Výber moto pre začiatok

diskusia ohľadne motocyklov, Vaše názory a problémy s nimi ...

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

suzuki GS 500F
3
60%
Kawasaki ninja 250r
2
40%
 
Celkom hlasov: 5

miky266
Príspevky: 23
Dátum registrácie: 31.05.2012 14:25
Zdieľať na Facebook

Výber moto pre začiatok

Príspevok od používateľa miky266 »

zdravím, chcel by som vás poprosiť o radu ohladom výberu moto

Mám VP na moto do 25kw po novom roku do 35kw
Hladal som niečo viac menej z výzorom SS alebo niečo športovo cestne. Ako prvé som sa pozeral po moto
Honda CBR 250r a po podobnej Kawasaki ninja 250r
ale keďže môžem mat aj do 35kw rozmyšlam aj o suzuki GS 500F
tak by som chcel poradiť ktorá je lepšie alebo niajaku moto na ten štýl aby bola do 35kw

hľadám skôr niečo novšieho ojazdeného cenovo tak do 5000€

rozmyšlal som aj nad škrtenou 600kou ale keďže som začiatočník moc som tam nepozeral a navyše je asi dosť problém nájsť niajaku škrtenú

tak ak by ste prosím mohly poradit ktorú alebo niajaku podla vás dobru

vopred v daka za rady
Naposledy upravil/-a miky266 v 30.10.2012 21:03, upravené celkom 1 krát.
ivko1
Príspevky: 14966
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

Škrtených sa predáva habadej, pri tej cene sa oplatí aj dovoz - na všetko máš času do leta habadej, za dalšie neplatíš nič extra za registráciu vdaka smiešnym kW.

Aj ked si akože "netrúfaš", zabiť sa môžeš aj na 250ccm , moje odporúčanie : kludne si kúp 600ccm ktorá je priškrtená, či máš GS500F alebo 600ccm je to v podstate jedno. Čo sa týka budúcnosti, tak škrtenú moto môžeš dať otvoriť na štandartný výkon a nebudeš musieť meniť motorku ako v prípade 250R

Linky sú tu zakázané , tak posielam cez SS
miky266
Príspevky: 23
Dátum registrácie: 31.05.2012 14:25
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa miky266 »

tak 500 alebo 600 je len objem nieje to vykon napr ta 500 ma len 34 kw pričom pri škrtenej 600 môže bit real výkon aj 70+ kw