VW Touran 1.4 TSI
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 31
- Dátum registrácie: 22.02.2011 18:24 Zdieľať na Facebook
VW Touran 1.4 TSI
zdravim pani ake mate skusenosti s TSI co mi poradite na toto VOLKSWAGEN TOURAN 1.4 TSI ECOFUEL HIGHLINE- BIFUEL
chcel by som si zaostarat rodinne auto dakujem a s tym olejom ako je to na TSI kolko sa dolieva lit do dalsej vymeni interval 15000km a aky olej ide
chcel by som si zaostarat rodinne auto dakujem a s tym olejom ako je to na TSI kolko sa dolieva lit do dalsej vymeni interval 15000km a aky olej ide
-
- Príspevky: 1644
- Dátum registrácie: 27.01.2011 16:58 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 439
- Dátum registrácie: 13.03.2007 09:06 Zdieľať na Facebook
Re: VW Touran 1.4 TSI
Ja by som veru take auto nechcel , ked ho este ani nemas a už sa pytas kolko sa tam dolieva litrov oleja pred vymenou . Ja mam rodinne auto dieslove a dolievam tak 0.5- 0.7 l. Ale litre oleja by som do auta dolievat nechcel počas vymenneho intervalu.nudista1119 napísal:zdravim pani ake mate skusenosti s TSI co mi poradite na toto VOLKSWAGEN TOURAN 1.4 TSI ECOFUEL HIGHLINE- BIFUEL
chcel by som si zaostarat rodinne auto dakujem a s tym olejom ako je to na TSI kolko sa dolieva lit do dalsej vymeni interval 15000km a aky olej ide
-
- Príspevky: 1120
- Dátum registrácie: 22.03.2009 13:23 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1380
- Dátum registrácie: 28.11.2014 22:36 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1120
- Dátum registrácie: 22.03.2009 13:23 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 439
- Dátum registrácie: 13.03.2007 09:06 Zdieľať na Facebook
Každe auto može žrat olej, ale nie na litre. A to ma má akože uspokojit, ked vyrobca napise do knihy " Navok k obsluhe " že vozidlo može mat spotrebu oleja 1l na 1000 km? Tak dik , to mi nepripada normalne. Skratka ja osobne by som take nechcel, že sa vyberiem z TT do Košic a mal by som tam doliat 1 l oleja. Mne pripada strasne vela aj 2 l oleja na 15.000 km v nejakom aute, ked ja do mojho dolejem tak do 0.7 l. V podstate ani z okruhu mojich znamych nepoznam take auto co by malo taku spotrebu oleja. Servisaci asi take poznaju zo svojich skusenosti . Ked uz hned prva otazka zadavatela temy bola kolko mu to zožerie litrov oleja pocas vymeny, asi by som sa tej kupe vyhol. Tiež je rozdiel či to chce kupit nove, či dovoz po neviem akom majitelovi ( majiteloch )
-
- Príspevky: 1400
- Dátum registrácie: 03.03.2005 11:52
- Bydlisko: Levice Zdieľať na Facebook
Downsizing: Úžasná teória, temnejšia realita ... tieto maloobjemove, "vysokovykonne prditka" ... este k tomu CNG ... ono ten Touran nie je zle auto, ale motor by som volil iny. Ako daleko mas CNG pumpu od bydliska?, ... ked chces benzin, naco si komplikovat zivot s plynom, turbom a pod. ked je este zopar rozumnejsich alternativ benzinoveho "rodinneho" auta ? ... a ako pisu chlapci vyssie...uz sa riesi dolievanie oleja , ved to je uplna anomalia, kupovat auto, ked uz pri kupe vies, ze ma zvysenu, aj ked povolenu spotrebu oleja
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24979
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1400
- Dátum registrácie: 03.03.2005 11:52
- Bydlisko: Levice Zdieľať na Facebook
nudista, nechcem Ta odradit, nie som odbornik na CNG, ani VW group, ale nieco som uz zazil, pocul a videl... ale citaj: a to som nehladal ani 10 sekund v góóógli...
