821 743
inzerátov
Pridať inzerát

VW 2.0 TDI CR 103kw - po výmene EGR svieti kontrolka motora

Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Volkswagen fórum
Odpovedať Nová téma
12>
Autor Správa
bikerx7
Založený: 22 máj 2011
Nabehané: 6 hod 51 min
Predmet: VW 2.0 TDI CR 103kw - po výmene EGR svieti kontrolka motora PríspevokZaslal: 22.09.2018 23:12   
Zdravím, potreboval by som pomoc nakoľko som už zúfalý, asi tak týždeň a pol dozadu sa mi rozsvietila kontrolka motora s chybou P0401 - nedostatočný prietok výfukových plynov - sporadická.
Išiel som za mechanikom ktorý mi to vymazal a povedal že je to EGR a ak sa ukáže znova tak to budeme riešiť.. za dva dni som naštartoval a začala blikať kontrolka žhavenie s nápisom auto do dielne.. šiel som znova za mechanikom a povedal že EGR nakomplet odišlo vrátane elektroniky... pred dvoma dnami som si bol po auto s novym EGR ventílom s tým že mi povedal že je to všetko v pohode ale že to môže zasvietiť znova a že potom bude kontrolovať kabeláž.. auto šlo parádne a zdalo sa mi že ešte lepšie a aj sa lepšie zohrievalo. Včera som ešte na voľnobeh pekne dokončil regeneráciu DPF.
Dnes som na aute behal a ked som si don večer sadol tak sa objavila kontrolka motora s rovnakou chybou P0401.
Viete mi s tým prosím Vás niekto pomôcť prípadne povedať zo skúsenosti s čím môže byť problém? Ďakujem pekne.
Auto je PASSAT B6 rv. 2010 kód motora CBAB a má nabehané 204k, a je chipnute.
Citovať
bajo777
Legenda - Ford T (587)
Vrchný konštruktér
Založený: 03 august 2010
Nabehané: 4 mes 1 dní 20 hod
PríspevokZaslal: 22.09.2018 23:20   
peniaze vyhodene, auto neopravene, reklamovat sa bojis ?

Citovať
bikerx7
PríspevokZaslal: 22.09.2018 23:26   
Nebojím, samozrejme že v pondelok s tým letím naspäť, ale nedá mi to spať tak sa zatiaľ snažím zistiť čo by to mohlo byť skrz forum
Citovať
avelmak
Obľúbený člen - Bawo (84)
moderátor fóra
Založený: 25 december 2008
Nabehané: 1 mes 12 dní 20 hod