Vyber co2 zvaracky

   Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut
Odpovedať Nová téma
<123
Autor Správa
a566
Povedomá tvár - Favorito (20)
Založený: 06 apríl 2020
Príspevky: 303
Nabehané: 3 dní 6 hod 44 min
PríspevokZaslal: 03.08.2020 15:38   
laco1871 napísal:
Len som cakal kedy niekto spomenie tuto ho***...
Zvaranie akymkoĺvek nielen trubičkovým drotom BEZ PLYNU je prisne ZAKÁZANÉ!
Nakolko vysledkom nie je zvarený spoj !
schvalne som tam dal "lepenie"
citácia:
Dráty pro svařování s vlastní ochranou

Náplň má za úkol vytvoření vlastní ochranné atmosféry. To znamená, že při svařování vzniká rozkladem přísad z náplně ochranný plyn, který chrání svarovou lázeň. Z tohoto důvodu již není třeba dodávat do místa svaru ochranný plyn a tím odpadá nutnost manipulace s tlakovými lahvemi.
Trubičkové dráty s vlastní ochranou jsou určeny pouze pro svařování uhlíkových ocelí - pro nerez či hliník dráty s vlastní ochranou NEEXISTUJÍ.
Podmínkou pro použití drátu s vlastní ochranou je tzv. přepólování zdroje. Vždy se proto ujistěte, že Váš zdroj přepólování umožňuje.


si myslim ze na vyfukove pliesky staci rutilka, a na kolajnice bazicka. naco si komplikovat zivot drahymi srandami.
citácia:
Oxid uhličitý (lidově céóčko) je u nás stále populární ochranný plyn, zejména v malých provozech a při hobby svařování. Důvodem jeho oblíbenosti je snadná dostupnost a nízká cena. Z hlediska svařovacích vlastností jej ale překonaly aktivní směsné plyny na bázi argonu. Čistý CO2 dovoluje dobrý průvar, ale podporuje formování oxidů a karbidů, které nepříznivě ovlivňují mechanické vlastnosti svarů. Další nevýhodou je, že při čistém CO2 je na oblouku dost vysoké napětí a z toho vyplývá velký rozstřik. CO2 se používá při svařování a navařování nelegovaných a nízkolegovaných konstrukčních ocelí. Není vhodný pro vysocelegované oceli, zvláště pak nerez.
https://www.svarecky-elektrody.cz/svarovani-mig-mag-zakladni-seznameni/t-41/t-116
Citovať
laco1871
Vážený člen - Gallardo (246)
Založený: 22 marec 2012
Príspevky: 4346
Nabehané: 27 dní 22 hod 44 min
PríspevokZaslal: 03.08.2020 17:57   
Ešte k tým trubickovym drôtom :
Trubickove drôty boli vyvinuté z dvoch dôvodov:
1.Kvoli lepšiemu pretaveniu zvaraneho spoja,u problematicky zvaritelnych materiálov ,napr.Cr-Mo ocele tzv.nerez,a následne stabilizácii zvaraneho spoja,nakoľko struska na povrchu zabraňuje rýchlemu chladnutiu zvaru .
2.Trubičkovy drat kombinuje v sebe charakteristickú vlastnosť zvárania elektrodou , dobrú pretavitelnosť zvaranych plôch s vysokou produktivitou práce metódou MAG.

Rutilovy drôt je vždy použitý spolu s ochrannou atmosférou CO2,resp.ochranný plyn Corgoñ 18:82 Ar/CO2
Nikto nikdy nenavrhoval použiť trubickovy drôt na zváranie bez ochrannej atmosféry !


Naposledy upravil laco1871 dňa 04.08.2020 01:08, celkom upravené 1 krát.
Citovať
laco1871
Vážený člen - Gallardo (246)
Založený: 22 marec 2012
Príspevky: 4346
Nabehané: 27 dní 22 hod 44 min
PríspevokZaslal: 03.08.2020 18:00   
Neviem z akého dôvodu sa tu spomína zváranie koľajníc....angry
Zváranie koľajnic termitom, patrí medzi hutnícke procesy,nie medzi zváranie.,
Citovať
marek.x
Nová tvár - Trabanto (1)
Založený: 24 apríl 2010
Príspevky: 64
Nabehané: 4 dní 15 hod 38 min
PríspevokZaslal: 05.08.2020 10:54   
Rozhodol som sa pre omicron 206,kusok od PB niekto predava komplet za 600€ s dvoma flasami,ventilom,horakom... Vraj ma odvarene len 15 hod. Tak pojdem na nu pozriet. Este raz vsetkym dakujem za rady.
Odpovedať Nová téma
<123

Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Prejdi na:  
Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut