Xsara alebo Xantia
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 134
- Dátum registrácie: 15.05.2007 14:47 Zdieľať na Facebook
Xsara alebo Xantia
Caute, pozeram prve auto pre zenu za lacny peniaz, ktore sa moze pootlkat, nieco pokazit atd a mozno by som chcel Citroen. Saxo je prilis male, ostava teda Xsara a Xantia. Xantia sa mi dizajnovo paci, hydropneu podvozok je uzasny na vozenie. Na druhej strane, kedze Xantia bola najvyssi model Citroenu v ponuke, tak urcite ma aj zlozitejsiu konstrukciu a drahsi servis. Mam teda pocit, ze ked sa nieco pokazi, tak na Xsare to bude urcite lacnejsie opravitelne ako na xantoske. Mal by to byt benzin alebo hladky diesel, aspon s klimou a 2 airbagmi, co vacsina aut v ponuke ma. Bolo by teda lepsie sa orientovat na Xsaru, Xantiu alebo ich dvojicky od Pegueotu - 306, 406?
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
_
Xantia nie je zasa až taký výkrik techniky, najväčším problémom je zanedbaná starostlivosť o podvozok. A najvyšším modelom bolo XM...
-
- Príspevky: 549
- Dátum registrácie: 10.10.2006 11:47 Zdieľať na Facebook
podla mna je xantia idealna volba hlavne koli batozinovemu priestoru a pohodliu, 406 19TD sme vymenili za X2 HDi 109k , aktualne ma 440 000km a zislo by sa vymenit tesnenia v posilovaci a loziska, inac je bez problemu,motor bez problemu,
tiez xantia ma lepsi reliability report ako napr š octavia (ktora prakticky ziadnu technologiu podvozka nema)
xantia ma viac druhov podvozkov, tak si vyber ci chces klasiku, klasiku s protipadanim, hydractive (dva rezimy pruzenia) alebo activu (najnarocnejsia ale beznaklonova)
volil by som xantiu x2 (facelift) ma vylepsenu bezpecnost a je samozrejme modernejsia s viac prvkami vybavy
hydraulika ma minimalny servis, menia sa gule (37e /kus nová vydrzi cca 60-80 000km) alebo sa dofukuju (10e/ks) a meni sa kvapalina LHM ,takze ak to nieje hnoj nepostarany tak by si nemal mat problem
xsaru by som nebral z dovodu blbej zadnej napravy a este blbsej opravy zadnej napravy XSA s torznymi tyčami
306 - rovnaka naprava ako xsara
406-mne osobne tam vadil len nepouzitelny sedanovy kufor a lenivy motor 92k
+ ak by si sa rozhodol pre 406tku tak by som volil prvy model v plnej vybave s HDi. je o nieco komfortnejsi ako facelift a nema multiplex (menej starosti) ktory sa daval az od 2002
P.S - 19D je slabota, aspon TD alebo HDi, benzin by som v xantii nebral, urcite nie 1.4i,1.6i,1.8i
tiez xantia ma lepsi reliability report ako napr š octavia (ktora prakticky ziadnu technologiu podvozka nema)
xantia ma viac druhov podvozkov, tak si vyber ci chces klasiku, klasiku s protipadanim, hydractive (dva rezimy pruzenia) alebo activu (najnarocnejsia ale beznaklonova)
volil by som xantiu x2 (facelift) ma vylepsenu bezpecnost a je samozrejme modernejsia s viac prvkami vybavy
hydraulika ma minimalny servis, menia sa gule (37e /kus nová vydrzi cca 60-80 000km) alebo sa dofukuju (10e/ks) a meni sa kvapalina LHM ,takze ak to nieje hnoj nepostarany tak by si nemal mat problem
xsaru by som nebral z dovodu blbej zadnej napravy a este blbsej opravy zadnej napravy XSA s torznymi tyčami
306 - rovnaka naprava ako xsara
406-mne osobne tam vadil len nepouzitelny sedanovy kufor a lenivy motor 92k
+ ak by si sa rozhodol pre 406tku tak by som volil prvy model v plnej vybave s HDi. je o nieco komfortnejsi ako facelift a nema multiplex (menej starosti) ktory sa daval az od 2002
P.S - 19D je slabota, aspon TD alebo HDi, benzin by som v xantii nebral, urcite nie 1.4i,1.6i,1.8i
AutoSpecial.top
-
- Príspevky: 484
- Dátum registrácie: 07.05.2012 21:32
- Bydlisko: Nove Zamky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 16
- Dátum registrácie: 10.04.2009 22:47 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 8 neregistrovaných