VW Sharan 2008 2.8 V6 24V, LPG, 4x4

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volkswagen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

oco13
Príspevky: 17842
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Keyzone - moja Felda sa rozhodla pre plyn pred 600t km , a teraz odchádza pretože umrelo všetko okrem motora. Ten ešte bude nejaké roky fungovať v traktore.
Ja viem že ma tu všetci považujete za spiatočníka ale čítajte po sebe :40bd: :40bd: "hurá mám na plyne 40t km" Preboha veď to je smiešne číslo. Kupujete si autá ako topánky? na sezonu? Ak by bola Filcka pozinkovaná tak prežije so mnou celý môj motoristický život - dúfam že 60rokov. lol
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
keyzone
Príspevky: 264
Dátum registrácie: 11.12.2010 11:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa keyzone »

Nie len som uvádzal moje doterajšie skúsenosti. Nič viac
dodik13
Príspevky: 534
Dátum registrácie: 27.01.2013 23:40
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa dodik13 »

Hm len honda 2,4 vtec je 4valec ci 6valec? Ma jedno ci viac ,,palivovych,, cerpadiel? Ja ked som sa pytal do bmw 8valca4,4 M-koveho s 2turbami tak mi bolo povedane ,ze v tychto novsich silnejsich autach su 2 az 3 palivove alebo ,,podavacie,, cerpadla a tlak benzinu je ktory sa vstrekuje je niekolko nasobne vyssi ako s nepriamovstrekovom systeme a podobne to je aj v audinackom 4litri s 2turbami a vraj aj v 5,5litrovom mercedes s 2turbami,ze nie je to take jednoduche ale bolo to asi pred rokom ,ze neviem ci sa teraz aj nieco zmenilo? Tak mi to bolo povedane,ze za hodnovernost tychto info nerucim-dalej som si to uz nezistoval :-\
hjundai
Príspevky: 2711
Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa hjundai »

oco13 napísal:Keyzone - moja Felda sa rozhodla pre plyn pred 600t km , a teraz odchádza pretože umrelo všetko okrem motora. Ten ešte bude nejaké roky fungovať v traktore.
Ja viem že ma tu všetci považujete za spiatočníka ale čítajte po sebe :40bd: :40bd: "hurá mám na plyne 40t km" Preboha veď to je smiešne číslo. Kupujete si autá ako topánky? na sezonu? Ak by bola Filcka pozinkovaná tak prežije so mnou celý môj motoristický život - dúfam že 60rokov. lol
- a netvrdil si ty ze das lpog aj keby len na 100km?
- nie kazdy ma take najazdy ale uz odjazdil tolko ze prestavba je spat takze nerozumiem poznamke lebo je od veci. Usetri ale nie tolko co ty lebo jednoducho nema najazd. Ale ak je navratnost tak do 2 rokov tak to zmysel asi dava. Ktora banka ti da 100% za 4 roky?
oco13
Príspevky: 17842
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Hjundai samozrejme že dám - mám LPG aj v traktore ktorý ide raz za pol roka aj jašterku budem kupovať plynovú. Moja poznámka mala byť o tom , že 40t km alebo aj 140t km je na hodnotenie niečoho velmi málo Skúsenosti začínajú byť relevantné tak po 20rokoch alebo pol mega km na konkretnom aute.
Pýtať sa tu je rovnaké ako robiť anketu medzi deťmi v škôlke. Je tu viacero uživatelov ,ktorí sú odborníci v určitej oblasti , treba im poslať ss a taká info potom má aj váhu. lol
Aj ja som sa popálil a darmo sa mi vrátila kúpna cena aj sprestavbou , keď potom auto za tri mesiace odpísalo dva motory(práve kvoli plynu) a nakoniec išlo do šrotu. Konečný účet bol pre mňa mínusový , a dosť vela do mínusu.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
CAMLS
Príspevky: 292
Dátum registrácie: 23.05.2009 19:25
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa CAMLS »

keyzone napísal:Už keď sme sa tu rozhovorili o LPG, dal som si to pred cca 40 0000 km, zatiaĺ všetko šlape ako hodinky, išlo to do Hondy 2.4 iVTEC.

