VW 2.0 TDI CR 103kw - po výmene EGR svieti kontrolka motora

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volkswagen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

bikerx7
Príspevky: 53
Dátum registrácie: 22.05.2011 12:28
Zdieľať na Facebook

VW 2.0 TDI CR 103kw - po výmene EGR svieti kontrolka motora

Príspevok od používateľa bikerx7 »

Zdravím, potreboval by som pomoc nakoľko som už zúfalý, asi tak týždeň a pol dozadu sa mi rozsvietila kontrolka motora s chybou P0401 - nedostatočný prietok výfukových plynov - sporadická.
Išiel som za mechanikom ktorý mi to vymazal a povedal že je to EGR a ak sa ukáže znova tak to budeme riešiť.. za dva dni som naštartoval a začala blikať kontrolka žhavenie s nápisom auto do dielne.. šiel som znova za mechanikom a povedal že EGR nakomplet odišlo vrátane elektroniky... pred dvoma dnami som si bol po auto s novym EGR ventílom s tým že mi povedal že je to všetko v pohode ale že to môže zasvietiť znova a že potom bude kontrolovať kabeláž.. auto šlo parádne a zdalo sa mi že ešte lepšie a aj sa lepšie zohrievalo. Včera som ešte na voľnobeh pekne dokončil regeneráciu DPF.
Dnes som na aute behal a ked som si don večer sadol tak sa objavila kontrolka motora s rovnakou chybou P0401.
Viete mi s tým prosím Vás niekto pomôcť prípadne povedať zo skúsenosti s čím môže byť problém? Ďakujem pekne.
Auto je PASSAT B6 rv. 2010 kód motora CBAB a má nabehané 204k, a je chipnute.
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

peniaze vyhodene, auto neopravene, reklamovat sa bojis ? :41c2:
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
bikerx7
Príspevky: 53
Dátum registrácie: 22.05.2011 12:28
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bikerx7 »

Nebojím, samozrejme že v pondelok s tým letím naspäť, ale nedá mi to spať tak sa zatiaľ snažím zistiť čo by to mohlo byť skrz forum :300f:
avelmak
Príspevky: 2654
Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29