VW Touareg - odpájanie hydromeniča
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 3
- Dátum registrácie: 26.01.2021 15:56 Zdieľať na Facebook
VW Touareg - odpájanie hydromeniča
Zdravím. Chcel by som vás poprosiť o radu. Ide o VW Touareg r.v. 2018 model 7 P nájazdených 35 000 km.
Za normálnych okolností, keď je teplo, tak sú rýchlostné stupne od tretieho vyššie uzamknuté. Keď vonkajšia teplota klesne pod cca 8 stupňov, tak po ubratí plynu hydromenič tieto stupne odpojí a otáčky motora klesnú na voľnobeh. To trvá zhruba 10-15 ubratí plynu, potom keď sa to trochu ohreje, tak funguje už normálne. Chcel by som vedieť, či toto správanie automatu AISIN je normálne alebo nie.
Tieto prevodovky by mal mať aj CAYENNE a Q7.
Ďakujem za prípadné rady.
Za normálnych okolností, keď je teplo, tak sú rýchlostné stupne od tretieho vyššie uzamknuté. Keď vonkajšia teplota klesne pod cca 8 stupňov, tak po ubratí plynu hydromenič tieto stupne odpojí a otáčky motora klesnú na voľnobeh. To trvá zhruba 10-15 ubratí plynu, potom keď sa to trochu ohreje, tak funguje už normálne. Chcel by som vedieť, či toto správanie automatu AISIN je normálne alebo nie.
Tieto prevodovky by mal mať aj CAYENNE a Q7.
Ďakujem za prípadné rady.
-
- Príspevky: 418
- Dátum registrácie: 01.01.1970 01:00 Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
z rovnakeho dovodu by mal automat jazdit na zlahka vyssich otackach ked je zima - aby sa olej rychlejsie ohrial.
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
-
- Príspevky: 3
- Dátum registrácie: 26.01.2021 15:56 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2711
- Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39 Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
oni tie potvory vedia spolu komunikovat - prevodovka vyziada od motora trosku vyssie otacky bez pri plnej teplote. Robili to uz Mercedesy E v roku 2005/2006.
Ale to je nepodstatne.
Ale to je nepodstatne.
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
-
- Príspevky: 3
- Dátum registrácie: 26.01.2021 15:56 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1958
- Dátum registrácie: 29.06.2018 17:35 Zdieľať na Facebook
Nejaky servisny manual k tej prevodovke
https://procarmanuals.com/vag-ssp-466-8 ... arbox-0c8/
Mercedes drzal otacky hlavne pri vypalovani dpf radil neskor alebo nechal ist na vysoke stupne, drzal otacky aby drzal teplotu, zakaznici sa mali na toto chovanie priamo upozornovat ked to reklamovali, ze automat pri vypocte roznych parametrov ak to je potrebne zmeni radenie.
Napr. uz moja stara prevodovka staci mierne stupanie a drzi vyssie otacky neskor radi aby sa motor netrapil v nizkych otackach akonahle pride rovina radi znova klasicky.
https://procarmanuals.com/vag-ssp-466-8 ... arbox-0c8/
Mercedes drzal otacky hlavne pri vypalovani dpf radil neskor alebo nechal ist na vysoke stupne, drzal otacky aby drzal teplotu, zakaznici sa mali na toto chovanie priamo upozornovat ked to reklamovali, ze automat pri vypocte roznych parametrov ak to je potrebne zmeni radenie.
Napr. uz moja stara prevodovka staci mierne stupanie a drzi vyssie otacky neskor radi aby sa motor netrapil v nizkych otackach akonahle pride rovina radi znova klasicky.
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
tak, tak, tak veru tak. Ja si spominam na dieslovy osemvalec Éčko, to ked u nas na dvore vo firme nastartovali studene, tak to islo na uplne inych otackach nez teple... ten isty dvor, ten isty sofer, to iste pomale tempo. Kde teple zaradilo trojku, studene islo na prvom prevode.
A nebolo to starym olejom v prevodovke alebo poruchou - bol to uplne novy kus.
A nebolo to starym olejom v prevodovke alebo poruchou - bol to uplne novy kus.
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
-
- Príspevky: 136
- Dátum registrácie: 06.12.2009 14:50
- Bydlisko: ZA Zdieľať na Facebook
Mozem potvrdit. Chovanie automatu w211 v minusovych alebo nizkych teplotach je velmi rozdielne od zohriateho automatu. Vie drzat otacky dost vysoko kym sa neohreje.mp3turbo napísal:oni tie potvory vedia spolu komunikovat - prevodovka vyziada od motora trosku vyssie otacky bez pri plnej teplote. Robili to uz Mercedesy E v roku 2005/2006.
Ale to je nepodstatne.
-
- Príspevky: 1958
- Dátum registrácie: 29.06.2018 17:35 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 24 neregistrovaných