Chalani na z CZ najazdili viac ako 200 000 km na LPG (znova 2.4 iVTEC v Accord) a žiadne repasy hlavy a pod neriešili, motori idú stále ako hodinky, samozrejme bavíme sa o KVALITNE nastavnom a vyladenom systéme, čo kopec ľudí podceňuje.

Čo sa týka vstreku kvapalnej fázy, tak docela solídne sa tomu venuje jeden človek z CZ, ktorý to úspešne montuje do viacerých áut, má to aj jeden chalan v Honde 2.4 a chváli si to, podľa slov toho típka z CZ je tam zdvihnutie výkonu o cca 15 koní, ničmenej nemáme to odbrzdené, čakáme na graf, lebo to môže byť subjektívne, ale majiteľ Hondy tvrdí že to ťahá proste lepšie.

Viac o tom si môžete prečítať tu:

http://www.honda-club.cz/forum/viewtopic.php?p=1153558

Len dodám, že ja som za montáž klasického LPG dal 1500 euro a za to by som mal v CZ liquid, lenže to by neprešlo cez našu legislatívu tak som od toho upustil, na čierno som to nechcel (ten slovák v tej Honde to má na čierno...)
Čau.
Tiež som toho nazoru že najdôležitejšie na prerabke na LPG je nesetrit a vybrať najlepší systém a skúsenú firmu a samozrejme aj vhodnu, celkovo spolahlivu značku auta... Potom netreba riešiť žiadne svietiace kontrolky atď.....
Aký systém LPG si si dal ty a čo dali do toho accorda s 200000 km na LPG? Ináč by som veru neveril že v podstate vysokootackovy motor vydrží toľko na LPG...síce pre niekoho to je tu smiesny nájazd ale nie každý trávy celý život v aute a občas auto aj vymení za zase bezpečnejšie v terajšej dobe ....
LEGEND 295konikov 4x4 aktivny zadny diferak + LPG BRC + privstrek benzinu, olej 5W-50/0W-40
340 000km

LEGEND 295k 4x4 aktivny zadny diferak + LPG BRC + privstrek benzinu, olej 0W-40
keyzone
Príspevky: 264
Dátum registrácie: 11.12.2010 11:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa keyzone »

Dal som tam Tartarini, ale čo presne išlo do tých čo najazdili spomínané kilometre to teraz presne neviem.

Accord ma 4 valec, nič špeciálne tento motor nevyžaduje.
Osobne som si priplatil za sekvenčné primazávanie (nemecké) + mám prívstrek benzínu od 5000 ot/min. Pri besnej športovej jazde prepínam na čistý benzín a na plyn nejazdím. 2.4 ka nevyžaduje motor zbytočne točiť, hlavne po reflash-i jednotky už vonkoncom. Samozrejme, plný výkon sa dosahuje pri 6-7 tisíc :3c90: , ale pri bežnej jazde sa nedostávam cez 4-5000 ot/min


@ oco13 - pozri, nejaká felícia podobne mna osobne moc nezaujímajú. Auto mám na pár rokov, najazdím s tým max 300-400 tisíc a potom to ide preč. Nestálo ma veľké peniaze a ponúka mi všetko čo od auta požadujem. Viem že tieto motory sú špička, áno už tie výkony nie sú nejaké svetabojné v dnešnej dobe, ale čo sa týka kvality, spoľahlivosti, nie je očom. A to je to, čo od auta požadujem.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24980
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Accord s plynom mi chodil na servis (gnagy) a teda aj kontrolu či sa niečo nedeje z ventilmi v dôsledku plynu,ale riešiť to nikdy nebolo potrebné,ale kontrolovalo sa.Motor je kultivovaný a myslím že majiteľovi sa postaral o spokojnosť aj celkove,v kombi je to riadna loď
CAMLS
Príspevky: 292
Dátum registrácie: 23.05.2009 19:25
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa CAMLS »

keyzone napísal:Dal som tam Tartarini, ale čo presne išlo do tých čo najazdili spomínané kilometre to teraz presne neviem.

