VW Polo - hadica servoriadenia

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volkswagen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

miike501
Príspevky: 12
Dátum registrácie: 29.11.2009 09:59
Zdieľať na Facebook

VW Polo - hadica servoriadenia

Príspevok od používateľa miike501 »

Zdravím, na Pole /1,9D, AEF, r.v. 1998/ mi praskla hadica servoriadenia. Našiel som na nete novú, overil cez VIN, či mi bude pasovať, všetko sa zdalo OK. Hadica prišla, dal som to do servisu vymeniť, no po chvíli volal mechanik, ževraj tam nepasuje, že sú dva typy hadíc, jedna na model s klímou a druhá bez klímy. Tá pre model s klímou že je dlhšia. Ja mám auto s klímou, ktorá ale nefunguje, tak som sa opýtal mechanika, či by sa nedala tá klíma demontovať a nejako to napasovať, povedal, že sa to nedá. Že sú tam iné úchyty. Chcem sa teda spýtať, či je to naozaj tak, či by sa to nedalo nejako prispôsobiť, lebo nikde ju nemôžem zohnať.
Ak to nepôjde, vedel by mi ju niekto zohnať za prijateľnú cenu? /Tú novú, čo mi nepasuje, som kúpil za 67 Eur, tak v podobnej cenovej relácii/ Hoc aj z vrakoviska. Ďakujem.
oco13
Príspevky: 17824
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Keby si tocha rozmýšlal tak najdeš obchod kde vyrábajú hydraulické hadice a dáš si urobiť presne na mieru. V každom okresnom meste je taký NR a NZ ti viem poslať adresy.1m hadice vyjde na 20 evri.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
miike501
Príspevky: 12
Dátum registrácie: 29.11.2009 09:59
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa miike501 »

Dík za odpovede, som z okolia Žiliny, je tam jedna firma, čo robí tlakové hadice, skúsim sa popýtať. No neviem, či nebudú potrebovať originál hadicu, podľa ktorej to vyrobia, ja ju už nemám. A neviem, či sa mi podarí vypátrať nákres tej hadice s presnými rozmermi, podľa ktorého by to vyrobili.