.. nelze dotankovat přední ze 3 nádrží - (max. 15kg z původních 22kg...závada ventilu přední nádrže, oprava VW Wurzburg, plně v garanci prodejce, cena 500 eur. Problém s nádržemi je nicméně notorický, je popsán v tomto linku:
http://www.erdgasfahrer-forum.de/viewtopic.php?t=8019
Když se tím prokousáte, pochopíte, že ventily/cívky nádrží vydrží max. cca 3 roky nebo 100tis km, nicméně nádrže jsou tři a začnou odcházet bohužel postupně, z mé zkušenosti cca á 1 rok = nekonečný příběh, bez kulance. Zde jsem pochopil, proč se lidi v D těchto aut i poměrně brzo po koupi začali zbavovat.
... odešel ventil v tankovací přípojce, nešlo natankovat, vypínalo po cca nula až max. půl kg .plynu..opět oprava VW Wurzburg - výměna tankovací přípojky, plně v garanci prodejce, cena opět cca 500 eur.
.. Divný zvuk - chrastění při volnoběhu,na diagnostice potvrzení pootočení rozvodů, notorický problém VW motorů TSI, mnohokrát popsáno....Výměna rozvodů kompletně v Norimberku (levné spojení busem na rozdíl od Wurzburgu), kulance VW 70%, včetně vodní pumpy, napínáku i časovače rozvodů) cena bez kulance by byla 1500 eur, o rozdíl 30% jsme se dělili s prodejcem, takže jsem doplácel "jen" cca 200 eur.
145tis,... Dle očekávání opět max. tankování 15kg z očekávaných 22kg...Nově ale došlo k zablokování celého systému, tj. i po natankování 15kg rychle klesla ručička plynoměru na nulu a přepnul se automaticky na benzín. Z bezpečnostních důvodů jsem již další plyn netankoval a plánuju další cestu do D. Kromě očekávaného problému s nádrží asi i něco dalšího.
Dotázal jsem i telefonický Kundenservice VW, s tím, že se jedná o chronický problém s nádržemi a zda je nějaké jiné řešení, než každý rok jezdit na drahé opravy nefunkčních nádrží...Za týden jsem dostal dopis - odpověď z Wolfsburgu že mohu auto přistavit v D ke kontrole, ale nic konkrétního stran známé závady či kulance. Tak uvidíme.
Suma sumárum:
Pořízení této technologie byla chyba. 200 barů zemního plynu je zatím nevyřešeno a v dlouhodobém horizontu skýtá časné a na netu dobře popsané typické závady. Dle zkušeností z netu se výrobce se k tomu nehlásí. To znamená prakticky ztrátu úspor ve spotřebě (jakkoli lákavé je, že se mohlo jednat o úspornější "cng/benzín" než diesel a výkonnější než LPG bez omezení garážování). Navíc docela roste cena plynu (cca 10% meziročně), plniček přibývá velmi pomalu a domácí se nikdy nevyplatí...je to na hovno.
.. nelze dotankovat přední ze 3 nádrží - (max. 15kg z původních 22kg...závada ventilu přední nádrže, oprava VW Wurzburg, plně v garanci prodejce, cena 500 eur. Problém s nádržemi je nicméně notorický, je popsán v tomto linku:
http://www.erdgasfahrer-forum.de/viewtopic.php?t=8019
Když se tím prokousáte, pochopíte, že ventily/cívky nádrží vydrží max. cca 3 roky nebo 100tis km, nicméně nádrže jsou tři a začnou odcházet bohužel postupně, z mé zkušenosti cca á 1 rok = nekonečný příběh, bez kulance. Zde jsem pochopil, proč se lidi v D těchto aut i poměrně brzo po koupi začali zbavovat.
... odešel ventil v tankovací přípojce, nešlo natankovat, vypínalo po cca nula až max. půl kg .plynu..opět oprava VW Wurzburg - výměna tankovací přípojky, plně v garanci prodejce, cena opět cca 500 eur.
