21.05.2014 20:01 Zdieľať na Facebook
tak dnes rano po tej vymene filtra palivoveho som sadol do auta vonku -10st okolo 10 rano, auto nastartovalo v momente a mal som zlu predtuchu tak som sa radsej s nim ani nehybal iba tak pridaval na mieste 10minut a po 10minutach auto zhaslo z ničoho nič, ze brzo nutno navstivit servis, myslite ze je to tou vodou v nadrzi, ze by tam bola?
-
- Príspevky: 6995
- Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1138
- Dátum registrácie: 14.12.2006 20:30 Zdieľať na Facebook
VIF je velice vhodne na osetrenie nafty z neznameho povodu. Mam to odskusane a funguje to. Do cistej nafty netreba nic , auto bude jazdit aj tak. Do bordelu z neznameho povodu treba VIF . Ja som jazdil roky na takuto naftu a bez VIF auto odislo ale uz sa nevratilo z VIF to bolo bez problemov - odskusane na vlastnych autach takze nejde o ziadne bludy z druhej ruky.
POZOR
VIF nezvisuje vykon a hlavne nevie opravit nieco co je uz prirodzenim pouzivanim opotrebene.
Vodu v nafte -jej vätsi obsah- urcite z nadrze neodstrani.
POZOR
VIF nezvisuje vykon a hlavne nevie opravit nieco co je uz prirodzenim pouzivanim opotrebene.
Vodu v nafte -jej vätsi obsah- urcite z nadrze neodstrani.
-
- Príspevky: 6995
- Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Ale jazdíš na plyne rovnako ako ja , aditivuješ benzín na štartovanie? Ja sa priznám ,keď som zistil ,že mám benzín v nádrži viac ako rok , dal som tam ten "lepší" od slovnaftu .
A k cene aditivácie - ak rozmýšlam či kúpim brzdové doštičky za 7 alebo za 8.3 eura - tak je jasný aj môj postoj k cene aditivácie.
A k cene aditivácie - ak rozmýšlam či kúpim brzdové doštičky za 7 alebo za 8.3 eura - tak je jasný aj môj postoj k cene aditivácie.
Naposledy upravil/-a oco13 v 22.01.2017 23:08, upravené celkom 1 krát.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 6995
- Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56 Zdieľať na Facebook
ja si malé práve vážim. No nevážim si zbytočné. A toto, ako ukázalo aj video, zbytočné je. Parafín sa skrátka separuje bez ohľadu na prítomnosť aditiva. Ešte sa dá uvažovať nad čistiacim efektom no vzhľadom na pozitívne skúsenosti bez aditiv v tom zmysel nevidím. To už skôr dám peniaze za dekarbonizaciu, čo je myslím efektívnejšie. No vo vzťahu k zimným štartom je aditivum skrátka nezmysel.bajo777 napísal:asi 400e si usetril na 400 000km, jak sa hovori, kto si male nevazi velke si nezasluzi
-
- Príspevky: 6995
- Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56 Zdieľať na Facebook
Ľudia sú vďačné objekty pre marketingové vytahovače peňazí. Na štartovanie to nemá žiadny vplyv ani nemá prečo mať. Voľakedy sme museli na dané oktany nastaviť predzápal, dnes to robí RJ. Vodič ani nemá šancu poznať vyšší výkon lebo je to len o cca 1,5%, takže vysokooktanove palivo v sériovom motora je čistá charita v prospech predajcu.bajo777 napísal:... ale zase tam lejem nad 100oktanov, mam dojem ze vydzi dlhsie startovat bez problemov ako 95ka...
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24979
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Motor sa danému octanovému číslu prispôsobuje na základe toho že monitoruje chod cez snímače klepania a na základe nich upravuje predstih a dĺžku otvorenia vstrekovača,tento zásah ale jednoznačne motor obmedzuje na výkone.Vyspelosť systému rozhodne o tom čo všetko sa zúčastní na riadení,vodič zmenu u jedného systému nemusí postrehnúť,u druhého už môže mať motor problémy.Navyšovať octanové číslo žiadny valný zmysel nemá,naopak ale platí že nižšie číslo môže byť problémové,a môže sa prejaviť aj na chode ale aj na zvýšení spotreby.
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
u mna je to cista empiria hosi, marketing na mna nefunguje , ja ten benal miniem za 20e mesacne, ale proste vidim ze na 95ku mi to startuje 5 tyzdnov na supu a na 100+ trebars o dva tyzdne dlhsie, oktanove cislo mne vysvetlovat netreba, mal som celkom dobre znamky zo spalovakov aj bez klobasok
apropo to ze niekomu chyta bazjake auto, na barzco na brnk ma nezajima, mam sporak s EURO5 kou, az to niekomu volaco hovori
cize abych to zhrnul, ja tu 100+ nekupujem kvoli oktanom, ale kvoli pozitivnej skusenosti so startovanim , kontrolna otazka to Acon, od coho zavisi podla Teba "startovatelnost" studeneho benzinoveho motora ? v tomto pripade uvazujeme motor v 100% kondicii, takze kompresiu, iskru, otacky startera nechajme bokom, sustredme sa na palivo...
apropo to ze niekomu chyta bazjake auto, na barzco na brnk ma nezajima, mam sporak s EURO5 kou, az to niekomu volaco hovori
cize abych to zhrnul, ja tu 100+ nekupujem kvoli oktanom, ale kvoli pozitivnej skusenosti so startovanim , kontrolna otazka to Acon, od coho zavisi podla Teba "startovatelnost" studeneho benzinoveho motora ? v tomto pripade uvazujeme motor v 100% kondicii, takze kompresiu, iskru, otacky startera nechajme bokom, sustredme sa na palivo...
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 53 neregistrovaných