977 120
inzerátov
Pridať inzerát

VW Touareg II. 3.0 TDI - tažne zariadenie 3,5t

   Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Volkswagen fórum
Odpovedať Nová téma
Autor Správa
inik2
Založený: 18 august 2009
Príspevky: 5
Nabehané: 1 mes 26 dní 15 hod
Predmet: VW Touareg II. 3.0 TDI - tažne zariadenie 3,5t PríspevokZaslal: 15.08.2018 14:34   
Zdravím páni,nakoľko uvažujem nad týmto autom mám pár otázok.Má od výroby 3.0tdi tažné do 3,5t???alebo nutné domontovanie,4.2tdi má každá len mi príde zbytočná a hlavne ak je spoľahlivosťou na tom ako 8valcové ropaky od mercedsu tak radšej by som sa uskromnil zo 6valcom.Tahat by malo auto prepravník max do 2,7t aj to len tak 20%s vozíkom...80%bez vozíka zvláda to automat?? Jedná sa o verziu 176kw alebo 180kw ročník od2010-2013 samozrejme jazdené max do200tkm poprosím ak má niekto reálne skúsenosti nie počul som a tak.Ďakujem.
Citovať
lubos zimovcak
VIP člen - Veyron (343)
Založený: 19 november 2008
Príspevky: 3804
Nabehané: 14 dní 9 hod 35 min
PríspevokZaslal: 15.08.2018 17:09   
Automat nie je dobrý na ťahanie.
Aj keď Ťa budú presviedčať o opaku.
Citovať
wikyxxx
Povedomá tvár - Favorito (29)
Založený: 13 január 2009
Príspevky: 975
Nabehané: 5 dní 20 hod 41 min
Bydlisko: Okres Malacky
PríspevokZaslal: 15.08.2018 19:53   
Tazne bolo iba za priplatok ci 6v alebo 8v ... a ako preco by namala byt automatika vhodna a tahanie ? Kazdych 40 000 km vymenim olej a som vpohode ...
Citovať
dodik13
Povedomá tvár - Favorito (25)
Založený: 27 január 2013
Príspevky: 430
Nabehané: 3 dní 10 hod 35 min
PríspevokZaslal: 16.08.2018 00:27   
Praveze na tahanie tazsich privesov je vhodnejsie automat len je otazka v akom aute a s akou motorizaciou. A automat preto lebo nepresmykuje tak spojka . A ked sa taha casto tak idealne je ked sa este na automate-automatickej prevodovke zvacsi chladic olejovej naplne pre lepsie chladenie oleja. Neviem ako radi tuareg a ci s novsou alebo starsou prevodovkou ,ze to neviem posudit ale mercedes novsi nic moc a ani bmw novsie nic moc .Naproti tomu pajero a landcruiser tak tam automaty nemaju s tahanim problem-vedia aj aky stupen zaradit podla zataze + aj dole kopcom ale tam su este starsie automaticke prevodovky lebo tie novsie v premiovej trojici neako s vozikom vahaju a nie vzdy radia tak ako maju. Ze len vyskusat s vozikom nalozenym a porovnat
Citovať
lubos zimovcak
VIP člen - Veyron (343)
Založený: 19 november 2008
Príspevky: 3804
Nabehané: 14 dní 9 hod 35 min
PríspevokZaslal: 16.08.2018 07:25   
Keď človek nemá v hlave prazdno, ani s manuálom nikdy nemusí zodrať spojku.

Tie automaty v takých silných strojoch samé o sebe dostávajú do držky.., nieto pri 3 tonach navyše.

Hega, preraduje Hore dole, lebo rj nechápe čo sa deje.
Treba prejsť na manuálne radenie automatu.

Ale stále sa bude prehrievať.

