Vysvetlenie činnosti Flashlube
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 53
- Dátum registrácie: 15.04.2008 18:56 Zdieľať na Facebook
Vysvetlenie činnosti Flashlube
Ahojte vsetci. aj som hladal a aj som cital, no odpoved na moju otazku som sa nedozvedel. vie mi niekto vysvetlit alebo zodpovedne objasnit, ako sa dostane olej na mazanie 16 ventilov rovnomerne na kazdy jeden, aby nedoslo k ich podpaleniu? ten olej aspon na mojej vectre c 2.2i 2002 je kvapkany na zaciatok sania a nejak si neviem vysvetlit, ako sa ta kvapka za kvapkov moze dostat ku kazdemu ventilu (ved ta kvapka je mala a ta hlava je pre nu taka velka). cize ide mi o to, ci to flashlube je ozaj take dobre a ci nahodou nepremazuje napr.len 6, alebo 8 ventilov z tych 16...snad sa pytam zrozumitelne, ci? vdaka za odpovede...
len tak na okraj: vdaka za niektore vase temy k LPG a vysvetlenia k nim, super mi objasnili fungovanie splynovacov a vsetko okolo nich
vsetkym prajem prijemne prezitie sviatkov a pohodove jazdenie...
len tak na okraj: vdaka za niektore vase temy k LPG a vysvetlenia k nim, super mi objasnili fungovanie splynovacov a vsetko okolo nich
vsetkym prajem prijemne prezitie sviatkov a pohodove jazdenie...
-
- Príspevky: 1383
- Dátum registrácie: 10.06.2009 21:06 Zdieľať na Facebook
aj tebe napodobne pekne sviatky
flashlube alebo dnes uz JLM ventily ani nie tak maze ale skor chladi resp. ochladzuje tym, ze vytvara nejaky ochranny film na ventiloch a sedlach a takto ich chrani pred nadmernym opotrebovanim
ak sa nemylim tak su dva druhy davkovania, mechanicke a modernejsie elektronicke .. kedze to ide cez sanie a vzduch sa dostane ku kazdemu ventilu tak predpokladam, ze s nim by sa mal vsade dostat aj JLM
EDIT: osobne realnu skusenost nemam takze neviem posudit ucinok ale ak by som mal auto, ktore by JLM potrebovalo tak by som ho tam radsej dal
flashlube alebo dnes uz JLM ventily ani nie tak maze ale skor chladi resp. ochladzuje tym, ze vytvara nejaky ochranny film na ventiloch a sedlach a takto ich chrani pred nadmernym opotrebovanim
ak sa nemylim tak su dva druhy davkovania, mechanicke a modernejsie elektronicke .. kedze to ide cez sanie a vzduch sa dostane ku kazdemu ventilu tak predpokladam, ze s nim by sa mal vsade dostat aj JLM
EDIT: osobne realnu skusenost nemam takze neviem posudit ucinok ale ak by som mal auto, ktore by JLM potrebovalo tak by som ho tam radsej dal
Naposledy upravil/-a andy.gee v 23.12.2011 21:56, upravené celkom 2 krát.
-
- Príspevky: 5429
- Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44 Zdieľať na Facebook
ahoj, tlashlube v nie je mazanie ventilov...
v skutočnosti ide o chladenie ventilov - existujú dve princípy dávkovania flashlube - podtlakový - sanie, alebo elektronické dávkovanie.
*Ten prvý systém má nevýhodu hlavne v nízkych otáčkach, kedy je podtlak v saní menší a preto bol vyvinutý druhý, spoľahlivejší typ
v skutočnosti ide o chladenie ventilov - existujú dve princípy dávkovania flashlube - podtlakový - sanie, alebo elektronické dávkovanie.
*Ten prvý systém má nevýhodu hlavne v nízkych otáčkach, kedy je podtlak v saní menší a preto bol vyvinutý druhý, spoľahlivejší typ
-
- Príspevky: 352
- Dátum registrácie: 22.11.2009 10:08 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 53
- Dátum registrácie: 15.04.2008 18:56 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
_
Samozrejme, nejaký Flashlube je len marketing a loby jeho výrobcu! Stačí M6D...
-
- Príspevky: 352
- Dátum registrácie: 22.11.2009 10:08 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 53
- Dátum registrácie: 15.04.2008 18:56 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
_
Koľko myslíš, že existuje podobných magorov, ktorí majú reálne skúsenosti? Za montáž LPG dáš viac ako liter, to chceš všetko ušetriť na tom Flashlube? Vzhľadom na jeho cenu ti to bude chvíľu trvať...
