vw polo 1.4 44kw 95

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volkswagen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

polo95
Príspevky: 1
Dátum registrácie: 10.02.2017 22:12
Zdieľať na Facebook

vw polo 1.4 44kw 95

Príspevok od používateľa polo95 »

Zdravím,
poprosil by som o radu, niekto kto sa už stretol s vw polo 1.4 44kw 95... Autičko bežne jazdieva nemá iné poruchy, len problém nastáva, ak mi klesne palivo v nadrži pod 1/3 a prudko zahnem doprava, podotíkam len ak doprava, auto sa zakucká a stratí výkon, resp. pedál nereaguje. Ak už mám pod 1/4nádr. a zahnem auto hned umre... poprosil by som nekoho o radu, či sa už s týmto stretol, som šofér začiatočník/v autách sa moc nevyznám, každopádne auto asi poputuje do servisu, ale zaujímal by ma niekoho názor, možno je to niečo banálne... Dakujem za každú radu. Pekný den.
laco1871
Príspevky: 4554
Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa laco1871 »

Tak maj v nadrži vždy minimalne 1/2

a všetko bude O.K. :40bd:

alebo nezatačaj doprava ... :3020:

alebo nechaj vymeniť palivove čerpadlo,resp. vyčistiť
a bude všetko v pohode.... :4012:

Niekde bude nejaka zrada, nakolko vynechavanie palivoveho systemu sa nesmie prejaviť ani ked ideš na rezerve..

Je to konštrukčne riešené tak,že palivove čerpadlo je umiestnené v takom valci a musí byť vždy celé zatopené benzinom,
dokonca ak by si otvoril ten dekel uvidel by si elektricke konektory zaliate benzinom :4090:

je to tak naschval robené,že benzin to chladí....

v tvojom aute sa zrejme urobil nejaky kal na dne nadrže a do valca v ktorom je to čerpadlo nenateká benzin
tempo 1O
Príspevky: 246
Dátum registrácie: 22.01.2007 01:16
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa tempo 1O »

U fabii to robilo po vymene vložky čerpadla že O kružok sa šmykol trochu šregom a zasobnik bol prazdny. (ked svietila rezerva tak v zatačke to zhaslo)
Napísať odpoveď

Návrat na "Volkswagen fórum"

Kto je prítomný