VW Sharan 1.9TDI, 85kW , 310Nm
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 127
- Dátum registrácie: 12.04.2010 20:54 Zdieľať na Facebook
VW Sharan 1.9TDI, 85kW , 310Nm
Zdravim vas,
chcem sa spytat kolko otacok ma motor pri 130km/h na 6.prevodom stupni sharan/alhambra? A kolko pri 90km/h na 5. a 6.stupni.
Vdaka
chcem sa spytat kolko otacok ma motor pri 130km/h na 6.prevodom stupni sharan/alhambra? A kolko pri 90km/h na 5. a 6.stupni.
Vdaka
-
- moderátor fóra
- Príspevky: 3816
- Dátum registrácie: 01.12.2007 20:52
- Bydlisko: ZA Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3
- Dátum registrácie: 17.04.2018 11:51 Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
ked nevies presne, kludne sa riad mojimi udajmi ktore boli citovane vyssie
su totiz uplne presne. 85kW sharany sa absolutne totalne presne dotykaju prvej palicky za dvomi tisicmi pri 130km/h, cize tocia 2250rpm. Direkt, total presne.
Vsetky ostatne rychlosti su samozrejme pomerove, takze 100km/h = 1730 rpm ; 150km/h = 2600 rpm. Siesty prevod.
Piaty prevod toci - a teraz si naserem do huby - priblizne o 400-450 otacok viac.
Keby niekoho zaujimala spotreba... 80km/h na siestom prevode, 4.1 l/100km ale takto odfajcis dvojhmotu hned ; 100km/h na siestom prevode sa rovna 4.9 litra na 100km/h, 120km/h sa rovna 5.8 litra nafty na 100km.
96kW verzie su odprevodovane inak a tocia na prekvapenie vyssie otacky. Ak si dobre pamatam fotrov, tak 130km/h je 2650-2700rpm, prosim toto necitovat pretoze to fakt nemam presne. V kazdom pripade viac nez 85kW verzie. Autombilka to zrejme spravila z dovodu ukrutne lepsej pruznosti, 85kW verzia je dost tupa - no iste, na tych otackach nema vykon, kdezto 96ka relativne obstojne ide (samozrejme s prihliadnutim na to aka je to skrina a o akom vykone sa bavime).
su totiz uplne presne. 85kW sharany sa absolutne totalne presne dotykaju prvej palicky za dvomi tisicmi pri 130km/h, cize tocia 2250rpm. Direkt, total presne.
Vsetky ostatne rychlosti su samozrejme pomerove, takze 100km/h = 1730 rpm ; 150km/h = 2600 rpm. Siesty prevod.
Piaty prevod toci - a teraz si naserem do huby - priblizne o 400-450 otacok viac.
Keby niekoho zaujimala spotreba... 80km/h na siestom prevode, 4.1 l/100km ale takto odfajcis dvojhmotu hned ; 100km/h na siestom prevode sa rovna 4.9 litra na 100km/h, 120km/h sa rovna 5.8 litra nafty na 100km.
96kW verzie su odprevodovane inak a tocia na prekvapenie vyssie otacky. Ak si dobre pamatam fotrov, tak 130km/h je 2650-2700rpm, prosim toto necitovat pretoze to fakt nemam presne. V kazdom pripade viac nez 85kW verzie. Autombilka to zrejme spravila z dovodu ukrutne lepsej pruznosti, 85kW verzia je dost tupa - no iste, na tych otackach nema vykon, kdezto 96ka relativne obstojne ide (samozrejme s prihliadnutim na to aka je to skrina a o akom vykone sa bavime).
-
- Príspevky: 3
- Dátum registrácie: 17.04.2018 11:51 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 37
- Dátum registrácie: 13.08.2007 20:49
- Bydlisko: Levice Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3
- Dátum registrácie: 17.04.2018 11:51 Zdieľať na Facebook
Ja mám BVK ale predohrab a takéto otáčky ako som vyššie uviedol. Pri tých 140 je to cca 3000 rpm. Išiel som tak iba raz po dialnici. Oproti AUY sú kratšie iba 5-ka a 6-ka. A tá šestka od 90 tky sa dá, ale je to už na hrane podtáčania (1800 rpm). Na českom SAG fore som našiel info, že štvorkolky AUY mali kratšiu prevodovku. Možno do BVK ju dali tiež práve kvoli lepšej pružnosti. Lebo moja prevodovka je s kratšími prevodmi. A za 3000 otáčkami to už velmi netaha. Ideal 2000-3000 otáčok.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: martincichy a 34 neregistrovaných