-
- Príspevky: 53
- Dátum registrácie: 15.04.2008 18:56 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1383
- Dátum registrácie: 10.06.2009 21:06 Zdieľať na Facebook
neviem kolko platis ty ale na jlm sa da usetrit ak si ho vies pozhanat
ja som teraz nasiel za 14 eur liter vratane kuriera (5 litrove balenie som pozeral za necelych 70 eur s postou)
podla predpisaneho davkovania by mohlo tych 5 litrov vystacit na 5000 litrov paliva co je teoreticky aj 50 tisic km
keby si chcel tak mi napis sukromnu spravu ti poslem link
ja som teraz nasiel za 14 eur liter vratane kuriera (5 litrove balenie som pozeral za necelych 70 eur s postou)
podla predpisaneho davkovania by mohlo tych 5 litrov vystacit na 5000 litrov paliva co je teoreticky aj 50 tisic km
keby si chcel tak mi napis sukromnu spravu ti poslem link
Naposledy upravil/-a andy.gee v 23.12.2011 22:46, upravené celkom 1 krát.
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
_
Hlavne, že ty si odpovedal aspoň na jednu moju otázku...
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
_
5 litrov na 50 tis. km?! Tak to bude slušná úspora ak namiesto toho použije olej...
-
- Príspevky: 1383
- Dátum registrácie: 10.06.2009 21:06 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3687
- Dátum registrácie: 04.01.2008 18:44 Zdieľať na Facebook
Zdravím všetkých ktorí veria na flashlube a podobné prísady, ktoré vylepšujú na motoroch našich áut všetko, čo týmy špecialistov zo všetkých svetových automobiliek nedokázali doteraz zvládnuť.
Som technik, tak by som bol skutočne vďačný, keby tu niekto z predošlých prispievateľov zrozumiteľne vysvetlil, akým spôsobom sem-tam kvapka flashlube v nasávanom vzduchu dokáže chladiť ventily.
To je z technického hľadiska číry nezmysel.
Nepochybne sa taká kvapka hlashlube vo vzduchu rozptýli a pri sústavnom dávkovaní nejaký efekt, čo sa týka vytvorenia mikroskopického mazacieho filmu na sacích ventiloch, snáď vyvinie.
Problém je ale v tom, že vyššou teplotou spalovania pri LPG sú namáhané predovšetkým výfukové ventily, lenže im ten zhorený flashlube už asi moc nepomôže.
Mal som viacej áut na LPG, jedno ešte máme, samozrejme som LPG montoval vždy len kvôli úspore prevádzkových nákladov, lebo inak je to vždy len komplikácia oproti pôvodnému jednopalivovému stavu. Nemyslím preto, že má význam si zhoršovať ekonomickú bilanciu auta na LPG kupovaním Flashlube a podobných prípravkov.
To už skôr by som sa sústredil pred rozhodovaním o montáži LPG na výber vhodného auta, resp. motora, pretože niektoré motory znášajú tepelné pomery v spalovacom priestore pri LPG lepšie a iné zasa horšie, čo znamená skoršie poodpálenie ventilov.
To považujem za podstatne výraznejší prínos pre dlhodobú bezporuchovú prevádzku, pretože motor, ktorý nemá sedlá ventilov dostatočne odolné, bude po čase potrebovať opravu aj pri aplikácii flashlube a naopak, motor lepšie pripravený pre prevádzku s LPG vydrží, aj keď žiaden obdobný prípravok užívaný nebude.
Som technik, tak by som bol skutočne vďačný, keby tu niekto z predošlých prispievateľov zrozumiteľne vysvetlil, akým spôsobom sem-tam kvapka flashlube v nasávanom vzduchu dokáže chladiť ventily.
To je z technického hľadiska číry nezmysel.
Nepochybne sa taká kvapka hlashlube vo vzduchu rozptýli a pri sústavnom dávkovaní nejaký efekt, čo sa týka vytvorenia mikroskopického mazacieho filmu na sacích ventiloch, snáď vyvinie.
Problém je ale v tom, že vyššou teplotou spalovania pri LPG sú namáhané predovšetkým výfukové ventily, lenže im ten zhorený flashlube už asi moc nepomôže.
Mal som viacej áut na LPG, jedno ešte máme, samozrejme som LPG montoval vždy len kvôli úspore prevádzkových nákladov, lebo inak je to vždy len komplikácia oproti pôvodnému jednopalivovému stavu. Nemyslím preto, že má význam si zhoršovať ekonomickú bilanciu auta na LPG kupovaním Flashlube a podobných prípravkov.
To už skôr by som sa sústredil pred rozhodovaním o montáži LPG na výber vhodného auta, resp. motora, pretože niektoré motory znášajú tepelné pomery v spalovacom priestore pri LPG lepšie a iné zasa horšie, čo znamená skoršie poodpálenie ventilov.
To považujem za podstatne výraznejší prínos pre dlhodobú bezporuchovú prevádzku, pretože motor, ktorý nemá sedlá ventilov dostatočne odolné, bude po čase potrebovať opravu aj pri aplikácii flashlube a naopak, motor lepšie pripravený pre prevádzku s LPG vydrží, aj keď žiaden obdobný prípravok užívaný nebude.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 10 neregistrovaných