Accord ma 4 valec, nič špeciálne tento motor nevyžaduje.
Osobne som si priplatil za sekvenčné primazávanie (nemecké) + mám prívstrek benzínu od 5000 ot/min. Pri besnej športovej jazde prepínam na čistý benzín a na plyn nejazdím. 2.4 ka nevyžaduje motor zbytočne točiť, hlavne po reflash-i jednotky už vonkoncom. Samozrejme, plný výkon sa dosahuje pri 6-7 tisíc :3c90: , ale pri bežnej jazde sa nedostávam cez 4-5000 ot/min.


Tak ja BRC + podtlakove domazavanie, ktoré som už ale odpojil dávnejšie. Potom som dal nastavil privstrek benzínu 50%, nakoniec som si to doladil na 45% privstreku od 4500ot(keď zapne ostrú vačku aby to už davalo aj benzín)...v podstate vecsinou aj keď tocim do 7000 idem na lpg, výnimočné som to prepol len na benzín....hoci aj rozmýšľam, že si to donastavim, aby este od cca 6200 ot prepinalo len na benzín, predsa len to bude lepšie pre motor ....
Koľko % privstreku benzínu máš?
Takze si spokojný s reflash? Ide to lepsie v strednych otackach? Predpokladam ze obmedzovač si neposuval :)
LEGEND 295konikov 4x4 aktivny zadny diferak + LPG BRC + privstrek benzinu, olej 5W-50/0W-40
340 000km

LEGEND 295k 4x4 aktivny zadny diferak + LPG BRC + privstrek benzinu, olej 0W-40
CAMLS
Príspevky: 292
Dátum registrácie: 23.05.2009 19:25
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa CAMLS »

mhlavaty napísal:Accord s plynom mi chodil na servis (gnagy) a teda aj kontrolu či sa niečo nedeje z ventilmi v dôsledku plynu,ale riešiť to nikdy nebolo potrebné,ale kontrolovalo sa.Motor je kultivovaný a myslím že majiteľovi sa postaral o spokojnosť aj celkove,v kombi je to riadna loď
Čiže ventily mali stále vôľu v tolerancii? Kontroloval si len tu vôľu mierkami, či aj nejak inak??
LEGEND 295konikov 4x4 aktivny zadny diferak + LPG BRC + privstrek benzinu, olej 5W-50/0W-40
340 000km

LEGEND 295k 4x4 aktivny zadny diferak + LPG BRC + privstrek benzinu, olej 0W-40
dudikopf
Príspevky: 282
Dátum registrácie: 29.01.2013 21:38
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa dudikopf »

Osobne si myslim ze vela problemov s lpg je nespravnym nastavenim, volbou nekvalitneho lpg zariadenia a hlavne nesetrnim jazdenim s automobilom. S lpg sa proste musi jazdit decentne a ked uz tak vypnanie lpgod vyssich otacok. Viem o jednej spickovej firme v mnichove (su to poliaci) a oni u kazdej prestavbe pouzivaju vypinanie lpg pri 4500 otackach kvoli ochrane motora.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24980
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Otvorilo sa,pozrelo a zavrelo,takmer nulové zmeny.Nepochybne nie je ani japonec jeden ako druhý,ale to ktorý je vhodný a ktorý nie,prakticky odhaľuje najviac samotná prax.A niekto cestu musí vyšlapať a ešte byť "zdielny" aby pomohol nejakým reportom aj zbytku sveta.Čo by som osobne nikdy nerobil už princípu je plyn do maličkých kubatúr zo 16 ventilmi.Výfukové ventily sú tam doslova miniatúrne,plochu na odvod tepla majú malinkú a kombinácia vlastností keď sa spaluje plyn už svoje urobí.Niektoré motory majú síce stopky ventilov plnené sodíkom,ale tú informáciu ktoré sú to, sa zase len bežný motorista nemá odkiaľ a ani z netu nedozvie.

