Vypinanie motora počas jazdy do kopca problém
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 33
- Dátum registrácie: 27.11.2014 21:20 Zdieľať na Facebook
presne tento problem som riesil na focuse MKII ale s motorom 1.6 tdci. diagnostika neukazovala ziadny problem...nakoniec stacilo vymenit palivovy filter (ten aktual mal mozno pol roka bol tam UFI, vymenil som ho za Bosch)...odvtedy pokoj. pri dvojlitri tdci som na jednom fore zasa cital ze to chlapikovi udajne sposobili vadne zhavice...ale to netusim ci moze mat suvis
-
- Príspevky: 1898
- Dátum registrácie: 10.01.2013 14:16
- Bydlisko: Trnava Zdieľať na Facebook
pamat zavad mozes pozriet tak ci tak, ked bude cista (=oblubene "diagnostika neukazuje nic") tak log za jazdy a pokusit sa replikovat situaciu. K tej pamati zavad - treba diagnostiku co sa vie spojit so vsetkymi jednotkami, univerzalna ti skoro urcite nic nepovie
Ford Focus Turnier 2014, 2.0 Tdci 103 kW
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
vadne zhavice toto v ziadnom pripade pocas jazdy nesposobia.
Ak je tvoje vyjadrenie ze doplachtis myslene v sposobe "zomrel mi motor, ale kedze idem rychlostou XY tak sa kolesa tocia, cize este nejako idem na krajnicu a zastanem v klude" tak priciny najcastejsie budu :
a) vadne vstrekovace
b) vadny regulator tlaku v commonrail systeme
c) vadne commonrail cerpadlo, teda vysokotlakove
d) vadny snimac okolo toho
e) vadna elektrina s tymto spojena, prekusane kable kunou, odfajcene konektory na rampe so vstrekovacmi a pod.
Inak neexistuje ze nafta zdechne. Este ma napadla dalsia moznost ale ta sa netyka TDCi - na Oktaviach castokrat zdochynalo "zadrzne rele", rele cislo 109 - ludia ho nespravne volali "rele zhavenia". Tiez sa prejavovalo uplne nahodne, vypinal sa motor - lebo mu "odisla elektrika".
A preco sa to stane najcastejsie pri akceleracii do kopca ? Lebo vtedy od commonrail systemu chces vyvinut najvacsi tlak. Najvacsie bomby.
Skontrolovat palivovy system, vratane netesnosti, podavacieho/pomocneho cerpadla z nadrze atd. Modli sa aby si nenasiel v tom systeme kovove špony, pilinky... to by bolo zopar tisicov eur na opravach.
Ak je tvoje vyjadrenie ze doplachtis myslene v sposobe "zomrel mi motor, ale kedze idem rychlostou XY tak sa kolesa tocia, cize este nejako idem na krajnicu a zastanem v klude" tak priciny najcastejsie budu :
a) vadne vstrekovace
b) vadny regulator tlaku v commonrail systeme
c) vadne commonrail cerpadlo, teda vysokotlakove
d) vadny snimac okolo toho
e) vadna elektrina s tymto spojena, prekusane kable kunou, odfajcene konektory na rampe so vstrekovacmi a pod.
Inak neexistuje ze nafta zdechne. Este ma napadla dalsia moznost ale ta sa netyka TDCi - na Oktaviach castokrat zdochynalo "zadrzne rele", rele cislo 109 - ludia ho nespravne volali "rele zhavenia". Tiez sa prejavovalo uplne nahodne, vypinal sa motor - lebo mu "odisla elektrika".
A preco sa to stane najcastejsie pri akceleracii do kopca ? Lebo vtedy od commonrail systemu chces vyvinut najvacsi tlak. Najvacsie bomby.
Skontrolovat palivovy system, vratane netesnosti, podavacieho/pomocneho cerpadla z nadrze atd. Modli sa aby si nenasiel v tom systeme kovove špony, pilinky... to by bolo zopar tisicov eur na opravach.
-
- Príspevky: 464
- Dátum registrácie: 27.05.2007 11:56 Zdieľať na Facebook
Na Fiat ducato 2.8jtd nam auto vypinalo za jazdy, origo servis stale vymenil regulator tlaku paliva a dookola 4x,potom islo na repas cerpadlo vysokotlaké, v systéme boli nejaké kovové pilinky, ktore ten regulator upchavali, tak mi to bo vysvetlene odvtedy pokoj , dali sme zarovno na repas aj turbo-1350eur bez dph fakturka...(3roky dozadu)
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 6 neregistrovaných