Vypnutie motora počas Diagnostiky
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 45
- Dátum registrácie: 20.06.2013 15:35 Zdieľať na Facebook
Vypnutie motora počas Diagnostiky
Zdravím, skúšali sme robiť logovanie na pasate b5 81kw. Po logovaní som ešte počas jazdy zatvoril okno s logovaním, odpojil sa (v programe) od RJ. motora (01) a auto zhaslo počas jazdy. Teraz sa nedá naštartovať. Točí ale nechytí. Aký môže byť problém? Je to náhoda alebo to má nejaký súvis s tym ze som zatvoril okno logovania a odpojil sa od RJ?
Robilo sa to na VDSke 17. So štartom pred tým nebol nikdy ziadny problém. Logovanie sa robilo kvôli tomu ze poslednú dobu vypína turbo.
Potom som skúšal pozrieť pamať závad je tam iba chyba tlaku turba kt. tam bola aj pred tým, v mernýnch hodnotách normalne ukazalo všetko ciže diagnostika komunikuje s RJ. Len to nechce nastartovať.
Robilo sa to na VDSke 17. So štartom pred tým nebol nikdy ziadny problém. Logovanie sa robilo kvôli tomu ze poslednú dobu vypína turbo.
Potom som skúšal pozrieť pamať závad je tam iba chyba tlaku turba kt. tam bola aj pred tým, v mernýnch hodnotách normalne ukazalo všetko ciže diagnostika komunikuje s RJ. Len to nechce nastartovať.
-
- Príspevky: 7876
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 45
- Dátum registrácie: 20.06.2013 15:35 Zdieľať na Facebook
Je rozdiel vypnuť počas jazdy (napr. 50 km/h) a vypnuť pri volnobehu kedy motor beží na volnobeh no auto stojí ?
Ak v tom rozdiel je tak to beriem...ale ak je to jedno či auto stojí alebo ide, by mal byť podľa mna postup taký že sa najprv odpojim v programe od riadiacej jednotky na kt. som pripojený (v mojom prípade to bol motor - 01 ) Nasleduje vypnutie zapalovania (odstavenie motora) a následne odpojim diagnostický kabel so zásuvky.
Ak sa mýlim opravte ma rád sa poučím.
Ak v tom rozdiel je tak to beriem...ale ak je to jedno či auto stojí alebo ide, by mal byť podľa mna postup taký že sa najprv odpojim v programe od riadiacej jednotky na kt. som pripojený (v mojom prípade to bol motor - 01 ) Nasleduje vypnutie zapalovania (odstavenie motora) a následne odpojim diagnostický kabel so zásuvky.
Ak sa mýlim opravte ma rád sa poučím.
-
- Príspevky: 7876
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 29
- Dátum registrácie: 31.01.2017 10:33 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24899
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Nie,to nemá s danou vecou nič,toto sa tisíckrát urobilo,dokonca sa stalo že padla baterka notebooku,to je len časová zhoda že sa stalo vtedy.Prakticky vždy sa človek po logovaní odpojí,ja napr ako dovoluje premávka idem na krajnicu a rýchlo urobím v tom horúcom stave blocmap všetkých hodnôt a znova navolím merané hodnoty ktoré ma zaujímajú a nechám bežať len tak že potom hodím okom po obrazovke.Väčšinou tak sa sleduje 013 kanál v mestskom režime,pri 1500 ot kanál zamrzne a teda poslednú hodnota ostane dlho viditeľná,teda do doby kým klesnú ot pod 1500 a znova sa rozbehne.Veď tieto veci sa bežne a prakticky vždy robia.Ak keď kábel je továreň,neviem či niečo mení na veci ak by sa v hentom prípade použila čína,to je otázka na cvira.
-
- Príspevky: 45
- Dátum registrácie: 20.06.2013 15:35 Zdieľať na Facebook
Páni ďakujem potešili ste ma. Išlo o to že s VCDSkou sa len učím pracovať a s tým pasatom fakt nebol nikdy problém. v podstate sme chceli logovať ale ani to nieje možné lebo je to upravené a šmýka spojka čiže ani "logovanie" nebolo nijak drastické, chcel som iba pozrieť rozdiely na pozadovanom a aktualnom tlaku turba kedže mu ho vypína. A vyzerá to tak ze je brutálna náhoda že akurát ked som zatvori okno resp. sa odpojil od jednotky - 01 tak niečo kľaklo a motor zhasol.
Momentalne je to u mechanika uvidíme čo s tým je dám vedieť.
Ďakujem ešte raz.
Momentalne je to u mechanika uvidíme čo s tým je dám vedieť.
Ďakujem ešte raz.
-
- Príspevky: 45
- Dátum registrácie: 20.06.2013 15:35 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24899
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Či to je možné je,ťažko povedať,nech sa vyjadria softvérový mágovia či je čína schopná zabiť immo.Každopádne mne sa nič podobné síce nepodarilo,zato zom zabil tri káble počnúc 10,7-čkou a končiac 16,8 -kou,všetko číny.Keďže človek je blbec,a múdre si necháva nakoniec,kúpil sa RossTech a je pokoj.A človek sa aspoň dozvie,čo všetko tá poondiata čína nevie vôbec urobiť.Ale ešte som od nikoho nepočul (zatiaľ) že zabil immo diagnostikou.
Naštastie EDC15 prvých Tdi sú odblokované za pár sekund úplne triviálnym spôsobom,keď mi to pri výmene RJ raz jeden chlap ukázal,ma skoro rachlo,pár sekund a išlo na novú RJ.
Naštastie EDC15 prvých Tdi sú odblokované za pár sekund úplne triviálnym spôsobom,keď mi to pri výmene RJ raz jeden chlap ukázal,ma skoro rachlo,pár sekund a išlo na novú RJ.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24899
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Tak ono kadečo ide,ale skasnúť 100 éčiek za immo off (resp prispôsobovačku novej RJ) a je to hotové než odložíš kabát,to predsa nik nebude trúbiť do sveta.Je to cena za to že vieš,x krát som ju aj ja zaplatil,je to ok.V 2005 som musel zaplatiť odťahovku do maďarska lebo na SVK nebolo človeka čo by dal dokopy v jednom aute iná spínačka s klúčmi,druhý modul imma,z iného auta RJ,z ďalšieho auta tacho a menené ABS. Maďar to poslal asi po 8 hodinách späť a dodnes ide (moje auto) perfektne.Kúpil som ho nové rozmlátené za pár halierov,tak sa vyskladalo z toho čo kde bolo,a v tej dobe nebolo tu nič,všetko bolo naťahané z kladna a Glivíc
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 18 neregistrovaných