dudikopf...nepochybne.Za množstvom problémov je majiteľova nevedomosť,čo nie je výčitka ale fakt.Tak ako sa dá prevádzkovať diesel s DPF v čiste mestskom režime,dá sa aj plynová mašina prevádzkovať tak,že sa minimalizuje možný problém.Žiaľ u plynu je dosah majiteľa menší,pretože vyladenie systému je výlučne v rukách montážnej firmy,ale aj vlastnostami (možnosti) daného zariadenia.Benzin a plyn majú rozličné potreby v motormenežmente,iné je ideálne nastavenie pre jedno a druhé,a to tam si sám motorista neporadí.Ale kombinácia chodu a milionov cyklov v režime nie práve dobre naladenom je ako chrup u detí a konzumácia cukrového.Nemôže ostať nepotrestaná,u detí kazom,u motora podpáleným ventilom alebo dokonca dierou do piesta.

Ešte malá úvaha či montážne firmy majiteľa upovedomia alebo mu dajú inštrukcie,čo sa mení,ako predchádzať problémom,ako jazdiť.U dieslov (PD motory) majiteľov upozorňujem ako jazdiť,čoho sa vyvarovať,pritom nebezpečie velkého problému deštrukčného charakteru je viac u plynu.Toto musia zhodnotiť prevádzkovatelia.Ja iba toľko viem,že jeden ako druhý vedia fujaru napr o tak zásadnej veci,či je benzín odpájaný na čerpadle alebo na vstrekoch,nikdy nevedia zásadné veci.Vedie to k neochote klasických mechanikov babrať sa z plynovou mašinou,a má to svoj racionálny dôvod prečo je lepšie to poslať preč.
pepo64
Príspevky: 1034
Dátum registrácie: 16.04.2012 18:43
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pepo64 »

oco13 napísal:Keyzone - moja Felda sa rozhodla pre plyn pred 600t km , a teraz odchádza pretože umrelo všetko okrem motora. Ten ešte bude nejaké roky fungovať v traktore.
Ja viem že ma tu všetci považujete za spiatočníka ale čítajte po sebe :40bd: :40bd: "hurá mám na plyne 40t km" Preboha veď to je smiešne číslo. Kupujete si autá ako topánky? na sezonu? Ak by bola Filcka pozinkovaná tak prežije so mnou celý môj motoristický život - dúfam že 60rokov. lol
oco nič v zlom ale máš najazdené na felde 600 tkm v inom príspevku zase píšeš že na pole 220 tkm,na ďalšom 90 tkm,bo--ha kedy vlastne robíš??? lol lol
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

tatko je jak ten kombajnista co pisal 25 hodin v zatve, to ze jako robi ?? ze normalne, robim nonstop 24 + hodinu pauzy k tomu /na obed/, najem na masine za volantom ale zaplatit mi aj totok treba lol
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
dodik13
Príspevky: 534
Dátum registrácie: 27.01.2013 23:40
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa dodik13 »

Dudikopf To co za blbost si napisal,ze s LPG sa musi jazdit decentne ? Mal som viac aut s lpg vacsinou 6 a 8valce a jazdil som decentne aj ,,tlacil na pilu,, aj pod zatazou s tazkymi vozikmi a ked je dobre vykonovo dymenzovany splynovac + aj dobre nastaveny tak ziadne prepinanie na benzin pri vyssich otackach nie je potrebne ! A ked uz tak rovno prepnut na benzin -hlavne ked je velmi horuco a treba ,,nakladat,, vtedy to lepsie ide na benzin a za chladnejsieho pocasia lepsie taha na plyne v strednych otackach -z mojej praxe ked porovnam :-) a uz som tu pisal,ze pri besnej jazde hlavu odfajcis aj na benzine a nemusis mat auto ani s lpg ! Na mercedese bolo aj dochladzovacie vodne cerpadlo a vacsi olejovy chladic a aj tak hlavy na tej 500 som musel robit :d :D a podobne to bolo aj na audinke 4,2 ,ze ci s plynom alebo bez plynu ked sa s silnym motorom casto besneje tak hlavy sa robia tak ci tak ! :40bd: Ze o neakej nevedomosti tu nemoze byt ani reci-skor chudobna zmes v nastaveni splynovaca alebo zla montaz

Návrat na "Volkswagen fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 77 neregistrovaných