.. Divný zvuk - chrastění při volnoběhu,na diagnostice potvrzení pootočení rozvodů, notorický problém VW motorů TSI, mnohokrát popsáno....Výměna rozvodů kompletně v Norimberku (levné spojení busem na rozdíl od Wurzburgu), kulance VW 70%, včetně vodní pumpy, napínáku i časovače rozvodů) cena bez kulance by byla 1500 eur, o rozdíl 30% jsme se dělili s prodejcem, takže jsem doplácel "jen" cca 200 eur.
145tis,... Dle očekávání opět max. tankování 15kg z očekávaných 22kg...Nově ale došlo k zablokování celého systému, tj. i po natankování 15kg rychle klesla ručička plynoměru na nulu a přepnul se automaticky na benzín. Z bezpečnostních důvodů jsem již další plyn netankoval a plánuju další cestu do D. Kromě očekávaného problému s nádrží asi i něco dalšího.
Dotázal jsem i telefonický Kundenservice VW, s tím, že se jedná o chronický problém s nádržemi a zda je nějaké jiné řešení, než každý rok jezdit na drahé opravy nefunkčních nádrží...Za týden jsem dostal dopis - odpověď z Wolfsburgu že mohu auto přistavit v D ke kontrole, ale nic konkrétního stran známé závady či kulance. Tak uvidíme.
Suma sumárum:
Pořízení této technologie byla chyba. 200 barů zemního plynu je zatím nevyřešeno a v dlouhodobém horizontu skýtá časné a na netu dobře popsané typické závady. Dle zkušeností z netu se výrobce se k tomu nehlásí. To znamená prakticky ztrátu úspor ve spotřebě (jakkoli lákavé je, že se mohlo jednat o úspornější "cng/benzín" než diesel a výkonnější než LPG bez omezení garážování). Navíc docela roste cena plynu (cca 10% meziročně), plniček přibývá velmi pomalu a domácí se nikdy nevyplatí...je to na hovno.
-
- Príspevky: 959
- Dátum registrácie: 30.06.2012 18:16
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2711
- Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3692
- Dátum registrácie: 04.01.2008 18:44 Zdieľať na Facebook
No neviem ako niekto iný, ten honza z českého fóra je buď klasický rozprávkár alebo mal mimoriadnu smolu, mám Tourana s CNG, je ešte s 2.0 motorom, t.j. aj redukčný ventil je ešte ten starý, s gumovou membránou, tá odišla, veď auto má 8 rokov a 220 tis.km, takže som z havarovaného auta vymenil celý redukčný ventil, ale žiadne problémy s ventilmi na nádržiach a na tankovacej prípojke doteraz neboli, ako tam honza popisuje.
Pokiaľ viem tak tie novšie redukčné ventily, montované od r.2009, sú bez nejakých väčších problémov.
Myslím že Touran je vydarené auto, ten motor tam montujú od r. 2009, nie je to síce zrejme žiadna výhra ten motor, ale keď si človek uvedomí že aké sú jeho slabiny a z čoho vyplývajú problémy s ním, tak sa asi dá s ním žiť.
Spotreba je výborná, takže už len treba zvážiť, že či je v blízkosti pumpa na CNG, to uznávam že je problém.
Ale napr. ja osobne uvažujem, že si znova kúpim auto na CNG a zrejme to bude znova Touran.
Resp. ako bolo písané predo mnou, nie je vylúčené ani Touran s LPG.
Pokiaľ viem tak tie novšie redukčné ventily, montované od r.2009, sú bez nejakých väčších problémov.
Myslím že Touran je vydarené auto, ten motor tam montujú od r. 2009, nie je to síce zrejme žiadna výhra ten motor, ale keď si človek uvedomí že aké sú jeho slabiny a z čoho vyplývajú problémy s ním, tak sa asi dá s ním žiť.
Spotreba je výborná, takže už len treba zvážiť, že či je v blízkosti pumpa na CNG, to uznávam že je problém.
Ale napr. ja osobne uvažujem, že si znova kúpim auto na CNG a zrejme to bude znova Touran.
Resp. ako bolo písané predo mnou, nie je vylúčené ani Touran s LPG.
-
- Príspevky: 31
- Dátum registrácie: 22.02.2011 18:24 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 31
- Dátum registrácie: 22.02.2011 18:24 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 17 neregistrovaných