Keby bolo všetko také jednoduché, že iba" olej".., tak sa nikdy nič nezoderie..
Citovať
kalimro
Založený: 16 august 2018
Príspevky: 3
Nabehané: 11 min
PríspevokZaslal: 16.08.2018 09:45   
automat v tomto pripade isto nebude dobrou volbou a zvlast pri tychto suv a 4x4 to fakt nie je dobry napad
Citovať
dodik13
Povedomá tvár - Favorito (25)
Založený: 27 január 2013
Príspevky: 430
Nabehané: 3 dní 10 hod 35 min
PríspevokZaslal: 16.08.2018 10:14   
Mam skusenosti,ze napriklad na starsich mercedesoch s automatom sa tahalo dobre ,ze aj automat vedel co a kedy aku rychlost zaradit ale novsie uz je to horsie ale co sa tyka automatu tak opakujem,ze novsie aj starsie toyoty landcrusery alebo mitsubishi pajera s automatmi tahaju super a bez problemov a jednoznacne len automat z vlastnej praxe lebo manual spojky dostavaju ovela viac zabrat a mozes sa snazit ako chces a uz som sa nieco natahal.
Citovať
LaaPaa
Nová tvár - Trabanto (8)
Založený: 19 október 2011
Príspevky: 36
Nabehané: 1 dní 2 hod 9 min
PríspevokZaslal: 17.08.2018 11:15   
AK má ťažné do 3.5t alebo aspoň prípravu naň z fabriky tak utiahne a nebude robiť problémy ani automat. (stačí mi VIN a viem povedať, či má fabrické).

Továrenské ťažné, resp. príprava naň je preto o pomerne dosť drahšia ako dodatočná montáž lebo sa nejedná len o "traverzu s hákom" a pár káblov.

Pri objednávke auta s ťažným sa vo fabrike montuje (v daných rokoch sa určite montoval pri Škodovkách) väčší chladič, vodná pumpa, silnejší alternátor, SW úpravy v RJ a stavím sa, že boli určité úpravy aj v olejovom hospodárstve pri prevodovkách.
Citovať
inik2
Založený: 18 august 2009
Príspevky: 5
Nabehané: 1 mes 26 dní 15 hod
PríspevokZaslal: 17.08.2018 16:30   
Tak ďakujem za rady terás som trochu mimo s toho javascript:emoticon('\')Mám ešte bmw e91 a fabiu nikdy má SUV njak nelákali ale toto sa mi zdalo ako vhodná voľba ako rodinné auto a sem tam potiahnuť príves (max 5000km ročne)ale ak toto moderné SUV nezvládajú tak aký je ich zmysel???Doteras som ťahal vždy len s manuálom MB Sprinter 2.2 a Pajero 3.5 V6 ale dodávku ani off-road nechcem už , manuál sa do touarega už nerobí a Landcruiser síce fajn ale nie na diaľnice ešte som rozmýšľal nad x5 e70fl ale to mi príde ešte menej robustné ako touareg .Takže hľadať iba s origo ťažným ???pokial má tie upravy ako bolo vyššie spomenuté alebo sa nato vykašľať a kúpiť dve autá njaky overený držiak na ťahanie a druhé rodinné??čo by som nerád zase by bol problém s parkovaním
Citovať
dodik13
Povedomá tvár - Favorito (25)
Založený: 27 január 2013
Príspevky: 430
Nabehané: 3 dní 10 hod 35 min
PríspevokZaslal: 18.08.2018 00:53   
Pozicaj tuarega s taznym +vozik a vyskusaj. Ale ja co som s kamosmi tahal s novsim Ml a aj s x5 a vsetko origo tazne tak automaty nevedeli niekedy aku rychlost maju zaradit a z kopca duplom a + tie auta neboli stabilne na tahanie oproti pajeru alebo landcruiseru. Ale na dialnice suv to su urcite lepsie auta ako offroady hoci taky landcruiserlc200- V8 nie je dialnicny stihac ale na dlhe cesty velmi pohodlny stroj
Odpovedať Nová téma

Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Prejdi na:  
Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Volkswagen fórum