VW Touran 1.9TDI , 77kw , BKC , 2005 - akceleracia

   Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Volkswagen fórum
Odpovedať Nová téma
<1234>
Autor Správa
miro207
Nová tvár - Trabanto (3)
Založený: 21 jún 2020
Príspevky: 25
Nabehané: 5 hod 4 min
PríspevokZaslal: 23.06.2020 18:57   
Vidim ze skutocny tlak stupa,klesa a z znova stupa,len neviem zistit z akeho dovodu sa to chova ako sinusoida.Mozete mi to prosim priblizit,co je vlastne zle?Dakujem
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (2587)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 21568
Nabehané: 4 mes 8 dní 5 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 23.06.2020 19:33   
nezladená práca N75 - podlaku z variabilitou.Toto spôsobí že variabilita "preletí" požiadavku o cca 350 mbar na čo zasiahne RJ a tlak sa prepadne a vzápätí znova musí Rj doregulovávať na vyžší
Citovať
miro207
Nová tvár - Trabanto (3)
Založený: 21 jún 2020
Príspevky: 25
Nabehané: 5 hod 4 min
PríspevokZaslal: 23.06.2020 20:12   
Myslite,ze chyba bude v zdruzenom elektromagnetickom bloku pre ovladanie podtlakov?Podtlakove hadicky su OK,bez uniku a variabilita turba nesla ztuha ked som skusal s podtlakovou pumpou.Podtlak pri merani od tandemoveho cerpadla sa drzal -0,8 az -0,9 bar.
Citovať
mp3turbo
Legenda - Ford T (635)
expert: TDI
Založený: 09 apríl 2006
Príspevky: 18736
Nabehané: 1 mes 9 dní 23 hod
PríspevokZaslal: 23.06.2020 20:16   
variabilitu turba tu nesmieme preberat ani sekundu - pisal si ze mas NOVE turbo.

Nove znamena nove, cize nie je repasovane z polskeho Allegra alebo ceskeho bazosu. Na SKUTOCNE NOVOM turbe nemame co skusat variabilitu, pretoze je garantovane nova A ABSOLUTNE PERFEKTNA. Rovnako bolo napisane NOVE EGR.

Takze, co nam uslo v popise ? Turbo aj EGR su naozaj nove nove uplne nove ?
Citovať
martincichy
Nová tvár - Trabanto (18)
Založený: 18 september 2016
Príspevky: 3940
Nabehané: 10 dní 12 hod 5 min
PríspevokZaslal: 23.06.2020 20:25   
Ak aj su nove, neznamena ze boli aj dodrzane technologicke postupy pri montazi.
Citovať
miro207
Nová tvár - Trabanto (3)
Založený: 21 jún 2020
Príspevky: 25
Nabehané: 5 hod 4 min
PríspevokZaslal: 23.06.2020 20:26   
Ano,cisto nove turbo (stare bolo KKL,nove GARRETT) a cisto nove EGR (WAHLER) okrem chladica spalin s podtlakovou klapkou.
Citovať
miro207
Nová tvár - Trabanto (3)
Založený: 21 jún 2020
Príspevky: 25
Nabehané: 5 hod 4 min
PríspevokZaslal: 23.06.2020 20:30   
Nemyslim si ze by to moj mechanik odflakol,viem ze robi vsetko precizne a dlhe roky.
Citovať
bajo777
Legenda - Ford T (807)
Vrchný konštruktér
Založený: 03 august 2010
Príspevky: 13247
Nabehané: 5 mes 8 dní 1 hod
Bydlisko: BH - bratislavske humno
PríspevokZaslal: 23.06.2020 20:38   
precizny jak hodinky, skoda ze dosla tato novinka teraz natrh, nevie co s tym, lebo take auto este nevidel, tak zakaznik luska forumy, lebo nema pocitac, tak nejak ?
_________________
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)


