Vyhrievané sedačky WJ servis okolie BB

Diskusia ohľadne vozidiel značky Jeep

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

Tajovcan
Príspevky: 15
Dátum registrácie: 03.08.2010 22:11
Zdieľať na Facebook

Vyhrievané sedačky WJ servis okolie BB

Príspevok od používateľa Tajovcan »

Ahojte,


mám Jeep Grand Cherokee a nehrejú mi sedačky, len sa rozsvieti kontrolka, keď ich zapnem, ale nehrejú. Dnes som bol u kamaráta mechanika, na rovinu mi povedal, že nie je elektrikár /rieši skôr klampiarčinu/, ale odpojil konektor, ktorý ide do sedačky a premeral to, vraj tam nejde prúd. Možno sa mýli, nevieme...... Viete mi prosím poradiť niekoho v okolí BB, kto by sa na to pozrel? Mám hlavne na mysli chlapa, ktorý koná, nie sľubuje....

Ďakujem
Michal
0915 831 498
patko1
Príspevky: 5737
Dátum registrácie: 03.12.2007 11:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa patko1 »

v Badine som pocul ze je siroko daleko vychyreny autoelektrikar, jednemu chalanovi vyrabal komplet kablovacku zadnej casti vyhoreneho avensisu, Verim tomu ze ho v Badine bude poznat kazdy tak tam zbehni a popytaj sa nanho ak nikoho nenajdes
Latak
Príspevky: 24
Dátum registrácie: 20.08.2010 11:50
Zdieľať na Facebook

Sedacky

Príspevok od používateľa Latak »

Ak ti nie je daleko na Sliac, tak tam robia do vsetkych aut vyhrievane sedacky, zasivaju ich, takze to pravdepodobne zvladnu. Rys, Druzbacky, autodielnasliac. Na stranke je aj cislo
jeepinka
Príspevky: 60
Dátum registrácie: 21.08.2008 23:45
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jeepinka »

Xeodss
Príspevky: 59
Dátum registrácie: 23.04.2011 09:16
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Xeodss »

Ani mne nehreju na to istom jeepe ale kontrolka svieti. Mozte sem dat aj kontakt?
Tajovcan
Príspevky: 15
Dátum registrácie: 03.08.2010 22:11
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Tajovcan »

Zdravím páni,

ďakujem za rady, o týždeň sa tomu budem venovať - dám vedieť čo a ako.

Hoj
Andrejjeep
Príspevky: 118