VW Touran - vymena hlavy AZV , nestartuje
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 1
- Dátum registrácie: 28.03.2018 23:16 Zdieľať na Facebook
VW Touran - vymena hlavy AZV , nestartuje
Zdravim,
Problem sa zacal tym ze auto mi zralo chladiacu kvapalinu. Kontrolka svietila uz kazdych 100km. Motor bol suchy, nikde neboli znamky vytecenia. Hlava teda sla dole, zistila sa prasklina na sacom kanaly. Kupil som teda uplne novu hlavu, udajne vyrobenu v roku 2017
Do novej hlavy boli namontovane nove ventyly. Vackove hriadele, vykyvna paka vstrekovacov, ovladacie packy s hydrostelmi sa montovali povodne.
Po namontovani novej hlavy motor nestartuje iba ak sa auto roztlaci. Vtedy motor bezi pekne az do chvile kedy sa zohreje na priblizne 50 stupnov. V tej chvili zacne vynechavat a neskutocne smradit az nakoniec zdochne.
-Diagnostika nehlasi ziaden problem
-kabelaz premerana a OK
-Rozvod nastaveny OK
-tesnenia vstrekov OK (nove)
-palivovy filter vymeneny
-Mechanik premeriaval tlaky vo valcoch, tie su pod normu
Uz dalej nevieme co s tym mame robit a sme uz z toho zufali.
Vie mi prosim niekto poradit kde hladat chybu?
dakujem za kazdu radu
Auto: VW Touran 2004 100kW, AZV
Problem sa zacal tym ze auto mi zralo chladiacu kvapalinu. Kontrolka svietila uz kazdych 100km. Motor bol suchy, nikde neboli znamky vytecenia. Hlava teda sla dole, zistila sa prasklina na sacom kanaly. Kupil som teda uplne novu hlavu, udajne vyrobenu v roku 2017
Do novej hlavy boli namontovane nove ventyly. Vackove hriadele, vykyvna paka vstrekovacov, ovladacie packy s hydrostelmi sa montovali povodne.
Po namontovani novej hlavy motor nestartuje iba ak sa auto roztlaci. Vtedy motor bezi pekne az do chvile kedy sa zohreje na priblizne 50 stupnov. V tej chvili zacne vynechavat a neskutocne smradit az nakoniec zdochne.
-Diagnostika nehlasi ziaden problem
-kabelaz premerana a OK
-Rozvod nastaveny OK
-tesnenia vstrekov OK (nove)
-palivovy filter vymeneny
-Mechanik premeriaval tlaky vo valcoch, tie su pod normu
Uz dalej nevieme co s tym mame robit a sme uz z toho zufali.
Vie mi prosim niekto poradit kde hladat chybu?
dakujem za kazdu radu
Auto: VW Touran 2004 100kW, AZV
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Je tam spústa nezodpovedaných otázok.U toho motora je sanie pretlakové,čo znamená že vždy je väčší tlak na strane sacieho kanála než v chladiacom systéme vody.Takže muselo to spôsobovať tlakovanie hadíc,vytláčanie vody z expanzky zo všetkými zábavkami čo s tým idú.
samozrejme toto sa deje v otáčkách pri zaťaženom motore a vysokom tlaku preplňovania.Naopak pri chladnutí a stojacom motore tlak expanzky až do poklesu tlaku vytláča vodu,v tomto prípade by to bolo do sania.To sa dostane tým pádom aj valca kde urobí ďalší devast valca,piestnych krúžkov ktoré sa naskôr pripečú do drážok.Rozsah nepredvídatelný.
samozrejme toto sa deje v otáčkách pri zaťaženom motore a vysokom tlaku preplňovania.Naopak pri chladnutí a stojacom motore tlak expanzky až do poklesu tlaku vytláča vodu,v tomto prípade by to bolo do sania.To sa dostane tým pádom aj valca kde urobí ďalší devast valca,piestnych krúžkov ktoré sa naskôr pripečú do drážok.Rozsah nepredvídatelný.
-
- Príspevky: 5451
- Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 79
- Dátum registrácie: 01.04.2006 21:05 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 33 neregistrovaných