Citovať
miro207
Nová tvár - Trabanto (3)
Založený: 21 jún 2020
Príspevky: 25
Nabehané: 5 hod 4 min
PríspevokZaslal: 23.06.2020 20:56   
Neboj sa mechanik si spravil svoju robotu nadmieru dobre,je to moj dobry znami.Vymenil vsetko co som chcel a to co ma najviac trapilo a pomohlo to.To uz som len ja detailista ze ma irituje to sklbanie v zatahu,ktore sa prejavuje od kupy auta.
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (2587)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 21568
Nabehané: 4 mes 8 dní 5 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 23.06.2020 21:10   
Nebýva to často,ale stane sa.Pumpáč poskytuje mimoriadne málo hodnôt takže aj problémový motor môže "papierovo" vyzerať bezchybne.Občas je nutné logovať a logovať.Z OBD vzíde indícia že "niečo" a ďalej sa ide paralelkou,ak treba tiež logovaním.Oscilo vidí na rozdiel od RJ podstatu,tj základný tvar všetkého čo sa deje v akomkoľvek kábli.
OBD v živote neodchytí mraky porúch,jednoducho nie je schopná vyhodnotiť anomálie ktoré sa v čase medzi bodom A a B dejú,vidí dôsledky a tie najčastejšie nemajú logiku.
Písal som že nehorlím pre internetové riešenie niečoho k čomu niet údajov a žiadne možnosti si veci overovať.Ono sa riešiť aj tieto veci dajú,aj po internete,ale na oboch koncoch drôtu je výborný diagnostik a vedia poskytnúť čokoľvek o čo si poviete.Z toho sa potom robí report pre komunitu (diagnostikov) a to je škola ktorú nikdy nedoštuduje ani ten najlepší lebo už zajtra príde nová záhada.Reč je o tom,že je "diagnostika" a diagnostika,ale s týmto musí každý kto berie peniaze zabojovať vlastnými silami.Nie jeden krát ide človeka poraziť,keď bezmocne pozerá ako mantáci zarábajú úplne šialene,a špičkový idú ...niekde kde chrbát stráca poctivé meno.Diagnostika vyzerá takto,záznamy z osciloskopických logov dávať nebudem,stejne to h...o hovorí cca tak 99% (aj) mechanikov
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (2587)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 21568
Nabehané: 4 mes 8 dní 5 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 23.06.2020 21:15   
Nech nie som sviňa,spýtam sa,...logoval sa tlak tandemu ? a prúd vstrekov ?
Logovala sa pulzácia sania,pomery vo výfuku ? Logovala sa kľuka /vačka na deformáciu signálu alebo zarušenie ?
Citovať
miro207
Nová tvár - Trabanto (3)
Založený: 21 jún 2020
Príspevky: 25
Nabehané: 5 hod 4 min
PríspevokZaslal: 24.06.2020 09:52   
Tlak tandemu mozme vylucit,kedze podavacie cerpadlo z nadrze tlaci tak ako ma 0,5 bar a tandemove cerpadlo som skusal prehodit z Octavie a chovalo sa to rovnako.Ine logovania som zatial nerobil.Neviem ci nejdeme ale zlym smerom.Otvaraci prud vstrekov si myslim ze bude dobry,inak by sa to chovalo zle pocas celeho spektra otacok.Lenze mne to sklbe iba pri zrychleni do kopca medzi 3-tim a 4-tim stupnom.Stale ma to taha smerom k ovladaniu podtlaku alebo noeco so vzduchom,kedze to zo 4 krat zasklbe medzi 1700 az 1800 otackami.Nemoze to mat spojitost s EGR?
Citovať
tonoaaa
Povedomá tvár - Favorito (33)
Založený: 19 január 2009
Príspevky: 623
Nabehané: 4 dní 9 hod 15 min
PríspevokZaslal: 24.06.2020 11:09   
Ten tlak v logu az velmi lieta. Asi nebude variabilita dobre nastavena. Hodnoty su vzorkovane malou frekvenciou, takze nejake trhanie sa tazko zachytava. Neviem co znamena "medzi 3-tim a 4-tim stupnom". Len pri plnom plyne? Na tych prevodoch? Ci to citis aj pri konstantnom plyne? Lepsie opis. EGR by mohol vediet softverovo docasne odstavit kadekto. Problem moze tkviet aj v nejakej trhline v sani, cez ktoru pocujes sycat vzduch, prípadne netesniaci rýchlospoj. Celkovo tie PD sú pri rôznych režimoch generátormi prapodivných zvukov celkom bežné.
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (2587)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 21568
Nabehané: 4 mes 8 dní 5 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 24.06.2020 11:40   
Tlak v logu síce lieta,ale nie je príčinou o ktorú tu ide.Príčinu takéhoto vzácneho charakteru vie ozaj len málokto z mechanikov a netrúbi sa do sveta,to potom to môžme aj zabaliť.Pred chvilkou som telefonicky práve tento prípad preberal z iným diagnostikom tu z fóra,presne vedel kde je problém,ale je to tak,ako som sa vyjadril úplne jasne v druhej vete.Sú veci ktoré nejdú zadarmo,pán na to skôr neskôr príde.Ani keby prišiel ku mne či k nemu,nedozvie sa v čom bol problém,tieto veci treba otvorene hovoriť.
Citovať
miro207
Nová tvár - Trabanto (3)
Založený: 21 jún 2020
Príspevky: 25
Nabehané: 5 hod 4 min
PríspevokZaslal: 24.06.2020 11:41   
tonaa - auto sa sprava takto:
Bavime sa o akceleracii do mierneho kopca,na rovine alebo dole kopcom sa to neprejavuje skoro vobec.
Rozbeh na 1-ke do kopca pez problemov
Preradenie na 2-ku alebo z 2-ky na 3-ku alebo z 3-ky na 4-ku uz pri akceleracii a stlaceni plynu autom zasklbe prerusovane tak 3-4 krat spolu s prerusovanym sycavym zvukom,pri (1700-2000 ot/min),nad 2000ot/min to uz prestane sklbat a auto ide normalne.
Citovať
Odpovedať Nová téma
<1234>

Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Prejdi na:  
Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Volkswagen fórum