750 790
inzerátov
Pridať inzerát

VW Sharan 2,0 TDi - strata vykonu , dedukcia pričiny z logov

   Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Volkswagen fórum
Odpovedať Nová téma
<123
Autor Správa
mhlavaty
Legenda - Ford T (2196)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 19205
Nabehané: 3 mes 17 dní 9 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 11.02.2019 12:30   
Šlo by doladiť preregulovanie tlaku preplňovania než RJ nemusí prílišný tlak znižovať.Ono to na jednej strane robí turbo kopanec a cítiť zospodu brutálny záťah,ale hneď za ním sa strácajú sekundy pretože RJ čím razntnejšie zníži,tým viac sa tlak dostane pod mieru ,čo zase síce doreguluje,ale za cenu nejakej časovej straty.Ale sú to detailné veci treba sa s tým hrajkať a znova logovať.Ako celok to je ale dobré aj keď sa nik nedotkne.Doporučil by som riešiť štvrtý vstrekovač,spotreba by mohla ešte dole.
Citovať
mariob1
Nová tvár - Trabanto (1)
Založený: 17 máj 2006
Príspevky: 291
Nabehané: 13 hod 29 min
PríspevokZaslal: 11.02.2019 17:18   
Vymením ho. Dakujem.
Citovať
tonoaaa
Povedomá tvár - Favorito (20)
Založený: 19 január 2009
Príspevky: 492
Nabehané: 3 dní 14 hod 37 min
PríspevokZaslal: 12.02.2019 13:01   
mhlavaty napísal:
Šlo by doladiť preregulovanie tlaku preplňovania než RJ nemusí prílišný tlak znižovať.Ono to na jednej strane robí turbo kopanec a cítiť zospodu brutálny záťah,ale hneď za ním sa strácajú sekundy pretože RJ čím razntnejšie zníži,tým viac sa tlak dostane pod mieru ,čo zase síce doreguluje,ale za cenu nejakej časovej straty.Ale sú to detailné veci treba sa s tým hrajkať a znova logovať.Ako celok to je ale dobré aj keď sa nik nedotkne.Doporučil by som riešiť štvrtý vstrekovač,spotreba by mohla ešte dole.


Skor mam pocit, ze tazko zlepsovat regulaciu niecoho o com mame zaznam len kazdu pol sekundu. To vzorkovanie v logu je nenormalne slabe a ktovie s akou frekvenciou spracovania dat a naslednou regulaciou funguje RJ. EDC15 je archaicka a tu je asi EDC16 co tiez nebude zazrak. Snad kazde auto co som logoval malo urcity stupen preregulovania a tento z LOGu nie je vyraznejsi od tych co som videl. Mhlavaty mas po ruke nejake "ukazkove", ze co sa da dosiahnut v dobrom stave tandemu, hadiciek bez unikov, dobreho turba a N75tky?
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (2196)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 19205
Nabehané: 3 mes 17 dní 9 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 12.02.2019 16:52   
Logov sú stovky.Preregulácia je bežná a mnohými aj žiadaná pretože zabezpečuje chvílkový turbo efekt v pásme ktoré je často používané a využívané na rýchle predbehnutie hlavne v mestskej premávke.Auto takto od 1700-1800 ot katapultuje a to že potom trocha zvädne nebýva vnímané ako problém.Čiste časove kde sa jedná o potiahnutie do 4000 ot by to ale znamenalo jemnú stratu.
Tento konkrétny prípad nehrozí problémom pádu do núdze,na to je prevýšenie tlaku malé a trvá krátky čas.Je to na gazdovi.Pre auto z velkým pomerom mesta je takáto preregulácia celkom výhodná.
Odpovedať Nová téma
<123

Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Prejdi na:  
Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Volkswagen fórum